SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Da's wel een mooi voornemen voor als ik 85 ben ja.quote:
Zonde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
Springen morgen gaat niet doorte sterke wind. Dat wordt nu twee weken verschoven
Hey kree.quote:
haha! Dat rijmt!quote:
Naakt zwemmen is wel aangenaamquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's wel een mooi voornemen voor als ik 85 ben ja.
U is een kenner.quote:
Absoluut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is wel aangenaam![]()
Helemaal 's nachts
Zou ik in de amazone toch mee oppassen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Naakt zwemmen is wel aangenaam![]()
Helemaal 's nachts
Balen. Nu nog eens 2 weken langer in een soort spanning zitten...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
Springen morgen gaat niet doorte sterke wind. Dat wordt nu twee weken verschoven
Zekerquote:
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zekertafel opgehaald.
Maandag schoonmaken en later in de week schilderen morgen even naar ouwe huis verder inpakken.
Oogt engquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:38 schreef kree het volgende:
ik zit ff "the outsider" te kijken op HBO, kwam tussen suggesties, moet zeggen vermaak me ermee de eerste aantal afleveringen.
Iemand gezien toevallig?
wat wel merkwaardig is ze dragen in die serie dus hesjes GBI (wat dan volgens mij FBI moet zijn en CSU wat dus moet zijn CSI)
Weet niet zouden ze daar rechten of toestemming voor moeten vragen ofzo om dat in een serie te verwerken ?
Lekker slipe dan maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt er zin in.Hier wil iemand de slaapkamer gaan doen.Maakt me nu al moe..
het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel een beetje thriller, mysterie achtige, het de hele clou nog niet door maar ben bij aflevering 3
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neehee,alles moet leeg en nieuwe vloer,muren doen en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |