Ja, nee, het is hier dus geen pasje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS HET IS ECHT WAAR![]()
![]()
![]()
Ik moet echt een pasjeOch gottegottegot waar haal ik een pasje
Ja zoiets heb ik nu ook, met m'n verzekering, geboortedatum en BSN en huisarts, en een barcode, en dat is op een kartonnetje geplakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, het is hier dus geen pasje.
Denk meer korte bon om na de zelfscan in de supermarkt weer naar buiten te mogen.
Wat een kutziekenhuisquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
dis is toe sausend twentie foor męn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
dat is op een kartonnetje geplakt.
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, alsof je niet standaard een half uur zit te wachten in ZKH.
Daar helpt die zuil wel bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Ahja zoiets zal het wel zijn geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar helpt die zuil wel bij.
Maar bloedprikken is ook net weer wat anders, wordt ook veel intern doorgestuurd en over het algemeen proberen ze de daadwerkelijke afspraken voorrang te geven.
Je pasje staat ook in de appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
Ja als ze wat van je moeten hebben dan kan het wel snelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Och here kristus er is ook nog een appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja zoiets zal het wel zijn geweest
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och here kristus er is ook nog een app![]()
NOG Meer stress
Bejaarden en mobiele apps.quote:
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In Epe woedt een grote brand in een
kerk.De brandweer is massaal aanwezig
en probeert te voorkomen dat het vuur
zich uitbreidt naar omliggende gebouwen
en huizen,meldt de veiligheidsregio.
Het dak van de kerk is grotendeels
verwoest.Of er gewonden zijn,is niet
bekend.Ook is niet duidelijk hoe de
brand is ontstaan.
Oh, dus dat rook ik net
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.
Ok, en daarna duurde het de rest van de middag voor we weer thuis waren, maar goed.
Meteen door naar de gipskamer, top.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja even naar het ziekenhuis kan lang duren
Meisjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?
Niet in die van mijn ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Ik las gaskamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen door naar de gipskamer, top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |