Wij denken gewoon graag met je meequote:
No problem.quote:
Dan ben je toch alweer beneden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Bij de T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens even een trui zoeken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Daar liggen de rokken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar bij de r zoeken.
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.quote:
Muis toch!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
En ze heet Trui?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
Een leuke graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.
quote:
Hoi Amy,hier de bui net over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Donker hier en een harde woeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Be safe mattiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een echt flinke bui met onweer hier.
Ow daar kijk ik niet naar, oud huis en heeft wel slechter weer meegemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Ik was net even alles bij langs te gaan of er niks lekt.
Engquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral die afkoeling is fijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier woei, regen, onweer en afkoeling
Ik heb zin in de zomer man....quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral die afkoeling is fijn.
Zeker. Hou ervanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral die afkoeling is fijn.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer man....
Tuin staat blank hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Blank mag je niet meer zeggenquote:
Naakt klinkt wel goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Iemand nog interesse in naaktslakken? De tuin is er weer vol mee na de bui net.
En mijn naaktslakje dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naakt klinkt wel goed
Slakken wat minder
Nee, ik haak af
Weet niet of het iets voor mij is, ben zelf op Netflix bezig met lost in space.. Vind het geen topserie maar is ook niet onaardig.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En mijn naaktslakje dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |