De meisjes uit Epe,quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Hebben het voltooid deelwoord niet goed begrepen,
Dus vragen na de daad,
Met een bek vol met zaad,
Hadden ze nou gepijpt of gepepen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Dus vragen na de daad,
Nee maar ben niet bang voor de doodquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?
Dit wisten we al.quote:
Dat liedje wel nuquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat dat konijn in m'n actieve geheugen zit, maar goed.
quote:
Hoi @Haagsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De meisjes uit Epe,
Dus vragen na de daad,
Ik merk dat ik niet vaak in een ziekenhuis kom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.
oh neuh. ik ook niet. het komt er een keer aan, dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee maar ben niet bang voor de dood
Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa we hadden net iemand hier voor offerte van airco in twee kamers boven. Wat zou jij aanraden, 1 buitenunit voor 2 binnenunits, of 2 buitenunits voor 2 binnenunits? En waarom? Qua prijs is het ongeveer hetzelfde.
O ja het wordt deze van Toshiba, de Haori.
[ afbeelding ]
Dat ze daar nog niks op verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, goeie, even de bak terughalen voor het begint te regenen. Die kwamen ze net legen.
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookik vind die airco's zo intens lelijk.
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Hier komt ie in 1 kamer ook tegenover de deuropening te hangen, boven een raam, dan wil je inderdaad ook niet zo'n lelijk ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.
Hollandse zomer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
Het is haske benauwd buiten
En drukkend
Sjiek hoor en weet je de kleur al?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheetquote:
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheet
Al komt er hier zo regen aan dus grijs en nat én warm en benauwd
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef Haags het volgende:
Staan er wat agenten op een pleintje hier in de buurt wat voorlichting te geven over nepagenten die actief zijn.
Eerste de beste die komt aanlopen, volgens mij half stoned;
Oh ja joh, meen je nie
..
Goed, je had er bij moeten zijn maar ik moest wel lachen.
quote:
Beetje wel, het is hier nu 20 graden, prima temperatuur wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat negeert alle aanstormende ellende op de buienradar voor het gemak
Ah, lekker, de rest van de middag regen.quote:
Ja om de paar dagen wat regen is wel primaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Beetje wel, het is hier nu 20 graden, prima temperatuur wel.
Regen is ook niet erg alleen liever niet constant.
Ja hier is nu nog droog. Maar daar gaat zo verandering in komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, lekker, de rest van de middag regen.
Huehuequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:47 schreef Koen66 het volgende:
gesprek hier over Philips Hue lampen, om een of andere reden dacht ik aan Fok
Lichtgrijs in mijn thuiskantoor denk ik, past bij de rest van de kamer. In de slaapkamer nog even kijken welke kleur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Sjiek hoor en weet je de kleur al?
Je kunt ze ook wrappen blijkbaar @:cherrylips
Decortje van de Roze Panter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lichtgrijs in mijn thuiskantoor denk ik, past bij de rest van de kamer. In de slaapkamer nog even kijken welke kleur.
Staat dat op zijn To do list?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Decortje van de Roze Panter.
In het kader van spannende dingen doen.
De blaadjes komen er weer aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
De NS verwacht dat de treinen in de tweede jaarhelft te vaak te laat komen.
Later meer.
Ik hoor het net op de radio jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
Later meer.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De blaadjes komen er weer aan.
Moest vooral lachen om dat later meerquote:
Het blijft om te janken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De blaadjes komen er weer aan.
Alle snelwegen zijn ook versleten en er moet ineens overal gebouwd worden en dat geeft hinder en daar moeten we aan wennen.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:01 schreef Xilia het volgende:
[..]
[..]
Moest vooral lachen om dat later meer
Als alle treinen een kwartier te laat komen, komen ze eigenlijk wel weer op tijd, ze lopen er alleen steeds eentje achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Xilia het volgende:
Later meer.
***onderhoud***quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle snelwegen zijn ook versleten en er moet ineens overal gebouwd worden en dat geeft hinder en daar moeten we aan wennen.
Wat ik niet snap is dat het bij het spoor bijvoorbeeld al 30 jaar elk weekend wel ergens gezeik met werkzaamheden is en het KOMT NOOIT KLAAR huehue.
Ja dat snap ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie deze zomer was dat station Amersfoort en Ede-Wageningen een tijdje tegelijkertijd verbouwd werden. Het oosten kon even de tyfus krijgen
Valt nog mee dat ze niet meteen de A1 hebben aangepakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weer niet.
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Logica en de NS. Hmm.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Prima dat er onderhoud moet worden gepleegd en dat er dingen tijdelijk dicht moeten. Maar plan dat dan logisch
Onderhoud doet ProRail tochquote:
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh chill die kan ik er ook wel even opgooien. heb nu gewoon de normale flex voor ¤5,60
Of werkzaamheden aan het spoor en de A2 tegelijk, bij Breukelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef essnhills het volgende:
Lol, doet me denken aan bij mijn ouders
Waren ze richting Enkhuizen aan het asfalteren dus de weg was dicht. Maar bij 2 andere wegen naar Enkhuizen waren ze bruggen aan het onderhouden dus die waren ook dicht.
Kon je amper Enkhuizen in of uit
Lekker op elkaar afgestemd weer jongens
Ahja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die had ik een tijdje terug stopgezet omdat ik geen plannen had, de treinen twee weken niet zouden rijden en ik vervolgens met vakantie ging, en ik was ondertussen bijna meer kwijt aan het abonnement dan dat ik aan korting had gekregen
Maar ik moet er weer wat vaker uit dus zal in september weer eens kijken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Maar de NS Flex is weer drie maanden lang 2,50 per maand dus die ga ik straks wel weer even afsluiten
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer opquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja.
Ik ga nu weer iedere week met de trein naar mijn ouders en dan heb je het er al uit
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh goeie, ik ga zaterdag met de trein.
Denk ik. Is het idee.
Whehehequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat meteen in geloof ik dus op het allerlaatste moment beslissen
(natuurlijk een storing)
Komt wel onweer aan hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
het regent wel. kan er ook wel onweer bijquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:26 schreef essnhills het volgende:
Ik hoorde gerommel aankomen en dacht huh het zou toch heul niet gaan onweren?
Het was een vliegtuig
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies. Je had ook zo'n aanbieding van een maand weekend vrij voor de halve prijs, maar als de treinen dan drie weekends niet rijden dan houdt het voor mij ook weer op
quote:
Ze hebben deze aanbieding twee keer per jaar geloof ik, ik had hem in maart ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar dit is wel een no-brainer.
Kan deze gewoon ipv mijn lopende flex afsluiten. Ook al is het dezelfde, maar dan goedkoper. En na 3 maanden gewoon weer over op de prijs die ik nu ook al betaalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |