Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameldquote:
Diepquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
En google lens is een soort pokedex
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameldquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
Ik heb Pokemon Yellow gehad, en op de DS heb ik HeartGold en Platinum. Leuke games.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik speel pokemon go, maar keek vroeger niet zo veel naar de serie en heb nog nooit kaarten verzameld
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weerquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het ontlangs gebruikt om te kijken wat voor beestje het was die ik langs zag kruipen bij ingang, schijnt een hooiwagen te heten, weet ik dat ook weer
Goede algemene kennis.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik keek nooit en heb nooit kaarten verzameld
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mijquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Die had he nog nooit gezien?
Ah duidelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat pokemon een afkorting is van pocket monster. Dat wist ik dus niet en jij wel
Ik vind dat een beetje grappigquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Ik zie ze vaak zat hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, komt niet vaak voor in stedelijk gebied volgens mij
Sterkte alvastquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
Dat is wel erg dramatisch hoor. Het is niet dat je voor het eerst in 20 jaar weer naar de tandarts gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst weer naar kantoor sinds ruim een maand, dat wordt weer mentaal zwaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenJij bent af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraadquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenOehhh doe mij die eerste maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Hahaha, jij weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
het liefst kibbeling en vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
Mangiare!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Ik hou van vis, maar heb heel weinig met vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Jij met je Mangiare.quote:
‘s Nachts vreten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met je Mangiare.![]()
Dat was een ding op Radio 1.Een programma over koken en eten.
Ben eitjes aan het koken.quote:
Dacht dat je ging slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar niet je eigen eitjes zijn
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?quote:
quote:
Morguhquote:
Dotjequote:
Lekker geslapen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |