Morguh Miss Amyquote:
Piep piep mevr. Muisquote:
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3 dagen werken en dan vakantie
Die 3 dagen kan mij niet snel genoeg gaan
Was in mei johquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer vakantie, had je toch pas gehad?
Maar wel lekker nu, je hebt een drukke tijd achter de rug.
Ga je nog weg of ga je je bezig houden met je huis?
Ahw, tijd voor een knuffel van Stigquote:
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:53 schreef ieniminimuis het volgende:
En als ik zelf niet vrij had genomen van werk dan was ik door beide leidinggevenden wel op vakantie gestuurd.
Ik ga een lang weekend Terschelling en wat doen in mijn huis enzo.
Altijd tijd voor een knuffel van Stigquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Zoiets?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw, tijd voor een knuffel van Stig
Mooi weer is een mind set en het komt vast goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, er toch nog even uit. Hopelijk heb je mooi weer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd tijd voor een knuffel van Stig
quote:
Sallyquote:
Hey Justinquote:
Mailyquote:
ma1lyquote:
En ma1lyquote:
Hey Dotquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Justin![]()
Weer terug van vakantie
Fijn dat je weer terug bent. Heb je deze week nog vrij?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
ma1ly
[..]
En ma1ly![]()
[..]
Hey DotJa heb het weer overleefd
Dan volgende maand? Of als kerstcadeautje voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar ik moet geld besteden aan mijn huis
Ja, je kan je geld maar een keer uitgevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze, maar ik moet geld besteden aan mijn huis
Ja nog een weekje lekker thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent. Heb je deze week nog vrij?
Birdiequote:
Lekker toch, dan kan je maandag weer met frisse euhhh moed weer beginnenquote:
Is het in de sale nu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik te lang wacht is het uitverkocht
Flip a coinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik te lang wacht is het uitverkocht
Frisse tegenzinquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, dan kan je maandag weer met frisse euhhh moed weer beginnen
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzoquote:
Dat dacht ik alquote:
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzesquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat niet maar wel met 15% korting en populair enzo
quote:
Dat kan ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Niet wachten dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen kopuhhhquote:
Hmm lastig.. als ik het echt echt zou willen hebben zou ik het kopen nu..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben wat je hebben wil, keuzes keuzes keuzes
Ja was lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:07 schreef aloa het volgende:
[..]
JustinK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent er weer![]()
![]()
Hoe was je vakantie maat? Beetje uitgerust?
Alleen maarquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Heb je nog leuke avonturen beleefd?
Jaaaaquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]je bent er weer
![]()
En hebt het mooie weer meegenomen![]()
Fijn fijn..quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was lekker
[..]
Alleen maar
[..]
Jaaaa![]()
Speciaal voor jou![]()
![]()
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het anderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker, maar dan moet je wel keuzes maken het een of het ander
Deze keuzequote:
Vogeltje!quote:
Juiste keuzequote:
Hey Mutske, sterkte voor je vader, h opelijk is hij snel thuisquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Oh wat naar dat hij het weer niet goed met hem gaat en hij opgenomen wordt/ is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ouders zijn in het ziekenhuis. Vader is weer vocht aan het aftappen. Hij is niet zo best. Misschien blijft hij tot het weekend om aan te sterken.
Met mij alles goed hoor.
Sterkte voor je vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Sterkte met je vaderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha nee maar soms mag je ook wel wat voor jezelf kopen
quote:
Oei, sterkte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Met mij alles goed hoor.
Moet je wel buiten komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben ik deze herfst helemaal de blitz in mijn blouse
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:35 schreef maily het volgende:
[..]
Oei, sterkte.
Hij is daar wel op een goeie plek natuurlijk om hem te monitoren.
O ja je hebt vakantie deze week, ga je nog wat leuks doen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.
Maar soit, ik geniet echt van mijn weekje verkansie.
Verrassend genoeg ga ik wel eens naar werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je wel buiten komen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Eten is een probleem omdat die buik tegen de maag duwt.
Maar soit, ik geniet echt van mijn weekje verkansie.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verrassend genoeg ga ik wel eens naar werk.
Hey ASquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |