Ja is het goedkoop?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, voor die paar eurootjes entree. Prima vermaak hoor.
Dat scheelt nog wel wat ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Ongeveer de helft goedkoper dan een ticket voor een dierentuin.
En goed bereikbaar met het OVquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, vanavond die tickets toch?
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol inquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef essnhills het volgende:
Ik vond het toen wel leuk
Er reden daar ook minibussen en eentje was de bus naar Enkhuizen. En nichtje woont in Enkhuizen
Goed verhaal
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Bizar hé. Ik vloog toen vanaf Schiphol naar vakantiebestemming. Bleek er ook gewoon een Schiphol in
Madurodam te liggen.
Bagage afhandeling leek ook veel beter geregeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Ja idd, de wachtrijen zijn ook veel kleiner daarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je veel beter die kunnen pakken. Veel dichterbij.
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of ik daar nou echt een keer geweest moet zijn.
Eh, als het moet.quote:
Volgens mij was ik er dat jaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee, is het geld niet waard. Ziet er uit alsof er na 1985 soort van niks meer aan gedaan is, afgezien van onkruidvrij maken
Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was ik er dat jaar.
ZWEI BIER und DREI GESCHWANKFRIEBELN BITTEquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Ja doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien ga ik ook wel even in Duitsland boodschappen doen
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:49 schreef Modus het volgende:
Lol ¤ 24,50 toegang Madurodam. Hoe durven ze het te vragen.
quote:Koop je online tickets voor ¤ 22,50. Dit zijn flexibele tickets geldig t/m 5 januari 2025.
https://www.madurodam.nl/nl/tickets
Of de (b)eftelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |