quote:Op maandag 26 augustus 2024 01:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
"Corruptie is het politieke, sociale of economische verschijnsel waarbij een machtspositie misbruikt wordt door een of meerdere personen om zichzelf of anderen ongeoorloofde gunsten te verlenen"
In dit geval had Harris een machtspositie, heeft ze die misbruikt, voor eigen politieke gewin. Dat is corruptie ja.
quote:
Maga probeert alvast wat stenen los te wrikken voor een gewenste escalatie. Ook als die stenen er niet zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alleen moet je daarvoor corrupt zijn, en dat zijn Biden en Harris niet.
Je bent bekend met het feit dat in de VS mensen vaak meerdere banen nodig hebben om rond te komen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
werkloosheid is verruit het laagst in de republikeinse staten
De elite en buigmiljonairs zitten vooral in de blauwe staten
https://www.bls.gov/web/laus/laumstrk.htm#
Vergeet ook de arbeidsparticipatie niet. Leuk dat een Alabama een relatief lage werkloosheidscijfer kent, maar met een arbeidsparticipatie van slechts 71% zet dat ook niet echt zoden aan de dijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:17 schreef Weird- het volgende:
[..]
Je bent bekend met het feit dat in de VS mensen vaak meerdere banen nodig hebben om rond te komen?
De bron hierboven houdt daar geen rekening mee. Met andere woorden, het is op basis vanwerkloosheidscijfers niet volledig te zeggen of het ‘economisch goed gaat’.
Ik durf zelfs wel te beweren dat het in de meeste rode staten mensen armer zijn, en daarom gevoeliger zijn voor politici die gouden bergen beleven met simpele oplossingen
Het kan wel veel vrouwen achter het fornuis zetten. De ultieme droom van de subgroep Maga incels.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergeet ook de arbeidsparticipatie niet. Leuk dat een Alabama een relatief lage werkloosheidscijfer kent, maar met een arbeidsparticipatie van slechts 71% zet dat ook niet echt zoden aan de dijk.
Dan gaat het toch goed met iedereen? Of werkt trickle down economie nu ineens niet meer?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
De elite en buigmiljonairs zitten vooral in de blauwe staten
Uiteraard woont iedereen met verstand in het gezellige deel van het land. Wie gaat er vrijwillig naast schuimbekkende hillbillies wonen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan gaat het toch goed met iedereen? Of werkt trickle down economie nu ineens niet meer?
Die zijn verloren voor het kiezen van een fatsoenlijke president, dus voor een gezonde democratie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zal de maga sheeps aan hun reet roesten.
Musk loopt gewoon bewust de verkiezingen te beinvloeden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat ze bij Twitter weer hebben lopen sleutelen aan de zichtbaarheid van bepaalde type berichten. Sinds een paar dagen wordt mijn 'voor jou'-feed overspoeld met berichten van MAGA's en RFK-aanhangers.
Nu vind ik het nooit zo'n probleem om zulke berichten voorbij te zien komen, zo zie je wat voor maffe gedachten er in die hoek rondgaan. Maar de verhouding is inmiddels compleet zoek.
Je spiegelt het teveel met hoe 'twitter' ooit was.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat ze bij Twitter weer hebben lopen sleutelen aan de zichtbaarheid van bepaalde type berichten. Sinds een paar dagen wordt mijn 'voor jou'-feed overspoeld met berichten van MAGA's en RFK-aanhangers.
Nu vind ik het nooit zo'n probleem om zulke berichten voorbij te zien komen, zo zie je wat voor maffe gedachten er in die hoek rondgaan. Maar de verhouding is inmiddels compleet zoek.
Wie wil dan nog werken voor/bij twitter? of het zijn soortgenoten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Musk loopt gewoon bewust de verkiezingen te beinvloeden.
Vraag me af hoeveel invloed het heeft. Het platform lijkt nou niet bepaald een prettigere gebruikerservaring te bieden als dat klopt (ik zie op mijn tijdslijn niet van die rare drek in ieder geval), waardoor mensen simpelweg zullen afhaken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat russische oliarchen verbonden aan het Kremlin, Musk de winter door helpen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een projectiequote:Op maandag 26 augustus 2024 08:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
De Saudi's hebben toch Twitter mede gefinancierd?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat russische oliarchen verbonden aan het Kremlin, Musk de winter door helpen.
Alles was er op gericht om extreemrechts pro kremlin geluid zoveel mogelijk te verspreiden. de leugen moet regeren.
Het lijkt me inderdaad handig om woorden te vermijden waar je de betekenis niet van kent.quote:
Trump houdt van loyaliteit, grifters en ja-knikkers. Daarom dat opportunisten als JD Vance, Tucker Carlsen, RFK Jr. en Tulsi Gabbard bij hem de voorkeur krijgen boven de kritische oude stempel conservatieven (RINO's).quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Begrijp wel dat dit bij sommige conservatieven de wenkbrauwen doet fronsen. Dus enerzijds keert de huidige GOP traditionele Republikeinen de rug toe, prominente conservatieven zijn niet welkom op de RNC en worden niet uitgenodigd te spreken (als ze dat al zouden willen).
In plaats daarvan hijst de Trump-campagne een 'Democraat' op het schild, met de belofte dat er nog meer Dems binnen worden gehaald als onderdeel van het nieuwe team.
Het is een opmerkelijke strategie.
Nu kun je tegenwerpen dat de Dems ook prominente Republikeinen aan zich binden. Maar die spreken slechts hun steun uit, die worden niet gepresenteerd als onderdeel van het nieuwe Harris-team.
Met de kanttekening dat de vice-president niet de macht heeft om de verkiezing definitief te blokkeren. Het is een ceremoniële handeling die uiteindelijk zou stranden bij de rechter. Je koopt er alleen tijd mee (en in het geval van 4 jaar geleden was die tijd nodig om de fake elector scheme in gang te zetten).quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
Vanuit het oogpunt van Trump begrijp ik het ook volkomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Trump houdt van loyaliteit, grifters en ja-knikkers. Daarom dat opportunisten als JD Vance, Tucker Carlsen, RFK Jr. en Tulsi Gabbard bij hem de voorkeur krijgen boven de kritische oude stempel conservatieven (RINO's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |