quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:46 schreef Hunter het volgende:
Op instagram gedeeld door BigBrotherNLBE, Videolandonline, RTL en Play4
Maar niet door Tatyana Beloy
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Duurt nog meer dan 4maanden waarschijnlijk ga mij echt niet druk maken om wat veranderd. We zien het vanzelf als het zover is.
Ik dacht altijd in januari.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?
Altijd wel iets van die strekking. Nog beter, nog groter, en zulks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:11 schreef Paul het volgende:
Zeggen ze niet elk jaar : WE gaan het nu helemaal anders doen
quote:
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Elk jaar wordt alles anders bij BB dus de duo's zullen ook wel verleden tijd zijn.
Gewoon marketingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.
Niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb videoland alvast opgezegd, als "Alles Anders" wordt..
Klopt een voor de tv kijkers RLS / [RTL4] B&B Vol Liefde Seizoen 4: vanaf ma.15 juli, elke ma.t/m do. #7 en een voor de videokijkers RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland maar weer geactiveerd.Beetje vroeg voor BB maar ik ga ook kijken of ik die andere BB wat vindt. BB vol Liefde of zoiets. Mensen zeggen dat het leuk is en ook zeurbaar over irritant gedrag.
![]()
Er is hier ook een forum over dacht ik.
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat er geen livestreams zullen zijn. Dat wordt er namelijk bedoeld met 'alles wordt anders'.
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer een nieuwe oproep voor deelnemers via de socials vanochtend.
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doen
Was ook een mail aan een oud bewonerquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.
Altijd knap hoe jij alles zeker weet 😅 We weten niks. Dus er komen wel óf geen livestreams. Ik ben er ook bang voor, want het lokt veel te veel tokkies en tokkiegedrag uit helaas. En omdat ze zien dat Bondgenoten ook werkt zonder livestreams en bijv BB Australia ook, zou het best eens zo kunnen zijn. Hoop het absoluut niet, maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.
Waar lees je dit?quote:Op maandag 16 september 2024 19:35 schreef freaky40 het volgende:
Er komen gewoon streams is mij inmiddels bevestigd no worries. Is onderdeel van het BB concept.
Volgens mij uit de Freaky duimquote:
Ga nou niet lopen framen!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
De bondgenoten lopen oook goed zonder streamsquote:Op woensdag 18 september 2024 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laat ze maar naar Australië kijken als voorbeeld. daar deden ze de laatste BB zonder streams en de kijkcijfers waren rampzalig.
Nu komt het in 2025 terug met livestreams.
De bondgenoten inderdaad wel.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Vind het wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De bondgenoten inderdaad wel.
En ze passen het aan, anders had ik het nog moeten zien.
Terwijl het eerst vooral om de spelletjes ging, is het inmiddels een echte soap geworden.
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.
Dat heeft niets te maken dat er geen streams zijn. Het format is gewoon goed ook omdat er steeds andere deelnemers bij komen. Streams zou het alleen completer maken en AF.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bondgenoten lopen oook goed zonder streams
Maar goed we gaan het zien.
Met dat heb je groot gelijk.quote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Ik wacht ook rustig af hoor, ik ben niet degene die dingen loopt te roepenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af. BB is GEEN BB zonder streams.
Heb er twee, En hup hup schop onder de kont aan die arbeitquote:
Page not foundquote:Op donderdag 19 september 2024 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Volgens deze website die voornamelijk clickbait is en het bij het verkeerde eind heeft kan nu wel met zekerheid zeggen dat BB er vanaf begin januari gewoon weer is: https://nl.nieuws-247.be/(...)brother/%F0%9F%98%81
Dus ook gewoon streams.quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Overname RTL/DPG voorlopig van de baan en beslissing valt niet voor volgend jaar. Daarom kan dit seizoen van BB gewoon doorgang vinden omdat anders bij de Belgen er een probleem zou zijn want GoPlay valt onder een andere eigenaar en niet DPG. Dan zou Endemol/RTL dus in zee moeten gaan met de eigenaar van een Belgische DPG TV zender en dan was het nog maar de vraag of het terug zou komen. Dan hadden we misschien 2 edities gehad een Belgische en een Nederlandse los van elkaar zoals het altijd was. Alleen zit daar wel een kostenplaatje aan vast, nu worden de kosten gedeeld en dat is denk ik een groot struikelblok bij het door gaan of niet. Dus misschien komend seizoen het laatste jaar BB, of het moet mee gaan naar een nieuwe Belgische TV zender van DPG of het worden weer 2 aparte edities wat me gezien de kosten wat dit mee brengt zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Natuurlijk.quote:
Ja, dat zou er inderdaad op kunnen wijzen dat ze pas echt beginnen in februariquote:Op zondag 6 oktober 2024 15:44 schreef freaky40 het volgende:
Duurt nog even voor verdere berichtgeving omtrent een nieuw seizoen dus. Meestal in november meen ik.
Productiestagiair(e) - Big Brother (per februari) pas nodig lees ik.
Waar?quote:
Die speculeren ook maar watquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:00 schreef freaky40 het volgende:
Door 1 van de websites, weet niet meer welke.
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.quote:Op maandag 21 oktober 2024 16:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Ariana staat met een verhaal in de Telegraaf, maar het zit achter een paywall.
De titel en inleiding doen vermoeden dat ze veel 'haat' kreeg wegens het stotteren. Ik vraag mij af of het ziekelijke stalk gedrag van haar jegens Tom er ook in voorkomt of dat het vooral een slachtofferrol artikel is geworden.
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan hem wel lezen maar mag hem hier niet neerzetten.
Zelfs bedreigingen heeft ze gehad. Ze voelde zich zo onveilig dat ze haar huis niet meer uit durfde. Ze krijgt zelfs EMDR-therapie,
Ik snap echt niet dat zo programma doorblijft gaan. Alles wat deelnemers voor de kiezen krijgen aan haat en bedreigingen. Zelfs familieleden moeten het soms ontgelden.
Mensen lezen hier ook mee, daarom zeggen wij altijd noem de mensen gewoon bij de naam, ga niet met grove bijnamen aan de gang.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal wel over de top. Ik ben ook niet altijd aardig geweest, maar dat is dan een reactie op wat ik op het moment tijdens het programma waarneem. Dat hele obsessieve via facebook inclusief bedreigingen tijdens en na het programma heb ik nooit begrepen.
Afgelopen jaar begon het ook later dan we verwacht hadden. Toen gingen ze er geloof ik pas op 15 januari in. Dat kun dus ook nog verder opschuiven.quote:Op maandag 21 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat BB 2025 toch pas per februari van start gaat want alle programma's van RTL 4 schuiven een maand op.
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Dat zou wel een mooie zijn, maar denk niet dat ze twee soorgelijke programma's gaan doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zouden ze een soort bondgenoten element toevoegen ? 3 teams , en het verliezende team is aan de eind van de week genomineerd ?
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Was gisteren een oproep voor BB op RTL 5
Het wordt helemaal anders zei de stem
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat roepen ze al sinds bekend werd gemaakt dat er weer een nieuw seizoen komt en dat doen ze elk jaar.
Waarom niet groter groeien?quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Wat aanpassingen van de spelregels, veel meer zal het niet zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zeg ik ook net, dit zeggen ze altijd.
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom niet groter groeien?
Het staat op hun parkeerterrein, en er is daar nog veel ruimte over.
Maar je schrijft feiten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal met geld en vergunningen te maken hebben.
quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Die liveshows waren vooral een overzicht van de afgelopen week, met aan het eind 1 die weg moet.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Ik las net op Big Brother Nederland (facebook) dat BB of 6 of 13 Januari begint.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Kunnen ze inderdaad beter dat budget stoppen in een grote live finale aan het eind.quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Hunter het volgende:
live show was toch flut. Kunnen ze ook besparen op de presentatoren
Waar?quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Ja las laatst dat er geen liveshow meer komt, vind ik toch wel jammer
dacht ik te hebben gelezen of gehoord in podcastquote:
Het was altijd zo dat ze er een paar dagen inzaten voordat de uitzendingen begonnen. Ook geen openingsshow dit keer?quote:Op maandag 18 november 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Zal denk ik wel de 13e worden aangezien op RTL 4 het nieuwe seizoen Winter vol Liefde van start gaat, en dat wordt ook dagelijks uitgezonden dus ze zullen dit wel eerst willen aanslingeren alvorens een seizoen BB te starten. Anders schieten ze elkaar in de voeten omdat Winter vol Liefde ook om 20.30 uur wordt uitgezonden.
En geen ovenklokjes, denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Als ik de beschrijving van het nieuwe seizoen zo eens lees, en hij is nog erg summier dat wel, dan lijkt het wel of ze 'back to basic' weer uit de kast gaan trekken dus helemaal niets, lege ruimte en ze moeten zelf geld verdienen om in hun onderhoud te kunnen voorzien en boodschappen te kunnen bestellen. Een soort Utopia 1 light.
Dan ga ik weer ff videoland nemenquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
Contact met de buitenwereld vond ik in 2024 te veel, mag van mij op 0
Die freezes vond ik dan nog wel aardig. Maar meer hoeft inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
Jaaa streams erbijquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nuquote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af hoe ze aan dat bericht komen, er is verder nergens iets te lezen over BB 2025 in de media.
Ja die ene is over Geraldine, ik heb een mededeling gedaan hopelijk wordt er nu hier verder over BB gepost.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nu![]()
Er lopen nu wel twee topics in RLS waar nieuws over BB 2025 wordt gepost Dot.
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ze het ook niet dat ze de liveshow op een andere avond gaan doen aangezien je dan een dag korter in het huis ben elke week, b.v. als ze dit doen op een vrijdagavond. Misschien doen ze de exits wel gewoon alleen op stream. Denk dat BB in deze tijd veel meer online zal moeten plaatsvinden dan lineair op TV.
hoezo, dat was juist het leukstequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.
Ben wel blij dat de live niet meer op zaterdag is
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.
Als de live is dan is het ook druk in de COS en ik wilde dan the tribute of de band kijken en dat had ik dan ook wel opstaan naast BB maar was dan vaak zo druk in de COS dat van kijken niet veel kwam ):Pquote:
Vliegverbod boven de Arenaquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
Dat mag inderdaad ingevoerd worden. Dat was 1, 2x leuk maar elke week begon de spuigaten uit te lopen.quote:
Het is ook nog niet zover he, het komt allemaal wel we moeten gewoon geduld hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:46 schreef Hunter het volgende:
Geraldine zit nu in Tadzjikistan en wil nog naar Sri Lanka. Die gaat het dus zeker niet halen.
Insta van Tatyana Beloy is ook doodstil over BB. Geen live show > geen presentatoren.
Gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat ik wel hoop is dat er gelijk livestreams zijn als ze het huis in gaan. Dat hoop ik elk jaar maar nu met al die veranderingen die ze willen doorvoeren aan deze show zou dat mooi kunnen. Niets als leuker om getuige te zijn van de eerste ongemakkelijke schreden in het huis van de bewoners zonder dat hier een editor over heen is gegaan en het aan elkaar heeft geplakt voor in de uitzending. Dat wil je gewoon live zien.
Ik vind alles best, zolang het maar niet meer nomineren in duo's is.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:31 schreef freaky40 het volgende:
In Utopia ging het nomineren en de exits en de entree van nieuwe inwoners ook altijd via de streams en was later in de uitzending te zien. Zouden ze hier ook kunnen doen. Misschien nu ook wel publiekelijk nomineren...Zoiets van 'ik mag jou niet dus mag je weg!'
Dat voorbereiden doen ze maar lekker voor ze het huis in gaan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.
Ze zullen de bewoners bijsturen en laten wennen aan de aanwezigheid van de vele camera's.
Ze moeten wennen, in den beginne kijken ze constant naar de camera's.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat voorbereiden doen ze maar lekker voor ze het huis in gaan.
Mijn eerste gedachte was: waarom zou je dat zo doen.quote:Op zondag 24 november 2024 02:18 schreef freaky40 het volgende:
En deze website blijft maar speculeren voor clicks: https://nl.nieuws-247.be/(...)ft-big-brother-2025/
Ik heb er echter wel een aanvulling op en speculeer gewoon zoals we allemaal doen even mee. Ik denk dat het een soort exitshow wordt die we ook gezien hebben de afgelopen jaren richting de finale waarin de 4e finalist naar huis gestuurd werd vlak voor de finale. Dat werd dan gedaan door Geraldine en Tatyana in de gameroom en wij mochten mee kijken. Wellicht dat er zo'n moment komt. Dus volledig online via Videoland.
Hey RInardo, hoe is het met jou?quote:
Hey Dotteke, fijn jou ook weer te zien, het gaat goed met mijquote:
Ja er komen zo af en toe weer wat vaste BB fans langs, altijd leuk iedereen weer te zien terug komen.quote:Op maandag 25 november 2024 09:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hey Dotteke, fijn jou ook weer te zien, het gaat goed met mijEn hier lijkt het wel of we niet zijn weggeweest, al die bekende namen. Kan mij niet snel genoeg gaan.
Ik las dat de Liveshow niet meer op zaterdag is, maar mogelijk naar een doordeweekse dag gaat, in 2021 was de live show altijd op Donderdag, lijkt me een prima alternatief, en veel goedkoper voor het programma dan de Zaterdag. Maar.... zoals ze zeggen in de media, alles is anders en niets is wat het geweest is..... dus we zullen zien.
Ja, ik weet zeker dat de live show in 2021 met thomas die dikke jongen, toen was het op Donderdag.quote:Op maandag 25 november 2024 11:27 schreef freaky40 het volgende:
Ja nu staat me weer iets bij dat er op donderdag een liveshow was in 2021 en die is dus later naar de zaterdag verhuisd in de seizoenen er na.
https://nl.nieuws-247.be/(...)er-en-tatyana-beloy/
ze schreef 2 dagen geleden dat ze bezig is met een visum voor Indiaquote:Op maandag 25 november 2024 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Kan zijn dat ze haar reis onderbreekt om voor een periode BB te doen.
quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mocht vandaag bij de buren van het BB huis zijn, dus ik ben er even langs gelopen. Het zit uiteraard nog steeds helemaal achter hekken. Het is wel een vrij troosteloze plek daar trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er werd gewerkt in ik denk de Game Area
[ afbeelding ]
En op de parkeerplaats stonden deze 2 rotsen nog te wachten. Er is daar verder niks, dus wellicht gaan we die nog terug zien in BB.
[ afbeelding ]
In het Endemol gebouw was de hele dag een tafel waar mensen achter zaten, ik denk om mensen op te vangen die auditie kwamen doen. Heb er niemand naar toe zien lopen, maar heb ook niet heel lang gekeken.
[ afbeelding ]
Aangezien er busjes van tuintech bij staan denk ik dat de tuin weer een andere invulling krijgt en er een roos of jamilla(vtwonen mutsen) los hebben mogen gaanquote:Op vrijdag 29 november 2024 00:08 schreef freaky40 het volgende:
Leuk, FEBO mensjes in het wild.
Rotsblokken kunnen duiden op toch een ruigere setting wat het back-to-basic of arm/rijk zou moeten worden.
Hey Li0nheart, leuk je weer te zien.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mocht vandaag bij de buren van het BB huis zijn, dus ik ben er even langs gelopen. Het zit uiteraard nog steeds helemaal achter hekken. Het is wel een vrij troosteloze plek daar trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op de parkeerplaats stonden deze 2 rotsen nog te wachten. Er is daar verder niks, dus wellicht gaan we die nog terug zien in BB.
[ afbeelding ]
In het Endemol gebouw was de hele dag een tafel waar mensen achter zaten, ik denk om mensen op te vangen die auditie kwamen doen. Heb er niemand naar toe zien lopen, maar heb ook niet heel lang gekeken.
[ afbeelding ]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef freaky40 het volgende:
Die andere barak met dat half ronde dak ken ik niet. Zit ook niet aan het huis vast zo te zien.
Ik denk dat hij de Arena bedoeldequote:Op zondag 1 december 2024 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.
Eenmalig dus.
Voorheen was dat binnen het hoofdkantoor van Endemol.
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
1 of 2 dagen, beetje raar wel.quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Grijp je kans!quote:
@Joyce-43 wat voor jou?quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Bron: https://www.facebook.com/(...)ts/8929624590431969/
al besprokenquote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
Er komen helemaal geen liveshows meer dit seizoen
Dit zei Tina Nijkamp in dr podcast vandaag
https://podcastluisteren.nl/pod/Tinas-TV-Update
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komtquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komt
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef Flory- het volgende:
Big Brother 2025 krijgt geen liveshow meer op zaterdag
De voorbereidingen voor Big Brother 2025 zijn in volle gang. De makers hebben de fans al beloofd dat alles weer anders gaat worden en dat blijkt ook gevolgen te hebben voor de uitzendingen.
De liveshow op zaterdag sneuvelt namelijk, bevestigt RTL aan TVgids.nl.
Big Brother
De realityshow bestaat al sinds 1999, maar na 2006 verdween het een paar jaar van de buis. In 2021 keerde het programma terug met nieuwe spelelementen, maar de basis bleef hetzelfde.
Een groep wildvreemden verblijft een paar maanden lang in een huis dat is uitgerust met camera's en microfoons. De deelnemer die door spellen te winnen en nominatierondes te overleven het langste in het huis weet te blijven wordt tot winnaar gekroond en neemt een geldprijs mee naar huis.
Liveshow op zaterdag
In de uitzendschema's is het aankomende seizoen alleen van maandag t/m vrijdag te zien en dus niet meer op zaterdag. Op die dag was juist altijd de grote liveshow waarin een deelnemer naar huis werd gestemd door het publiek.
"Big Brother zal elke werkdag te zien zijn. Dit seizoen gaan we zowel inhoudelijk, maar ook structureel enkele zaken vernieuwen", vertelt een woordvoerder van RTL aan TVgids.nl.
Dit hoeft overigens niet per se te betekenen dat de liveshow helemaal sneuvelt, want deze kan net zo goed op één van de andere uitzenddagen plaatsvinden.
Wanneer is Big Brother 2025 te zien?
Big Brother is vanaf januari 2025 weer te zien bij RTL 5 en Videoland. Een exacte startdatum is nog niet bekend.
bron
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?
Juist heel erg kort toch? Slechts 12 minuten?quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Dat is niet te doen toch... Iets langer dan een half uur mag best, maar 1,5....quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Vreemd zeg. Ik heb meerdere malen gehad dat er meteen iemand naar buiten kwam als ik mijn auto uitstaptequote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.
Voor me liepen zelfs 2 jongens die vanuit Endemol door de deur op de allereerste foto gingen. Die was de eerste dag nog op slot (even geprobeerd natuurlijk). Ik had er de 2e dag zo achteraan kunnen lopen, want niemand die er op let. Niet gedaan, want zo'n durfal ben ik ook weer niet. Wel even door de spleten gekeken, maar daarachter is gewoon een gangetje, verder niks te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |