Ja prima! En jij?quote:
Jeugd?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:27 schreef aloa het volgende:
Kutnacht was het.![]()
Iets met herrie op straat.
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het er mee, wanneer werd je ook weer geopereerd?
Zoals altijd kortquote:
Snap ik, maar gaat moeilijk als je werken moet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik niet zo, had langer willen doorslapen
Blijft dus spannend wanneer het gaat worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mwaa, nog wel veel dalen. Heb nog geen concrete operatie dag. Heb zo eerst afsluiting vd psycholoog. Op een dinsdag word de operatie bekend gemaakt maar weet niet of dat vandaag gaat zijn..
Morguh Miss Amyquote:
Piep piep mevr. Muisquote:
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3 dagen werken en dan vakantie
Die 3 dagen kan mij niet snel genoeg gaan
Was in mei johquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?
Maar wel lekker nu, je hebt een drukke tijd achter de rug.
Ga je nog weg of ga je je bezig houden met je huis?
Ahw, tijd voor een knuffel van Stigquote:
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ik zelf niet vrij had genomen van werk dan was ik door beide leidinggevenden wel op vakantie gestuurd.
Ik ga een lang weekend Terschelling en wat doen in mijn huis enzo.
Altijd tijd voor een knuffel van Stigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Mooi weer is een mind set en het komt vast goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd tijd voor een knuffel van Stig
quote:
Sallyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |