quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:35 schreef freaky40 het volgende:
Zolang ze op het terrein zitten waar ze nu zitten kunnen ze niet veel. Groter mogen ze blijkbaar niet groeien op dat terrein en er is best nog veel ruimte om uit te breiden en het er net zo uit laten zien als in Australië b.v. daar hadden ze een hele game yard waarin intensieve en sportieve opdrachten werden uitgevoerd.
Die liveshows waren vooral een overzicht van de afgelopen week, met aan het eind 1 die weg moet.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Ik las net op Big Brother Nederland (facebook) dat BB of 6 of 13 Januari begint.quote:Op maandag 18 november 2024 13:27 schreef freaky40 het volgende:
Zie overigens in het dagschema geen liveshow op de zaterdagavond, maar daar staan re-runs van 'Helden van Hier' op het moment dus ik denk dat dit nog niet bekend is of dat ook weer wordt gedaan dit seizoen.
Kunnen ze inderdaad beter dat budget stoppen in een grote live finale aan het eind.quote:Op maandag 18 november 2024 14:41 schreef Hunter het volgende:
live show was toch flut. Kunnen ze ook besparen op de presentatoren
Waar?quote:Op maandag 18 november 2024 14:43 schreef Paul het volgende:
Ja las laatst dat er geen liveshow meer komt, vind ik toch wel jammer
dacht ik te hebben gelezen of gehoord in podcastquote:
Het was altijd zo dat ze er een paar dagen inzaten voordat de uitzendingen begonnen. Ook geen openingsshow dit keer?quote:Op maandag 18 november 2024 14:42 schreef freaky40 het volgende:
Zal denk ik wel de 13e worden aangezien op RTL 4 het nieuwe seizoen Winter vol Liefde van start gaat, en dat wordt ook dagelijks uitgezonden dus ze zullen dit wel eerst willen aanslingeren alvorens een seizoen BB te starten. Anders schieten ze elkaar in de voeten omdat Winter vol Liefde ook om 20.30 uur wordt uitgezonden.
En geen ovenklokjes, denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Als ik de beschrijving van het nieuwe seizoen zo eens lees, en hij is nog erg summier dat wel, dan lijkt het wel of ze 'back to basic' weer uit de kast gaan trekken dus helemaal niets, lege ruimte en ze moeten zelf geld verdienen om in hun onderhoud te kunnen voorzien en boodschappen te kunnen bestellen. Een soort Utopia 1 light.
Dan ga ik weer ff videoland nemenquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.quote:Op dinsdag 19 november 2024 15:13 schreef Cupfighter het volgende:
Contact met de buitenwereld vond ik in 2024 te veel, mag van mij op 0
Die freezes vond ik dan nog wel aardig. Maar meer hoeft inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
Jaaa streams erbijquote:Op maandag 18 november 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mocht het al geplaatst zijn
Mijn excuses
En dat dit jaar wordt alles anders verhaal kennen wel wel![]()
Bigbrothernederland.nl
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nuquote:Op maandag 18 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Vraag mij af hoe ze aan dat bericht komen, er is verder nergens iets te lezen over BB 2025 in de media.
Ja die ene is over Geraldine, ik heb een mededeling gedaan hopelijk wordt er nu hier verder over BB gepost.quote:Op vrijdag 22 november 2024 01:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gelukkig af en toe kleine beetjes nieuws nu![]()
Er lopen nu wel twee topics in RLS waar nieuws over BB 2025 wordt gepost Dot.
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat ze het ook niet dat ze de liveshow op een andere avond gaan doen aangezien je dan een dag korter in het huis ben elke week, b.v. als ze dit doen op een vrijdagavond. Misschien doen ze de exits wel gewoon alleen op stream. Denk dat BB in deze tijd veel meer online zal moeten plaatsvinden dan lineair op TV.
hoezo, dat was juist het leukstequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het vanzelf wel zien hoe ze het gaan doen.
Ben wel blij dat de live niet meer op zaterdag is
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar liever niet op zaterdag, een andere dag maakt mij niet uit.
Als de live is dan is het ook druk in de COS en ik wilde dan the tribute of de band kijken en dat had ik dan ook wel opstaan naast BB maar was dan vaak zo druk in de COS dat van kijken niet veel kwam ):Pquote:
Vliegverbod boven de Arenaquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt. Weg daarmee, gewoon contact met de buitenwereld als ze...inderdaad, zelf weer in de buitenwereld zijn. Niet tijdens de lopende show met opdrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |