Misschien qua formaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is niet de helft van een dierentuin ticket.
quote:Voor het ophalen van de abonnementspas(sen) is ten alle tijden een geldig identiteitsbewijs benodigd.
Na 1 keer heb je het toch wel gezien lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
@datismijnmeningquote:Gratis naar Madurodam in augustus
Er is zoveel te doen in Madurodam. Van Nederland in het klein tot spectaculaire attracties en de leukste doedingen. Waar anders vlieg je op één dag in een echt vliegtuig, blus je een brand in de Rotterdamse haven én spring je dwars door de schilderijen in onze nieuwste attractie De Hollandse Meesters.
Je mag naar deze actie iemand meenemen die geen Stadspas heeft.
https://www.amsterdam.nl/(...)/madurodam-stadspas/
Karzai dus ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Op zich ook wel een prestatiequote:
Ik heb geen stadspas hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:56 schreef LTVDK het volgende:
Ons prinsesje mag er gratis heen, misschien krijgt ze nog wel een extra speciale behandeling in d'r stoeltje
[..]
@:datismijnmening
Best duurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:52 schreef LTVDK het volgende:
Jaarabonnement is ¤ 50,- https://tickets.madurodam.nl/abonnementen
Dat is nog best vaak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:19 schreef UitStraling het volgende:
Als je meer dan twee keer per jaar naar Madurodam gaat ben je zwakzinnig.
Waarom niet, jij woont daar tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen stadspas hoor
quote:De Stadspas kun je aanvragen als je een laag inkomen en weinig vermogen hebt. Met deze pas krijg je een korting op sport en culturele activiteiten voor jou en je gezin. De Stadspas is gratis.
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:24 schreef LTVDK het volgende:
Oh het is een pas voor de minderbedeelden zie ik
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, terwijl normale hardwerkende mensen gewoon de hoofdprijs mogen betalen.
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regelingquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat dit alleen voor mensen in Amsterdam is.
Mag die idioot dan ook gelijk zijn rijbewijs inleveren?quote:
Oh moet die gewoon even in eigen gemeente informeren dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna iedere gemeente biedt iets aan onder de noemer meedoen regeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |