abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214768217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:14 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het probleem is dat als je abortus gaat gebruiken als een kermisattractie op je politieke congres dat je abortus reduceert tot iets triviaals. Een ieder weet dat democraten geen enkel probleem hebben met abortus, sterker nog ze gaan verder dan mening Europeaan. Waarom dan zo’n abortuskliniek waar ze gratis abortussen aanbieden. Ik vind het luguber en erg misplaatst op een congres dat bedoelt is om de partij te verenigen.
Nee, abortus is dankzij de Republikeinen en hun corrupte rechters in het SC verheven tot een uitermate belangrijk campagne issue.

Maar ik snap het wel, jij zou liever zien dat er totaal geen aandacht aan gegegeven word maar daar is het nu te laat voor, de RNC en Trump heeft gekregen wat het wilde, een eind aan Roe vs Wade en de Democraten voeren daar campagne op en terecht.
pi_214768228
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Planned Parenthood mobiele kliniek die het hele jaar door gratis gezondheidszorg levert in de Great Lakes regio, van hulp bij zwangerschap tot een vasectomie en die deze conventie gebruiken om aandacht te vragen en donaties te verkrijgen.

Waar is de gratis gezondheidszorg voor zwangere vrouwen van de Republikeinen? Oh...die is er niet? Goh, verrassend.
Abortuskliniek impliceert natuurlijk ook weer dat daar operatieve abortussen worden gepleegd. Er wordt naast allerlei andere medicatie ook Mifepriston verstrekt. Je weet wel, dat middel dat je ook gewoon via de post kunt bestellen in de VS. Het is gewoon weer een stroman optuigen en daar op inhakken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214768247
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:05 schreef JAM het volgende:
Dingen moeten verboden worden omdat men het anders wellicht trivialiseert' (waar, nogmaals, geen sprake van is). Wat is dat voor een argument?
Dat is een drogreden van het hellende vlak soort :7
Robert Moog died for our synths
pi_214768403
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee dat maak jij er van de definitie van abortus is duidelijk.
Jij haalt een tweet aan waarbij men claimt babies te aborteren dat is pas een boude claim die nog steeds niet bewezen is door jou of een andere magafuik persoon.
pi_214768411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:02 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou ja, voor zover het geen religieuze motivatie betreft, is het gewoon een stukje stompzinnig tribalisme natuurlijk. Je noemt jezelf conservatief en je gaat braaf nablaten wat je in je Amerikaanse alt-right internetbubbeltje meekrijgt.
Altijd amusant als dat dan clasht met de blue maga bubbel hier *O*
pi_214768427
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:49 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Altijd amusant als dat dan clasht met de blue maga bubbel hier *O*
ik zou het de WANGB bubbel noemen. sluit goed aan bij de chants van gisteren
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214768497
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
Lul niet vent, je weet precies wat je hier aan het insinueren bent. Wees gewoon eens eerlijk.
Nogmaals je maakt het er zelf van. Dat komt omdat je je genoodzaakt voelt om dit te verdedigen vanwege je eigen ideologische principes.
Precies om die reden heb ik in dit topic mogen aanschouwen dat leden van MS-13 niet gedehumaniseerd mogen worden.
pi_214768525
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals je maakt het er zelf van. Dat komt omdat je je genoodzaakt voelt om dit te verdedigen vanwege je eigen ideologische principes.
Precies om die reden heb ik in dit topic mogen aanschouwen dat leden van MS-13 niet gedehumaniseerd mogen worden.
Troll niet zo knul.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:07:49 #159
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214768534
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Is het weer tijd om er iets volkomen anders en totaal irrelevants bij te halen, omdat het weer zonneklaar is dat er voor de rest toch alleen maar lulkoek uitkomt?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214768595
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:07 schreef JAM het volgende:

[..]
Is het weer tijd om er iets volkomen anders en totaal irrelevants bij te halen, omdat het weer zonneklaar is dat er voor de rest toch alleen maar lulkoek uitkomt?
Nee het is de waarheid, ik leg uit waarom Monolith denkt dat ik de meest wrede manier van abortus insinueer terwijl het toch echt ligt aan zijn eigen opvattingen. Jij hebt daar blijkbaar ook erg veel last van. Je bent overigens niet de enige hoor bijna iedereen in dit topic denkt er zo over.
Abortussen worden daar gepleegd en vervolgens word er beweert dat het niet zo is, daarna is het wel zo maar is het eigenlijk geen abortus om daarna een whataboutism te lezen.
Het is allemaal zo voorspelbaar en dat maakt het dan ook weer leuk.
pi_214768641
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Dit laat zien hoe groot het contrast is tussen beide partijen. Futloos en saai versus energiek en enthousiast.

[ x ]
Volgende keer bij de republikeinen ook een DJ naast de spreker neerzetten, zijn ze daar ook gelijk energiek en enthousiast *;
pi_214768681
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:25 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Volgende keer bij de republikeinen ook een DJ naast de spreker neerzetten, zijn ze daar ook gelijk energiek en enthousiast *;
Ik zie de boze artiesten alweer opkomen omdat de GOP blijkbaar het vaak niet nodig vindt om toestemming te vragen en auteursrechten te respecteren..
_O-
pi_214768741
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:29 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Oké Annie, wat heeft deze whataboutism te maken met een abortuskliniek [b]geparkeerd voor de DNC[/b]?
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee het is de waarheid, ik leg uit waarom Monolith denkt dat ik de meest wrede manier van abortus insinueer terwijl het toch echt ligt aan zijn eigen opvattingen. Jij hebt daar blijkbaar ook erg veel last van. Je bent overigens niet de enige hoor bijna iedereen in dit topic denkt er zo over.
Abortussen worden daar gepleegd en vervolgens word er beweerbt dat het niet zo is, daarna is het wel zo maar is het eigenlijk geen abortus om daarna een whataboutism te lezen.
geparkeerd voor de DNC Vóór de DNC op 27 minuten lopen of 8 minuten met de auto afstand! Op een parkeerplaats in West Loop terwijl DNC 1901 W Madison St, Chicago, zit.
pi_214768762
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:25 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Reps hebben sextape- en worstel-celeb Hulk Hogan die zijn shirt kapot scheurt en iets schreeuwt over Trumpmania.

Weer eens wat anders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 15:49:13 #165
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214768830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Reps hebben sextape- en worstel-celeb Hulk Hogan die zijn shirt kapot scheurt en iets schreeuwt over Trumpmania.

Weer eens wat anders.
Vergeet ook Kid Rock niet. En die ene donkere onlyfans-ster.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214768947
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:49 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vergeet ook Kid Rock niet. En die ene donkere onlyfans-ster.
Moet bij Kid Rock altijd denken aan een aflevering van South Park. Cartman traint voor de Special Olympics en doet dat onder meer door een videoclip van Kid Rock te bestuderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 21-08-2024 16:13:23 ]
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:42:56 #167
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214769287
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef ITs_relative het volgende:

[..]
Ja, maar behalve dat. Wat ze behalve dat gedaan?
Beetje slapen hè... De naam "Sleepy Joe" komt niet uit de lucht vallen hè. En "Laughing Comrade" Kamala moet af en toe een roes uitslapen, volgens ene Jeannine Pirro ;)
pi_214769372
Intussen bij DeSantis' pogingen om de schoolbesturen in Florida naar zijn hand te zetten:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214769399
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:37 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[..]
geparkeerd voor de DNC Vóór de DNC op 27 minuten lopen of 8 minuten met de auto afstand! Op een parkeerplaats in West Loop terwijl DNC 1901 W Madison St, Chicago, zit.
Wat goed dat je dit even rechtzet! En dat het ‘gewoon’ een bus is van Planned Parenthood, waarin voorlichting. Een soort Rutgershuis op wielen. https://rutgers.nl/
pi_214769469
Op loopafstand van de DNC in een staat waar abortus volkomen legaal is. Het zal vast toeval zijn lol.
pi_214769527
Dat een arts op tv moet uitleggen, dat verschillende behandelingen bestaan voor ongewenste kinderloosheid. 🙃
twitter
pi_214769543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:05 schreef Chivaz het volgende:
Op loopafstand van de DNC in een staat waar abortus volkomen legaal is. Het zal vast toeval zijn lol.
Alleen in jouw enge online bubbeltje maakt men zich daar kwaad over.

De meerderheid van de Amerikanen is voorstander van abortus en moet niets weten van de beperkingen die (een deel van) de Republikeinen bepleiten.

En in ons eigen land is het überhaupt geen issue meer, die discussie is 30 jaar geleden al beslecht. Godzijdank, want who gives a fuck about abortus?
pi_214769624
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De meerderheid van de Amerikanen is voorstander van abortus en moet niets weten van de beperkingen die (een deel van) de Republikeinen bepleiten.

En in ons eigen land is het überhaupt geen issue meer, die discussie is 30 jaar geleden al beslecht. Godzijdank, want who gives a fuck about abortus?
Miljoenen Amerikanen onder andere en nog miljoenen andere mensen waarvan er miljoenen in Europa leven.
Je moet niet denken dat jouw visie die je toevallig deelt met de progressieven en liberalen leidend is in de wereld.
Dat geld misschien voor Nederland maar zeker niet voor bijna de helft in de VS.
Het zou fijn zijn als je stopt met het projecteren van je eigen situatie, ik ben volgens mij de enige in dit topic die niet in een bubbel zit. Mijn aanwezigheid hier bewijst dat maar weer eens.
pi_214769654
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Miljoenen Amerikanen onder andere en nog miljoenen andere mensen waarvan er miljoenen in Europa leven.
Je moet niet denken dat jouw visie die je toevallig deelt met de progressieven en liberalen leidend is in de wereld.
Het zou fijn zijn als je stopt met het projecteren van je eigen situatie, ik ben volgens mij de enige in dit topic die niet in een bubbel zit. Mijn aanwezigheid hier bewijst dat maar weer eens.
quote:
While public support for legal abortion has fluctuated somewhat in two decades of polling, it has remained relatively stable over the past several years. Currently, 63% say abortion should be legal in all or most cases, while 36% say it should be illegal in all or most cases

Bron
Je hebt gelijk als je stelt dat er 'miljoenen' Amerikanen en Europeanen zijn die fel gekant zijn tegen abortus. Maar die groep vormt dus een minderheid, en het verschil is ook aanzienlijk.
pi_214769676
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Maak daar maar veertig van. En dan was het voor die tijd al wel mogelijk om uit te wijken naar bv het VK.
pi_214769725
Oops.
twitter
pi_214769791
Trouwens….wat maakt het uit? Als de dochter van 14 zwanger is, gewoon kind laten komen. Ook al is de foetus doa vanwege afwijkingen.
“Want ik ben tegen abortus”.

Aanvulling: dan schiet mij een verdrietige casus te binnen.
De 14-jarige dochter, die zwanger bleek. Van haar vader. De dominee.
Tja.
Mijn god wat was de gynaecoloog kwaad. En ontzettend lief voor haar.

[ Bericht 21% gewijzigd door AnneX op 21-08-2024 17:50:52 ]
  woensdag 21 augustus 2024 @ 17:46:37 #178
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214769823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Abortussen worden daar gepleegd en vervolgens word er beweert dat het niet zo is, daarna is het wel zo maar is het eigenlijk geen abortus om daarna een whataboutism te lezen.
Ah, dus zoals ik al eerder zei: mierenneuken om de terminologie omdat je buiten dat om inderdaad geen reet te melden hebt. Ik dacht dat het belangrijkste punt was dat je meende dat een mobiele abortuskliniek bij de DNC (waarvan ik nu begrijp dat die ook een half uur lopen verderop stond, dus ook daar ben je weer aan lulkoek aan het verkondigen) een 'kermisattractie' is en dat abortus daardoor 'getrivialiseerd' wordt. Daar heb ik toch twee fijne berichten over geschreven die je dan weer volkomen negeert. Ga daar eens op in, in plaats van je achter dit soort kinderlijke sofisterij te verschuilen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JAM op 21-08-2024 18:03:29 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214769830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Miljoenen Amerikanen zijn inderdaad tegen abortus, in alle gevallen. Maar het is niet de meerderheid in Amerika. Tenminste volgens Fox en dat lijkt me niet de meest progressieve liberale nieuwsbron.

https://www.foxnews.com/o(...)tion-should-be-legal

Niemand vindt dat je maar her en der tot aan de geboorte moet kunnen aborteren, maar de meeste mensen kijken er op een genuanceerde manier naar gelukkig.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214769835
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:46 schreef JAM het volgende:

[..]
Ah, dus zoals ik al eerder zei: mierenneuken om de terminologie omdat je buiten dat om inderdaad geen reet te melden hebt.
Tuurlijk, dat is wat trollen inhoudt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')