quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:46 schreef Hunter het volgende:
Op instagram gedeeld door BigBrotherNLBE, Videolandonline, RTL en Play4
Maar niet door Tatyana Beloy
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef Dotteke het volgende:
Duurt nog meer dan 4maanden waarschijnlijk ga mij echt niet druk maken om wat veranderd. We zien het vanzelf als het zover is.
Ik dacht altijd in januari.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
TV seizoen 2024/2025 begint altijd in september toch, zal BB denk weer rond november geginnen?
Altijd wel iets van die strekking. Nog beter, nog groter, en zulks.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:11 schreef Paul het volgende:
Zeggen ze niet elk jaar : WE gaan het nu helemaal anders doen
quote:
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Elk jaar wordt alles anders bij BB dus de duo's zullen ook wel verleden tijd zijn.
Gewoon marketingquote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Elk jaar wordt alles anders, en blijkt toch weer van hetzelfde.
Niet nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb videoland alvast opgezegd, als "Alles Anders" wordt..
Klopt een voor de tv kijkers RLS / [RTL4] B&B Vol Liefde Seizoen 4: vanaf ma.15 juli, elke ma.t/m do. #7 en een voor de videokijkers RLS / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde 2024 - voor de vooruitkijkers #8quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Videoland maar weer geactiveerd.Beetje vroeg voor BB maar ik ga ook kijken of ik die andere BB wat vindt. BB vol Liefde of zoiets. Mensen zeggen dat het leuk is en ook zeurbaar over irritant gedrag.
![]()
Er is hier ook een forum over dacht ik.
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:46 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat er geen livestreams zullen zijn. Dat wordt er namelijk bedoeld met 'alles wordt anders'.
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doenquote:Op donderdag 5 september 2024 13:51 schreef freaky40 het volgende:
Wederom weer een nieuwe oproep voor deelnemers via de socials vanochtend.
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.quote:Op zaterdag 7 september 2024 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las ook ergens eem oproep aan oud deelnemers om weer mee te doen
Was ook een mail aan een oud bewonerquote:Op zaterdag 7 september 2024 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat ze die wel persoonlijk kunnen benaderen.
Altijd knap hoe jij alles zeker weet 😅 We weten niks. Dus er komen wel óf geen livestreams. Ik ben er ook bang voor, want het lokt veel te veel tokkies en tokkiegedrag uit helaas. En omdat ze zien dat Bondgenoten ook werkt zonder livestreams en bijv BB Australia ook, zou het best eens zo kunnen zijn. Hoop het absoluut niet, maar we weten het niet.quote:Op zaterdag 7 september 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er komen gewoon streams, het is net als de voorgaande jaren ook weer via Play te zien in Belgie. Technisch gezien en hoe we het programma bekijken zoals met streams daar veranderd niets aan. Qua opzet en spelelementen is het elk jaar anders, zo nu ook. Dat bedoelen ze er mee.
Waar lees je dit?quote:Op maandag 16 september 2024 19:35 schreef freaky40 het volgende:
Er komen gewoon streams is mij inmiddels bevestigd no worries. Is onderdeel van het BB concept.
Volgens mij uit de Freaky duimquote:
Ga nou niet lopen framen!quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
HIj heeft zijn geloofwaardigheid verloren.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
En er zullen nog steeds livestreams aanstaande zijn met de Bondgenoten, volgens Freaky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |