het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.
Lach er maar om.quote:
Nu?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.
Ze heeft ook wel gelijk hoor.Ik moet alleen de zin zoeken om eraan te beginnen.quote:
Jij? Mooie klus om samen te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel gelijk hoor.Ik moet alleen de zin zoeken om eraan te beginnen.
Je maakt een grapje nu?quote:
Haha sterktequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..
Dit had je moeten weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 01:33 schreef kree het volgende:
tis wel grappig ik riij al de hele week naar Brakel wat ongeveer 1,5 uur rijden is.
Nu hoor ik op het nieuws en radio enzo de hele week A2 dicht in het weekend.
Ok nu weet ik niet wat rijkswaterstaat verstaat onder weekend.
Maar hele A2 dicht dus vanochtend richting zuiden dus waar ik heen moet.\
Hoor nog volg de aanwijzingen op borden, OK die ook zo vaag als ik weet niet wat tussen B - A - G -C route.
Ik moest B hebben richting Den Bosch dus. Ok ineens geen borden weer, naja werd al autistischisch toen.
Met geluk kwam ik nog op de A27 na een toeristische route door Utrecht ofzo. Waar ik nog nooit geweest was.
LOL
weekend begint bij rijkswaterstaat op donderdag avond dus, dat heb ik nu geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |