Wat een enorm dom argument van die Twitterkees. Alsof dat ook maar iets zegt over of iemand een land kan aansturen. Niveautje moeite hebben met water drinken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het verschil tussen leiderschap en een volger. In het geval van Kamala Harris, waar is de geheime dienst? Vooral na de moordaanslag op Trump zou zoiets nooit meer mogen gebeuren.
quote:
De man vormt verder totaal geen gevaar of zo? Dit soort acties kunnen natuurlijk nooit voorkomen worden door de geheime dienst. De controle vindt voor de bijeenkomst plaats en aan de deur. Bijeenkomsten in de buitenlucht zijn veel moeilijker te controleren. Vandaar dat Trump ook buiten geen rally's meer doet tenzij achter kogelvrij glas.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het verschil tussen leiderschap en een volger. In het geval van Kamala Harris, waar is de geheime dienst? Vooral na de moordaanslag op Trump zou zoiets nooit meer mogen gebeuren.
Hij zal wel denken: nu kan het nog, over 3 weken…quote:
Daar loopt nog een verzoek om uitstel tot na de verkiezingen. Merchan moet daar nog een uitspraak over doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hij zal wel denken: nu kan het nog, over 3 weken…[ x ]is het niet zo zeker dat hij nog op de golfbaan kan staan.
Nee hoor leiderschap, dat kun je alleen herkennen als je zelf in een situatie bent geweest waar de adrenaline door je lijf giert. Juist op dat soort momenten word het kaf van het koren gescheiden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De man vormt verder totaal geen gevaar of zo? Dit soort acties kunnen natuurlijk nooit voorkomen worden door de geheime dienst. De controle vindt voor de bijeenkomst plaats en aan de deur. Bijeenkomsten in de buitenlucht zijn veel moeilijker te controleren. Vandaar dat Trump ook buiten geen rally's meer doet tenzij achter kogelvrij glas.
Trump kwam bij zijn aanslag pas overeind toen het groene licht gegeven werd en dacht vervolgens alleen maar aan zijn schoenen en een photo-op voor zijn verkiezing. Dat er slachtoffers vielen interesseerde hem totaal niet. Wat een leider!
Dit is 'de leider' Trump:
[ x ]
Het heeft werkelijk helemaal niets te maken met leiderschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor leiderschap, dat kun je alleen herkennen als je zelf in een situatie bent geweest waar de adrenaline door je lijf giert. Juist op dat soort momenten word het kaf van het koren gescheiden.
Fight or flight is het op dat moment, veel mensen bevriezen of vluchten anderen staan op en vechten terug. Trump deed duidelijk het laatste, het leverde een prachtig fotomoment op en het liet zien dat hij onverschrokken is op momenten dat het telt.
Je zal het vast niet met mij eens zijn omdat je die man het licht in de ogen niet gunt.
Nee, een kogel die langs je hoofd gaat is niet het moment dat telt, 4 jaar Presidentschap is wat telt en daaruit bleek dat Trump ongeschikt was voor die functie, de slechtste of een na slechtse President aller tijden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee hoor leiderschap, dat kun je alleen herkennen als je zelf in een situatie bent geweest waar de adrenaline door je lijf giert. Juist op dat soort momenten word het kaf van het koren gescheiden.
Fight or flight is het op dat moment, veel mensen bevriezen of vluchten anderen staan op en vechten terug. Trump deed duidelijk het laatste, het leverde een prachtig fotomoment op en het liet zien dat hij onverschrokken is op momenten dat het telt.
Je zal het vast niet met mij eens zijn omdat je die man het licht in de ogen niet gunt.
Niet zo gemeen doen, hij heeft eindelijk een health care plan. De Affordable Care Act heet het. (Ja, dat is Obamacare maar die naam gebruiken we nu niet meer).quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:05 schreef Barbusse het volgende:
En ik maar denken dat leiderschap tonen in de politiek toonbaar was door je visie duidelijk te maken aan zowel voor- als tegenstanders, en dat om weten te zetten in daadwerkelijk beleid. Zoals...ik noem maar wat...infrastructuur? Of is dat 2 weken wachten?
Silly me...
Een goede leider luistert ook naar zijn security om zijn eigen leven niet onnodig in gevaar te brengen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Leiderschap is voorbereiding en voorkomen dat je in de situatie komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, hij heeft eindelijk een health care plan. De Affordable Care Act heet het. (Ja, dat is Obamacare maar die naam gebruiken we nu niet meer).
Hij bekommerde zich meer om hoe zijn haar zat en om zijn schoenen, dan om de brandweerman achter hem die doodgeschoten werd. (Ja, hij heeft later nog een kitscherig showtje opgevoerd met diens uniformquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Laat die gozer een donut bestellen. Dit is wel heel pijnlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:01 schreef Kijkertje het volgende:
JD Vance bij Meet the Press:
Zijn opmerking over cat ladies is nu 'sarcastisch' bedoeld dus daar hoeft hij zich niet voor te verontschuldigen:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Hij geeft geen antwoord op de vraag of er weer families gescheiden gaan worden aan de grens:
[ x ]
En hij liegt over de effecten van tarieven:
[ x ]
Nee hoor op het moment dat hij wist dat hij veilig was dacht hij alleen zoals gewoonlijk hoe hij daar zelf van kon profiteren: dat 'prachtige' fotomoment dus. Er is niets moedigs aan het opsteken van een vuist als je omringd wordt door veiligheidsmensen die je beschermenquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, in jouw alternatieve wereld is het waarschijnlijk heel eng. Ik zou op baudet blijven stemmen, dan komt het vast wel goed voor je.
Waarom vind jij Trump de slechtste President allertijden?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, een kogel die langs je hoofd gaat is niet het moment dat telt, 4 jaar Presidentschap is wat telt en daaruit bleek dat Trump ongeschikt was voor die functie, de slechtste of een na slechtse President aller tijden.
Buiten nog het feit dat hij een verkrachter is en een veroordeelde crimineel is wat voor een normaal mens al meer dan genoeg reden is om hem ongeschikt te vinden.
Van mij mag hij een fijn lang leven hebben verder maar ik zie werkelijk niets aan hem of in hem wat hem geschikt maakt voor de functie die hij ambieert.
Eigenlijk viel het wel mee met de slechtheid van Trump. Hij was rommelig tijdens corona, zijn coup was amateuristisch en leidde tot enkele doden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Waarom vind jij Trump de slechtste President allertijden?
Ik vind het juist altijd bijzonder dat conservatieven hem inhoudelijk een goede president vinden. Hij heeft in zijn eerste termijn vrij weinig voor elkaar gekregen, gegeven het politieke landschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Is dit echt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Uit welke beerput schept de rasidioot deze weerzinwekkende nonsens op? [ x ]
This behavior displays profound insecurity. When a candidate for the nation's highest office resorts to creating or sharing misleading images, it raises serious questions about their integrity and suitability for leadership. Such tactics not only undermine the democratic process by spreading disinformation but also indicate a lack of respect for the electorate's intelligence and discernment. Leadership should be about fostering trust and unity, not sowing confusion or division through unethical media manipulation.
edit: dat is maf, van een account waar sinds 2021 niet meer op gepost is? https://x.com/kennedy_bouvier
Dat is het oordeel van experts, he?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Een echte leider weet de juiste beerput te vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Uit welke beerput schept de rasidioot deze weerzinwekkende nonsens op? [
Meer schulden en minder banen, lijkt me vrij logisch gezien de wereldwijde coronapandemie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef Sabata het volgende:
eigenlijk heeft Trump zo'n beetje alles fout gedaan in zijn presidentschap. kort gezegd, minder banen , minder zekerheid, hogere schulden, meer criminaliteit.
Maar ja, heeft wel zijn rijke vriendjes aan belastingverlaging geholpen en idd het SC aan de conservatieve kant gekregen. en toch liep hij tegen dat zelfde SC te schreeuwen dat zij hem moesten helpen om de verkiezingen ongeldig te laten verklaren.
Tja, hoe dit uitpakt we zijn er nog niet vanaf. als trump weg is vinden ze wel een andere stroman. iets waar ene JD Vance ook op aast
Trump's budget had de schulden al ver voor Covid enorm laten oplopen dankzij zijn tax cuts. De VS zat al in een recessie voordat covid toesloeg onder leiding van Trump en noteerde tijdens covid de grootste werkeloosheid in de geschiedenis. Prima als je daar covid de schuld van wil geven maar laten we het wel benoemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Meer schulden en minder banen, lijkt me vrij logisch gezien de wereldwijde coronapandemie.
Overigens is corona beleidsmatig ook een voordeel geweest, internationaal is er relatief weinig gebeurd, omdat regeringen zich vooral met interne gelegenheden bezig hielden. Poetin heeft ook gewacht met Oekraïne binnenvallen toen het ergste met covid voorbij was.
Valt wel mee. Je ziet duidelijk een coronapiek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump's budget had de schulden al ver voor Covid enorm laten oplopen dankzij zijn tax cuts.
Crooked Comey!quote:
De grootste onderscheidende prestatie van Trump is het simpele gegeven dat hij de enige President is sinds ww2 die zich niet in een nieuwe -door Amerika gerigiseerde- oorlog heeft laten leiden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd bijzonder dat conservatieven hem inhoudelijk een goede president vinden. Hij heeft in zijn eerste termijn vrij weinig voor elkaar gekregen, gegeven het politieke landschap.
Zijn grootste verdienste voor de conservatieve wereld is de samenstelling van de Supreme Court (en lagere rechtbanken) en dat is puur op het conto van slim politiek spel van Mitch McConnell te schrijven. De meeste andere dingen had iedere andere Republikein ook wel voor elkaar gekregen.
Sterker nog, een meer competente en niet-ruziezoekende Republiekeinse kandidaat had waarschijnlijk meer kunnen regelen, zeker met beide huizen en de SC op zijn hand. Volgens mij is het meest nuttige wat Trump gedaan had verkozen worden..
Ford en Carter ook niet, dus nee, niet de enige sinds de Tweede-Wereldoorlog.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De grootste onderscheidende prestatie van Trump is het simpele gegeven dat hij de enige President is sinds ww2 die zich niet in een nieuwe -door Amerika gerigiseerde- oorlog heeft laten leiden.
Obama heeft de meeste oorlogsuren als president ooit op zijn conto. Dat terwijl hij de nobelprijs voor de vrede heeft ontvangen. Toen biden President werd, is Amerika in nieuwe oorlogen betrokken geraakt, zoals Israel en Oekraïne.
Veel mensen hekelen Trump en stemmen om persoonlijkheid niet op hem. Maar Trump als persoon is niet hetzelfde als de functie die hij bekleed als Presisent.
Ik zou op Kennedy gestemd hebben, maar nu hij Trump heeft endorsed zou ik ook op hem gestemd hebben.
Wow, ja inderdaad, pas sinds Biden is Amerika in het Israelconflict betrokken geraakt...quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Viesdik het volgende:
Obama heeft de meeste oorlogsuren als president ooit op zijn conto. Dat terwijl hij de nobelprijs voor de vrede heeft ontvangen. Toen biden President werd, is Amerika in nieuwe oorlogen betrokken geraakt, zoals Israel en Oekraïne.
Nee hoor. Trump meldde het alleen niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De grootste onderscheidende prestatie van Trump is het simpele gegeven dat hij de enige President is sinds ww2 die zich niet in een nieuwe -door Amerika gerigiseerde- oorlog heeft laten leiden.
Veel mensen hekelen Trump en stemmen om persoonlijkheid niet op hem. Maar Trump als persoon is niet hetzelfde als de functie die hij bekleed als Presisent.
Ik zou op Kennedy gestemd hebben, maar nu hij Trump heeft endorsed zou ik ook op hem gestemd hebben.
Dit is wel zo ongeveer de meest stompzinnige post die ik hier sinds tijden heb gelezen. De VS is doorlopend betrokken bij conflicten in de wereld. Dat is onder Trump niet anders geweest. Dat er toevallig geen grote nieuwe conflicten zijn ontstaan is niet zijn verdienste. Sterker nog, het is eerder ondanks, dan dankzij Trump dat de VS niet een grote overzeese militaire inzet heeft gedaan tijdens zijn presidentschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je zou een goed verhaal kunnen opsteken over hoe Trump de verhouding met NAVO en andere aan Amerika geallierde landen heeft verkankerd met z'n debiele art of the deal-stijl van bilatteraal dealtjes proberen te sluiten (die ook allemaal op niets zijn uitgelopen of de zaak alleen hebben verslechterd), waarmee hij te kennen heeft gegeven dat er met een Amerika onder Trump geen rekening gehouden hoeft te worden, of er niet vertrouwd op kan worden, dat lui als Kim, Putin en Xi een fijne zet in de rug heeft gegeven en ook, laten we het niet vergeten, ISIS.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel zo ongeveer de meest stompzinnige post die ik hier sinds tijden heb gelezen. De VS is doorlopend betrokken bij conflicten in de wereld. Dat is onder Trump niet anders geweest. Dat er toevallig geen grote nieuwe conflicten zijn ontstaan is niet zijn verdienste. Sterker nog, het is eerder ondanks, dan dankzij Trump dat de VS niet een grote overzeese militaire inzet heeft gedaan tijdens zijn presidentschap.
Of het feit dat men nu in het M-O met de gebakken peren zit na zijn volstrekt eenzijdige steun voor Israël, het opblazen van de deal met Iran en ga zo maar door.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Je zou een goed verhaal kunnen opsteken over hoe Trump de verhouding met NAVO en andere aan Amerika geallierde landen heeft verkankerd met z'n debiele art of the deal-stijl van bilatteraal dealtjes proberen te sluiten, waarmee hij te kennen heeft gegeven dat er met een Amerika onder Trump geen rekening gehouden hoeft te worden, of er niet vertrouwd op kan worden, dat lui als Kim, Putin en Xi een fijne zet in de rug heeft gegeven en ook, laten we het niet vergeten, ISIS.
Laten we niet vergeten dat de schande in Afghanistan weliswaar in tijd gebeurde onder Biden, maar inhoudelijk het werk van Trump was. Of dat incidentje met die Iraanse generaal, dag had ook zo mis kunnen gaan. Trump heeft ook op gebied van internationale veiligheid echt wel de nodige bloopers op z’n naam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is wel zo ongeveer de meest stompzinnige post die ik hier sinds tijden heb gelezen. De VS is doorlopend betrokken bij conflicten in de wereld. Dat is onder Trump niet anders geweest. Dat er toevallig geen grote nieuwe conflicten zijn ontstaan is niet zijn verdienste. Sterker nog, het is eerder ondanks, dan dankzij Trump dat de VS niet een grote overzeese militaire inzet heeft gedaan tijdens zijn presidentschap.
Trump heeft ook Noord-Syrisch Koerdisch gebied weggegeven aan Erdogan terwijl de Koerden juist de grondtroepen leverden in de strijd tegen ISIS.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:23 schreef JAM het volgende:
[..]
Je zou een goed verhaal kunnen opsteken over hoe Trump de verhouding met NAVO en andere aan Amerika geallierde landen heeft verkankerd met z'n debiele art of the deal-stijl van bilatteraal dealtjes proberen te sluiten (die ook allemaal op niets zijn uitgelopen of de zaak alleen hebben verslechterd), waarmee hij te kennen heeft gegeven dat er met een Amerika onder Trump geen rekening gehouden hoeft te worden, of er niet vertrouwd op kan worden, dat lui als Kim, Putin en Xi een fijne zet in de rug heeft gegeven en ook, laten we het niet vergeten, ISIS.
Dat is inderdaad wat ik in mijn vervolgpost ook stel. Amerikaans isolationisme in combinatie met een dominante positie op het wereldtoneel is natuurlijk een volstrekte illusie. Als je het eerste wil, moet je het tweede ook opgeven, maar die stap wordt uiteraard niet gezet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de schande in Afghanistan weliswaar in tijd gebeurde onder Biden, maar inhoudelijk het werk van Trump was. Of dat incidentje met die Iraanse generaal, dag had ook zo mis kunnen gaan. Trump heeft ook op gebied van internationale veiligheid echt wel de nodige bloopers op z’n naam.
En ik denk dat je ook een case kunt maken dat de huidige onrust op het wereldtoneel (en bijbehorende oorlogen) mede zijn oorzaak vinden in Trump…
Ja lange termijn denken doet het MAGA-volk niet aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat ik in mijn vervolgpost ook stel. Amerikaans isolationisme in combinatie met een dominante positie op het wereldtoneel is natuurlijk een volstrekte illusie. Als je het eerste wil, moet je het tweede ook opgeven, maar die stap wordt uiteraard niet gezet.
Scheelt alleen dat Fox News en diens spindoctors van de GOP voor Trump zijn en tegen Biden zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de schande in Afghanistan weliswaar in tijd gebeurde onder Biden, maar inhoudelijk het werk van Trump was. Of dat incidentje met die Iraanse generaal, dag had ook zo mis kunnen gaan. Trump heeft ook op gebied van internationale veiligheid echt wel de nodige bloopers op z’n naam.
En ik denk dat je ook een case kunt maken dat de huidige onrust op het wereldtoneel (en bijbehorende oorlogen) mede zijn oorzaak vinden in Trump…
Bone spurs. Weet je best..quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
vraagje: werd Trump opgeroepen voor dienstplicht in de sixties ?
Hoe ontliep hij dat ?
Ja, een echte pacifist is die.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe ontliep hij dat ?
Hierboven al een paar keer ontkracht, maar ik doe er nog een bron bij van een toch niet al te links blaadje: https://foreignpolicy.com(...)list-militarism-war/quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vroeg dan ook naar inhoudelijke punten juist om die persoonlijkheid los te laten. Maar ergens heb je wel gelijk omdat die persoonlijkheid niet helemaal los te zien is van het weinig bereiken. Als je met iedereen die het met je oneens is ruzie houdt het een keer op in een democratie. Zie bijvoorbeeld het bericht hierboven dat nog maar 4 van de 40 mensen uit zijn vorige kabinet hem aanbevelen als president deze ronde. Ik zou als conservatief veel liever een capabel iemand hebben.quote:Veel mensen hekelen Trump en stemmen om persoonlijkheid niet op hem. Maar Trump als persoon is niet hetzelfde als de functie die hij bekleed als President.
klopt.. een oorlog starten als je de nobelprijs van de vrede hebt, is natuurlijk wel een superprestatiequote:Op zondag 25 augustus 2024 22:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hierboven al een paar keer ontkracht, maar ik doe er nog een bron bij van een toch niet al te links blaadje: https://foreignpolicy.com(...)list-militarism-war/
Overigens, als mijn vraag was wat hij zoal bereikt heeft en het antwoord is alleen iets wat hij niet gedaan heeft bewijs je mijn punt wel een beetje
[..]
Ik vroeg dan ook naar inhoudelijke punten juist om die persoonlijkheid los te laten. Maar ergens heb je wel gelijk omdat die persoonlijkheid niet helemaal los te zien is van het weinig bereiken. Als je met iedereen die het met je oneens is ruzie houdt het een keer op in een democratie. Zie bijvoorbeeld het bericht hierboven dat nog maar 4 van de 40 mensen uit zijn vorige kabinet hem aanbevelen als president deze ronde. Ik zou als conservatief veel liever een capabel iemand hebben.
Ik weet niet waarom je mij quote want dit is nergens een reactie op mijn post. Ik vergeleek Trump met andere Republikeinse kandidaten en stelde dat hij veel minder bereikt heeft dan een meer capabele conservatief in zijn plaats had kunnen doen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
klopt.. een oorlog starten als je de nobelprijs van de vrede hebt, is natuurlijk wel een superprestatie
Hoe kan je trouwens 4 jaar vergelijken met 16 jaar destructief democratisch beleid
gigantisch destructief t.o.v. de werklooseid.
Waarom denk jij dat het vooral de red-states zijn waar het economisch zeer goed gaat en in de democratische states winkels worden geplunderd en mensen op straat leven met de spuit nog uit de arm hangen
Jij moet duidelijk je bubbel uit. De Republikeinse staten zij veruit het armstquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
klopt.. een oorlog starten als je de nobelprijs van de vrede hebt, is natuurlijk wel een superprestatie
Hoe kan je trouwens 4 jaar vergelijken met 16 jaar destructief democratisch beleid
Waarom denk jij dat het vooral de red-states zijn waar het economisch zeer goed gaat en in de democratische states winkels worden geplunderd en mensen op straat leven met de spuit nog uit de arm hangen
Rode staten zijn vaker netto-ontvangers van federale steun dan blauwe staten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wait wut now?quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou Trump eerlijk gezegd ook geen conservatief noemen. Hij heeft juist schijt aan instituties, van gezin tot justitie tot democratie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je mij quote want dit is nergens een reactie op mijn post. Ik vergeleek Trump met andere Republikeinse kandidaten en stelde dat hij veel minder bereikt heeft dan een meer capabele conservatief in zijn plaats had kunnen doen.
Dat doet hij vaak op zijn eigen social media. Hij vraagt altijd aandacht van anderen en vraagt iemand geld voor zijn campagne. Hij probeert Kamala Harris haar leven zuur te maken om voor hem gunstig uit te komen. Hij doet van alles aan om te voorkomen dat Kamala Harris volgende president van Verenigde Staten kan worden als ze de verkiezingen wint.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:10 schreef Vis1980 het volgende:
Een echte leider zit de hele dag in CAPS te Tweeten.
Hoezo is Harris corrupt? Volgens mij schreef je Trump verkeerd...quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
polariserend wel
anderzijds is trump wel een fascist
en harris een corrupt mens
beidequote:Op zondag 25 augustus 2024 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo is Harris corrupt? Volgens mij schreef je Trump verkeerd...
Zonder fatsoenlijke bron is dit onzin. Dus kom maar met dat bewijs dat Harris corrupt zou zijn.quote:
Het is meer dat Republikeinen in hun bubble elke keer ingewreven wordt de "MSM" niet te vertrouwen. En dat horen ze dan veelal op het grootste nieuwskanaal (Fox News) of de opiniepagina's van de grootste krant (WSJ) enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Mooie deze. Het vertrouwen in de mainstream media stijgt enkel bij de democraten.
[ x ]
Tis David Sacks maar. Weer zo'n tech bro die gewoon voor Trump is omdat daarmee z'n geld veilig gesteld is. Want stel je voor dat miljardairs fatsoenlijke belastingen zouden moeten gaan betalen. Dat kan natuurlijk niet, dat is voor plebejers.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is meer dat Republikeinen in hun bubble elke keer ingewreven wordt de "MSM" niet te vertrouwen. En dat horen ze dan veelal op het grootste nieuwskanaal (Fox News) of de opiniepagina's van de grootste krant (WSJ) enzo.
Bron? Voor Harris die corrupt zou zijn.quote:
werkloosheid is verruit het laagst in de republikeinse statenquote:Op zondag 25 augustus 2024 22:42 schreef Weird- het volgende:
[..]
Jij moet duidelijk je bubbel uit. De Republikeinse staten zij veruit het armst
Ho, maar de Matrix is toch dat we allemaal als batterijtjes gebruikt worden om zo de een of andere robotwereld draaiende te houden, die ondanks hun immense intelligentie geen betere energiebron hebben te weten vinden dan de warmte die een menselijk lichaam uitstraalt en ons daarom maar aan een VR-infuus hebben gelegd waarin net de Nokia fliphone uitgevonden is? Dat gelooft de GOP toch niet echt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:32 schreef Viesdik het volgende:
Mooie deze. Het vertrouwen in de mainstream media stijgt enkel bij de democraten.
[ x ]
Er bestaat geen grotere bubbel dan de vaccinatiebubbel en zij die hun leiders verafgodenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is meer dat Republikeinen in hun bubble elke keer ingewreven wordt de "MSM" niet te vertrouwen. En dat horen ze dan veelal op het grootste nieuwskanaal (Fox News) of de opiniepagina's van de grootste krant (WSJ) enzo.
En toch zijn de rode staten veruit het armst, zoals net al gepost was. Hoe zou dat komen, denk je?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
werkloosheid is verruit het laagst in de republikeinse staten
De elite en buigmiljonairs zitten vooral in de blauwe staten
https://www.bls.gov/web/laus/laumstrk.htm#
snap je zelf nog wat je typt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Ho, maar de Matrix is toch dat we allemaal als batterijtjes gebruikt worden om zo de een of andere robotwereld draaiende te houden, die ondanks hun immense intelligentie geen betere energiebron hebben te weten vinden dan de warmte die een menselijk lichaam uitstraalt en ons daarom maar aan een VR-infuus hebben gelegd waarin net de Nokia fliphone uitgevonden is? Dat gelooft de GOP toch niet echt?
arm is relatief als de rijkste mensen op aarde een staat deelt met mensen die op straat levenquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toch zijn de rode staten veruit het armst, zoals net al gepost was. Hoe zou dat komen, denk je?
Als er toch maar iemand was die die rijkste mensen hun eerlijk deel van belasting zou willen laten betalen...quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:45 schreef Viesdik het volgende:
[..]
arm is relatief als de rijkste mensen op aarde een staat deelt met mensen die op straat leven
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonder fatsoenlijke bron is dit onzin. Dus kom maar met dat bewijs dat Harris corrupt zou zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron? Voor Harris die corrupt zou zijn.
https://www.vox.com/futur(...)minal-justice-recordquote:She pushed for programs that helped people find jobs instead of putting them in prison, but also fought to keep people in prison even after they were proved innocent
Bonespurs. Oftewel botvergroeingen in zijn voeten. Dit terwijl hij dagelijks op de tennisbaan stond. Ach ja, als miljonair zijnde kun je natuurlijk wel een medische diagnose kopen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
Hoe ontliep hij dat ?
De VS heeft zijn hoogste werkeloosheid ooit gehad onder Trump.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:29 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is daar corrupt aanquote:Op zondag 25 augustus 2024 23:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.vox.com/futur(...)minal-justice-record
Trump is toch verantwoordelijk voor Operation Warpspeed en de vaccinatierondes die daaruit voort kwamen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:42 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er bestaat geen grotere bubbel dan de vaccinatiebubbel en zij die hun leiders verafgoden
Die zin strookt niet echt met wat er verder in het artikel staat. De advocaten die daar werkten hebben volgens dat artikel in een aantal gevallen gepushed , maar daar had ze zelf niet direct iets mee van doen. Ze had gewenst dat ze haar wel geconsulteerd hadden in die gevallen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.vox.com/futur(...)minal-justice-record
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |