idemquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook, en het licht is uitgedraaid.
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Chemisch lab om vergif te maken
Drugslab
Gelddrukstation
Je hebt gelijk. Goed idee wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Logeerkamer, seks dungeon en moordkelder kan prima samen.
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigrantenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan deze week maar eens langzaam de berging leegmaken en daarna eens verzinnen wat ik met de berging ga doen.
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Ook allemaal tegelijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles tegelijk en dan ook verhuren als slaapplaats voor studenten, statushouders, daklozen en arbeidsmigranten
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Goed idee wel.
Jammer wel dat ik het matras dat er lag toch naar boven heb gebracht
Keuze stress.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nagedacht over:
Logeerkamer
Seksdungeon
Moordkelder
Opslag spullen en fiets
Drugslab
Gelddrukstation
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ook allemaal tegelijk?
[..]
Matras heb je toch niet nodig. Zo'n matje is ook goed.
Tralies ervoor.quote:
Och, combineren hequote:
Yup, alle asielzoekers in seks dungeons!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jup, woningdelen is toch een van de oplossingen voor woningstekort?
Wij denken gewoon graag met je meequote:
No problem.quote:
Dan ben je toch alweer beneden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Bij de T.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens even een trui zoeken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben een paar keer van de trap gevallen en sindsdien heb ik altijd de telefoon bij me, ook als ik naar boven ga.
Puur om te kunnen bellen dus als er wat is en ik met gebroken benen onderaan een trap lig.
Daar liggen de rokken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar bij de r zoeken.
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.quote:
Muis toch!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
En ze heet Trui?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens wat doen met een doos
Een leuke graagquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi HC,even een plaatje zoeken hoor.
quote:
Hoi Amy,hier de bui net over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Donker hier en een harde woeiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Grote woei hier, maar nog steeds zonnig en warm.
Be safe mattiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Een echt flinke bui met onweer hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |