Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
De bondgenoten lopen oook goed zonder streamsquote:Op woensdag 18 september 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.
Nu komt het in 2025 terug met livestreams.
De bondgenoten inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Vind het wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bondgenoten inderdaad wel.
En ze passen het aan, anders had ik het nog moeten zien.
Terwijl het eerst vooral om de spelletjes ging, is het inmiddels een echte soap geworden.
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
Dat heeft niets te maken dat er geen streams zijn. Het format is gewoon goed ook omdat er steeds andere deelnemers bij komen. Streams zou het alleen completer maken en AF.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Met dat heb je groot gelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Ik wacht ook rustig af hoor, ik ben niet degene die dingen loopt te roepenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Heb er twee, En hup hup schop onder de kont aan die arbeitquote:
Page not foundquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Volgens deze website die voornamelijk clickbait is en het bij het verkeerde eind heeft kan nu wel met zekerheid zeggen dat BB er vanaf begin januari gewoon weer is: https://nl.nieuws-247.be/(...)brother/%F0%9F%98%81
Dus ook gewoon streams.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Overname RTL/DPG voorlopig van de baan en beslissing valt niet voor volgend jaar. Daarom kan dit seizoen van BB gewoon doorgang vinden omdat anders bij de Belgen er een probleem zou zijn want GoPlay valt onder een andere eigenaar en niet DPG. Dan zou Endemol/RTL dus in zee moeten gaan met de eigenaar van een Belgische DPG TV zender en dan was het nog maar de vraag of het terug zou komen. Dan hadden we misschien 2 edities gehad een Belgische en een Nederlandse los van elkaar zoals het altijd was. Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast, nu worden de kosten gedeeld en dat is denk ik een groot struikelblok bij het door gaan of niet. Dus misschien komend seizoen het laatste jaar BB, of het moet mee gaan naar een nieuwe Belgische TV zender van DPG of het worden weer 2 aparte edities wat me gezien de kosten wat dit mee brengt zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Natuurlijk.quote:
Ja, dat zou er inderdaad op kunnen wijzen dat ze pas echt beginnen in februariquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Duurt nog even voor verdere berichtgeving omtrent een nieuw seizoen dus. Meestal in november meen ik.
Productiestagiair(e) - Big Brother (per februari) pas nodig lees ik.
Waar?quote:
Die speculeren ook maar watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Door 1 van de websites, weet niet meer welke.
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana staat met een verhaal in de Telegraaf, maar het zit achter een paywall.
De titel en inleiding doen vermoeden dat ze veel 'haat' kreeg wegens het stotteren. Ik vraag mij af of het ziekelijke stalk gedrag van haar jegens Tom er ook in voorkomt of dat het vooral een slachtofferrol artikel is geworden.
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.
Zelfs bedreigingen heeft ze gehad. Ze voelde zich zo onveilig dat ze haar huis niet meer uit durfde. Ze krijgt zelfs EMDR-therapie,
Ik snap echt niet dat zo programma doorblijft gaan. Alles wat deelnemers voor de kiezen krijgen aan haat en bedreigingen. Zelfs familieleden moeten het soms ontgelden.
Mensen lezen hier ook mee, daarom zeggen wij altijd noem de mensen gewoon bij de naam, ga niet met grove bijnamen aan de gang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.
Afgelopen jaar begon het ook later dan we verwacht hadden. Toen gingen ze er geloof ik pas op 15 januari in. Dat kun dus ook nog verder opschuiven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat BB 2025 toch pas per februari van start gaat want alle programma's van RTL 4 schuiven een maand op.
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Dat zou wel een mooie zijn, maar denk niet dat ze twee soorgelijke programma's gaan doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.
Waarom niet groter groeien?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Wat aanpassingen van de spelregels, veel meer zal het niet zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet groter groeien?
Het staat op hun parkeerterrein, en er is daar nog veel ruimte over.
Maar je schrijft feiten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |