Nee, abortus is dankzij de Republikeinen en hun corrupte rechters in het SC verheven tot een uitermate belangrijk campagne issue.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je abortus gaat gebruiken als een kermisattractie op je politieke congres dat je abortus reduceert tot iets triviaals. Een ieder weet dat democraten geen enkel probleem hebben met abortus, sterker nog ze gaan verder dan mening Europeaan. Waarom dan zo’n abortuskliniek waar ze gratis abortussen aanbieden. Ik vind het luguber en erg misplaatst op een congres dat bedoelt is om de partij te verenigen.
Abortuskliniek impliceert natuurlijk ook weer dat daar operatieve abortussen worden gepleegd. Er wordt naast allerlei andere medicatie ook Mifepriston verstrekt. Je weet wel, dat middel dat je ook gewoon via de post kunt bestellen in de VS. Het is gewoon weer een stroman optuigen en daar op inhakken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Planned Parenthood mobiele kliniek die het hele jaar door gratis gezondheidszorg levert in de Great Lakes regio, van hulp bij zwangerschap tot een vasectomie en die deze conventie gebruiken om aandacht te vragen en donaties te verkrijgen.
Waar is de gratis gezondheidszorg voor zwangere vrouwen van de Republikeinen? Oh...die is er niet? Goh, verrassend.
Dat is een drogreden van het hellende vlak soortquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:05 schreef JAM het volgende:
Dingen moeten verboden worden omdat men het anders wellicht trivialiseert' (waar, nogmaals, geen sprake van is). Wat is dat voor een argument?
Jij haalt een tweet aan waarbij men claimt babies te aborteren dat is pas een boude claim die nog steeds niet bewezen is door jou of een andere magafuik persoon.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee dat maak jij er van de definitie van abortus is duidelijk.
Altijd amusant als dat dan clasht met de blue maga bubbel hierquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, voor zover het geen religieuze motivatie betreft, is het gewoon een stukje stompzinnig tribalisme natuurlijk. Je noemt jezelf conservatief en je gaat braaf nablaten wat je in je Amerikaanse alt-right internetbubbeltje meekrijgt.
ik zou het de WANGB bubbel noemen. sluit goed aan bij de chants van gisterenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Altijd amusant als dat dan clasht met de blue maga bubbel hier
Nogmaals je maakt het er zelf van. Dat komt omdat je je genoodzaakt voelt om dit te verdedigen vanwege je eigen ideologische principes.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lul niet vent, je weet precies wat je hier aan het insinueren bent. Wees gewoon eens eerlijk.
Troll niet zo knul.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nogmaals je maakt het er zelf van. Dat komt omdat je je genoodzaakt voelt om dit te verdedigen vanwege je eigen ideologische principes.
Precies om die reden heb ik in dit topic mogen aanschouwen dat leden van MS-13 niet gedehumaniseerd mogen worden.
Is het weer tijd om er iets volkomen anders en totaal irrelevants bij te halen, omdat het weer zonneklaar is dat er voor de rest toch alleen maar lulkoek uitkomt?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nogmaals je maakt het er zelf van. Dat komt omdat je je genoodzaakt voelt om dit te verdedigen vanwege je eigen ideologische principes.
Precies om die reden heb ik in dit topic mogen aanschouwen dat leden van MS-13 niet gedehumaniseerd mogen worden.
Nee het is de waarheid, ik leg uit waarom Monolith denkt dat ik de meest wrede manier van abortus insinueer terwijl het toch echt ligt aan zijn eigen opvattingen. Jij hebt daar blijkbaar ook erg veel last van. Je bent overigens niet de enige hoor bijna iedereen in dit topic denkt er zo over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:07 schreef JAM het volgende:
[..]
Is het weer tijd om er iets volkomen anders en totaal irrelevants bij te halen, omdat het weer zonneklaar is dat er voor de rest toch alleen maar lulkoek uitkomt?
Volgende keer bij de republikeinen ook een DJ naast de spreker neerzetten, zijn ze daar ook gelijk energiek en enthousiastquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dit laat zien hoe groot het contrast is tussen beide partijen. Futloos en saai versus energiek en enthousiast.
[ x ]
Ik zie de boze artiesten alweer opkomen omdat de GOP blijkbaar het vaak niet nodig vindt om toestemming te vragen en auteursrechten te respecteren..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:25 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Volgende keer bij de republikeinen ook een DJ naast de spreker neerzetten, zijn ze daar ook gelijk energiek en enthousiast
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Oké Annie, wat heeft deze whataboutism te maken met een abortuskliniek [b]geparkeerd voor de DNC[/b]?
geparkeerd voor de DNC Vóór de DNC op 27 minuten lopen of 8 minuten met de auto afstand! Op een parkeerplaats in West Loop terwijl DNC 1901 W Madison St, Chicago, zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee het is de waarheid, ik leg uit waarom Monolith denkt dat ik de meest wrede manier van abortus insinueer terwijl het toch echt ligt aan zijn eigen opvattingen. Jij hebt daar blijkbaar ook erg veel last van. Je bent overigens niet de enige hoor bijna iedereen in dit topic denkt er zo over.
Abortussen worden daar gepleegd en vervolgens word er beweerbt dat het niet zo is, daarna is het wel zo maar is het eigenlijk geen abortus om daarna een whataboutism te lezen.
Het is allemaal zo voorspelbaar en dat maakt het dan ook weer leuk.
Reps hebben sextape- en worstel-celeb Hulk Hogan die zijn shirt kapot scheurt en iets schreeuwt over Trumpmania.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:25 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Volgende keer bij de republikeinen ook een DJ naast de spreker neerzetten, zijn ze daar ook gelijk energiek en enthousiast
Vergeet ook Kid Rock niet. En die ene donkere onlyfans-ster.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Reps hebben sextape- en worstel-celeb Hulk Hogan die zijn shirt kapot scheurt en iets schreeuwt over Trumpmania.
Weer eens wat anders.
Moet bij Kid Rock altijd denken aan een aflevering van South Park. Cartman traint voor de Special Olympics en doet dat onder meer door een videoclip van Kid Rock te bestuderen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vergeet ook Kid Rock niet. En die ene donkere onlyfans-ster.
Beetje slapen hè... De naam "Sleepy Joe" komt niet uit de lucht vallen hè. En "Laughing Comrade" Kamala moet af en toe een roes uitslapen, volgens ene Jeannine Pirroquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Ja, maar behalve dat. Wat ze behalve dat gedaan?
Wat goed dat je dit even rechtzet! En dat het ‘gewoon’ een bus is van Planned Parenthood, waarin voorlichting. Een soort Rutgershuis op wielen. https://rutgers.nl/quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
[..]
geparkeerd voor de DNC Vóór de DNC op 27 minuten lopen of 8 minuten met de auto afstand! Op een parkeerplaats in West Loop terwijl DNC 1901 W Madison St, Chicago, zit.
Alleen in jouw enge online bubbeltje maakt men zich daar kwaad over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:05 schreef Chivaz het volgende:
Op loopafstand van de DNC in een staat waar abortus volkomen legaal is. Het zal vast toeval zijn lol.
Miljoenen Amerikanen onder andere en nog miljoenen andere mensen waarvan er miljoenen in Europa leven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in jouw enge online bubbeltje maakt men zich daar kwaad over.
De meerderheid van de Amerikanen is voorstander van abortus en moet niets weten van de beperkingen die (een deel van) de Republikeinen bepleiten.
En in ons eigen land is het überhaupt geen issue meer, die discussie is 30 jaar geleden al beslecht. Godzijdank, want who gives a fuck about abortus?
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Miljoenen Amerikanen onder andere en nog miljoenen andere mensen waarvan er miljoenen in Europa leven.
Je moet niet denken dat jouw visie die je toevallig deelt met de progressieven en liberalen leidend is in de wereld.
Dat geld misschien voor Nederland maar zeker niet voor bijna de helft in de VS.
Het zou fijn zijn als je stopt met het projecteren van je eigen situatie, ik ben volgens mij de enige in dit topic die niet in een bubbel zit. Mijn aanwezigheid hier bewijst dat maar weer eens.
Je hebt gelijk als je stelt dat er 'miljoenen' Amerikanen en Europeanen zijn die fel gekant zijn tegen abortus. Maar die groep vormt dus een minderheid, en het verschil is ook aanzienlijk.quote:While public support for legal abortion has fluctuated somewhat in two decades of polling, it has remained relatively stable over the past several years. Currently, 63% say abortion should be legal in all or most cases, while 36% say it should be illegal in all or most cases
Bron
Maak daar maar veertig van. En dan was het voor die tijd al wel mogelijk om uit te wijken naar bv het VK.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in jouw enge online bubbeltje maakt men zich daar kwaad over.
De meerderheid van de Amerikanen is voorstander van abortus en moet niets weten van de beperkingen die (een deel van) de Republikeinen bepleiten.
En in ons eigen land is het überhaupt geen issue meer, die discussie is 30 jaar geleden al beslecht. Godzijdank, want who gives a fuck about abortus?
Ah, dus zoals ik al eerder zei: mierenneuken om de terminologie omdat je buiten dat om inderdaad geen reet te melden hebt. Ik dacht dat het belangrijkste punt was dat je meende dat een mobiele abortuskliniek bij de DNC (waarvan ik nu begrijp dat die ook een half uur lopen verderop stond, dus ook daar ben je weer aan lulkoek aan het verkondigen) een 'kermisattractie' is en dat abortus daardoor 'getrivialiseerd' wordt. Daar heb ik toch twee fijne berichten over geschreven die je dan weer volkomen negeert. Ga daar eens op in, in plaats van je achter dit soort kinderlijke sofisterij te verschuilen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee het is de waarheid, ik leg uit waarom Monolith denkt dat ik de meest wrede manier van abortus insinueer terwijl het toch echt ligt aan zijn eigen opvattingen. Jij hebt daar blijkbaar ook erg veel last van. Je bent overigens niet de enige hoor bijna iedereen in dit topic denkt er zo over.
Abortussen worden daar gepleegd en vervolgens word er beweert dat het niet zo is, daarna is het wel zo maar is het eigenlijk geen abortus om daarna een whataboutism te lezen.
Het is allemaal zo voorspelbaar en dat maakt het dan ook weer leuk.
Miljoenen Amerikanen zijn inderdaad tegen abortus, in alle gevallen. Maar het is niet de meerderheid in Amerika. Tenminste volgens Fox en dat lijkt me niet de meest progressieve liberale nieuwsbron.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Miljoenen Amerikanen onder andere en nog miljoenen andere mensen waarvan er miljoenen in Europa leven.
Je moet niet denken dat jouw visie die je toevallig deelt met de progressieven en liberalen leidend is in de wereld.
Dat geld misschien voor Nederland maar zeker niet voor bijna de helft in de VS.
Het zou fijn zijn als je stopt met het projecteren van je eigen situatie, ik ben volgens mij de enige in dit topic die niet in een bubbel zit. Mijn aanwezigheid hier bewijst dat maar weer eens.
Tuurlijk, dat is wat trollen inhoudt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ah, dus zoals ik al eerder zei: mierenneuken om de terminologie omdat je buiten dat om inderdaad geen reet te melden hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |