Het is dat Rotterdam geen doen is met OV, anders was dat ook wel makkelijk geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, ik zou dit weekend naar Dimmy-stad, maar ik had bij afspreken even geen rekening gehouden met F1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen dagje vrij![]()
Zal ik wat leuks gaan doen? Na de tandarts dan
HOEREN NEUKEN NOOIT MEER WERKENquote:
Uhmquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanWe hebben de afgelopen jaren steeds in Noordwijk gezeten tijdens het F1-weekend. Was wel leuk om te zien. Maar dit jaar gaan we eens ergens anders naartoe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succesTap tap tap
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen in de eerste maanden dat ik ziek was, toen zou ik ook kijken of het haalbaar was om zelf met het OV te gaanOp zich kunnen we een drukke trein wel hebben, maar ik ga m'n zusje wel even waarschuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ook precies tijdens Zandvoort weekend. Nu ging ik niet dir kant op maat station en treinen stampvol
Het was geen succes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Madurodam is heul niet sufquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee veel te ver weg. En een beetje suf ook.
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezetquote:
Zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij vindt het alleen maar niet suf omdat ze eindelijk eens huizen op jouw lengte hebben neergezet
@4EverBlackEyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg
Kijk dan @:4EverBlackEyed
Het disrespect
Toevallig bij Madurodam in de buurt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:4everblackeyed is zich aan het voorbereiden om van een duin gegooid te worden.
Hebben ze daar duinen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toevallig bij Madurodam in de buurt?
Den Haag ligt wel achter de duinenquote:
Dan kunnen we @Haags ook wel van de duin afgooien. @4EverBlackEyedquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Den Haag ligt wel achter de duinen
stapjes aan het maken voor al haar hapjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan kunnen we @:haags ook wel van de duin afgooien. @:4everblackeyed
Die is van duinen afrollen blijkbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is 4ebe eigenlijk? Al tijd niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |