abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214808233
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 01:43 schreef Origami94 het volgende:

[..]
"Corruptie is het politieke, sociale of economische verschijnsel waarbij een machtspositie misbruikt wordt door een of meerdere personen om zichzelf of anderen ongeoorloofde gunsten te verlenen"

In dit geval had Harris een machtspositie, heeft ze die misbruikt, voor eigen politieke gewin. Dat is corruptie ja.
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2024 01:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hoe dan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214808416
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 08:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alleen moet je daarvoor corrupt zijn, en dat zijn Biden en Harris niet.
Maga probeert alvast wat stenen los te wrikken voor een gewenste escalatie. Ook als die stenen er niet zijn.
pi_214808469
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:

[..]
werkloosheid is verruit het laagst in de republikeinse staten

De elite en buigmiljonairs zitten vooral in de blauwe staten

https://www.bls.gov/web/laus/laumstrk.htm#
Je bent bekend met het feit dat in de VS mensen vaak meerdere banen nodig hebben om rond te komen?
De bron hierboven houdt daar geen rekening mee. Met andere woorden, het is op basis vanwerkloosheidscijfers niet volledig te zeggen of het ‘economisch goed gaat’.

Ik durf zelfs wel te beweren dat het in de meeste rode staten mensen armer zijn, en daarom gevoeliger zijn voor politici die gouden bergen beleven met simpele oplossingen
pi_214808607
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:17 schreef Weird- het volgende:

[..]
Je bent bekend met het feit dat in de VS mensen vaak meerdere banen nodig hebben om rond te komen?
De bron hierboven houdt daar geen rekening mee. Met andere woorden, het is op basis vanwerkloosheidscijfers niet volledig te zeggen of het ‘economisch goed gaat’.

Ik durf zelfs wel te beweren dat het in de meeste rode staten mensen armer zijn, en daarom gevoeliger zijn voor politici die gouden bergen beleven met simpele oplossingen
Vergeet ook de arbeidsparticipatie niet. Leuk dat een Alabama een relatief lage werkloosheidscijfer kent, maar met een arbeidsparticipatie van slechts 71% zet dat ook niet echt zoden aan de dijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214808628
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Vergeet ook de arbeidsparticipatie niet. Leuk dat een Alabama een relatief lage werkloosheidscijfer kent, maar met een arbeidsparticipatie van slechts 71% zet dat ook niet echt zoden aan de dijk.
Het kan wel veel vrouwen achter het fornuis zetten. De ultieme droom van de subgroep Maga incels. ;)
pi_214808677
twitter

Begrijp wel dat dit bij sommige conservatieven de wenkbrauwen doet fronsen. Dus enerzijds keert de huidige GOP traditionele Republikeinen de rug toe, prominente conservatieven zijn niet welkom op de RNC en worden niet uitgenodigd te spreken (als ze dat al zouden willen).

In plaats daarvan hijst de Trump-campagne een 'Democraat' op het schild, met de belofte dat er nog meer Dems binnen worden gehaald als onderdeel van het nieuwe team.

Het is een opmerkelijke strategie.

Nu kun je tegenwerpen dat de Dems ook prominente Republikeinen aan zich binden. Maar die spreken slechts hun steun uit, die worden niet gepresenteerd als onderdeel van het nieuwe Harris-team.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:48:40 #257
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_214808678
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
De elite en buigmiljonairs zitten vooral in de blauwe staten

Dan gaat het toch goed met iedereen? Of werkt trickle down economie nu ineens niet meer?
Robert Moog died for our synths
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:58:44 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214808734
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef Gehenna het volgende:

[..]
Dan gaat het toch goed met iedereen? Of werkt trickle down economie nu ineens niet meer?
Uiteraard woont iedereen met verstand in het gezellige deel van het land. Wie gaat er vrijwillig naast schuimbekkende hillbillies wonen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_214808825
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het zal de maga sheeps aan hun reet roesten.
Die zijn verloren voor het kiezen van een fatsoenlijke president, dus voor een gezonde democratie.
De strijd gaat om de twijfelaars in het politieke midden te binden, mn in de battlestates.
Naast het noemen van de politieke issues , is het ook nodig te benadrukken hoe schofterig die Trump is.
pi_214808850
Het lijkt er trouwens op dat ze bij Twitter weer hebben lopen sleutelen aan de zichtbaarheid van bepaalde type berichten. Sinds een paar dagen wordt mijn 'voor jou'-feed overspoeld met berichten van MAGA's en RFK-aanhangers.

Nu vind ik het nooit zo'n probleem om zulke berichten voorbij te zien komen, zo zie je wat voor maffe gedachten er in die hoek rondgaan. Maar de verhouding is inmiddels compleet zoek.
pi_214808897
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat ze bij Twitter weer hebben lopen sleutelen aan de zichtbaarheid van bepaalde type berichten. Sinds een paar dagen wordt mijn 'voor jou'-feed overspoeld met berichten van MAGA's en RFK-aanhangers.

Nu vind ik het nooit zo'n probleem om zulke berichten voorbij te zien komen, zo zie je wat voor maffe gedachten er in die hoek rondgaan. Maar de verhouding is inmiddels compleet zoek.
Musk loopt gewoon bewust de verkiezingen te beinvloeden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214808974
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

Je spiegelt het teveel met hoe 'twitter' ooit was.

Het landschap is nu dat X vooral Maga en extreem rechts in de wereld een platform geeft met Musk als spreekbuis en je Threads van Meta hebt voor de kleur die op twitter ooit domineerde voor alle haatbaarden van de ban af waren.

Eigenlijk heeft Musk met Twitter een soort land voor 'm zelf gekocht waarmee hij als miljardair het geluid van de media domineert.
pi_214809384
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Wie wil dan nog werken voor/bij twitter? of het zijn soortgenoten.
Dat kan natuurlijk ook.

Die andere berichtenservices kan ik maar niet aan wennen. Spoutible etc.
pi_214809696
quote:

[..]
Vraag me af hoeveel invloed het heeft. Het platform lijkt nou niet bepaald een prettigere gebruikerservaring te bieden als dat klopt (ik zie op mijn tijdslijn niet van die rare drek in ieder geval), waardoor mensen simpelweg zullen afhaken.
pi_214809713
quote:

[..]
Waarom denk je anders dat russische oliarchen verbonden aan het Kremlin, Musk de winter door helpen.

Alles was er op gericht om extreemrechts pro kremlin geluid zoveel mogelijk te verspreiden. de leugen moet regeren.
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:36:13 #266
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214809732
quote:
Wat een projectie
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:36:51 #267
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_214809735
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waarom denk je anders dat russische oliarchen verbonden aan het Kremlin, Musk de winter door helpen.

Alles was er op gericht om extreemrechts pro kremlin geluid zoveel mogelijk te verspreiden. de leugen moet regeren.
De Saudi's hebben toch Twitter mede gefinancierd?
pi_214809738
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:36 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat een projectie
Wat is er projectie?
pi_214809749
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat is er projectie?
Het lijkt me inderdaad handig om woorden te vermijden waar je de betekenis niet van kent. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214809784
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Begrijp wel dat dit bij sommige conservatieven de wenkbrauwen doet fronsen. Dus enerzijds keert de huidige GOP traditionele Republikeinen de rug toe, prominente conservatieven zijn niet welkom op de RNC en worden niet uitgenodigd te spreken (als ze dat al zouden willen).

In plaats daarvan hijst de Trump-campagne een 'Democraat' op het schild, met de belofte dat er nog meer Dems binnen worden gehaald als onderdeel van het nieuwe team.

Het is een opmerkelijke strategie.

Nu kun je tegenwerpen dat de Dems ook prominente Republikeinen aan zich binden. Maar die spreken slechts hun steun uit, die worden niet gepresenteerd als onderdeel van het nieuwe Harris-team.
Trump houdt van loyaliteit, grifters en ja-knikkers. Daarom dat opportunisten als JD Vance, Tucker Carlsen, RFK Jr. en Tulsi Gabbard bij hem de voorkeur krijgen boven de kritische oude stempel conservatieven (RINO's).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214809801
quote:
Met de kanttekening dat de vice-president niet de macht heeft om de verkiezing definitief te blokkeren. Het is een ceremoniële handeling die uiteindelijk zou stranden bij de rechter. Je koopt er alleen tijd mee (en in het geval van 4 jaar geleden was die tijd nodig om de fake elector scheme in gang te zetten).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 13:04:28 #273
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214809860
Eeeeeeeeeeeeeeeeuh eigen wil ik eigenlijk toch niet met Harris in debat.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214809959
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Trump houdt van loyaliteit, grifters en ja-knikkers. Daarom dat opportunisten als JD Vance, Tucker Carlsen, RFK Jr. en Tulsi Gabbard bij hem de voorkeur krijgen boven de kritische oude stempel conservatieven (RINO's).
Vanuit het oogpunt van Trump begrijp ik het ook volkomen.

Maar Amerikanen die daadwerkelijk conservatief en Republikeins zijn zouden zich toch achter de oren moeten krabben.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 14:23:34 #275
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214810327
Deze foto al een paar keer voorbij zien komen op twitter en ik blijf er om gniffelen:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')