Het is dat Rotterdam geen doen is met OV, anders was dat ook wel makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik zou dit weekend naar Dimmy-stad, maar ik had bij afspreken even geen rekening gehouden met F1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen dagje vrij![]()
Zal ik wat leuks gaan doen? Na de tandarts dan
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:
Uhmquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanWe hebben de afgelopen jaren steeds in Noordwijk gezeten tijdens het F1-weekend. Was wel leuk om te zien. Maar dit jaar gaan we eens ergens anders naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succesTap tap tap
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanOp zich kunnen we een drukke trein wel hebben, maar ik ga m'n zusje wel even waarschuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Madurodam is heul niet sufquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezetquote:
Zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezet
@4EverBlackEyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg
Kijk dan @:4EverBlackEyed
Het disrespect
Toevallig bij Madurodam in de buurt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.
Hebben ze daar duinen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toevallig bij Madurodam in de buurt?
Den Haag ligt wel achter de duinenquote:
Dan kunnen we @Haags ook wel van de duin afgooien. @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Den Haag ligt wel achter de duinen
stapjes aan het maken voor al haar hapjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we @:haags ook wel van de duin afgooien. @:4everblackeyed
Die is van duinen afrollen blijkbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
klinkt als een prima planquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.
nee ze wordt eraf gegooid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is van duinen afrollen blijkbaar
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:43 schreef Haags het volgende:
Madurodam is opzich wel leuk hoor, maar als je het eenmaal hebt gezien dan hoef je er ook zeker een jaar of 20 er niet meer heen.
Dan kan je in 2031 dus weer gaan. Dat is precies goed. Dan staat west- Nederland onder water door klimaatverandering en beleef je een heel andere ervaring aan een bezoekje Madurodam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweest
Oh pffffquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De werkzaamheden aan het spoor.
Ademen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten, poepen, plassen, slapen, drinken.
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhoudenquote:
Wou zeggen doe jij voor maar is toch een soort doodsverwensing dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Oh ja, vanavond die tickets toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kuntquote:
Zijn er bepaalde eisen waar je dagje uit aan moeten voldoen?quote:
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kunt
Maar het is morgen geen donderdagquote:
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.
12 jaar geleden inmiddels
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.
Dan kun je wel zeggrn dat je in Madurodam bent geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is het goedkoop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.
Dat scheelt nog wel wat ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ongeveer de helft goedkoper dan een ticket voor een dierentuin.
En goed bereikbaar met het OVquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die tickets toch?
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het toen wel leuk
Er reden daar ook minibussen en eentje was de bus naar Enkhuizen. En nichtje woont in Enkhuizen
Goed verhaal
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol in
Madurodam te liggen.
Bagage afhandeling leek ook veel beter geregeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Ja idd, de wachtrijen zijn ook veel kleiner daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Eh, als het moet.quote:
Volgens mij was ik er dat jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij maken
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er dat jaar.
ZWEI BIER und DREI GESCHWANKFRIEBELN BITTEquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Ja doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Koop je online tickets voor ¤ 22,50. Dit zijn flexibele tickets geldig t/m 5 januari 2025.
https://www.madurodam.nl/nl/tickets
Of de (b)eftelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
Misschien qua formaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
quote:Voor het ophalen van de abonnementspas(sen) is ten alle tijden een geldig identiteitsbewijs benodigd.
Na 1 keer heb je het toch wel gezien lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
@datismijnmeningquote:Gratis naar Madurodam in augustus
Er is zoveel te doen in Madurodam. Van Nederland in het klein tot spectaculaire attracties en de leukste doedingen. Waar anders vlieg je op één dag in een echt vliegtuig, blus je een brand in de Rotterdamse haven én spring je dwars door de schilderijen in onze nieuwste attractie De Hollandse Meesters.
Je mag naar deze actie iemand meenemen die geen Stadspas heeft.
https://www.amsterdam.nl/(...)/madurodam-stadspas/
Karzai dus ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Op zich ook wel een prestatiequote:
Ik heb geen stadspas hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Best duurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
Dat is nog best vaak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Als je meer dan twee keer per jaar naar Madurodam gaat ben je zwakzinnig.
Waarom niet, jij woont daar tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen stadspas hoor
quote:De Stadspas kun je aanvragen als je een laag inkomen en weinig vermogen hebt. Met deze pas krijg je een korting op sport en culturele activiteiten voor jou en je gezin. De Stadspas is gratis.
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Oh het is een pas voor de minderbedeelden zie ik
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.
Mag die idioot dan ook gelijk zijn rijbewijs inleveren?quote:
Oh moet die gewoon even in eigen gemeente informeren dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |