Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
@:Lospedrosa we hadden net iemand hier voor offerte van airco in twee kamers boven. Wat zou jij aanraden, 1 buitenunit voor 2 binnenunits, of 2 buitenunits voor 2 binnenunits? En waarom? Qua prijs is het ongeveer hetzelfde.
O ja het wordt deze van Toshiba, de Haori.
[ afbeelding ]
Dat ze daar nog niks op verzonnen hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
OH, goeie, even de bak terughalen voor het begint te regenen. Die kwamen ze net legen.
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh dat is een mooie. Zo eentje wil ik ookik vind die airco's zo intens lelijk.
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Hier komt ie in 1 kamer ook tegenover de deuropening te hangen, boven een raam, dan wil je inderdaad ook niet zo'n lelijk ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zou hier ook gewoon midden tegen de grote wand van de woonkamer komen, het eerste wat je ziet als je binnenkomt. Ik heb ook geen kast waar ik hem boven kan wegmoffelen zoals de buren.
Hollandse zomer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:31 schreef essnhills het volgende:
Het is haske benauwd buiten
En drukkend
Sjiek hoor en weet je de kleur al?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja en je kunt zelf de kleur bepalen.
We vroegen ook "kun je een offerte maken voor die lelijke en voor die mooie?"Maar die lelijke weet ik nu al, dat wordt 'm niet.
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheetquote:
Ja, heerlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Grijs en nat, of warm en benauwd of bokheet
Al komt er hier zo regen aan dus grijs en nat én warm en benauwd
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
Hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Hier is het al aan het regenen en nu voelt het binnen ook benauwd aan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef Haags het volgende:
Staan er wat agenten op een pleintje hier in de buurt wat voorlichting te geven over nepagenten die actief zijn.
Eerste de beste die komt aanlopen, volgens mij half stoned;
Oh ja joh, meen je nie
..
Goed, je had er bij moeten zijn maar ik moest wel lachen.
quote:
Beetje wel, het is hier nu 20 graden, prima temperatuur wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik hoopte dat de regen zo wat verkoeling kwam brengen
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:40 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat negeert alle aanstormende ellende op de buienradar voor het gemak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |