Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
De bondgenoten lopen oook goed zonder streamsquote:Op woensdag 18 september 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.
Nu komt het in 2025 terug met livestreams.
De bondgenoten inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Vind het wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bondgenoten inderdaad wel.
En ze passen het aan, anders had ik het nog moeten zien.
Terwijl het eerst vooral om de spelletjes ging, is het inmiddels een echte soap geworden.
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
Dat heeft niets te maken dat er geen streams zijn. Het format is gewoon goed ook omdat er steeds andere deelnemers bij komen. Streams zou het alleen completer maken en AF.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Met dat heb je groot gelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Ik wacht ook rustig af hoor, ik ben niet degene die dingen loopt te roepenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Heb er twee, En hup hup schop onder de kont aan die arbeitquote:
Page not foundquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Volgens deze website die voornamelijk clickbait is en het bij het verkeerde eind heeft kan nu wel met zekerheid zeggen dat BB er vanaf begin januari gewoon weer is: https://nl.nieuws-247.be/(...)brother/%F0%9F%98%81
Dus ook gewoon streams.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Overname RTL/DPG voorlopig van de baan en beslissing valt niet voor volgend jaar. Daarom kan dit seizoen van BB gewoon doorgang vinden omdat anders bij de Belgen er een probleem zou zijn want GoPlay valt onder een andere eigenaar en niet DPG. Dan zou Endemol/RTL dus in zee moeten gaan met de eigenaar van een Belgische DPG TV zender en dan was het nog maar de vraag of het terug zou komen. Dan hadden we misschien 2 edities gehad een Belgische en een Nederlandse los van elkaar zoals het altijd was. Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast, nu worden de kosten gedeeld en dat is denk ik een groot struikelblok bij het door gaan of niet. Dus misschien komend seizoen het laatste jaar BB, of het moet mee gaan naar een nieuwe Belgische TV zender van DPG of het worden weer 2 aparte edities wat me gezien de kosten wat dit mee brengt zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Natuurlijk.quote:
Ja, dat zou er inderdaad op kunnen wijzen dat ze pas echt beginnen in februariquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Duurt nog even voor verdere berichtgeving omtrent een nieuw seizoen dus. Meestal in november meen ik.
Productiestagiair(e) - Big Brother (per februari) pas nodig lees ik.
Waar?quote:
Die speculeren ook maar watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Door 1 van de websites, weet niet meer welke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |