SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet toch af en toe moeite doen om niet over een dode vogel te fietsen.quote:
Denk eerder misselijk dan blut hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
Maar als ik daar 35 van wil eten ben ik zo blut.
Ja denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Amateur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Echt he, wat een koekenbakkerquote:
Nee dat was jij alquote:
quote:
Meteen helemaal confuusquote:
Bak maar wortelkoekjes andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Komend weekend is mijn moeder jarig, en ze heeft gevraagd of ik weer worteltaart wil bakken
Oehhhhquote:
Als je oordopjes in doet heb je daar verder geen last vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Is US al op FOK! geweest vandaag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Dat is USquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:12 schreef essnhills het volgende:
Hier loopt ook regelmatig zo'n gast die hardop in zichzelf praat. Die is niet helemaal goed.
Maar doet verder niemand kwaad. Loopt gewoon voorbij en kan niet stoppen met in zichzelf praten.
Is dit je dieetplan om niet helemaal uit te dijen met je gebroken knie?quote:
Die komt toch niet zo ver boven de rivieren joh.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit je dieetplan om niet helemaal uit te dijen met je gebroken knie?
dat is heel veel kitkat.quote:
Veilig gevoel welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt toch niet zo ver boven de rivieren joh.
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds. Is dat niet meer zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.
nou nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
komt die wel buiten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou vooruit eentje danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is heel veel kitkat.
daar kun je er vast 1 van missen
Je doet eens gofferdomme normaal tegen ons prinsesjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
Sow danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
Weet ik niet, ik kom niet zo vaak beneden de rivieren.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.
Niemand heeft privileges!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je doet eens gofferdomme normaal tegen ons prinsesje
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou het geen week redden met al dat snoep. Geen discipline.
Onmogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk haal je Solo en Fokkie in.
Dit is het betere werk:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
LEKKER MET DE MEIDEN MEIDEN MEI-MEIDEN![]()
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?quote:
Plottwist, Lilak was de voorproeverquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?
Gewoon melden bij de balie. Die pas is alleen als je wanhopig menselijk contact te vermijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Man ik moet donderdag even naar de KNO-arts en m'n moeder is er drukker mee dan ik. Moet ik een patiëntenpas hebben blijkbaar, die moet ik laten scannen bij een zuil en dan krijg ik te zien waar ik moet zijn. Maar dat staat nergens in de afspraakmails. ben toch niet helderziend'Als je vanmiddag tijd hebt kun je alvast die pas aanmaken.'
Ik snap ook helemaal waarom ik zo'n stresskip ben tegenwoordig. Ik heb het niet van een vreemde.
Hehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Man ik moet donderdag even naar de KNO-arts en m'n moeder is er drukker mee dan ik. Moet ik een patiëntenpas hebben blijkbaar, die moet ik laten scannen bij een zuil en dan krijg ik te zien waar ik moet zijn. Maar dat staat nergens in de afspraakmails. ben toch niet helderziend'Als je vanmiddag tijd hebt kun je alvast die pas aanmaken.'
Ik snap ook helemaal waarom ik zo'n stresskip ben tegenwoordig. Ik heb het niet van een vreemde.
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon melden bij de balie. Die pas is alleen als je wanhopig menselijk contact te vermijden
Is in mijn ziekenhuis gewoon een bonnetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe kom je aan zo'n pas dan?
De watquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.
Hehehe, gewoon, een medewerker die rond die zuilen rondhovert om de bejaarden te helpen.quote:
Ja ik denk het spreekt allemaal voor zich, maar m'n moeder zit al te stressen dat ik op tijd moet zijn en die pas moet aanvragen. Krijg daar echt de zenuwen van. Ik zeg voortaan maar niks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als het je geruststelt (of ja, je ma): die zuilen zijn doodsimpel EN er staat altijd wel iemand bij.
DUS HET IS ECHT WAARquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als het je geruststelt (of ja, je ma): die zuilen zijn doodsimpel EN er staat altijd wel iemand bij.
Ja moest ik een paar jaar geleden met bloed prikken ook. Het pasje dat ik nu heb is nog ouder dan datquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
Met bloedprikken in het ziekenhuis moest ik idd gewoon mijn geboortedatum in zo'n zuil intikken en dat was het.
Ja, nee, het is hier dus geen pasje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS HET IS ECHT WAAR![]()
![]()
![]()
Ik moet echt een pasjeOch gottegottegot waar haal ik een pasje
Ja zoiets heb ik nu ook, met m'n verzekering, geboortedatum en BSN en huisarts, en een barcode, en dat is op een kartonnetje geplakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, het is hier dus geen pasje.
Denk meer korte bon om na de zelfscan in de supermarkt weer naar buiten te mogen.
Wat een kutziekenhuisquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
dis is toe sausend twentie foor męn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
dat is op een kartonnetje geplakt.
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, alsof je niet standaard een half uur zit te wachten in ZKH.
Daar helpt die zuil wel bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Ahja zoiets zal het wel zijn geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar helpt die zuil wel bij.
Maar bloedprikken is ook net weer wat anders, wordt ook veel intern doorgestuurd en over het algemeen proberen ze de daadwerkelijke afspraken voorrang te geven.
Je pasje staat ook in de appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
Ja als ze wat van je moeten hebben dan kan het wel snelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Och here kristus er is ook nog een appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja zoiets zal het wel zijn geweest
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och here kristus er is ook nog een app![]()
NOG Meer stress
Bejaarden en mobiele apps.quote:
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In Epe woedt een grote brand in een
kerk.De brandweer is massaal aanwezig
en probeert te voorkomen dat het vuur
zich uitbreidt naar omliggende gebouwen
en huizen,meldt de veiligheidsregio.
Het dak van de kerk is grotendeels
verwoest.Of er gewonden zijn,is niet
bekend.Ook is niet duidelijk hoe de
brand is ontstaan.
Oh, dus dat rook ik net
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.
Ok, en daarna duurde het de rest van de middag voor we weer thuis waren, maar goed.
Meteen door naar de gipskamer, top.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja even naar het ziekenhuis kan lang duren
Meisjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?
Niet in die van mijn ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Ik las gaskamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen door naar de gipskamer, top.
Da's wel erg drastisch.quote:
De meisjes uit Epe,quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Hebben het voltooid deelwoord niet goed begrepen,
Dus vragen na de daad,
Met een bek vol met zaad,
Hadden ze nou gepijpt of gepepen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Dus vragen na de daad,
Nee maar ben niet bang voor de doodquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?
Dit wisten we al.quote:
Dat liedje wel nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat dat konijn in m'n actieve geheugen zit, maar goed.
quote:
Hoi @Haagsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Dus vragen na de daad,
Ik merk dat ik niet vaak in een ziekenhuis kom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.
oh neuh. ik ook niet. het komt er een keer aan, dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar ben niet bang voor de dood
Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa we hadden net iemand hier voor offerte van airco in twee kamers boven. Wat zou jij aanraden, 1 buitenunit voor 2 binnenunits, of 2 buitenunits voor 2 binnenunits? En waarom? Qua prijs is het ongeveer hetzelfde.
O ja het wordt deze van Toshiba, de Haori.
[ afbeelding ]
Dat ze daar nog niks op verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, goeie, even de bak terughalen voor het begint te regenen. Die kwamen ze net legen.
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookik vind die airco's zo intens lelijk.
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Hier komt ie in 1 kamer ook tegenover de deuropening te hangen, boven een raam, dan wil je inderdaad ook niet zo'n lelijk ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.
Hollandse zomer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
Het is haske benauwd buiten
En drukkend
Sjiek hoor en weet je de kleur al?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheetquote:
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheet
Al komt er hier zo regen aan dus grijs en nat én warm en benauwd
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef Haags het volgende:
Staan er wat agenten op een pleintje hier in de buurt wat voorlichting te geven over nepagenten die actief zijn.
Eerste de beste die komt aanlopen, volgens mij half stoned;
Oh ja joh, meen je nie
..
Goed, je had er bij moeten zijn maar ik moest wel lachen.
quote:
Beetje wel, het is hier nu 20 graden, prima temperatuur wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat negeert alle aanstormende ellende op de buienradar voor het gemak
Ah, lekker, de rest van de middag regen.quote:
Ja om de paar dagen wat regen is wel primaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje wel, het is hier nu 20 graden, prima temperatuur wel.
Regen is ook niet erg alleen liever niet constant.
Ja hier is nu nog droog. Maar daar gaat zo verandering in komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, lekker, de rest van de middag regen.
Huehuequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:47 schreef Koen66 het volgende:
gesprek hier over Philips Hue lampen, om een of andere reden dacht ik aan Fok
Lichtgrijs in mijn thuiskantoor denk ik, past bij de rest van de kamer. In de slaapkamer nog even kijken welke kleur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sjiek hoor en weet je de kleur al?
Je kunt ze ook wrappen blijkbaar @:cherrylips
Decortje van de Roze Panter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lichtgrijs in mijn thuiskantoor denk ik, past bij de rest van de kamer. In de slaapkamer nog even kijken welke kleur.
Staat dat op zijn To do list?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Decortje van de Roze Panter.
In het kader van spannende dingen doen.
De blaadjes komen er weer aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
De NS verwacht dat de treinen in de tweede jaarhelft te vaak te laat komen.
Later meer.
Ik hoor het net op de radio jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
Later meer.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De blaadjes komen er weer aan.
Moest vooral lachen om dat later meerquote:
Het blijft om te janken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De blaadjes komen er weer aan.
Alle snelwegen zijn ook versleten en er moet ineens overal gebouwd worden en dat geeft hinder en daar moeten we aan wennen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Moest vooral lachen om dat later meer
Als alle treinen een kwartier te laat komen, komen ze eigenlijk wel weer op tijd, ze lopen er alleen steeds eentje achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
Later meer.
***onderhoud***quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle snelwegen zijn ook versleten en er moet ineens overal gebouwd worden en dat geeft hinder en daar moeten we aan wennen.
Wat ik niet snap is dat het bij het spoor bijvoorbeeld al 30 jaar elk weekend wel ergens gezeik met werkzaamheden is en het KOMT NOOIT KLAAR huehue.
Ja dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie deze zomer was dat station Amersfoort en Ede-Wageningen een tijdje tegelijkertijd verbouwd werden. Het oosten kon even de tyfus krijgen
Valt nog mee dat ze niet meteen de A1 hebben aangepakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weer niet.
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Logica en de NS. Hmm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Onderhoud doet ProRail tochquote:
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60
Of werkzaamheden aan het spoor en de A2 tegelijk, bij Breukelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
Lol, doet me denken aan bij mijn ouders
Waren ze richting Enkhuizen aan het asfalteren dus de weg was dicht. Maar bij 2 andere wegen naar Enkhuizen waren ze bruggen aan het onderhouden dus die waren ook dicht.
Kon je amper Enkhuizen in of uit
Lekker op elkaar afgestemd weer jongens
Ahja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregen
Maar ik moet er weer wat vaker uit dus zal in september weer eens kijken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Ik ga nu weer iedere week met de trein naar mijn ouders en dan heb je het er al uit
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.
Denk ik. Is het idee.
Whehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissen
(natuurlijk een storing)
Komt wel onweer aan hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
het regent wel. kan er ook wel onweer bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer op
quote:
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dit is wel een no-brainer.
Kan deze gewoon ipv mijn lopende flex afsluiten. Ook al is het dezelfde, maar dan goedkoper. En na 3 maanden gewoon weer over op de prijs die ik nu ook al betaalde.
Het is dat Rotterdam geen doen is met OV, anders was dat ook wel makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik zou dit weekend naar Dimmy-stad, maar ik had bij afspreken even geen rekening gehouden met F1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen dagje vrij![]()
Zal ik wat leuks gaan doen? Na de tandarts dan
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:
Uhmquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanWe hebben de afgelopen jaren steeds in Noordwijk gezeten tijdens het F1-weekend. Was wel leuk om te zien. Maar dit jaar gaan we eens ergens anders naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succesTap tap tap
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanOp zich kunnen we een drukke trein wel hebben, maar ik ga m'n zusje wel even waarschuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Madurodam is heul niet sufquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezetquote:
Zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezet
@4EverBlackEyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg
Kijk dan @:4EverBlackEyed
Het disrespect
Toevallig bij Madurodam in de buurt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.
Hebben ze daar duinen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toevallig bij Madurodam in de buurt?
Den Haag ligt wel achter de duinenquote:
Dan kunnen we @Haags ook wel van de duin afgooien. @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Den Haag ligt wel achter de duinen
stapjes aan het maken voor al haar hapjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we @:haags ook wel van de duin afgooien. @:4everblackeyed
Die is van duinen afrollen blijkbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
klinkt als een prima planquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.
nee ze wordt eraf gegooid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is van duinen afrollen blijkbaar
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:43 schreef Haags het volgende:
Madurodam is opzich wel leuk hoor, maar als je het eenmaal hebt gezien dan hoef je er ook zeker een jaar of 20 er niet meer heen.
Dan kan je in 2031 dus weer gaan. Dat is precies goed. Dan staat west- Nederland onder water door klimaatverandering en beleef je een heel andere ervaring aan een bezoekje Madurodam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweest
Oh pffffquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De werkzaamheden aan het spoor.
Ademen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten, poepen, plassen, slapen, drinken.
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhoudenquote:
Wou zeggen doe jij voor maar is toch een soort doodsverwensing dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Oh ja, vanavond die tickets toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kuntquote:
Zijn er bepaalde eisen waar je dagje uit aan moeten voldoen?quote:
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kunt
Maar het is morgen geen donderdagquote:
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.
12 jaar geleden inmiddels
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.
Dan kun je wel zeggrn dat je in Madurodam bent geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is het goedkoop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.
Dat scheelt nog wel wat ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ongeveer de helft goedkoper dan een ticket voor een dierentuin.
En goed bereikbaar met het OVquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die tickets toch?
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het toen wel leuk
Er reden daar ook minibussen en eentje was de bus naar Enkhuizen. En nichtje woont in Enkhuizen
Goed verhaal
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol in
Madurodam te liggen.
Bagage afhandeling leek ook veel beter geregeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Ja idd, de wachtrijen zijn ook veel kleiner daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Eh, als het moet.quote:
Volgens mij was ik er dat jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij maken
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er dat jaar.
ZWEI BIER und DREI GESCHWANKFRIEBELN BITTEquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Ja doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Koop je online tickets voor ¤ 22,50. Dit zijn flexibele tickets geldig t/m 5 januari 2025.
https://www.madurodam.nl/nl/tickets
Of de (b)eftelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
Misschien qua formaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
quote:Voor het ophalen van de abonnementspas(sen) is ten alle tijden een geldig identiteitsbewijs benodigd.
Na 1 keer heb je het toch wel gezien lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
@datismijnmeningquote:Gratis naar Madurodam in augustus
Er is zoveel te doen in Madurodam. Van Nederland in het klein tot spectaculaire attracties en de leukste doedingen. Waar anders vlieg je op één dag in een echt vliegtuig, blus je een brand in de Rotterdamse haven én spring je dwars door de schilderijen in onze nieuwste attractie De Hollandse Meesters.
Je mag naar deze actie iemand meenemen die geen Stadspas heeft.
https://www.amsterdam.nl/(...)/madurodam-stadspas/
Karzai dus ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Op zich ook wel een prestatiequote:
Ik heb geen stadspas hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Best duurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
Dat is nog best vaak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Als je meer dan twee keer per jaar naar Madurodam gaat ben je zwakzinnig.
Waarom niet, jij woont daar tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen stadspas hoor
quote:De Stadspas kun je aanvragen als je een laag inkomen en weinig vermogen hebt. Met deze pas krijg je een korting op sport en culturele activiteiten voor jou en je gezin. De Stadspas is gratis.
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Oh het is een pas voor de minderbedeelden zie ik
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.
Mag die idioot dan ook gelijk zijn rijbewijs inleveren?quote:
Oh moet die gewoon even in eigen gemeente informeren dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regeling
Ik ga zo de piri piri kippetjes in de marinade zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |