SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Moet toch af en toe moeite doen om niet over een dode vogel te fietsen.quote:
Denk eerder misselijk dan blut hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:48 schreef Ama het volgende:
Maar als ik daar 35 van wil eten ben ik zo blut.
Ja denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Amateur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk eerder misselijk dan blut hoor
Echt he, wat een koekenbakkerquote:
Nee dat was jij alquote:
quote:
Meteen helemaal confuusquote:
Bak maar wortelkoekjes andersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:59 schreef essnhills het volgende:
Komend weekend is mijn moeder jarig, en ze heeft gevraagd of ik weer worteltaart wil bakken
Oehhhhquote:
Als je oordopjes in doet heb je daar verder geen last vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Is US al op FOK! geweest vandaag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zit hier aan de overkant een gast de hele tijd gewoon onverstaanbaar te brabbelen. Ins blaue hinein zeg maar. Af en toe stopt ie even om adem te halen. Soms denk je dat hij iets probeert te zingen of zo. Dan is het weer bijna schreeuwen. Gewoon raar.
Dat is USquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:12 schreef essnhills het volgende:
Hier loopt ook regelmatig zo'n gast die hardop in zichzelf praat. Die is niet helemaal goed.
Maar doet verder niemand kwaad. Loopt gewoon voorbij en kan niet stoppen met in zichzelf praten.
Is dit je dieetplan om niet helemaal uit te dijen met je gebroken knie?quote:
Die komt toch niet zo ver boven de rivieren joh.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit je dieetplan om niet helemaal uit te dijen met je gebroken knie?
dat is heel veel kitkat.quote:
Veilig gevoel welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die komt toch niet zo ver boven de rivieren joh.
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds. Is dat niet meer zo?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.
nou nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
komt die wel buiten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou vooruit eentje danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is heel veel kitkat.
daar kun je er vast 1 van missen
Je doet eens gofferdomme normaal tegen ons prinsesjequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
Sow danquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je past zo in de KLB SC.
Vieze big.
Weet ik niet, ik kom niet zo vaak beneden de rivieren.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dachten we van de tijgermuggen ook.
Niemand heeft privileges!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je doet eens gofferdomme normaal tegen ons prinsesje
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou het geen week redden met al dat snoep. Geen discipline.
Onmogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk haal je Solo en Fokkie in.
Dit is het betere werk:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:28 schreef datismijnmening het volgende:
LEKKER MET DE MEIDEN MEIDEN MEI-MEIDEN![]()
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?quote:
Plottwist, Lilak was de voorproeverquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had je een voorproever om te testen of ze de broodjes vergiftigd hadden?
Gewoon melden bij de balie. Die pas is alleen als je wanhopig menselijk contact te vermijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Man ik moet donderdag even naar de KNO-arts en m'n moeder is er drukker mee dan ik. Moet ik een patiëntenpas hebben blijkbaar, die moet ik laten scannen bij een zuil en dan krijg ik te zien waar ik moet zijn. Maar dat staat nergens in de afspraakmails. ben toch niet helderziend'Als je vanmiddag tijd hebt kun je alvast die pas aanmaken.'
Ik snap ook helemaal waarom ik zo'n stresskip ben tegenwoordig. Ik heb het niet van een vreemde.
Hehehe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Man ik moet donderdag even naar de KNO-arts en m'n moeder is er drukker mee dan ik. Moet ik een patiëntenpas hebben blijkbaar, die moet ik laten scannen bij een zuil en dan krijg ik te zien waar ik moet zijn. Maar dat staat nergens in de afspraakmails. ben toch niet helderziend'Als je vanmiddag tijd hebt kun je alvast die pas aanmaken.'
Ik snap ook helemaal waarom ik zo'n stresskip ben tegenwoordig. Ik heb het niet van een vreemde.
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon melden bij de balie. Die pas is alleen als je wanhopig menselijk contact te vermijden
Is in mijn ziekenhuis gewoon een bonnetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar hoe kom je aan zo'n pas dan?
De watquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je ZKH sturen ze je dan gewoon naar de zuilwachter.
Hehehe, gewoon, een medewerker die rond die zuilen rondhovert om de bejaarden te helpen.quote:
Ja ik denk het spreekt allemaal voor zich, maar m'n moeder zit al te stressen dat ik op tijd moet zijn en die pas moet aanvragen. Krijg daar echt de zenuwen van. Ik zeg voortaan maar niks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als het je geruststelt (of ja, je ma): die zuilen zijn doodsimpel EN er staat altijd wel iemand bij.
DUS HET IS ECHT WAARquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hehehe.
Als het je geruststelt (of ja, je ma): die zuilen zijn doodsimpel EN er staat altijd wel iemand bij.
Ja moest ik een paar jaar geleden met bloed prikken ook. Het pasje dat ik nu heb is nog ouder dan datquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:09 schreef essnhills het volgende:
Met bloedprikken in het ziekenhuis moest ik idd gewoon mijn geboortedatum in zo'n zuil intikken en dat was het.
Ja, nee, het is hier dus geen pasje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DUS HET IS ECHT WAAR![]()
![]()
![]()
Ik moet echt een pasjeOch gottegottegot waar haal ik een pasje
Ja zoiets heb ik nu ook, met m'n verzekering, geboortedatum en BSN en huisarts, en een barcode, en dat is op een kartonnetje geplakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, het is hier dus geen pasje.
Denk meer korte bon om na de zelfscan in de supermarkt weer naar buiten te mogen.
Wat een kutziekenhuisquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
dis is toe sausend twentie foor męn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
dat is op een kartonnetje geplakt.
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, alsof je niet standaard een half uur zit te wachten in ZKH.
Daar helpt die zuil wel bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Ahja zoiets zal het wel zijn geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar helpt die zuil wel bij.
Maar bloedprikken is ook net weer wat anders, wordt ook veel intern doorgestuurd en over het algemeen proberen ze de daadwerkelijke afspraken voorrang te geven.
Je pasje staat ook in de appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer het pasje en zo niet dan haal ik wel een nieuwe pas. MAAR DAN KOM JE TE LAAT.
DAN MOETEN ZE DAT IN DE MAILS ZEGGEN
Nu moest ik een app downloaden en pas bij je afsprakenoverzicht staat bij voorbereiding dat je een patiëntenpas nodig hebt. Man dit leest toch niemand.
Ja als ze wat van je moeten hebben dan kan het wel snelquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol laatste keer met bloedprikken kreeg ik niet eens de kans om te gaan zitten.
Die wachtkamer zat vol maar ik had me aangemeld bij die zuil en stond nog mijn jas uit te trekken en toen bliepten ze mijn nummertje al.
Uhhh oke?
Och here kristus er is ook nog een appquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja zoiets zal het wel zijn geweest
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och here kristus er is ook nog een app![]()
NOG Meer stress
Bejaarden en mobiele apps.quote:
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In Epe woedt een grote brand in een
kerk.De brandweer is massaal aanwezig
en probeert te voorkomen dat het vuur
zich uitbreidt naar omliggende gebouwen
en huizen,meldt de veiligheidsregio.
Het dak van de kerk is grotendeels
verwoest.Of er gewonden zijn,is niet
bekend.Ook is niet duidelijk hoe de
brand is ontstaan.
Oh, dus dat rook ik net
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toen kerel voor foto's moest, had HA vooruitgebeld, dus zodra 'ie aangemeld/"ingecheckt" (volgens mij was er bij de foto's nog een ding om te scannen?) was, was 'ie ook heel snel aan de beurt.
Ok, en daarna duurde het de rest van de middag voor we weer thuis waren, maar goed.
Meteen door naar de gipskamer, top.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja even naar het ziekenhuis kan lang duren
Meisjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En hoe is het nu met de meisjes uit Epe?
Niet in die van mijn ziekenhuis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je pasje staat ook in de app
Ik las gaskamerquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen door naar de gipskamer, top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |