Oeh.quote:
2.000 acres of Skye ... zo'n mooie seriequote:Op maandag 26 augustus 2024 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Isle of Skye is prachtig!
Zal jou eens leggen!quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
ZEG![]()
(om het eens op jouw manier te doen)
Ik gaf je nu eens gelijk. Muts
Maar ja, het ligt er maar net aan hoe je mijn platte tekst leest, en waar je de klèmtóón legt, natuurlijk.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens leggen!
Maar dank je
Tja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Kan je verwachten toch?
Ik had al bijna gezegd (even in spoiler want geen SEX of KPD hier)
Ik hield me netjes inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij welquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy vraagt zich af waar het "Ja, klopt" naar refereert
Ik wist t ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij wel
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Tja.
Kan je verwachten toch?
Ik had al bijna gezegd (even in spoiler want geen SEX of KPD hier)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameldquote:
Diepquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
En google lens is een soort pokedex
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameldquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
Ik heb Pokemon Yellow gehad, en op de DS heb ik HeartGold en Platinum. Leuke games.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weerquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weer
Goede algemene kennis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameld
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Die had he nog nooit gezien?
Ah duidelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij wel
Ik vind dat een beetje grappigquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Ik zie ze vaak zat hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Sterkte alvastquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
Dat is wel erg dramatisch hoor. Het is niet dat je voor het eerst in 20 jaar weer naar de tandarts gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenJij bent af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |