Valt nog mee dat ze niet meteen de A1 hebben aangepakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weer niet.
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Logica en de NS. Hmm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Onderhoud doet ProRail tochquote:
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60
Of werkzaamheden aan het spoor en de A2 tegelijk, bij Breukelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
Lol, doet me denken aan bij mijn ouders
Waren ze richting Enkhuizen aan het asfalteren dus de weg was dicht. Maar bij 2 andere wegen naar Enkhuizen waren ze bruggen aan het onderhouden dus die waren ook dicht.
Kon je amper Enkhuizen in of uit
Lekker op elkaar afgestemd weer jongens
Ahja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregen
Maar ik moet er weer wat vaker uit dus zal in september weer eens kijken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Ik ga nu weer iedere week met de trein naar mijn ouders en dan heb je het er al uit
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.
Denk ik. Is het idee.
Whehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissen
(natuurlijk een storing)
Komt wel onweer aan hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
het regent wel. kan er ook wel onweer bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer op
quote:
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dit is wel een no-brainer.
Kan deze gewoon ipv mijn lopende flex afsluiten. Ook al is het dezelfde, maar dan goedkoper. En na 3 maanden gewoon weer over op de prijs die ik nu ook al betaalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |