SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Da's wel een mooi voornemen voor als ik 85 ben ja.quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
Springen morgen gaat niet doorte sterke wind. Dat wordt nu twee weken verschoven
Hey kree.quote:
haha! Dat rijmt!quote:
Naakt zwemmen is wel aangenaamquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel een mooi voornemen voor als ik 85 ben ja.
U is een kenner.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is wel aangenaam![]()
Helemaal 's nachts
Zou ik in de amazone toch mee oppassen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is wel aangenaam![]()
Helemaal 's nachts
Balen. Nu nog eens 2 weken langer in een soort spanning zitten...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
Springen morgen gaat niet doorte sterke wind. Dat wordt nu twee weken verschoven
Zekerquote:
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekertafel opgehaald.
Maandag schoonmaken en later in de week schilderen morgen even naar ouwe huis verder inpakken.
Oogt engquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:38 schreef kree het volgende:
ik zit ff "the outsider" te kijken op HBO, kwam tussen suggesties, moet zeggen vermaak me ermee de eerste aantal afleveringen.
Iemand gezien toevallig?
wat wel merkwaardig is ze dragen in die serie dus hesjes GBI (wat dan volgens mij FBI moet zijn en CSU wat dus moet zijn CSI)
Weet niet zouden ze daar rechten of toestemming voor moeten vragen ofzo om dat in een serie te verwerken ?
Lekker slipe dan maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..
het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.
Lach er maar om.quote:
Nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.
Ze heeft ook wel gelijk hoor.Ik moet alleen de zin zoeken om eraan te beginnen.quote:
Jij? Mooie klus om samen te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel gelijk hoor.Ik moet alleen de zin zoeken om eraan te beginnen.
Je maakt een grapje nu?quote:
Haha sterktequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..
Dit had je moeten weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:33 schreef kree het volgende:
tis wel grappig ik riij al de hele week naar Brakel wat ongeveer 1,5 uur rijden is.
Nu hoor ik op het nieuws en radio enzo de hele week A2 dicht in het weekend.
Ok nu weet ik niet wat rijkswaterstaat verstaat onder weekend.
Maar hele A2 dicht dus vanochtend richting zuiden dus waar ik heen moet.\
Hoor nog volg de aanwijzingen op borden, OK die ook zo vaag als ik weet niet wat tussen B - A - G -C route.
Ik moest B hebben richting Den Bosch dus. Ok ineens geen borden weer, naja werd al autistischisch toen.
Met geluk kwam ik nog op de A27 na een toeristische route door Utrecht ofzo. Waar ik nog nooit geweest was.
LOL
weekend begint bij rijkswaterstaat op donderdag avond dus, dat heb ik nu geleerd.
Heer Killem.quote:
ja soort van ambtenaren, nu werk ik zelf ook in zo'n (soort semi overheid) bedrijf,. maar ik was echt in de veronderstelling dat dit dus pas afgesloten werd vrijdag avond. LOL. want hoorde alleen vaak in het weekend dicht.quote:
na nee joh, zit in een zelfde bedrijf, semie overheid of wat vroeger van overheid was. prima.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
misschien maar eens bij rijkswaterstaat solliciteren
nutsbedrijf heet datquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
na nee joh, zit in een zelfde bedrijf, semie overheid of wat vroeger van overheid was. prima.
koste meer tijd, naja boeie word daar ook gewoon voor betaald.
yup naja niet helemaal meer is dat natuurlijk, maar het werkt compleet anders als in commerciële.quote:
hmm naja miss denk het of zo ja nee wssquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
yup naja niet helemaal meer is dat natuurlijk, maar het werkt compleet anders als in commerciële.
Maar moet zeggen was er vrij snel aan gewend wel, bevalt me prima.
ik ook wel nu, maar noem het ff voor mss wie nog zoekend zijn.quote:
Weet je ook waarvoor?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kan n schroevendraaier vasthouden
saaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 05:11 schreef kree het volgende:
nu is het idd saai dus, zou doorgaan DTS dat verschil dus.
Hoezo een remix? En ja, snarky puppy ken ik wel, want een van de bandleden is verre familie van iemand in mijn team.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:20 schreef kree het volgende:
wat is deze trouwens, sowYouTube erachteraan
remix ofzo?
no shit.? haha het komt wss omdat ik die nog wel eens opzocht eerder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo een remix? En ja, snarky puppy ken ik wel, want een van de bandleden is verre familie van iemand in mijn team.
"fusion jazz", dus erg experimenteel. Dus ook niet echt mijn smaak, maar verder niets mis met hun muziekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
no shit.? haha het komt wss omdat ik die nog wel eens opzocht eerder.
het begin ben ik trouwens ok mee, maar rest wordt me me teveel "jazz". en meer noten dan nodig
nee zeker niet? het gaat voor mijn idee beetje naar goeie groove, van naar teveel noten en dan toch net teveel van wat ik lekker vind om te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:30 schreef devzero het volgende:
[..]
"fusion jazz", dus erg experimenteel. Dus ook niet echt mijn smaak, maar verder niets mis met hun muziek
Hoiquote:
Lekker toch. Het is zaterdag (bij jullie)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen! Gedouched en toen met badjas weer in bed gekropen 😳
Slaap lekker Dev!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lekker toch. Het is zaterdag (bij jullie)
En daarmee [ afbeelding ]![]()
Denk dat ik nog een dutje ga doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Lekker toch. Het is zaterdag (bij jullie)
En daarmee [ afbeelding ]![]()
Ja hoor, maar was lekker tv gaan kijkenquote:
Hello heerquote:
Hoi hoi LWquote:
Hoi hoi KM lang niet gezienquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Denk dat ik nog een dutje ga doen
quote:
quote:
quote:
MoKoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Goedemorgen! Gedouched en toen met badjas weer in bed gekropen 😳
Wil je zo'n drie-in-een abonnement?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit al een poos tussen Ziggo en KPN te twijfelen.
Ahhh.quote:
Ik hoef die nepkoffie nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ahhh.
Nou, koffie, dat is altijd goed.
* gebrokenglas schenkt in.
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik hoef die nepkoffie niet![]()
![]()
We een goed plan om koffie te maken. Lig nog in bed
ah je hebt weer wat gewijzigd, er stond eerst meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Maarja, dan moet je zelf je koffie maken, en dus uit bed komen. Keuzes, keuzes
Virtuele koffie vind ik niet zo lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:25 schreef Lovely het volgende:
Het is maar net wat je lekker vind qua koffie
Zit weinig smaak aan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Virtuele koffie vind ik niet zo lekker
IJskoffie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Welke heb je dan?
[..]precies
Neuh gewoon cappuccino.quote:
Ik ook nog niet, maar had al wel wat gehaald was goedkoperquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
Cups heb ik ook nog liggen maar gebruik dat apparaat nooit.
Juist wel, karamel is meh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
meh niet lekker dan![]()
Karamel ijskoffie is
Gelukkig krijgen we heel veel loon erbij omdat alles zo duur isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Juist wel, karamel is meh.
Maar geniet nog maar van de koffie zolang het nog kan voor het eerdaags onbetaalbaar wordt.
Een Hyrax/klipdas.quote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Een Hyrax/klipdas.
Ik had nog een leuker filmpje, maar die ben ik kwijt.
Ze zijn aanverwanten van olifanten.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zijn aanverwanten van olifanten.
Doet het nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:14 schreef aeque het volgende:
Jaaaa andere filmpje weer gevonden.
[ tiktok ]
Morguhquote:
Morguhquote:
quote:
quote:
Heb hem aangepast naar een gewone url, nu zou hij het wel moeten doen.quote:
Nu doet ie het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb hem aangepast naar een gewone url, nu zou hij het wel moeten doen.
Geen ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu doet ie het wel
Maar waarom doen ze dat met die tong zo bij een ander
Dotjequote:
Ik ga denk ik voor een internet only abonnement.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil je zo'n drie-in-een abonnement?
Met Ziggo dan heb je Vodafone mobiel, KPN is (uiteraard) KPN.
Ik ben erg tevreden over de KPN glasvezel.
Je kunt buren daar eens vragen wat zij hebben en wat hun bevalt? Als Ziggo in die wijk prut is, dan vereenvoudigt dat de keuze alweer
Blij dat ik toen al sliepquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze scene.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MoKo is wel een leuke jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij mag wel MoKo zeggen. Maar alleen jij!
Lovelyquote:
Hoi MoKo,quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi MoKo,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oeh MoKoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdongquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:13 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk moet ik net weer kakken als er een pakketje bezorgd moet worden.
"MOMENT!!!"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdong
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Herkenbaar, zo die drol half uit je reet en dan dingdong
Goeie timingquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.
Ik mag deze bezorger wel.
Ellende, als halverwege het project de requirements ineens anders worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:14 schreef KoningWouter het volgende:
Zo. Genoeg gewerkt voor nu.
Hele project op de schop genomen.
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Net toen ik naar de plee wilde gaan belde hij aan.
Ik mag deze bezorger wel.
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger benedenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"
ow. Dus in jouw geval is het helaas pindakaas, met een briefje "de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen, u kunt uw pakket ophalen bij ons distributiepunt, ergens ver weg achterin een industrieterrein, een half uur rijden bij u vandaan"quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger beneden
Gelukkig bestel ik niet veelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow. Dus in jouw geval is het helaas pindakaas, met een briefje "de bezorger heeft u niet thuis aangetroffen, u kunt uw pakket ophalen bij ons distributiepunt, ergens ver weg achterin een industrieterrein, een half uur rijden bij u vandaan"
Ach moest toch gebeuren. We hebben nu multi-account. Dat heeft nog geen enkele andere app.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ellende, als halverwege het project de requirements ineens anders worden.
Ik liep net op de gang toen de bel ging, dus kon gewoon opendoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen? Even geroepen "momentje ik ben aan het poepen?"
Wat ik belangrijk vind: het moet het gewoon doen. Het motto moet zijn: It just works.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach moest toch gebeuren. We hebben nu multi-account. Dat heeft nog geen enkele andere app.
Kan ik inkomen. Al heb je vooral tijdens development nog wel vaak dat er bugs in zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik belangrijk vind: het moet het gewoon doen. Het motto moet zijn: It just works.
Ik heb liever een app die weinig features heeft maar die gewoon altijd werkt, dan een ton of functies en driekwart daarvan werkt gewoon kut.
Daarom ook gewoon de intercom naast je wc inbouwenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor mij heeft roepen geen zin als ik op de plee zit, woon in appartement en bezorger beneden
wanneer is die terug?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:19 schreef devzero het volgende:
![]()
wel erg rustig hier. Tijd dat @:justink terug komt van vakantie
Je hebt wel van die slimme deurbel die je met telefoon kan verbindenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon de intercom naast je wc inbouwen
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bentquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel van die slimme deurbel die je met telefoon kan verbinden
Of verkeerd ingesteld, dat degene buiten ziet wat jij binnen doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bent
Klinkt alsof je ervaring hebt met dat soort appsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Of verkeerd ingesteld, dat degene buiten ziet wat jij binnen doet
Lovelyquote:
Voelt vast fijn! Nu nog wat over schilderen, of hoefde dat niet meer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Het oude huis is nu helemaal leeg
Je kan geen DTS-tempo verwachten van non-DTS-toppa;s.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:34 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan nog steeds hetzelfde topic als vannacht
Nee ik hoef niets te schilderen. Hij ging zelf ook de gaten vullen. Hij werkt zelf in de bouw en deed het liever zelf in 1x goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voelt vast fijn! Nu nog wat over schilderen, of hoefde dat niet meer?
we mogen daar niet over praten, dan wordt een zekere man met een helm ziedendquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan geen DTS-tempo verwachten van non-DTS-toppa;s.
Oh ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we mogen daar niet over praten, dan wordt een zekere man met een helm ziedend
Snap het probleem niet. Hij kan toch niet lezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
we mogen daar niet over praten, dan wordt een zekere man met een helm ziedend
vogeltjes en groen kan je altijd nog gaan opzoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Blij er vanaf te zijn. Het stonk weer eens bij de buren en dus in de gang![]()
Eerder deze week was er weer gezellig geluidsoverlast.
Ik zal de vogeltjes en het groene uitzicht missen, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd
Oh dat is wel fijn! Dan ben je nu helemaal klaar met je oude woning?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee ik hoef niets te schilderen. Hij ging zelf ook de gaten vullen. Hij werkt zelf in de bouw en deed het liever zelf in 1x goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Ja. Vrijdag sleuteloverdrachtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijn! Dan ben je nu helemaal klaar met je oude woning?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
@:thestigsdutchcousin wanneer we het b-woord gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
@:thestigsdutchcousin wanneer we het b-woord gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
@:thestigsdutchcousin wanneer we het b-woord gebruikenHaha ik moest even nadenken wat er met het b-woord bedoeld werd. Was in de war met het d-woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Jeejquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Vrijdag sleuteloverdracht
Waarom zou hij boos worden over dromen? Dat is toch alleen maar fijn? Of bedoel je soms drolquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik moest even nadenken wat er met het b-woord bedoeld werd. Was in de war met het d-woord.
Hier Armin.quote:
ook op zijn kanaal livequote:
Hij draait vrij vroeg.quote:
Nee, dwerghamster natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou hij boos worden over dromen? Dat is toch alleen maar fijn? Of bedoel je soms drol
Wie heeft geen telefoon altijd bij zich?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bent
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie heeft geen telefoon altijd bij zich?
quote:
Hier ook, en het licht is uitgedraaid.quote:
Hammyquote:
idemquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, en het licht is uitgedraaid.
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Chemisch lab om vergif te maken
Drugslab
Gelddrukstation
Je hebt gelijk. Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigrantenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Ook allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigranten
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Goed idee wel.
Jammer wel dat ik het matras dat er lag toch naar boven heb gebracht
Keuze stress.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook allemaal tegelijk?
[..]
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.
Tralies ervoor.quote:
Och, combineren hequote:
Yup, alle asielzoekers in seks dungeons!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?
Wij denken gewoon graag met je meequote:
No problem.quote:
Dan ben je toch alweer beneden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Bij de T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens even een trui zoeken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Daar liggen de rokken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar bij de r zoeken.
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.quote:
Muis toch!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
En ze heet Trui?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
Een leuke graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.
quote:
Hoi Amy,hier de bui net over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Donker hier en een harde woeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Be safe mattiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een echt flinke bui met onweer hier.
Thanks. Ik was net even alles bij langs te gaan of er niks lekt.quote:
Ow daar kijk ik niet naar, oud huis en heeft wel slechter weer meegemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Ik was net even alles bij langs te gaan of er niks lekt.
Engquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral die afkoeling is fijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier woei, regen, onweer en afkoeling
Ik heb zin in de zomer man....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral die afkoeling is fijn.
Zeker. Hou ervanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral die afkoeling is fijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man....
Tuin staat blank hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Blank mag je niet meer zeggenquote:
Naakt klinkt wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog interesse in naaktslakken? De tuin is er weer vol mee na de bui net.
En mijn naaktslakje dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naakt klinkt wel goed
Slakken wat minder
Nee, ik haak af
Weet niet of het iets voor mij is, ben zelf op Netflix bezig met lost in space.. Vind het geen topserie maar is ook niet onaardig.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En mijn naaktslakje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |