Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraadquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:08 schreef devzero het volgende:
1 pizza met ananas en ham is net de oven in gegaan. Tijd om de volgende met sardientjes en zwarte olijven te makenOehhh doe mij die eerste maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Hahaha, jij weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
het liefst kibbeling en vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had liever een pizza gezien met makreel ipv sardientjes? Dat kan ik me goed voorstellen, maar ik had geen makreel in voorraad
Mangiare!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Ik hou van vis, maar heb heel weinig met vissticksquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het liefst kibbeling en vissticks
Jij met je Mangiare.quote:
‘s Nachts vreten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met je Mangiare.![]()
Dat was een ding op Radio 1.Een programma over koken en eten.
Ben eitjes aan het koken.quote:
Dacht dat je ging slapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar niet je eigen eitjes zijn
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?quote:
quote:
Morguhquote:
Dotjequote:
Lekker geslapen?quote:
Ja prima! En jij?quote:
Jeugd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:27 schreef aloa het volgende:
Kutnacht was het.![]()
Iets met herrie op straat.
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?
Zoals altijd kortquote:
Snap ik, maar gaat moeilijk als je werken moet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik niet zo, had langer willen doorslapen
Blijft dus spannend wanneer het gaat worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |