saaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 05:11 schreef kree het volgende:
nu is het idd saai dus, zou doorgaan DTS dat verschil dus.
Hoezo een remix? En ja, snarky puppy ken ik wel, want een van de bandleden is verre familie van iemand in mijn team.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:20 schreef kree het volgende:
wat is deze trouwens, sowYouTube erachteraan
remix ofzo?
no shit.? haha het komt wss omdat ik die nog wel eens opzocht eerder.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo een remix? En ja, snarky puppy ken ik wel, want een van de bandleden is verre familie van iemand in mijn team.
"fusion jazz", dus erg experimenteel. Dus ook niet echt mijn smaak, maar verder niets mis met hun muziekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
no shit.? haha het komt wss omdat ik die nog wel eens opzocht eerder.
het begin ben ik trouwens ok mee, maar rest wordt me me teveel "jazz". en meer noten dan nodig
nee zeker niet? het gaat voor mijn idee beetje naar goeie groove, van naar teveel noten en dan toch net teveel van wat ik lekker vind om te luisterenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:30 schreef devzero het volgende:
[..]
"fusion jazz", dus erg experimenteel. Dus ook niet echt mijn smaak, maar verder niets mis met hun muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |