SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ja het is echt een genot om te zien hoe makkelijk hij aanvallers de baas is in één op één duels. Soms zo makkelijk dat gemakzucht op de loer ligt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
Het verbaast me toch dat Geert nog niet weg is. Gisteren kon hij het ook weer af met 2 vingers in z'n neus.
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
Wie zegt dat die wacht op de absolute top?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
Precies dit ja. Feyenoord heeft het Europees gezien gewoon niet goed genoeg gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Chelsea vindt dit een leuke opmerking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
100 miljoen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Goed gekquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Hij kan wel echt heel hoog springenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
Zal best, maar denk dat meer dan de helft van de PL teams hem evengoed kan gebruiken, en met een eenjarig contract is het voor hun een koopje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de training legt hij elke bal erin.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Misschien ligt het aan mij maar bij alle tweets hier van ESPN als ik op het play-knopje druk gaat het filmpje niet spelen maar wordt ik naar een random pagina met feyenoord op de espn-website gestuurd en ik word er KNETTERGEK van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
wat doet die hier dan?/
gaat hij hier beter van voetballen ofzo
Ik was definitief klaar met Ueda toen hij in de bekerfinale verzuimde om de 2-0 te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.
#dromenmag
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.
Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk. Ik had destijds dezelfde mening over Bozenik moet ik zeggenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.
Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.
Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Wout Weghorst lijkt me wel goed in dit systeem te passen. Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.
Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Blijft toch vrij bijzonder dat Feyenoord 9 miljoen betaald heeft voor Ueda. En dat kenners aangaven dat het echt een goede aankoop was. Was hij in België dan ook een 'klinische afmaker'?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.
Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.
Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september.![]()
Hij zal jullie niet teleurstellen.
Maar dan help ik je graag een handje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
Is goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september.![]()
Hij zal jullie niet teleurstellen.
Ik probeer mij juist heel erg afzijdig te houden de laatste weken!quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is goed![]()
En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
Je moet wel over alle competities kijken, hij begon ook in de basis tegen Groningen en AS Roma, en speelde een helft tegen RKC (en 40 minuten uit bij Roma, maar dat was een pittige invalbeurt). Dat waren best wat kansen achter elkaar, vond ik, en hij was die vier wedstrijden niet een klein beetje maar héél slecht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=
Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
echt die krabbendam is echt een mongoolquote:Algemeen directeur Dennis te Kloese gaf eerder aan dat het geen probleem hoeft te zijn om drie spitsen in je selectie te hebben. Daar plaatst Krabbendam echter zijn vraagtekens bij. "Normaal is dat natuurlijk wel een probleem. Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen. Je kunt eigenlijk van een probleem een soort luxeprobleem maken door het zo op te lossen. Als het bod goed is, gaat Feyenoord gewoon meewerken aan een transfer van Giménez."
alsof die ueda ineens met water gaat gooien ofzo als er nog een spits bij komtquote:Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen.
Dan nog liever Uedaidsquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierijquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij
Gelukkig kwam die @Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingenquote:Sterling (29) ontbrak zondag in de wedstrijdselectie van Chelsea voor de Premier League-kraker tegen Manchester City. Hij was zeker niet de enige: liefst 22 spelers die deel uitmaken van het eerste team konden thuisblijven. Naast Sterling ging het om onder meer Axel Disasi, Trevoh Chalobah, Ben Chilwell, Carney Chukwuemeka, Djordje Petrovic, Armando Broja, David Datro Fofana en Kepa Arrizabalaga.
Vroegen ze waar de vleermuizen lagen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
Zeker hondenbrokken aan het kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Doe mij maar 1 Brojaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingen
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjesquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker hondenbrokken aan het kopen.
Wellicht een voordeel voor Nederlandse teams dat die tot na de Europese deadline (30 augustus) nog een paar dagen kunnen stofzuigen bij de grote clubs.quote:
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcodequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjes
😂😂😂. Hij had een petje op. Zwarte broekquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcode
Die Ueda kan ook helemaal niks
@Caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam die @:Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingen
In mijn verdediging: dat was nadat ik een paar uur gratis had zitten zuipen in het Maasgebouw na de wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.
Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
Ja, en Conor Gallagher gaat de andere kant op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
5 minuten later: Chelsea verwacht João Felix binnen 48 uur vast te leggen tot 2030, met een optie voor een extra seizoen
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.
Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
Met een beetje inspanning kan het met genac.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met een beetje inspanning kan het met genac.
Daar kunnen we lang en breda over lullen, maar het maakt toch niet uit.quote:
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
Zeker. Maar dan nog.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
ajax is ook vergane glory.....quote:
Zeker. Komt nooit meer goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is ook vergane glory.....
ooit welquote:
Zeg nooit ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ooit wel
maar voorlopig niet nee
Omdat jij hier ook komtquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over Ajax?
Omdat het de enige relevante club is in Nederland en dat weten ze stiekem ook wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
*Forestquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.quote:
Omdat klaas.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Helaas wel. Vroeger ook wel, maar nu liggen de verhoudingen zo scheef. En die worden alleen maar groter en schever. Daarom maar meer relativeren dan eerder en ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.
Hangt er vanaf wie je beledigt. Vooral iemand van een Duitse wandelvereniging kan je voor iedere kleine belediging er heel lang af smijten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
Met een nieuwe OP gaat de prijzenkast ongetwijfeld ge-update wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Lijkt me voor een keer een uitstekend idee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevantquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wijze uitspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
In al die jaren heb ik je hier nog nooit zoiets verstandigs zien posten. Complimenten!quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net naar "Voetbalpraat" gekeken. Ze noemden Forest ook vergane glory. Met die toevoeging, dat ze nog steeds 4 keer zoveel betalen als salaris dan Nederlandse topclubs.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
Waarom staat Arne Slot en meer vertrokken personen er nog in ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?
[ afbeelding ]
Ik ben niet tegen Feijenoord. Ben ik dan wel relevant ?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 19 augustus 2024 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen Feijenoord. Ben ik dan wel relevant ?
Er staat verassing. Qua urn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Dit account met Groningen nieuwtjes () denkt te weten dat Geertruida gaat verlengen (en dus blijven) en dat er nog een andere verrassing komt.
OOOOH SANTIquote:De Telegraaf: Santiago Gimenez blijft liever in De Kuip bij Feyenoord spelen
Santiago Gimenez heeft ernstige twijfels of hij Feyenoord wel wil verlaten voor een Engelse laagvlieger, zo schrijft journalist Marcel van der Kraan dinsdag namens De Telegraaf. De Mexicaanse spits werd de afgelopen dagen hevig gelinkt aan een transfer naar Nottingham Forest, maar weet wat hij heeft in De Kuip.
Volgens Van der Kraan is een transfer van Gimenez naar Nottingham Forest ‘verre van geregeld’. “De dit seizoen opnieuw in de Champions League uitkomende Rotterdammers vinden hun 23-jarige spits véél meer waard en Gimenez blijft zelf ook liever in De Kuip. Begin dit jaar stond er een prijs van dik 40 miljoen euro op het prijskaartje van Gimenez en daar is niet veel aan veranderd.”
Het openingsbod van Nottingham Forest bedraagt 25 miljoen euro, inclusief bonussen. Transfermarkt schat de huidige marktwaarde van Gimenez net als Feyenoord op zo’n 40 miljoen euro. In Rotterdam-Zuid ligt de goaltjesdief nog tot medio 2027 vast, liefst drie seizoenen.
Van der Kraan verwacht dat Feyenoord pas wil nadenken over de verkoop van Gimenez bij een bod van 35 miljoen euro. Ook na een akkoord met de Rotterdamse club is er nog veel werk te verrichten voor Nottingham Forest. “Dan zullen de Engelsen, met hun Portugese en ook Spaans sprekende trainer Nuno Espirito Santo, eerst Gimenez zelf nog moeten overtuigen."
“Gimenez zelf heeft ondanks eerdere gesprekken ernstige twijfels of hij Feyenoord wel wil verlaten. Gimenez weet dat hij in Rotterdam om de landstitel speelt, elk seizoen een prijs kan winnen én verzekerd is van Champions League-voetbal”, aldus Van der Kraan, die verwacht dat Nottingham Forest alle zeilen bij moet zetten om zich te handhaven in de Premier League.
Feyenoord betaalde in de zomer van 2022 zo’n 6 miljoen euro om Gimenez los te weken bij CD Cruz Azul. In 89 officiële wedstrijden was de Mexicaan goed voor 53 doelpunten en 13 assists. Met Feyenoord won Gimenez alle Nederlandse prijzen.
Hancko met zijn Feyenoord onderbroek, Stengs die liever blijft, Santi die er ook geen heil in ziet om weg te gaan. Iedereen wil blijvenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brian gaat gewoon elke kikker in de kruiwagen houden.
Wat een wereldtrainer.
Gewoon scouten op het zijn van een lieve jongen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Hancko met zijn Feyenoord onderbroek, Stengs die liever blijft, Santi die er ook geen heil in ziet om weg te gaan. Iedereen wil blijven
Er staat:'(quote:
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef bbuddybb het volgende:
Santi moet er in de groepsfase van de CL straks wel een paar maken wil je er in de zomer alsnog een leuk bedrag voor krijgen.
Wel mooi dat ie vooralsnog blijft. Heb in hem veel meer vertrouwen dan in Ueda.
Precies. Volgend jaar krijg je hier ook nog wel 35 voor. Gewoon lekker houden zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.
Weer heel hard gelachen.quote:Krabbendam zegt in Rondje Feyenoord van Voetbal International dat de relatie tussen de Rotterdammers en Atlético niet optimaal is. “Het eerste bod op Hancko was 13 miljoen euro... Dat werd steeds iets meer, maar nog steeds niet genoeg.”
Blijft toch mooi dat er elke keer een stadion volledig over de rooie gaat omdat Santi ongeveer een minuut GodGod aan het bedanken is maar hij er eigenlijk nooit geel voor krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:32 schreef De_Kraam het volgende:
Als Santi blijft ga ik god op mijn blote knieën bedanken.
@:kingroland
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steven Berghuis kan weer rustig slapen.
13 miljoen. Ik zou gewoon nooit meer reageren als Atletico belt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
Ajax zou zomaar een pingel kunnen krijgen en dat Brubby hem neemt, voor de veiligheid van de supporters toch wel fijn dat er dan een net hangtquote:
Dat is niet te hopen voor Wout.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.
Daar hebben ze nog niet eens die gemankeerde psver voor. Ik snap niet dat ze überhaupt met zoiets aan durven komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met nog 7 maanden te leven? ⏳
Dit is gewoon respectloos naar de speler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Overdreven gedoe vanuit de KNVB vooral, aangezien Feyenoord vorig seizoen de enige club was waar er geen wedstrijd heeft stilgelegen.quote:
Jammer inderdaad dat Ajax maar blijft spelen met voetballers die we als supporters gewoon moeten bekogelen. Aan de andere kant kan je hen het met deze stroeve transfermarkt niet te veel verwijten dat ze nog spelers hebben die dit soort geweld uitlokken.quote:
Ik gun Geert een geweldige transfer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Dit account met Groningen nieuwtjes () denkt te weten dat Geertruida gaat verlengen (en dus blijven) en dat er nog een andere verrassing komt.
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun Geert een geweldige transfer.
Maar ik gun mezelf ook nog een jaar Geert.
Aanvoerder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvoerder.
Rugnummer 7.![]()
Basisspeler Oranje worden.
Europese topwedstrijden spelen.
En natuurlijk nog een keer kampioen worden.
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.
Daarnaast zal de interesse dus wel echt meevallen anders was hij allang weggeweest.
Nog even een half jaartje knallen in onder meer de CL en dan een mooie stap maken.
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen.
Daarom gun ik hem ook een mooie transfer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.
Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme clubquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Wotte het volgende:
Gaat Feyenoord nog transferklappers maken wat zeggen jullie? Ze zou zeggen dat ze, gezien de vermeende biedingen, wel vrij hoog in de boom te zitten ten opzichte van de markt.
Ook wel enigzins riskant in de meeste gevallen gaat de transfersom niet omhoog als het aantal resterende contractjaren daalt.
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme club
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Iets uit te leggen aan flopspits Ueda
KrabbyGod
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
Stukje Butterfly effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.
Parodie op een journalist.
Weer een fantastische analyse hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Ja zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
30 van Wieffer maar voor de rest toch nog niets verkocht of heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.
CL miljoenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
30 van Wieffer maar voor de rest toch nog niets verkocht of heb ik wat gemist.
Arne Slot voor 15 miljoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog nietquote:
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog niet
Jij mist wel vaker wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja. En er vloeien ook nog wel wat bonusjes en doorverkoop hier en daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergeten
Kregen we ook niet iets voor Minteh via een vage constructie?
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisterenquote:
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot voor 15 miljoen
Summerville 5 miljoen van ontvangen
"Hoi Ayase, je speelt niet omdat je er geen klote van. Wellicht kan je het beter ergens anders proberen"quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Die Bueno heeft vast ook gelachen toen hij binnen vijf minuten die assist gaf, die zal ook gedacht hebben 'wat is dit voor kneuzenkermis'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
25 miljoen is nog meer geld, maar dat zou natuurlijk wel een teleurstellend bedrag zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.
Jup dat is de hele kracht van die podcast. Want Krabby is vooral een gezellige vent die heel weinig van voetbal begrijpt. Het enige leuke wet die over voetbal te melden heeft zijn persoonlijke verhalen met/over individuen uit het voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.
Misschien kunnen we het tientje van Sjaak Swart terugstortenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord is Ajax niet dat elke dubbeltje moet omdraaien.
Heeft Tapia nog wat opgebracht?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het tientje van Sjaak Swart terugstorten
Nee. Transfervrij naar Celtaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heeft Tapia nog wat opgebracht?
Wat denk je van Arondquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Bellanova gaat voor 20 naar Atalanta. Dan moet de Don er hopelijk nog wel 5 uit kunnen halen.quote:
8quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die Bellanova gaat voor 20 naar Atalanta. Dan moet de Don er hopelijk nog wel 5 uit kunnen halen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buy-back obligation
Dat moet option zijn lijkt me
Dit is een stuk logischer. Prima deal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Nu 1miljoen, over een jaartje 3,5 miljoen.
Dikke prima.
Dit is gewoon precies hetzelfde als wat Feyenoord met Lingr deed.quote:
die is dus over een jaar weer terug want die 3.5 gaan ze niet betalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Dikke prima.
Hij stond er vorig jaar natuurlijk een stuk beter op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo. Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers. Wat overigens al een hele verbetering is, Martin had sowieso het contract laten ontbinden.
Hoe dan ook, toch weer 1 van de lijst. Nu de rest nog.
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die is dus over een jaar weer terug want die 3.5 gaan ze niet betalen
maffia trucjes
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik verwacht het tegenovergestelde als hij niet presteert of geblesseerd raakt.quote:
die vorige club was 6m toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
Dikke prima.
obligation {zelfstandig naamwoord}quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik verwacht het tegenovergestelde als hij niet presteert of geblesseerd raakt.
Ja, maar daar was ie niet best.quote:
Verdedigend vind ik hem prima (lees bijv beter dan Nieuwkoop), aanvallend niet (daar is nieuwkoop beter).quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, maar daar was ie niet best.
Heel eerlijk: vind jij Pedersen nou 4,5 miljoen waard?
Dat terwijl zijn sterkste kwaliteit zijn snelheid is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik hem prima (lees bijv beter dan Nieuwkoop), aanvallend niet (daar is nieuwkoop beter).
ja maar zn voorzet is niks, dus voor zn snelheid is hij in de verdediging nuttig.. zeker gezien de counters die we tegen krijgen e.d.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat terwijl zijn sterkste kwaliteit zijn snelheid is.
Hij kan totaal niet verdedigen joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Verdedigend vind ik hem prima (lees bijv beter dan Nieuwkoop), aanvallend niet (daar is nieuwkoop beter).
Kan er wel mee leven.. voor 500k gehaald, nauwelijks iets gepresteerd, ook niet bij Sassuolo.. dan is 4,5 miljoen toch netjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo, en volgens transfermarkt zou hij 5,5 waard zijn.
Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers.
Pedersen heeft twee enorm nuttige kwaliteiten: verdedigen in grote ruimtes (bij tegenaanvallen), en altijd wel de achterlijn halen. Maar als je bij dode spelmomenten altijd je man kwijt bent en geen fatsoenlijke voorzet kan geven ben je toch wel erg beperkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
In grote ruimtes is ie aanvallend wel prima. Maar dat komt niet vaak voor tegen teams als PEC en Willem IIquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet dat Nieuwkoop aanvallend zo goed is, hoe vaak ik die nu al na een prima (loop)actie een wanhopige eindpass heb zien geven is ook een beetje treurig.
Ik hoop de dag nog eens mee te maken dat we alleen maar goede voetballers hebben en geen Nieuwkoopen....quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet dat Nieuwkoop aanvallend zo goed is, hoe vaak ik die nu al na een prima (loop)actie een wanhopige eindpass heb zien geven is ook een beetje treurig.
Tja, 3 jaar geleden ging onze beste speler voor een vergelijkbaar bedrag weg. Stap voor stap.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo, en volgens transfermarkt zou hij 5,5 waard zijn.
Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers. Wat overigens al een hele verbetering is, Martin had sowieso het contract laten ontbinden.
Hoe dan ook, toch weer 1 van de lijst. Nu de rest nog. Benieuwd of ze nog een leuk zakcentje kunnen binnenhengelen voor Kasandinges, Lopez, Bullaude, Walemark,..
Vorig jaar ook al een miljoen huursom voor gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij is 4,5 miljoen voor een breed afgeschreven speler dikke prima.
Bovendien gewoon weer winst gemaakt op een speler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al een miljoen huursom voor gekregen
Prima
Dit lijkt mij eigenlijk wel incorrect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef fetX het volgende:
9x de aankoopprijs!!!!!
@:hhh38 @:gurneyisbestoke
Vergeet Benita vooral nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:56 schreef snabbi het volgende:
naja en met geert, nieuwkoop, read -- je kan hem ook prima missen.
als lopez echt naar kopenhagen of praag zou gaan ook dikke prima
die zit bij heracles toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet Benita vooral niet
Had Noa Bang in de broekzak
Pedersen was 2 miljoen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eigenlijk wel incorrect.
“Hier ben iek in een kamiekazie slaaid, woeiiii.”quote:
Italiaanse media kan je eigenlijk nooit serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?
Nee inderdaad ik had mijn berichtje ook aangepast, ik ook niet. Nu geen 15m waard, maar kan absoluut doorgroeien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.
Ik zou hem niet zomaar verkopen voor ¤15m
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
Je grootste talent ruilen voor een speler die wel niet willen hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User klaasweetalles valt voor de Italiaanse maffia-media.
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.
0:00 tot 0:10 ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Dag, Pedersen. Lieve jongen.
De goal tegen AZ zullen we nooit vergeten.
Tijd voor inkomende transfersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Mooi. Dat verkopen van overbodige troep begint ook aardig op gang te komen
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.
Die zijn ze denk ik aan het leren om niet bij elke actie een sliding in te zettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over inkomende transfers gesproken.
Waar blijft onze Costa Ricaan nu.
Ik zou zeggen dat hij het nu niet waard is, maar dat hij een enorme upside potential heeft. Die upside wordt nu geprijsd en daar zou ik van zeggen dat wij die upside beter zelf kunnen verzilveren. Nog even los van dat we ook gewoon de kwaliteit zelf kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Mooi. Dat verkopen van overbodige troep begint ook aardig op gang te komen
Met name voor die laatste twee hoeft hij niet al teveel moeite te doen lijkt me. Kasandinges deed het best goed in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
Daar ben ik vrij zeker van jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef H.FR het volgende:
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Is gehaald voor Dordtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef H.FR het volgende:
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef fetX het volgende:
Lees her en der dat er nog een huurspeler aan zit te komen. Weet verder ook niets.
Gehaald voor 2m, dus met salaris/fees voor zaakwaarnemer, opleidingsvergoedingen etc houd je er in principe niet echt op over. Kan er ook wel mee leven, daar niet van, maar je mag hopen tegen beter weten in toch. Vind het nou ook weer niet zó’n slechte speler. Tuurlijk, jij en ik hebben waarschijnlijk een betere voorzet, maar als ADHDer op de brommer is het wel een leuk handenbindertje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan er wel mee leven.. voor 500k gehaald, nauwelijks iets gepresteerd, ook niet bij Sassuolo.. dan is 4,5 miljoen toch netjes.
En Kasanwirjo te slecht Tsoungui verhuurd en Trauner geblesseerd. Mogen wel blij zijn als Geertruida en Hancko niet verkocht worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef H.FR het volgende:
Zou het er ook niet voor doen. Is hij het nu echt al onmiskenbaar waard? Nee, vast niet, maar het lijkt een ventje met heel wat potentie, eerst maar eens sportief van oogsten, we hoeven nu niet te verkopen. Pas boven de 20 kun je van een “eigenlijk” niet te weigeren bedrag spreken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
Wat?!quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?
Krabby is alles wat ZKA had willen zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
Dit team is natuurlijk meer dan sterk genoeg om minimaal 2e te worden. Dus 30 miljoen investeren om straks 30-50 miljoen te ontvangen levert per saldo ook niet veel op. Voor de ervaring en aantrekkingskracht wel belangrijk dat zeker.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).
Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:
Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m
Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van de tactiek eigen jeugd + goedkope 'project signings' + directe versterkingen huren uit de PL. Stuk minder financieel risico en je zit zowel op de korte als de lange termijn goed.
En gezien de oneindige groei van de walgelijk megalomane PL lijken clubs van het kaliber Feyenoord ook niet veel andere opties te hebben.
Onder dat rijtje spelers past ook Zerrouki en Ueda. Niet alles kan een voltreffer zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld op
Oh Arne.quote:Wat zei Slot?
‘Hij kan zo goed praten, hè. Hij legde uit dat voor mijn ontwikkeling spelen het belangrijkste is. Als ik bij Feyenoord 1 alleen maar meetrain en op de bank zit, heb ik geen ritme, terwijl hij verzekerde mij op een dag nodig te hebben. “Spelen is goed voor je benen, dus ga spelen”, zei hij. “En wees niet gefrustreerd”. Na dat gesprek voelde ik me wel opgelucht, lichter. Hij heeft een plan met me, dacht ik. Dat bleek ook. Slot heeft me laten debuteren in de Eredivisie, de Conference League, de Europa League en de Champions League. Zoiets vergeet je nooit. Bovendien is hij een trainer van wie ik echt veel heb geleerd en dan vooral als het gaat om positionering in het veld, weten waar jij bent ten opzichte van de bal, je tegenstander en medespelers. Maar ook in het positie kiezen voor het doel ben ik veel beter geworden. En in het zoeken naar driehoekjes, hè, dat deden we heel vaak onder Arne. Alles wat ik heb geleerd, probeer ik nu mee te nemen.’
quote:Hoe anders is het onder Brian Priske?
‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’
Ook naar jou toe?
‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’
Na afloop staan jullie nu in een scrum.
‘Dat is ook nieuw voor Feyenoord. De trainer neemt dan kort het woord, dat we, zoals na Willem II, niet in teleurstelling moeten blijven hangen, dat we gewoon hard moeten blijven werken en dat we trots kunnen zijn op onszelf. Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Die 1-1 tegen Willem II is toch een klein wonder? Normaal win je die wedstrijd als je kijkt naar het balbezit dat we hadden en de kansen die we creëerden. Het is pijnlijk puntenverlies, maar tegelijkertijd zijn we net begonnen en is het dan ook wel zaak om snel door te schakelen.’
Als nou iemand de rest nog post hebben we het hele interviewquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:32 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hebben-bij-mijn-club
[..]
Oh Arne.
Oh Brian.quote:Hoe anders is het onder Brian Priske?
‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’
Ook naar jou toe?
‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’
Geertgodquote:‘Ik heb dan ook echt een goede band met hem. Lutsha zat al bij Feyenoord in Onder-17 of zo, maar hij speelde gewoon mee op het pleintje. Hij inspireerde. Doordat mijn broer bij De Musschen zat, ben ik daarnaartoe gegaan. Dat was toen een bekende amateurclub in de regio, nu zijn ze gefuseerd en heet de club FC Charlois. Ik speelde in die tijd vaak tegen de jeugd van Feyenoord, tot die club vroeg of ik niet bij hen wilde spelen. Dat heb ik toen gedaan.’
Dat denk ik niet:quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Milambo volgend seizoen is gewoon 30 miljoen
Ben benieuwd of we hem nog kwijtraken
quote:Waar eindigt het?
‘Beter kan je vragen waar het begint. Ik wil eerst impact hebben bij Feyenoord. Deze is club is míjn club, Feyenoord voelt als mijn tweede huis. Ik kom er sinds mijn tiende bij wijze van spreken iedere dag, ik ken hier alles en iedereen. Ik kan toch niet weg zonder dat ik basisspeler ben geweest en prijzen heb gewonnen? Hoe het dan verder gaat, zo ver kijk ik niet. Ik heb geen spelers of clubs waar ik tegen opkijk, daarmee ben ik gestopt sinds ik bij Feyenoord 1 kwam. Ik kan wel genieten van teams. Als ik Real Madrid zie, met nu Kylian Mbappé erbij. Ik kijk graag naar Vinícius Júnior, Jude Bellingham, Camavinga en vorig jaar Toni Kroos.’
De Don hoefde zijn mond niet te openen; zijn blik sprak boekdelen.quote:Een aantal liet intern weten graag terug te willen naar vier verdedigers, maar Priske bespeurde die wens ook al bij andere mensen binnen de organisatie.
Blijven doneren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als nou iemand de rest nog post hebben we het hele interview
Daar tegenover zit je nog met bijna alle spelers van vorig seizoen en zelfs het seizoen daarvoor, die allemaal zo hun salaris hebben. Ik denk dat men onze vriend Zerrouki al als vervanger van Wieffer ziet en er is inmiddels een vervanger van Minteh. Je hebt drie spelers voor RB en als Pedersen weg gaat dan komt er eventueel een plek vrij die ingevuld kan worden. Je hebt 4 spelers voor LB, daar moet er sowieso een van weg, ook dat lijkt te gaan gebeuren. Voor de rest is het wachten op spelers die op een bepaalde positie vertrekken en de kans is dat er nog gekeken wordt naar een aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 02:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).
Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:
Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m
Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
Is dat misschien ook wat ie uiteindelijk opzichtig door heeft staan krassen in zijn notitieboekje? Het mysterie lijkt opgelost.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De Don hoefde zijn mond niet te openen; zijn blik sprak boekdelen.
Kan me zo voorstellen dat Priske daar niet per se blij van wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
De Don hoefde zijn mond niet te openen; zijn blik sprak boekdelen.
Zijn genoeg redenen voor te bedenken, maar ik hoop hoe dan ook wel dat er nog wat kwaliteit aan komt zodat je er wat beter op staat voor het kampioenschap. Tuurlijk is plek 2 een must (en ik zie niet echt een bedreiging voor die plek), maar ik zou toch graag ook weer kampioen willen worden. Daar heeft Dennis nog ‘maar’ 12 dagen voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar tegenover zit je nog met bijna alle spelers van vorig seizoen en zelfs het seizoen daarvoor, die allemaal zo hun salaris hebben. Ik denk dat men onze vriend Zerrouki al als vervanger van Wieffer ziet en er is inmiddels een vervanger van Minteh. Je hebt drie spelers voor RB en als Pedersen weg gaat dan komt er eventueel een plek vrij die ingevuld kan worden. Je hebt 4 spelers voor LB, daar moet er sowieso een van weg, ook dat lijkt te gaan gebeuren. Voor de rest is het wachten op spelers die op een bepaalde positie vertrekken en de kans is dat er nog gekeken wordt naar een aanvallende middenvelder.
Ik gis hier naar de denkwijze van DtK.
Ik vermoed een beetje dat je hoe dan ook weer niet gaat concurreren met de aanvallende kwaliteiten die PSV heeftquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen voor te bedenken, maar ik hoop hoe dan ook wel dat er nog wat kwaliteit aan komt zodat je er wat beter op staat voor het kampioenschap. Tuurlijk is plek 2 een must (en ik zie niet echt een bedreiging voor die plek), maar ik zou toch graag ook weer kampioen willen worden. Daar heeft Dennis nog ‘maar’ 12 dagen voor.
Ja als het verschil tussen de eerste en tweede plek een grote risico oplevert met een grote kans om alsnog tweede te worden, dan is dat ook weer geen goed beleid. Je zou dus kunnen zeggen, zoals Dennis het nu doet dát is dat goede beleid waar we al decennia naar opzoek waren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn genoeg redenen voor te bedenken, maar ik hoop hoe dan ook wel dat er nog wat kwaliteit aan komt zodat je er wat beter op staat voor het kampioenschap. Tuurlijk is plek 2 een must (en ik zie niet echt een bedreiging voor die plek), maar ik zou toch graag ook weer kampioen willen worden. Daar heeft Dennis nog ‘maar’ 12 dagen voor.
Tsja, als je een goede rechtsbuiten weet los te weken dan heb je voorin toch ook wel een uitstekende aanval staan. Aan de kwaliteit van PSV zul je niet zo snel tippen inderdaad, maar wellicht kun je er wél voor zorgen dat je op individuele klasse de overige wedstrijden wat sneller over de streep trekt. In hoeverre dat haalbaar is vind ik zelf ook lastig in te schatten hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed een beetje dat je hoe dan ook weer niet gaat concurreren met de aanvallende kwaliteiten die PSV heeft
Als je daar zo goed bent kun je je in de eredivisie een paar kneuzen achterin wel veroorloven.
klaasgodquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou mooi zijn als te kLoesse verder kijkt dan zijn neus lang is
haal Steijn......
Is Immers ergens nog druk mee?quote:
Krijg daar toch een beetje Gullit/Wotte vibes.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen dan kan je echt doorgroeien en verder weg lopen van andere clubs
nu is het alleen vervangen en vervangen.....
Wat??????????quote:
Niet alleen puur in de aanval maar ook vooral in de aanvoer vanaf het middenveld. Als je Tillman en Veerman hebt rondlopen zit het daar wel snor, hebben ze nog Saibari achter de hand. Als Stengs een keer een mindere dag heeft is het bij Feyenoord meteen ploeteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja, als je een goede rechtsbuiten weet los te weken dan heb je voorin toch ook wel een uitstekende aanval staan. Aan de kwaliteit van PSV zul je niet zo snel tippen inderdaad, maar wellicht kun je er wél voor zorgen dat je op individuele klasse de overige wedstrijden wat sneller over de streep trekt. In hoeverre dat haalbaar is vind ik zelf ook lastig in te schatten hoor.
Hoe kan je zo'n tyfushekel hebben aan Toornstra maar wel Steijn willen.quote:
Steijn is gewoon een iets technischere Lex Immers en een mindere Jens Toornstra.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat??????????
Steijn is wel de speler bij Twente die er voor zorgt dat Twente hoog stond vorig seizoen....hij maakte door zijn individuele acties het verschil bij ze
hij gaat echt nog wel beter worden en bovendien betaalbaar voor Feyenoord
het moet voornamelijk in de categorie transfers passen die Feyenoord doet
feyenoord gaat geen gekke dingen doen en niet boven de 10 miljoen voorlopig
Wat denk je dat Twente voor Steijn gaat vragen, dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat??????????
Steijn is wel de speler bij Twente die er voor zorgt dat Twente hoog stond vorig seizoen....hij maakte door zijn individuele acties het verschil bij ze
hij gaat echt nog wel beter worden en bovendien betaalbaar voor Feyenoord
het moet voornamelijk in de categorie transfers passen die Feyenoord doet
feyenoord gaat geen gekke dingen doen en niet boven de 10 miljoen voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |