SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilickyquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:00 schreef devzero het volgende: [..] De pokemon met de langste tong, lickitung, en jij hebt hem als UI....
Maar deze keer ben ik content met de OPquote:
Puur toevalquote:
En de TT?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar deze keer ben ik content met de OP
Als jullie op mij zaten te wachten voor een kaap, dan had je nog wel 5 minuten moeten wachten.quote:
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floettequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilicky
en licklicky is meer een michelin mannetjequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit de leukste, leuker dan Lickilicky
Ook wel eigenlijkquote:
Pokemon Go. Dat beestje in MizzezAmy's UI is een "lickitung".quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil ook meepraten maar geen idee waar t over gaat
Ik zie je Floette!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floette
[ afbeelding ]
The fuck is dat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk, maar ik heb alleen een gele Floette
[ afbeelding ]
Is dat erg?quote:
Het begint wat op te vallen.quote:
Een bloemetje. Er zijn 5 verschillende soortenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
The fuck is dat?
Zeker zo eentje van of na de generatie dat ze ineens met cupcakes aankwamen?
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.quote:
Niet elk topic mag gekaapt, dat is toch alleen bij ONZ?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Het begint wat op te vallen.
[ afbeelding ]
Dit was niet eens een kaap. Hij had de LAPOquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet elk topic mag gekaapt, dat is toch alleen bij ONZ?
Klagen doe je maar in de klaagbaakquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.
TR gezet om dit topic naar KLB te verplaatsenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Klagen doe je maar in de klaagbaak
Jawel, jij doet toch ananas op je pizza? Daar wil ik wel even over klagenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Want waar moeten we anders over klagen? Het lekkere zonnige weer hier of de pizza die ik zo ga maken? Nee dus.
Voor mijn dochtertje ja. Ik doe sardientjes op mijn pizzaquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, jij doet toch ananas op je pizza? Daar wil ik wel even over klagen
Ik zei ook niet dat het een kaap was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, jij doet toch ananas op je pizza? Daar wil ik wel even over klagen
En al die andere dan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het een kaap was.
Wat een onzinquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
TR gezet om dit topic naar KLB te verplaatsen
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan moet het maar hier blijven
Ben te lui om te checken.quote:
Maar dit is weer een klacht over dat het onzin is.quote:
Zo ver ik weet mag je alleen in DTS openen als je niet LAPO had.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Pokemon een afkorting is voor Pocket Monster.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:22 schreef devzero het volgende:
Overigens vermoed ik dat @:mizzezamy "pokemon go monster" bedoelde en autocorrect daar "pocket monster" van heeft gemaakt. Maar ik kan het verkeerd hebben
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar dit is weer een klacht over dat het onzin is.
Ik was net gaan juichenquote:
Ow nee, naar juichbaak dan maar?quote:
Daar is het ook een afkorting van.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat Pokemon een afkorting is voor Pocket Monster.
En vond dat wel een leuke naam.
"Is that a pocket monster, or are you just happy to see me?"
Zie, ik ben zo gek nog niet!quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mailyquote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan gewoon?quote:
Owquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Pokemon Go. Dat beestje in MizzezAmy's UI is een "lickitung".
De shiny is geel, ook mooi.
Daar is een heuse Slow Chatquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee, naar juichbaak dan maar?
Is daar ook een SC?
* MizzezAmy gaat eens kijken
Ohw, dacht dat ik iets had mis gezegdquote:
Nee johquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, dacht dat ik iets had mis gezegd
* MizzezAmy vraagt zich af waar het "Ja, klopt" naar refereertquote:
Ik zag het, durfde er niet te postenquote:
Bang dat het te snel gaat?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag het, durfde er niet te posten
Een beetje wel, maar ik heb er gejuicht!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bang dat het te snel gaat?
Op haar leeftijd is dat al snel...quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bang dat het te snel gaat?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op haar leeftijd is dat al snel...
Moet ze een keer bij mij achterop de motor stappen, dan gaat het snelquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Juichen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar ik heb er gejuicht!
Ik ben al 5 dagen ziek, moet me toch ergens op afreagerenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Wat fijn dat je weer terug bent!
Geen zijwieltjes?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze een keer bij mij achterop de motor stappen, dan gaat het snel
[..]
Juichen!
Maar ik heb er gepost, kom op je kan het ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag het, durfde er niet te posten
Ocherm. Wat scheelt er aan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben al 5 dagen ziek, moet me toch ergens op afreageren
*proestquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Het begint wat op te vallen.
[ afbeelding ]
Zal ik jou daar eens mee om de oren slaan, belhamel?quote:
Jaaah ik zag het, kon jouw post natuurlijk niet negerenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik heb er gepost, kom op je kan het ook
Geen idee wat exact, maar denk die nieuwe corona variant of zo. Begon met keelpijn, toen kriebelhoest, snotteren en heb nu nog het meeste last van die enorm vervelende rothoestquote:
En vaak doet hij het er wél om.... dan maakt hij de laatste paar posts vol met gelul.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit was niet eens een kaap. Hij had de LAPO
Oh ja jij was iets van 2 meter 20 of zo hé, nee hoor meneer, laat maarquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik jou daar eens mee om de oren slaan, belhamel?
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat deed ik nu nietquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:48 schreef Sally het volgende:
[..]
En vaak doet hij het er wél om.... dan maakt hij de laatste paar posts vol met gelul.
Zo is hij
@:TheStigsDutchCousin
Goed zo!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh ja jij was iets van 2 meter 20 of zo hé, nee hoor meneer, laat maar
FLiRt (of zoiets).quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen idee wat exact, maar denk die nieuwe corona variant of zo. Begon met keelpijn, toen kriebelhoest, snotteren en heb nu nog het meeste last van die enorm vervelende rothoest
Ja, en die variant is blijkbaar booming in de UK.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
FLiRt (of zoiets).
Beterschap!
Ik dacht dat je gewoon vakantie had, maar je bent gewoon heel zielig
En ziek en op vakantiequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, en die variant is blijkbaar booming in de UK.
Heb ik ook, ben in Schotland, best balen zo op vakantie
Oh dat is wel sneu ja.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee! Nu niet!quote:
Begonnen in Londen, daarna Edinburgh, Inverness, Isle of Skye en nu in Aberdeen. Vanavond nog letterlijk op een rots aan de noordzee gezetenquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel sneu ja.
Maar wel mooi, Schotland, zit je midden in de natuur, of in een stad?
Haha misschien helpt een fles whisky wel tegen je hoestje
Mevrouw de lerares!quote:
Ow da's kut, ziek op je vakantie...quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Isle of Skye is prachtig!quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Begonnen in Londen, daarna Edinburgh, Inverness, Isle of Skye en nu in Aberdeen. Vanavond nog letterlijk op een rots aan de noordzee gezetenen morgen naar York. Dus een mooie mix van natuur en steden.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kijk maar uit, jij bent vast ook al een oudje naar de maatstaven van @:Oriente
Ofwel Meesteresquote:
Niet van mijquote:
Klinkt goed! Ben er nog nooit geweest, wil ik nog wel eensquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Begonnen in Londen, daarna Edinburgh, Inverness, Isle of Skye en nu in Aberdeen. Vanavond nog letterlijk op een rots aan de noordzee gezetenen morgen naar York. Dus een mooie mix van natuur en steden.
Zeker doen! Rondreis maken, echt gaafquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ben er nog nooit geweest, wil ik nog wel eens
Ja nogalquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja, 2e dag van de reis begon hettypisch hé
ZEGquote:
Oeh.quote:
2.000 acres of Skye ... zo'n mooie seriequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Isle of Skye is prachtig!
Zal jou eens leggen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
ZEG![]()
(om het eens op jouw manier te doen)
Ik gaf je nu eens gelijk. Muts
Maar ja, het ligt er maar net aan hoe je mijn platte tekst leest, en waar je de klèmtóón legt, natuurlijk.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens leggen!
Maar dank je
Tja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Kan je verwachten toch?
Ik had al bijna gezegd (even in spoiler want geen SEX of KPD hier)
Ik hield me netjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy vraagt zich af waar het "Ja, klopt" naar refereert
Ik wist t ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij wel
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Kan je verwachten toch?
Ik had al bijna gezegd (even in spoiler want geen SEX of KPD hier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameldquote:
Diepquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
En google lens is een soort pokedex
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameldquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
Ik heb Pokemon Yellow gehad, en op de DS heb ik HeartGold en Platinum. Leuke games.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weerquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weer
Goede algemene kennis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameld
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Die had he nog nooit gezien?
Ah duidelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij wel
Ik vind dat een beetje grappigquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Ik zie ze vaak zat hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Sterkte alvastquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
Dat is wel erg dramatisch hoor. Het is niet dat je voor het eerst in 20 jaar weer naar de tandarts gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenJij bent af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraadquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenOehhh doe mij die eerste maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Hahaha, jij weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
het liefst kibbeling en vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
Mangiare!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Ik hou van vis, maar heb heel weinig met vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Jij met je Mangiare.quote:
‘s Nachts vreten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met je Mangiare.![]()
Dat was een ding op Radio 1.Een programma over koken en eten.
Ben eitjes aan het koken.quote:
Dacht dat je ging slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar niet je eigen eitjes zijn
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?quote:
quote:
Morguhquote:
Dotjequote:
Lekker geslapen?quote:
Ja prima! En jij?quote:
Jeugd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:27 schreef aloa het volgende:
Kutnacht was het.![]()
Iets met herrie op straat.
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?
Zoals altijd kortquote:
Snap ik, maar gaat moeilijk als je werken moet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik niet zo, had langer willen doorslapen
Blijft dus spannend wanneer het gaat worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..
Morguh Miss Amyquote:
Piep piep mevr. Muisquote:
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3 dagen werken en dan vakantie
Die 3 dagen kan mij niet snel genoeg gaan
Was in mei johquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?
Maar wel lekker nu, je hebt een drukke tijd achter de rug.
Ga je nog weg of ga je je bezig houden met je huis?
Ahw, tijd voor een knuffel van Stigquote:
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ik zelf niet vrij had genomen van werk dan was ik door beide leidinggevenden wel op vakantie gestuurd.
Ik ga een lang weekend Terschelling en wat doen in mijn huis enzo.
Altijd tijd voor een knuffel van Stigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Mooi weer is een mind set en het komt vast goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd tijd voor een knuffel van Stig
quote:
Sallyquote:
Hey Justinquote:
Mailyquote:
ma1lyquote:
En ma1lyquote:
Hey Dotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Justin![]()
Weer terug van vakantie
Fijn dat je weer terug bent. Heb je deze week nog vrij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
ma1ly
[..]
En ma1ly![]()
[..]
Hey DotJa heb het weer overleefd
Dan volgende maand? Of als kerstcadeautje voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar ik moet geld besteden aan mijn huis
Ja, je kan je geld maar een keer uitgevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar ik moet geld besteden aan mijn huis
Ja nog een weekje lekker thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent. Heb je deze week nog vrij?
Birdiequote:
Lekker toch, dan kan je maandag weer met frisse euhhh moed weer beginnenquote:
Is het in de sale nu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik te lang wacht is het uitverkocht
Flip a coinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik te lang wacht is het uitverkocht
Frisse tegenzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dan kan je maandag weer met frisse euhhh moed weer beginnen
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzoquote:
Dat dacht ik alquote:
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzo
quote:
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Niet wachten dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen kopuhhhquote:
Hmm lastig.. als ik het echt echt zou willen hebben zou ik het kopen nu..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef aloa het volgende:
[..]
JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent er weer![]()
![]()
Hoe was je vakantie maat? Beetje uitgerust?
Alleen maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Heb je nog leuke avonturen beleefd?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je bent er weer
![]()
En hebt het mooie weer meegenomen![]()
Fijn fijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was lekker
[..]
Alleen maar
[..]
Jaaaa![]()
Speciaal voor jou![]()
![]()
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het anderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het ander
Deze keuzequote:
Vogeltje!quote:
Juiste keuzequote:
Hey Mutske, sterkte voor je vader, h opelijk is hij snel thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Oh wat naar dat hij het weer niet goed met hem gaat en hij opgenomen wordt/ is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Sterkte voor je vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Sterkte met je vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopen
quote:
Oei, sterkte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Moet je wel buiten komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik deze herfst helemaal de blitz in mijn blouse
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
Oei, sterkte.
Hij is daar wel op een goeie plek natuurlijk om hem te monitoren.
O ja je hebt vakantie deze week, ga je nog wat leuks doen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.
Maar soit, ik geniet echt van mijn weekje verkansie.
Verrassend genoeg ga ik wel eens naar werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel buiten komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.
Maar soit, ik geniet echt van mijn weekje verkansie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg ga ik wel eens naar werk.
Hey ASquote:
Gezellig dat ze er weer zijnquote:
Shoppen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja je hebt vakantie deze week, ga je nog wat leuks doen?
Hopelijk wordt er nu wat meer gepost hierquote:
Dat is altijd leukquote:
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteitquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er nu wat meer gepost hier![]()
Het is overdag best saai hier en dat ligt niet aan de mensen maar wel aan het aantal posten.
Wij hebben ook een levenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk wordt er nu wat meer gepost hier![]()
Het is overdag best saai hier en dat ligt niet aan de mensen maar wel aan het aantal posten.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben ook een leven
Dat is waar, maar neemt niet weg dat er niet veel gepost wordt overdag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hebben ook een leven
Dat ben ik in dit geval niet met u eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit
De pataten worden geschilt om er friet van te makenquote:
Eens, maar als mensen moeten werken zullen ze niet veel postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, maar neemt niet weg dat er niet veel gepost wordt overdag.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Schotel![]()
Blij dat je weer terug bent
Heer Justin.quote:
Vakantiegenotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, lekker vakantie![]()
En met u?
Genietsje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, lekker vakantie![]()
En met u?
Heer aloa.quote:
Klussandia, Terschelling, Balkonia, Gamma, Ikea.quote:
Hintergarten schijnt ook mooi te zijn, deze tijd van het jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klussandia, Terschelling, Balkonia, Gamma, Ikea.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Terschellingquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hmm had ik wel gewild, maar die tickets waren mij veel te duur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hintergarten schijnt ook mooi te zijn, deze tijd van het jaar
Ik las 'Amyland'quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:50 schreef Lovely het volgende:
Ben alleen op Ameland geweest met schoolkamp
Lekker hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Via Zuid-Duitsland en Oostenrijk naar Boedapest
Nog bij Mario geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Via Zuid-Duitsland en Oostenrijk naar Boedapest
Nee heerlijk johquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit liever gewoon thuis dan op een waddeneiland (op Texel na) te moeten zitten.
Morguh heerquote:
Nou ..... ik ken er wel een paar die ondanks dat ze werken hier postenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, maar als mensen moeten werken zullen ze niet veel posten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ..... ik ken er wel een paar die ondanks dat ze werken hier posten
Echquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ..... ik ken er wel een paar die ondanks dat ze werken hier posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |