Waarom zou hij boos worden over dromen? Dat is toch alleen maar fijn? Of bedoel je soms drolquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik moest even nadenken wat er met het b-woord bedoeld werd. Was in de war met het d-woord.
Hier Armin.quote:
ook op zijn kanaal livequote:
Hij draait vrij vroeg.quote:
Nee, dwerghamster natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou hij boos worden over dromen? Dat is toch alleen maar fijn? Of bedoel je soms drol
Wie heeft geen telefoon altijd bij zich?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar dan zul je net zien dat je je telefoon niet bij je hebt als je aan het poepen bent
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie heeft geen telefoon altijd bij zich?
quote:
Hier ook, en het licht is uitgedraaid.quote:
Hammyquote:
idemquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, en het licht is uitgedraaid.
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Chemisch lab om vergif te maken
Drugslab
Gelddrukstation
Je hebt gelijk. Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigrantenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Ook allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigranten
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Goed idee wel.
Jammer wel dat ik het matras dat er lag toch naar boven heb gebracht
Keuze stress.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook allemaal tegelijk?
[..]
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.
Tralies ervoor.quote:
Och, combineren hequote:
Yup, alle asielzoekers in seks dungeons!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |