klinkt als een prima planquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan loop ik 10 meter de deur uit, klim wat naar boven en gooi ik mezelf er wel af.
nee ze wordt eraf gegooid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is van duinen afrollen blijkbaar
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:43 schreef Haags het volgende:
Madurodam is opzich wel leuk hoor, maar als je het eenmaal hebt gezien dan hoef je er ook zeker een jaar of 20 er niet meer heen.
Dan kan je in 2031 dus weer gaan. Dat is precies goed. Dan staat west- Nederland onder water door klimaatverandering en beleef je een heel andere ervaring aan een bezoekje Madurodam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. En ik ben er in 2011 nog geweest
Oh pffffquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De werkzaamheden aan het spoor.
Ademen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Eten, poepen, plassen, slapen, drinken.
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhoudenquote:
Wou zeggen doe jij voor maar is toch een soort doodsverwensing dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Oh ja, vanavond die tickets toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, gewoon kijken of je 24 uur je adem kan inhouden
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kuntquote:
Zijn er bepaalde eisen waar je dagje uit aan moeten voldoen?quote:
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijdmachine bouwen zodat je alvast in 2031 naar Madurodam kunt
Maar het is morgen geen donderdagquote:
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben daar dus echt nog nooit geweest.
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik als kind en een keer met mijn nichtje toen ze 8 was en bij mij in Delft bleef slapen.
12 jaar geleden inmiddels
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.
Dan kun je wel zeggrn dat je in Madurodam bent geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |