quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:46 schreef Hunter het volgende:
Op instagram gedeeld door BigBrotherNLBE, Videolandonline, RTL en Play4
Maar niet door Tatyana Beloy
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Duurt nog meer dan 4maanden waarschijnlijk ga mij echt niet druk maken om wat veranderd. We zien het vanzelf als het zover is.
Ik dacht altijd in januari.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?
Altijd wel iets van die strekking. Nog beter, nog groter, en zulks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:11 schreef Paul het volgende:
Zeggen ze niet elk jaar : WE gaan het nu helemaal anders doen
quote:
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Elk jaar wordt alles anders bij BB dus de duo's zullen ook wel verleden tijd zijn.
Gewoon marketingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.
Niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb videoland alvast opgezegd, als "Alles Anders" wordt..
Klopt een voor de tv kijkers RLS / [RTL4] B&B Vol Liefde Seizoen 4: vanaf ma.15 juli, elke ma.t/m do. #7 en een voor de videokijkers RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland maar weer geactiveerd.Beetje vroeg voor BB maar ik ga ook kijken of ik die andere BB wat vindt. BB vol Liefde of zoiets. Mensen zeggen dat het leuk is en ook zeurbaar over irritant gedrag.
![]()
Er is hier ook een forum over dacht ik.
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat er geen livestreams zullen zijn. Dat wordt er namelijk bedoeld met 'alles wordt anders'.
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer een nieuwe oproep voor deelnemers via de socials vanochtend.
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doen
Was ook een mail aan een oud bewonerquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.
Altijd knap hoe jij alles zeker weet 😅 We weten niks. Dus er komen wel óf geen livestreams. Ik ben er ook bang voor, want het lokt veel te veel tokkies en tokkiegedrag uit helaas. En omdat ze zien dat Bondgenoten ook werkt zonder livestreams en bijv BB Australia ook, zou het best eens zo kunnen zijn. Hoop het absoluut niet, maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.
Waar lees je dit?quote:Op maandag 16 september 2024 19:35 schreef freaky40 het volgende:
Er komen gewoon streams is mij inmiddels bevestigd no worries. Is onderdeel van het BB concept.
Volgens mij uit de Freaky duimquote:
Ga nou niet lopen framen!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
De bondgenoten lopen oook goed zonder streamsquote:Op woensdag 18 september 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.
Nu komt het in 2025 terug met livestreams.
De bondgenoten inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Vind het wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bondgenoten inderdaad wel.
En ze passen het aan, anders had ik het nog moeten zien.
Terwijl het eerst vooral om de spelletjes ging, is het inmiddels een echte soap geworden.
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
Dat heeft niets te maken dat er geen streams zijn. Het format is gewoon goed ook omdat er steeds andere deelnemers bij komen. Streams zou het alleen completer maken en AF.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Met dat heb je groot gelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Ik wacht ook rustig af hoor, ik ben niet degene die dingen loopt te roepenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Heb er twee, En hup hup schop onder de kont aan die arbeitquote:
Page not foundquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Volgens deze website die voornamelijk clickbait is en het bij het verkeerde eind heeft kan nu wel met zekerheid zeggen dat BB er vanaf begin januari gewoon weer is: https://nl.nieuws-247.be/(...)brother/%F0%9F%98%81
Dus ook gewoon streams.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Overname RTL/DPG voorlopig van de baan en beslissing valt niet voor volgend jaar. Daarom kan dit seizoen van BB gewoon doorgang vinden omdat anders bij de Belgen er een probleem zou zijn want GoPlay valt onder een andere eigenaar en niet DPG. Dan zou Endemol/RTL dus in zee moeten gaan met de eigenaar van een Belgische DPG TV zender en dan was het nog maar de vraag of het terug zou komen. Dan hadden we misschien 2 edities gehad een Belgische en een Nederlandse los van elkaar zoals het altijd was. Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast, nu worden de kosten gedeeld en dat is denk ik een groot struikelblok bij het door gaan of niet. Dus misschien komend seizoen het laatste jaar BB, of het moet mee gaan naar een nieuwe Belgische TV zender van DPG of het worden weer 2 aparte edities wat me gezien de kosten wat dit mee brengt zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Natuurlijk.quote:
Ja, dat zou er inderdaad op kunnen wijzen dat ze pas echt beginnen in februariquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Duurt nog even voor verdere berichtgeving omtrent een nieuw seizoen dus. Meestal in november meen ik.
Productiestagiair(e) - Big Brother (per februari) pas nodig lees ik.
Waar?quote:
Die speculeren ook maar watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Door 1 van de websites, weet niet meer welke.
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana staat met een verhaal in de Telegraaf, maar het zit achter een paywall.
De titel en inleiding doen vermoeden dat ze veel 'haat' kreeg wegens het stotteren. Ik vraag mij af of het ziekelijke stalk gedrag van haar jegens Tom er ook in voorkomt of dat het vooral een slachtofferrol artikel is geworden.
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.
Zelfs bedreigingen heeft ze gehad. Ze voelde zich zo onveilig dat ze haar huis niet meer uit durfde. Ze krijgt zelfs EMDR-therapie,
Ik snap echt niet dat zo programma doorblijft gaan. Alles wat deelnemers voor de kiezen krijgen aan haat en bedreigingen. Zelfs familieleden moeten het soms ontgelden.
Mensen lezen hier ook mee, daarom zeggen wij altijd noem de mensen gewoon bij de naam, ga niet met grove bijnamen aan de gang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.
Afgelopen jaar begon het ook later dan we verwacht hadden. Toen gingen ze er geloof ik pas op 15 januari in. Dat kun dus ook nog verder opschuiven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat BB 2025 toch pas per februari van start gaat want alle programma's van RTL 4 schuiven een maand op.
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Dat zou wel een mooie zijn, maar denk niet dat ze twee soorgelijke programma's gaan doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.
Waarom niet groter groeien?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Wat aanpassingen van de spelregels, veel meer zal het niet zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet groter groeien?
Het staat op hun parkeerterrein, en er is daar nog veel ruimte over.
Maar je schrijft feiten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Die liveshows waren vooral een overzicht van de afgelopen week, met aan het eind 1 die weg moet.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Ik las net op Big Brother Nederland (facebook) dat BB of 6 of 13 Januari begint.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Kunnen ze inderdaad beter dat budget stoppen in een grote live finale aan het eind.quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Hunter het volgende:
live show was toch flut. Kunnen ze ook besparen op de presentatoren
Waar?quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Ja las laatst dat er geen liveshow meer komt, vind ik toch wel jammer
dacht ik te hebben gelezen of gehoord in podcastquote:
Het was altijd zo dat ze er een paar dagen inzaten voordat de uitzendingen begonnen. Ook geen openingsshow dit keer?quote:Op maandag 18 november 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Zal denk ik wel de 13e worden aangezien op RTL 4 het nieuwe seizoen Winter vol Liefde van start gaat, en dat wordt ook dagelijks uitgezonden dus ze zullen dit wel eerst willen aanslingeren alvorens een seizoen BB te starten. Anders schieten ze elkaar in de voeten omdat Winter vol Liefde ook om 20.30 uur wordt uitgezonden.
En geen ovenklokjes, denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Als ik de beschrijving van het nieuwe seizoen zo eens lees, en hij is nog erg summier dat wel, dan lijkt het wel of ze 'back to basic' weer uit de kast gaan trekken dus helemaal niets, lege ruimte en ze moeten zelf geld verdienen om in hun onderhoud te kunnen voorzien en boodschappen te kunnen bestellen. Een soort Utopia 1 light.
Dan ga ik weer ff videoland nemenquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
Contact met de buitenwereld vond ik in 2024 te veel, mag van mij op 0
Die freezes vond ik dan nog wel aardig. Maar meer hoeft inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
Jaaa streams erbijquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nuquote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af hoe ze aan dat bericht komen, er is verder nergens iets te lezen over BB 2025 in de media.
Ja die ene is over Geraldine, ik heb een mededeling gedaan hopelijk wordt er nu hier verder over BB gepost.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nu![]()
Er lopen nu wel twee topics in RLS waar nieuws over BB 2025 wordt gepost Dot.
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ze het ook niet dat ze de liveshow op een andere avond gaan doen aangezien je dan een dag korter in het huis ben elke week, b.v. als ze dit doen op een vrijdagavond. Misschien doen ze de exits wel gewoon alleen op stream. Denk dat BB in deze tijd veel meer online zal moeten plaatsvinden dan lineair op TV.
hoezo, dat was juist het leukstequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.
Ben wel blij dat de live niet meer op zaterdag is
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.
Als de live is dan is het ook druk in de COS en ik wilde dan the tribute of de band kijken en dat had ik dan ook wel opstaan naast BB maar was dan vaak zo druk in de COS dat van kijken niet veel kwam ):Pquote:
Vliegverbod boven de Arenaquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
Dat mag inderdaad ingevoerd worden. Dat was 1, 2x leuk maar elke week begon de spuigaten uit te lopen.quote:
Het is ook nog niet zover he, het komt allemaal wel we moeten gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:46 schreef Hunter het volgende:
Geraldine zit nu in Tadzjikistan en wil nog naar Sri Lanka. Die gaat het dus zeker niet halen.
Insta van Tatyana Beloy is ook doodstil over BB. Geen live show > geen presentatoren.
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik wel hoop is dat er gelijk livestreams zijn als ze het huis in gaan. Dat hoop ik elk jaar maar nu met al die veranderingen die ze willen doorvoeren aan deze show zou dat mooi kunnen. Niets als leuker om getuige te zijn van de eerste ongemakkelijke schreden in het huis van de bewoners zonder dat hier een editor over heen is gegaan en het aan elkaar heeft geplakt voor in de uitzending. Dat wil je gewoon live zien.
Ik vind alles best, zolang het maar niet meer nomineren in duo's is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
In Utopia ging het nomineren en de exits en de entree van nieuwe inwoners ook altijd via de streams en was later in de uitzending te zien. Zouden ze hier ook kunnen doen. Misschien nu ook wel publiekelijk nomineren...Zoiets van 'ik mag jou niet dus mag je weg!'
Dat voorbereiden doen ze maar lekker voor ze het huis in gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Ze zullen de bewoners bijsturen en laten wennen aan de aanwezigheid van de vele camera's.
Ze moeten wennen, in den beginne kijken ze constant naar de camera's.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat voorbereiden doen ze maar lekker voor ze het huis in gaan.
Mijn eerste gedachte was: waarom zou je dat zo doen.quote:Op zondag 24 november 2024 02:18 schreef freaky40 het volgende:
En deze website blijft maar speculeren voor clicks: https://nl.nieuws-247.be/(...)ft-big-brother-2025/
Ik heb er echter wel een aanvulling op en speculeer gewoon zoals we allemaal doen even mee. Ik denk dat het een soort exitshow wordt die we ook gezien hebben de afgelopen jaren richting de finale waarin de 4e finalist naar huis gestuurd werd vlak voor de finale. Dat werd dan gedaan door Geraldine en Tatyana in de gameroom en wij mochten mee kijken. Wellicht dat er zo'n moment komt. Dus volledig online via Videoland.
Hey RInardo, hoe is het met jou?quote:
Hey Dotteke, fijn jou ook weer te zien, het gaat goed met mijquote:
Ja er komen zo af en toe weer wat vaste BB fans langs, altijd leuk iedereen weer te zien terug komen.quote:Op maandag 25 november 2024 09:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hey Dotteke, fijn jou ook weer te zien, het gaat goed met mijEn hier lijkt het wel of we niet zijn weggeweest, al die bekende namen. Kan mij niet snel genoeg gaan.
Ik las dat de Liveshow niet meer op zaterdag is, maar mogelijk naar een doordeweekse dag gaat, in 2021 was de live show altijd op Donderdag, lijkt me een prima alternatief, en veel goedkoper voor het programma dan de Zaterdag. Maar.... zoals ze zeggen in de media, alles is anders en niets is wat het geweest is..... dus we zullen zien.
Ja, ik weet zeker dat de live show in 2021 met thomas die dikke jongen, toen was het op Donderdag.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Ja nu staat me weer iets bij dat er op donderdag een liveshow was in 2021 en die is dus later naar de zaterdag verhuisd in de seizoenen er na.
https://nl.nieuws-247.be/(...)er-en-tatyana-beloy/
ze schreef 2 dagen geleden dat ze bezig is met een visum voor Indiaquote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Kan zijn dat ze haar reis onderbreekt om voor een periode BB te doen.
quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mocht vandaag bij de buren van het BB huis zijn, dus ik ben er even langs gelopen. Het zit uiteraard nog steeds helemaal achter hekken. Het is wel een vrij troosteloze plek daar trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er werd gewerkt in ik denk de Game Area
[ afbeelding ]
En op de parkeerplaats stonden deze 2 rotsen nog te wachten. Er is daar verder niks, dus wellicht gaan we die nog terug zien in BB.
[ afbeelding ]
In het Endemol gebouw was de hele dag een tafel waar mensen achter zaten, ik denk om mensen op te vangen die auditie kwamen doen. Heb er niemand naar toe zien lopen, maar heb ook niet heel lang gekeken.
[ afbeelding ]
Aangezien er busjes van tuintech bij staan denk ik dat de tuin weer een andere invulling krijgt en er een roos of jamilla(vtwonen mutsen) los hebben mogen gaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Leuk, FEBO mensjes in het wild.
Rotsblokken kunnen duiden op toch een ruigere setting wat het back-to-basic of arm/rijk zou moeten worden.
Hey Li0nheart, leuk je weer te zien.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mocht vandaag bij de buren van het BB huis zijn, dus ik ben er even langs gelopen. Het zit uiteraard nog steeds helemaal achter hekken. Het is wel een vrij troosteloze plek daar trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de parkeerplaats stonden deze 2 rotsen nog te wachten. Er is daar verder niks, dus wellicht gaan we die nog terug zien in BB.
[ afbeelding ]
In het Endemol gebouw was de hele dag een tafel waar mensen achter zaten, ik denk om mensen op te vangen die auditie kwamen doen. Heb er niemand naar toe zien lopen, maar heb ook niet heel lang gekeken.
[ afbeelding ]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef freaky40 het volgende:
Die andere barak met dat half ronde dak ken ik niet. Zit ook niet aan het huis vast zo te zien.
Ik denk dat hij de Arena bedoeldequote:Op zondag 1 december 2024 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.
Eenmalig dus.
Voorheen was dat binnen het hoofdkantoor van Endemol.
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
1 of 2 dagen, beetje raar wel.quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Grijp je kans!quote:
@Joyce-43 wat voor jou?quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Bron: https://www.facebook.com/(...)ts/8929624590431969/
al besprokenquote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
Er komen helemaal geen liveshows meer dit seizoen
Dit zei Tina Nijkamp in dr podcast vandaag
https://podcastluisteren.nl/pod/Tinas-TV-Update
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komtquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komt
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef Flory- het volgende:
Big Brother 2025 krijgt geen liveshow meer op zaterdag
De voorbereidingen voor Big Brother 2025 zijn in volle gang. De makers hebben de fans al beloofd dat alles weer anders gaat worden en dat blijkt ook gevolgen te hebben voor de uitzendingen.
De liveshow op zaterdag sneuvelt namelijk, bevestigt RTL aan TVgids.nl.
Big Brother
De realityshow bestaat al sinds 1999, maar na 2006 verdween het een paar jaar van de buis. In 2021 keerde het programma terug met nieuwe spelelementen, maar de basis bleef hetzelfde.
Een groep wildvreemden verblijft een paar maanden lang in een huis dat is uitgerust met camera's en microfoons. De deelnemer die door spellen te winnen en nominatierondes te overleven het langste in het huis weet te blijven wordt tot winnaar gekroond en neemt een geldprijs mee naar huis.
Liveshow op zaterdag
In de uitzendschema's is het aankomende seizoen alleen van maandag t/m vrijdag te zien en dus niet meer op zaterdag. Op die dag was juist altijd de grote liveshow waarin een deelnemer naar huis werd gestemd door het publiek.
"Big Brother zal elke werkdag te zien zijn. Dit seizoen gaan we zowel inhoudelijk, maar ook structureel enkele zaken vernieuwen", vertelt een woordvoerder van RTL aan TVgids.nl.
Dit hoeft overigens niet per se te betekenen dat de liveshow helemaal sneuvelt, want deze kan net zo goed op één van de andere uitzenddagen plaatsvinden.
Wanneer is Big Brother 2025 te zien?
Big Brother is vanaf januari 2025 weer te zien bij RTL 5 en Videoland. Een exacte startdatum is nog niet bekend.
bron
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?
Juist heel erg kort toch? Slechts 12 minuten?quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Dat is niet te doen toch... Iets langer dan een half uur mag best, maar 1,5....quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Vreemd zeg. Ik heb meerdere malen gehad dat er meteen iemand naar buiten kwam als ik mijn auto uitstaptequote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.
Voor me liepen zelfs 2 jongens die vanuit Endemol door de deur op de allereerste foto gingen. Die was de eerste dag nog op slot (even geprobeerd natuurlijk). Ik had er de 2e dag zo achteraan kunnen lopen, want niemand die er op let. Niet gedaan, want zo'n durfal ben ik ook weer niet. Wel even door de spleten gekeken, maar daarachter is gewoon een gangetje, verder niks te zien.
Ik denk dat je Anderhalfuur bedoelde in plaats van één vijfde uur, dus 1,5 uur ipv 1/5 uurquote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Dus echt geen live shows, vind trouwens iedere dag 1.5 uur best lang.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:39 schreef superniger het volgende:
Exit Geraldine volgens Tina Nijkamp.
https://www.mediacourant.(...)-wil-haar-niet-meer/
Kan alleen wat worden als ze de bewoners flink bezig houden, anders is het aapjes kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2024 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus echt geen live shows, vind trouwens iedere dag 1.5 uur best lang.
Weet niet of dat BB daarop overleeft.
Mensen willen ook wat anders kijken op een avond lijkt mij.
Ja en wij alles mogen zien. De spelletjes zullen wel voor de tv uitzendingen blijvenquote:Op dinsdag 3 december 2024 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan alleen wat worden als ze de bewoners flink bezig houden, anders is het aapjes kijken.
Ik heb even teruggezocht. Vorig jaar was het proefslapen op woensdag 3 januari, gingen ze waarschijnlijk op vrijdag 12 januari het huis in, en startten de weerwolf streams en uitzending op maandag 15 januari.quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Bron: https://www.facebook.com/(...)ts/8929624590431969/
quote:Geraldine Kemper
In januari 2025 staat er weer een nieuw seizoen van Big Brother op de planning, maar de vraag die veel fans nu bezighoudt is: gaat Geraldine Kemper dit seizoen nu wel of niet samen met haar Vlaamse collega Tatyana Beloy presenteren? Sinds de terugkeer van de realityshow heeft de RTL5-presentatrice nog geen seizoen gemist, maar toch is er één obstakel voor het komende seizoen: Geraldine is op wereldreis.
Toch hoeven fans zich voorlopig geen zorgen te maken over de presentatrice. Een woordvoerder van RTL bevestigt namelijk aan Tina Nijkamp: "Geraldine is ook dit seizoen betrokken bij Big Brother."
Geen liveshow
Dit antwoord is natuurlijk nog wel redelijk vaag, maar dat zou een reden kunnen hebben. De makers van Big Brother lieten onlangs al doorschemeren dat het komende seizoen 'een heel andere insteek heeft' en dat de liveshow op zaterdag geschrapt zou worden.https://www.tvgids.nl/nie(...)brother-toekomst-rtl
https://nl.nieuws-247.be/(...)cht-alles-is-anders/quote:De makers van ‘Big Brother’ hebben al vaker loze beloften gedaan, maar deze keer is het echt echt waar: dit jaar is alles anders bij ‘Big Brother’.
Kijkers gaan zelfs niet geloven hoe anders anders het bij de nieuwe editie zal worden. Veel bla bla en weinig boem boem? Normaal zouden ook wij dat denken, maar uit goede bron hebben wij één en ander vernomen en dat wijst echt wel om een totaal andere aanpak.
Ze moeten wel deze keer, want zoals wij in april van dit jaar al schrijven, is presentatrice Geraldine Kemper niet beschikbaar: zij is op wereldreis. In april van dit jaar schreef Geraldine Kemper op haar sociale media het volgende: “Bijna een jaar van huis, de eerste 2,5 maand gaan we weg met Kees richting Georgië, door deel Balkan. Turkije”, schreven wij toen op https://nl.nieuws-247.be/stopt-geraldine-kemper-met-big-brother/ .
Daar Geraldine pas in juli vertrok en in theorie dus ook tot aan de zomer van 2025 niet in Nederland zal zijn, moesten de makers van ‘Big Brother’ wel op zoek naar een andere aanpak. Geen liveshow tijdens het weekend is er daar één van. Veel mensen denken nu dat er in de loop van de week een liveshow komt met Tatyana en Geraldine, maar dat blijkt niet zo te zijn. “Dit jaar is alles anders”, klinkt het.
Worden de bewoners vanaf nu gewoon door ‘Big Brother’ naar huis gestuurd zonder opvang van Geraldine Kemper en Tatyana Beloy? Dat moet haast wel, want Geraldine komt niet voor de start van ‘Big Brother’ naar huis. Een andere mogelijkheid is dat de bewoners allemaal tot het bittere einde in het huis blijven en dat pas tijdens de finale de winnaar gekozen zal worden.
Geraldine Kemper kan de voice-over van het programma in theorie elke dag vanop locatie verzorgen, nu doet zij dat ook al voor een ander programma, maar dat er helemaal geen liveshow zou zijn, dat heeft mogelijk al van dag 1 een impact op ‘Big Brother’, want als er geen liveshow is, dan is er misschien ook al geen startshow meer met de twee presentatrices. En als dat effectief zo is, dan vragen wij ons af hoe ‘Big Brother’ zijn bewoners in het huis gaat droppen. Hopelijk niet met een vliegtuigje, laat die in 2025 aub weg!
neeejohhh komt sowieso op tvquote:Op maandag 9 december 2024 17:08 schreef freaky40 het volgende:
Zat me ook te bedenken dat dit ook zomaar eens een volledig Videoland seizoen zou kunnen worden, dus niets op RTL 5 ook omdat er geen liveshows komen, althans niet op RTL 5. Ik opper dit al jaren dat ze het volledig online moeten brengen, dat is meer van deze tijd en spreekt de doelgroep meer aan.
Dat vermoed ik ook. Anders kijken mensen geen tv.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:12 schreef Hunter het volgende:
Ik ben bang dat het alleen maar nog meer streamlocks oplevert
Dat is maar de vraag, mensen willen het graag met eigen ogen zien wanneer ze iets spannends op SM lezen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Anders kijken mensen geen tv.
Ik weet het zo net nog ni, maar de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 10 december 2024 11:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, mensen willen het graag met eigen ogen zien wanneer ze iets spannends op SM lezen.
dat lijkt me lastig monteren, of ze moeten veel reldingetjes verzinnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
Dat zijn lengtes zoals B&B Vol Liefde ook heeft dagelijks, dus je moet wel veel content hebben om het interessant te houden en dat je geen wegzappers krijgt.
Met een verwachting van zeker 3 reclameblokken is dat al snel een 24 minuten minder BB.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:37 schreef Paul het volgende:
[..]
dat lijkt me lastig monteren, of ze moeten veel reldingetjes verzinnen
Ze beloven veel, maar die beloftes hoor je elk jaar wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laten we eens gaan zien wat BB 25 gaat brengen, ik ben er zeker weer bij
Hey Kodiakquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou laten we eens gaan zien wat BB 25 gaat brengen, ik ben er zeker weer bij
Ja meestal blijken het loze beloftesquote:Op dinsdag 10 december 2024 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze beloven veel, maar die beloftes hoor je elk jaar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 13-12-2024 22:21:44 ]
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ergens in januari dus, RTL wil ons nog niet wijzer maken. Niet in het weekend, en dus dagelijks 1,5 uur. Da's best een zit.
[ afbeelding ]Zo laat. 21 uur of 21.30 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ergens in januari dus, RTL wil ons nog niet wijzer maken. Niet in het weekend, en dus dagelijks 1,5 uur. Da's best een zit.
[ afbeelding ]Dat is echt te lang in mijn ogen dan zeker ook nog 5 of 6 reclameblokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het me ook niet voorstellen, maar als je onder de spoiler kijkt, lijkt er toch echt niet een andere conclusie te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Zou goed kunnen dat het ergens tussen 20.30 en 22.00 uur wordt uitgezonden ook omdat er nog een ander programma staat in dat schema in hetzelfde timeslot. Kan me echt niet voorstellen dat ze voor anderhalf uur content hebben per dag. Dit is gewoon om ons op een verkeerd spoor te zetten. Volgende week zullen we het wel definitief te weten komen.
Op videoland kijken en weer vooruitspoelen maarquote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is echt te lang in mijn ogen dan zeker ook nog 5 of 6 reclameblokken
Dat is komende dinsdag en woensdagquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:56 schreef freaky40 het volgende:
Zijn ze dit weekend niet aan het testen met vrijwilligers?
Misschien beter dan rode lichtjes. Dan zou er wellicht een andere bedrijfstak zijn intrek hebben genomen.quote:
Hey Ruudquote:Op zondag 15 december 2024 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien beter dan rode lichtjes. Dan zou er wellicht een andere bedrijfstak zijn intrek hebben genomen.![]()
We zullen het zien. Dan ben ik ook weer van de partij.
https://nl.nieuws-247.be/kandidaten-big-brother-2025-gekozen/quote:Het is gebeurd, de kandidaten voor ‘Big Brother 2025’ zijn gekozen. Het zal ook tijd worden, want de start van het vijfde seizoen van de vernieuwde versie komt steeds dichterbij.
De kandidaten zijn dolblij maar tegelijkertijd ook bloednerveus. Verlof regelen op het werk, heel wat administratieve zaken regelen, opvang voor de kinderen regelen, er komt heel wat bij een deelname aan ‘Big Brother’ kijken. En misschien is het allemaal wel voor niets, want stel je voor dat je er al na één week uit ligt. Het zou allemaal zomaar eens kunnen gebeuren.
Wie de kandidaten zijn? Daarvoor is het nog een paar weken te vroeg. Weldra zullen we een eerste glimp van het huis te opvangen en maken de tv-zenders de startdatum officieel bekend. Pas van zodra de kandidaten afgezonderd zijn – in het hotel zitten dus – zullen hun namen en foto’s vrijgegeven worden. Dat is ieder jaar zo en dat zal nu niet anders zijn. We kunnen daar één ding over kwijt: dat zal pas in 2025 zijn.
De toekomstige bewoners kunnen eerst nog genieten van de feestdagen en nog héél even bekomen voor ze in Amsterdam worden verwacht en daar zal hun bagage ook dit jaar héél grondig doorzocht worden en zullen er zeker weer spullen uit de koffers gehaald worden. De afgelopen jaren waren de bewoners heel vindingrijk in het verstoppen van zaken, maar de productie heeft ook al een jarenlange ervaring op het doorzoeken van koffers. Een brief in een jas verstoppen? Doe geen moeite. Of toch, dan kan de productie eens goed lachen als ze die brief ontdekken.
Wat kunnen we nog kwijt over het nieuwe seizoen? Dat het nieuwe seizoen zeker géén volledige 100 dagen zal duren. Hoeveel dan wel? Dat blijft voor jullie één grote verrassing. Net zoals heel wat andere zaken nog een verrassing blijven. Hoe de bewoners deze keer het huis in zullen gaan bijvoorbeeld. Dat gaat ook speciaal worden.
3 reclameblokken neem ik aan.quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is echt te lang in mijn ogen dan zeker ook nog 5 of 6 reclameblokken
Had je beter even kunnen wachten. De eerste twee weken zijn gratis.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:11 schreef Puzzie het volgende:
Videoland alweer aangevraagd , kan er alleen nog geen gebruik van maken . Videoland cookies gezeik![]()
Maar goed ik heb nog twee weken
Ja ik moet em alleen activeren , maar dat lukt nog niet, dus ik kom ook niet op videolandquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je beter even kunnen wachten. De eerste twee weken zijn gratis.
O oke. Pas op moment dat BB begint. Duurt wel lang voor we wat meer weten. Ze houden zich lang stil.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik moet em alleen activeren , maar dat lukt nog niet, dus ik kom ook niet op videoland
Begin januari dus ik heb nog ffquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Pas op moment dat BB begint. Duurt wel lang voor we wat meer weten. Ze houden zich lang stil.
Dacht dat het vorig jaar ook zo lang duurde voor we bewoners te zien kregen, dus ben even gaan kijken:quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke. Pas op moment dat BB begint. Duurt wel lang voor we wat meer weten. Ze houden zich lang stil.
Nog een klein maandje dusquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat het vorig jaar ook zo lang duurde voor we bewoners te zien kregen, dus ben even gaan kijken:
Volgens wiki:
"De bewoners werden voor het eerst bekendgemaakt op 12 januari 2024 en het seizoen startte op 15 januari 2024."
Kunnen dus nog wel even met winterslaap
wachten duurt langquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dacht dat het vorig jaar ook zo lang duurde voor we bewoners te zien kregen, dus ben even gaan kijken:
Volgens wiki:
"De bewoners werden voor het eerst bekendgemaakt op 12 januari 2024 en het seizoen startte op 15 januari 2024."
Kunnen dus nog wel even met winterslaap
Ik wacht nooit, zie het wel als het zover is en verder maak ik mij daar nooit zo druk overquote:
Komt tijd komt raad. Maak mij er niet zo druk over al is het een dag van tevoren.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Zal deze week nog wel zijn, sowieso voor de kerst.
Dat is wel hoe ik er over denk. Denk jij er anders over is het ook goed.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Daar zitten we hier voor, om er over te speculeren en discussiëren. Dus om met dit soort dooddoeners telkens te komen, daar kun je niets mee....
Misschien binnen? Ik weet niet of je veel op het terrein zou kunnen veranderen?quote:Op donderdag 19 december 2024 12:27 schreef Hunter het volgende:
Gisteren even langs gereden. Er liep wel wat volk in en uit, en de beveiliging zat ook weer op zijn plaats. De groene lichtjes waren bij de game area. Aan de kant van de tuin zit er een nieuw verfje op de muur (donkergroen) maar verder zag ik geen grote veranderingen.
Ik zag gisteren ergens een foto van een nieuwe bewoner opduiken. Mijn tel ging en daarna kan het nergens meer terug vinden.quote:Op donderdag 19 december 2024 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor wat het waard is, vorig jaar werd op 20 december de startdatum van BB bekend gemaakt. Laat het nu net morgen de 20ste zijn....🤞
Ging te snel, was verbaasd het te zien omdat er via de persberichten nog niets was binnen gekomenquote:Op donderdag 19 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Misschien weer verwijderd. Was het niet Karin van vorig seizoen?
Daarom vond ik het ook zo raar. Of iemand was te snel en is het snel weer ingetrokken Ik was gelijk hierheen gegaan, dacht staat hier wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 18:22 schreef freaky40 het volgende:
Heb nog geen toekomstige deelnemers gezien, en voor wat ik weet is er ook nog niets uitgelekt. Zou wel vreemd zijn want deelnemers lekken nooit uit normaal gesproken, en al helemaal niet ruim een kleine maand voor de start.
Je had gelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 17:14 schreef freaky40 het volgende:
Voor wat het waard is, vorig jaar werd op 20 december de startdatum van BB bekend gemaakt. Laat het nu net morgen de 20ste zijn....🤞
Kwam het net ook tegen, maar de link is niet meer werkende Page not foundquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
We zijn ondertussen eind december en sommigen hebben misschien al wat reclame voor Big Brother zien voorbijkomen.
Maar nu is ook de startdatum bekend van het nieuwe seizoen. Dat begint op maandag 6 januari.
Hoe het nieuwe seizoen er zal uitzien, wat er kan en zal gebeuren, hoe het huis er zal uitzien en wie de nieuwe bewoners zijn, daarop is het nog even wachten.
Vermoedelijk zal deze info kort voor de startdatum gedeeld worden en kunnen de mensen eerst nog even genieten van de gezellige feestdagen die voor de deur staan.
https://www.facebook.com/(...)JXg/?mibextid=wwXIfr
Dat is wel de meest geloofwaardige bron tot nu toequote:
Even een andere browser proberen, firefox bijvoorbeeld, of je geschiedenis incl cookies wissen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik moet em alleen activeren , maar dat lukt nog niet, dus ik kom ook niet op videoland
Bericht is weer ofline gehaald op die pagina, het is ook een roddelsite.quote:
Bij Tina Nijkamp staat het nog op Instagramquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bericht is weer ofline gehaald op die pagina, het is ook een roddelsite.
Tina haalt haar info nooit van roddelsites, dus dit klopt gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Bericht is weer ofline gehaald op die pagina, het is ook een roddelsite.
Ja gelukkig wel, beter dan half januari.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:24 schreef lojanda het volgende:
Dus de eerste week van januari begint het weer.. zin in
Hey Lojandaquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:24 schreef lojanda het volgende:
Dus de eerste week van januari begint het weer.. zin in
Tina beweerde anders ook dat Geraldine verleden tijd was voor Bigbrother, en een week later maakte RTL bekend dat Geraldine er gewoon bij isquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tina haalt haar info nooit van roddelsites, dus dit klopt gewoon.
En wie zijn dat?quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Huppekee, nog een bron die het bevestigd.
[ afbeelding ]
Beter wachten op de grote bladen, of op een persbericht dusquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Tina beweerde anders ook dat Geraldine verleden tijd was voor Bigbrother, en een week later maakte RTL bekend dat Geraldine er gewoon bij is
De roddelpaginas hebben het allemaal van de 1e roddelpagina gekopieerd, en de 1e roddelpagina heeft het weer verwijderd, dus.......quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En wie zijn dat?
Raar dat het zo binnen druppelt en niet iedereen gewoon tegelijk een persbericht krijgt
Ik was er al bang voor. Die andere die net hier geplaatst wordt is ook een juicekanaal lees ik nuquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
De roddelpaginas hebben het allemaal van de 1e roddelpagina gekopieerd, en de 1e roddelpagina heeft het weer verwijderd, dus.......
Vorige jaren zag je de studiotent of als er wat bij de tuin of de game area was veranderd. Vorig jaar had ik ook dat mirrorroom gebouwtje gespot.quote:Op donderdag 19 december 2024 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien binnen? Ik weet niet of je veel op het terrein zou kunnen veranderen?
Nu dus schijnbaar niets veranderd? lekker als je zo dicht bij woont en af en toe een kijken kan gaan nemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:46 schreef Hunter het volgende:
[..]
Vorige jaren zag je de studiotent of als er wat bij de tuin of de game area was veranderd. Vorig jaar had ik ook dat mirrorroom gebouwtje gespot.
Idd beter.. vond het vorig jaar ook veel te laat. Volgens mij was het eerder zelfs al dat het op de tweede januari begon, net na de feestdagen en kregen we ook nog te zien hoe ze het daar hadden gevierd. Toen leerde ze elkaar gelijk al goed kennen met al die drank van oudjaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, beter dan half januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |