Inderdaad. Maar waarom? Ze had het ook nog even over een terugreis boeken en dat ze dat maar niet had gedaan want…???quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor graag meer wat de echte reden van het vertrek van Margreeth is.Voor nu geloof ik het even niet. Of nou ja. Ze nam gewoon een klus aan omdat ze een exit wilde. Precies in die volgorde ipv wat ze vertelde.
Dat was ingewikkeld oid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar waarom? Ze had het ook nog even over een terugreis boeken en dat ze dat maar niet had gedaan want…???
Ja, dat denk ik ook. En ik denk dat ze het gênant vond dat ze niet door had dat die andere dame echt geëmotioneerd was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dit leek mij het afknapmoment:
[ x ]
Er is geen klus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor graag meer wat de echte reden van het vertrek van Margreeth is.Voor nu geloof ik het even niet. Of nou ja. Ze nam gewoon een klus aan omdat ze een exit wilde. Precies in die volgorde ipv wat ze vertelde.
Ze zuipen en rijden allemaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een goeie afleveringHeb me ook even af zitten vragen of Thijz eeuwig door bleef drinken terwijl hij nog moest rijden.
Toen was het helemaal klaar ja. Je merkte aan alles ook hoe zij tegen hem deed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Dit leek mij het afknapmoment:
[ x ]
En dat klopt, maar het impliceert ook dat ze best terug zou willen komen, dat ze niet per se géén toekomst met hem ziet. Ik vind dat ze duidelijker moet zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was ingewikkeld oid.
Al zou ik dat ook vinden, zelfs als je elkaar leuk vindt. Dan zijn er nog andere vrouwen, jij bent weg, maar komt weer terug. Wordt toch een rommel.
Als je met een raar verhaal (expres aangenomen klus om een exit te creëren) vertrekt, lijkt er voor mij geen deur op een kier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dat klopt, maar het impliceert ook dat ze best terug zou willen komen, dat ze niet per se géén toekomst met hem ziet. Ik vind dat ze duidelijker moet zijn.
Aan de ander kant: Robert Jan krijgt een koekje van eigen deeg. Tegen Els was hij ook niet zo duidelijk en hij deed bovendien merkwaardig joviaal.
Welke snauw bedoel je?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je met een raar verhaal (expres aangenomen klus om een exit te creëren) vertrekt, lijkt er voor mij geen deur op een kier.
Of ze vindt het even welletjes en heeft enkel op dat moment even genoeg en houdt wel de deur op een kier.
Ik vind het vooral amusant dat Robert Jan die snauw aan die nieuwe gaf. Ineens kon hij het studentikoze van zich afschudden en kon hij even serieus doen, het raakte hem, eindelijk deed iets hem wat en had hij geen touwtjes in handen. Want het is soms net een kind in een snoepwinkel.
Toen ze de keuken binnen kwam lopen, of ze even weg kon gaan omdat ze in gesprek waren.quote:
Dat was zo tenenkrommend dat ik het bijna niet aan kon zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:59 schreef L3viathan het volgende:
Ik vond Mirjam deze keer zowaar best sympathiek over komen.
Die nieuwe guy ook, wat wil je vandaag doen? Nou mijn droom is een baby leeuw in mijn armen houden![]()
Lol, wat de f moet je daar nou weer op antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |