abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:05:19 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214753408

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:06:50 #2
474254 GurneyIsBestOke
pi_214753417
Ik zie nu de tweede achternaam van Hugo Bueno

Zijn we er toch weer ingetuind. Lopez 2.0 :{
Makkelijk eerste
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:27:13 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214753528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
Het verbaast me toch dat Geert nog niet weg is. Gisteren kon hij het ook weer af met 2 vingers in z'n neus.
Ja het is echt een genot om te zien hoe makkelijk hij aanvallers de baas is in één op één duels. Soms zo makkelijk dat gemakzucht op de loer ligt.

Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
pi_214753692
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
pi_214753737
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
Wie zegt dat die wacht op de absolute top?
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:13:13 #6
262211 hhh38
pi_214753864
quote:

[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
pi_214753908
twitter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214753965
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Precies dit ja. Feyenoord heeft het Europees gezien gewoon niet goed genoeg gedaan.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:33 #10
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754036
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
Makkelijk eerste
pi_214754055
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
Chelsea vindt dit een leuke opmerking.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:47:28 #12
262211 hhh38
pi_214754088
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:48:20 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754091
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft :)
100 miljoen!
Makkelijk eerste
pi_214754110
quote:
:D. Dat zou echt waanzinnig dom zijn.
pi_214754116
quote:
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:54:58 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214754131
quote:
Goed gek
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214754141
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
pi_214754156
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:56 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
Hij kan wel echt heel hoog springen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:01:40 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754169
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Makkelijk eerste
pi_214754175
quote:

[..]
Zal best, maar denk dat meer dan de helft van de PL teams hem evengoed kan gebruiken, en met een eenjarig contract is het voor hun een koopje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:03:50 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214754179
Soms vraag je je af hoe vaak mensen iemand moeten zien spelen om te zien dat die niks toevoegt. Zou echt onbegrijpelijk en dom zijn als ze geen vervanger halen.
pi_214754182
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Op de training legt hij elke bal erin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754186
Krabby hoopt dat er geen vervanger komt want dan kan hij weer krantjes vullen

krabby denkt heel het transferbeield te weten van feyenoord

pleur op met die gast

feyenoord gaat heus nog wel een spits halen want die euda kan er geen tering van
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214754213
twitter

wat doet die hier dan?/

gaat hij hier beter van voetballen ofzo :)
pi_214754214
Waarom zou Feyenoord een vervanger halen? Carranza is er toch? Of speelt die inmiddels voor Dordrecht.

Gimenez, Geertruida en Hancko blijven hopelijk allen binnenboord. Heb er geen vertrouwen in dat hun vertrek goed wordt opgevangen.
pi_214754260
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]

wat doet die hier dan?/

gaat hij hier beter van voetballen ofzo :)
Misschien ligt het aan mij maar bij alle tweets hier van ESPN als ik op het play-knopje druk gaat het filmpje niet spelen maar wordt ik naar een random pagina met feyenoord op de espn-website gestuurd en ik word er KNETTERGEK van.

Maar anyways, dit heb ik spelers wel vaker zien doen. Zal wel helpen als je een korte warming up hebt ofzo.
What Would Goku Do
pi_214754262
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.

Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:18:26 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214754268
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.

#dromenmag
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214754303
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.

#dromenmag
Ik was definitief klaar met Ueda toen hij in de bekerfinale verzuimde om de 2-0 te maken.
pi_214754308
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.

Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.

Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754343
Ueda kan wel hoog springen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214754361
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
Ueda kan wel hoog springen.
Moet zij weten. Feyenoord schakelt door en blijft Heineken tappen.
pi_214754383
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.

Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk. Ik had destijds dezelfde mening over Bozenik moet ik zeggen _O-
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:37:03 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754424
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:

Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.

Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Makkelijk eerste
pi_214754429
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Wout Weghorst lijkt me wel goed in dit systeem te passen. Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:47:46 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_214754508
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.

Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Blijft toch vrij bijzonder dat Feyenoord 9 miljoen betaald heeft voor Ueda. En dat kenners aangaven dat het echt een goede aankoop was. Was hij in België dan ook een 'klinische afmaker'?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_214754512
quote:

[..]

Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
pi_214754534
Ueda komt heel veel fysieke kracht tekort voor een topclub

als je 2 keer blaast dan ligt hij op de grond

hij verliest elk duel

kopduels gaat hij nooit winnen

hij is meer een spits voor een middenmoter die countert met veel ruimte

ik heb nog niets gezien van zijn scorend vermogen

hij heeft aardig wat kansen om zeep geholpen

een spits op dit niveau van Feyenoord moet ook persoonlijkheid hebben op het veld

door zijn afkomst mist hij die ook nog is

japanners zijn goede mensen maar zijn gewoon te bescheiden

Op dit niveau moet je altijd spelers hebben met vechters mentaliteit
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 16:52:33 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214754546
#KLAASED
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214754576
quote:

[..]

:? :?

Dit zijn feiten verdraaien voor je eigen gewin. :)
pi_214754587
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september. :)

Hij zal jullie niet teleurstellen.
pi_214754604
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754608
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
Maar dan help ik je graag een handje.
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 16:59:16 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214754612
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Is goed :)

En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
pi_214754621
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Is goed :)

En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
Ik probeer mij juist heel erg afzijdig te houden de laatste weken!

(Vooral ook omdat het niet helpt) :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:03:23 #46
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754638
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
Je moet wel over alle competities kijken, hij begon ook in de basis tegen Groningen en AS Roma, en speelde een helft tegen RKC (en 40 minuten uit bij Roma, maar dat was een pittige invalbeurt). Dat waren best wat kansen achter elkaar, vond ik, en hij was die vier wedstrijden niet een klein beetje maar héél slecht.
Makkelijk eerste
pi_214754953
quote:
Algemeen directeur Dennis te Kloese gaf eerder aan dat het geen probleem hoeft te zijn om drie spitsen in je selectie te hebben. Daar plaatst Krabbendam echter zijn vraagtekens bij. "Normaal is dat natuurlijk wel een probleem. Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen. Je kunt eigenlijk van een probleem een soort luxeprobleem maken door het zo op te lossen. Als het bod goed is, gaat Feyenoord gewoon meewerken aan een transfer van Giménez."
echt die krabbendam is echt een mongool

quote:
Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen.
alsof die ueda ineens met water gaat gooien ofzo als er nog een spits bij komt

en die caranza heeft ook nog niets laten zien

ja die 2 spelers zullen heeeeeeeel erg boos worden als er een topspits bij komt
pi_214755097
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:

[..]

Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
Dan nog liever Uedaids
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:21:42 #49
262211 hhh38
pi_214755251
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij :P
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:32:25 #50
474254 GurneyIsBestOke
pi_214755321
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij :P
Kan gebeuren maat.
Makkelijk eerste
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:42:46 #51
262211 hhh38
pi_214755425
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Kan gebeuren maat.
Ik was op werk en zag alleen de koppen :{
pi_214755451
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
pi_214755465
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
Gelukkig kwam die @Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.
pi_214755478
quote:
Sterling (29) ontbrak zondag in de wedstrijdselectie van Chelsea voor de Premier League-kraker tegen Manchester City. Hij was zeker niet de enige: liefst 22 spelers die deel uitmaken van het eerste team konden thuisblijven. Naast Sterling ging het om onder meer Axel Disasi, Trevoh Chalobah, Ben Chilwell, Carney Chukwuemeka, Djordje Petrovic, Armando Broja, David Datro Fofana en Kepa Arrizabalaga.
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingen :P
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:48:40 #55
262211 hhh38
pi_214755479
quote:
Vroegen ze waar de vleermuizen lagen?
pi_214755482
quote:
Zeker hondenbrokken aan het kopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:49:20 #57
262211 hhh38
pi_214755485
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Doe mij maar 1 Broja
pi_214755498
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:49 schreef Caland het volgende:

[..]
Zeker hondenbrokken aan het kopen.
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjes
pi_214755504
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Doe mij maar 1 Broja
Wellicht een voordeel voor Nederlandse teams dat die tot na de Europese deadline (30 augustus) nog een paar dagen kunnen stofzuigen bij de grote clubs.
pi_214755507
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:50 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjes
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcode

Die Ueda kan ook helemaal niks
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214755530
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcode

Die Ueda kan ook helemaal niks
😂😂😂. Hij had een petje op. Zwarte broek
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:53:51 #62
474254 GurneyIsBestOke
pi_214755532
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef CR7 het volgende:

[..]
Gelukkig kwam die @:Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.
@Caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.

Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
Makkelijk eerste
pi_214755550
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:D

5 minuten later: Chelsea verwacht João Felix binnen 48 uur vast te leggen tot 2030, met een optie voor een extra seizoen

:')
pi_214755551
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.

Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
In mijn verdediging: dat was nadat ik een paar uur gratis had zitten zuipen in het Maasgebouw na de wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214755557
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:D

5 minuten later: Chelsea verwacht João Felix binnen 48 uur vast te leggen tot 2030, met een optie voor een extra seizoen

Ja, en Conor Gallagher gaat de andere kant op.
pi_214755840
Laat Ayase met rust.
pi_214755875
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.

Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:26:10 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214755900
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Met een beetje inspanning kan het met genac.
pi_214755914
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:26 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Met een beetje inspanning kan het met genac.
Ik geloof er niks van.
  maandag 19 augustus 2024 @ 19:32:25 #70
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214755942
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:28 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik geloof er niks van.
Daar kunnen we lang en breda over lullen, maar het maakt toch niet uit.
pi_214755959
twitter
pi_214756128
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Haha
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214756295
twitter

Gimenez is gewoon te duur voor ze

te Kloesse _O_ _O_ _O_ _O_
pi_214756320
Dat zou mooi zijn :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:19:28 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756433
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:20:04 #76
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_214756442
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:

Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:20:43 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756453
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Zeker. Maar dan nog.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214756467
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zeker. Maar dan nog.

ajax is ook vergane glory..... :)
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:22:31 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756471
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ajax is ook vergane glory..... :)
Zeker. Komt nooit meer goed.

pi_214756476
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zeker. Komt nooit meer goed.

ooit wel

maar voorlopig niet nee
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:23:48 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756479
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ooit wel

maar voorlopig niet nee
Zeg nooit ooit. :)

Forum Admin maandag 19 augustus 2024 @ 20:25:52 #82
35723 crew  GGMM
pi_214756496
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over Ajax?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214756503
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Omdat jij hier ook komt :W
pi_214756515
quote:
Omdat het de enige relevante club is in Nederland en dat weten ze stiekem ook wel.
pi_214756516
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:

*Forest
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214756561
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zeker. Maar dan nog.

PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.
blablablabla
  maandag 19 augustus 2024 @ 20:46:16 #87
268491 fetX
pi_214756668
quote:
Omdat klaas.
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:47:51 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756681
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Elan het volgende:

[..]
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.
Helaas wel. Vroeger ook wel, maar nu liggen de verhoudingen zo scheef. En die worden alleen maar groter en schever. Daarom maar meer relativeren dan eerder en ooit.

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 20:48:00 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_214756684
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]
*Forest
Oeps.

pi_214756969
Kan deze in de OP?

maandag 19 augustus 2024 @ 21:31:54 #91
474254 GurneyIsBestOke
pi_214757016
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wie je beledigt. Vooral iemand van een Duitse wandelvereniging kan je voor iedere kleine belediging er heel lang af smijten.
Makkelijk eerste
pi_214757023
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?

[ afbeelding ]
Met een nieuwe OP gaat de prijzenkast ongetwijfeld ge-update worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 21:36:58 #93
474254 GurneyIsBestOke
pi_214757055
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Makkelijk eerste
pi_214757060
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214757070
quote:
Lijkt me voor een keer een uitstekend idee.
  maandag 19 augustus 2024 @ 21:41:06 #96
474254 GurneyIsBestOke
pi_214757082
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee.
Oké, dan doe ik dat niet :)
Makkelijk eerste
  Forum Admin maandag 19 augustus 2024 @ 21:41:55 #97
35723 crew  GGMM
pi_214757087
quote:
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_214757703
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Wat een wijze uitspraak.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_214757916
quote:

[..]
In al die jaren heb ik je hier nog nooit zoiets verstandigs zien posten. Complimenten!
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:23:55 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758087
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Net naar "Voetbalpraat" gekeken. Ze noemden Forest ook vergane glory. Met die toevoeging, dat ze nog steeds 4 keer zoveel betalen als salaris dan Nederlandse topclubs.

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:24:58 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758093
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?

[ afbeelding ]
Waarom staat Arne Slot en meer vertrokken personen er nog in ?

Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2024 @ 23:25:40 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758100
quote:

[..]
Ik ben niet tegen Feijenoord. Ben ik dan wel relevant ?

pi_214758277
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik ben niet tegen Feijenoord. Ben ik dan wel relevant ?

Nee
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:08:12 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758360
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Nee
Nee meneer. :(

dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:46:26 #105
262211 hhh38
pi_214758519
twitter

Dit account met Groningen nieuwtjes ( :? ) denkt te weten dat Geertruida gaat verlengen (en dus blijven) en dat er nog een andere verrassing komt.
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:53:33 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_214758538
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Dit account met Groningen nieuwtjes ( :? ) denkt te weten dat Geertruida gaat verlengen (en dus blijven) en dat er nog een andere verrassing komt.
Er staat verassing. Qua urn. :)

pi_214758568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:53 schreef tong80 het volgende:

[..]
Er staat verassing. Qua urn. :)

Geert terminaal :’(
pi_214758764
quote:
De Telegraaf: Santiago Gimenez blijft liever in De Kuip bij Feyenoord spelen

Santiago Gimenez heeft ernstige twijfels of hij Feyenoord wel wil verlaten voor een Engelse laagvlieger, zo schrijft journalist Marcel van der Kraan dinsdag namens De Telegraaf. De Mexicaanse spits werd de afgelopen dagen hevig gelinkt aan een transfer naar Nottingham Forest, maar weet wat hij heeft in De Kuip.

Volgens Van der Kraan is een transfer van Gimenez naar Nottingham Forest ‘verre van geregeld’. “De dit seizoen opnieuw in de Champions League uitkomende Rotterdammers vinden hun 23-jarige spits véél meer waard en Gimenez blijft zelf ook liever in De Kuip. Begin dit jaar stond er een prijs van dik 40 miljoen euro op het prijskaartje van Gimenez en daar is niet veel aan veranderd.”

Het openingsbod van Nottingham Forest bedraagt 25 miljoen euro, inclusief bonussen. Transfermarkt schat de huidige marktwaarde van Gimenez net als Feyenoord op zo’n 40 miljoen euro. In Rotterdam-Zuid ligt de goaltjesdief nog tot medio 2027 vast, liefst drie seizoenen.

Van der Kraan verwacht dat Feyenoord pas wil nadenken over de verkoop van Gimenez bij een bod van 35 miljoen euro. Ook na een akkoord met de Rotterdamse club is er nog veel werk te verrichten voor Nottingham Forest. “Dan zullen de Engelsen, met hun Portugese en ook Spaans sprekende trainer Nuno Espirito Santo, eerst Gimenez zelf nog moeten overtuigen."

“Gimenez zelf heeft ondanks eerdere gesprekken ernstige twijfels of hij Feyenoord wel wil verlaten. Gimenez weet dat hij in Rotterdam om de landstitel speelt, elk seizoen een prijs kan winnen én verzekerd is van Champions League-voetbal”, aldus Van der Kraan, die verwacht dat Nottingham Forest alle zeilen bij moet zetten om zich te handhaven in de Premier League.

Feyenoord betaalde in de zomer van 2022 zo’n 6 miljoen euro om Gimenez los te weken bij CD Cruz Azul. In 89 officiële wedstrijden was de Mexicaan goed voor 53 doelpunten en 13 assists. Met Feyenoord won Gimenez alle Nederlandse prijzen.
OOOOH SANTI _O_
pi_214758767
Brian gaat gewoon elke kikker in de kruiwagen houden.

Wat een wereldtrainer.
pi_214758848
Santi is een topper.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 08:01:17 #111
474254 GurneyIsBestOke
pi_214758922
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:09 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Met nog 7 maanden te leven? ⏳
Makkelijk eerste
pi_214758941
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brian gaat gewoon elke kikker in de kruiwagen houden.

Wat een wereldtrainer.
Hancko met zijn Feyenoord onderbroek, Stengs die liever blijft, Santi die er ook geen heil in ziet om weg te gaan. Iedereen wil blijven
pi_214758965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef alopio het volgende:

[..]
Hancko met zijn Feyenoord onderbroek, Stengs die liever blijft, Santi die er ook geen heil in ziet om weg te gaan. Iedereen wil blijven
Gewoon scouten op het zijn van een lieve jongen.

Niks geen muiterij met spelers die een VERTREKEIS indienen.
pi_214759071
Hoe veel dagen voor een wedstrijd start de ticketverkoop? Bijvoorbeeld tegen Heerenveen op zaterdag 23-11?
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:04:14 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_214759202
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 01:09 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Er staat:'(

pi_214759224
Santi moet er in de groepsfase van de CL straks wel een paar maken wil je er in de zomer alsnog een leuk bedrag voor krijgen.

Wel mooi dat ie vooralsnog blijft. Heb in hem veel meer vertrouwen dan in Ueda.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:09:42 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214759229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:08 schreef bbuddybb het volgende:
Santi moet er in de groepsfase van de CL straks wel een paar maken wil je er in de zomer alsnog een leuk bedrag voor krijgen.

Wel mooi dat ie vooralsnog blijft. Heb in hem veel meer vertrouwen dan in Ueda.
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:17:51 #118
268491 fetX
pi_214759263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.
Precies. Volgend jaar krijg je hier ook nog wel 35 voor. Gewoon lekker houden zou ik zeggen.
pi_214759339
Als Santi blijft ga ik god op mijn blote knieën bedanken.

@KingRoland
pi_214759444
quote:
Krabbendam zegt in Rondje Feyenoord van Voetbal International dat de relatie tussen de Rotterdammers en Atlético niet optimaal is. “Het eerste bod op Hancko was 13 miljoen euro... Dat werd steeds iets meer, maar nog steeds niet genoeg.”
Weer heel hard gelachen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:01:27 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214759467
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:32 schreef De_Kraam het volgende:
Als Santi blijft ga ik god op mijn blote knieën bedanken.

@:kingroland
Blijft toch mooi dat er elke keer een stadion volledig over de rooie gaat omdat Santi ongeveer een minuut GodGod aan het bedanken is maar hij er eigenlijk nooit geel voor krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:35:33 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214759734
twitter

Verstandig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214759760
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Verstandig.
Steven Berghuis kan weer rustig slapen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 10:40:22 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214759764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Steven Berghuis kan weer rustig slapen.
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214759780
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Weer heel hard gelachen.
13 miljoen. Ik zou gewoon nooit meer reageren als Atletico belt.
pi_214759785
quote:
[ x ]

Verstandig.
Ajax zou zomaar een pingel kunnen krijgen en dat Brubby hem neemt, voor de veiligheid van de supporters toch wel fijn dat er dan een net hangt
pi_214759789
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.
Dat is niet te hopen voor Wout.
pi_214760120
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Weer heel hard gelachen.
Daar hebben ze nog niet eens die gemankeerde psver voor. Ik snap niet dat ze überhaupt met zoiets aan durven komen.
pi_214760317
Of Ajax geeft Brabbie rust tegen Feyenoord.

Zijn die netten ook niet nodig. Gewoon.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:04:03 #130
262211 hhh38
pi_214760333
quote:
[ x ]

Verstandig.
Kenners voorspelden dit al.
pi_214760370
quote:
[ x ]

Verstandig.
pi_214760562
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Met nog 7 maanden te leven? ⏳
:@ :X :@
pi_214760595
quote:

[..]
Weer heel hard gelachen.
Dit is gewoon respectloos naar de speler.

Als ik HanckGod was had ik gelijk gezegd krijgt dan lekker de corona.
pi_214760629
quote:
[ x ]

Verstandig.
Triest dat het nodig is.
zie email 27 oktober
pi_214760666
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 12:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Triest dat het nodig is.
Inderdaad!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:57:13 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214760673
quote:

[..]
Triest dat het nodig is.
Overdreven gedoe vanuit de KNVB vooral, aangezien Feyenoord vorig seizoen de enige club was waar er geen wedstrijd heeft stilgelegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:23:04 #137
474254 GurneyIsBestOke
pi_214760855
quote:

[..]
Triest dat het nodig is.
Jammer inderdaad dat Ajax maar blijft spelen met voetballers die we als supporters gewoon moeten bekogelen. Aan de andere kant kan je hen het met deze stroeve transfermarkt niet te veel verwijten dat ze nog spelers hebben die dit soort geweld uitlokken.
Makkelijk eerste
pi_214760898
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]

Ik gun Geert een geweldige transfer. :)

Maar ik gun mezelf ook nog een jaar Geert.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:31:23 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214760910
twitter

Erg mooi
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:32:00 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214760916
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik gun Geert een geweldige transfer. :)

Maar ik gun mezelf ook nog een jaar Geert.
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214760957
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
Aanvoerder.
Rugnummer 7. :)
Basisspeler Oranje worden.
Europese topwedstrijden spelen.

En natuurlijk nog een keer kampioen worden.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:41:12 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214760973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Aanvoerder.
Rugnummer 7. :)
Basisspeler Oranje worden.
Europese topwedstrijden spelen.

En natuurlijk nog een keer kampioen worden.
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214760992
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.
Daarnaast zal de interesse dus wel echt meevallen anders was hij allang weggeweest.

Nog even een half jaartje knallen in onder meer de CL en dan een mooie stap maken.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:48:03 #144
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761013
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.
Daarnaast zal de interesse dus wel echt meevallen anders was hij allang weggeweest.

Nog even een half jaartje knallen in onder meer de CL en dan een mooie stap maken.
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen. :)
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:50:04 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761021
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen. :)
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761029
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarom gun ik hem ook een mooie transfer. :) Lijkt me ook wel dat hij klaar is.
pi_214761043
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.
twitter

Toch denk ik dat dit voor Geert anders ligt. :)
pi_214761056
twitter

Dat ging snel.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 13:59:58 #150
268491 fetX
pi_214761076
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]

Dat ging snel.
Prima
pi_214761220
Gaat Feyenoord nog transferklappers maken wat zeggen jullie? Ze zou zeggen dat ze, gezien de vermeende biedingen, wel vrij hoog in de boom te zitten ten opzichte van de markt.

Ook wel enigzins riskant in de meeste gevallen gaat de transfersom niet omhoog als het aantal resterende contractjaren daalt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:21:56 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Wotte het volgende:
Gaat Feyenoord nog transferklappers maken wat zeggen jullie? Ze zou zeggen dat ze, gezien de vermeende biedingen, wel vrij hoog in de boom te zitten ten opzichte van de markt.

Ook wel enigzins riskant in de meeste gevallen gaat de transfersom niet omhoog als het aantal resterende contractjaren daalt.
Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme club :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme club :)
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:23:48 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?
Absoluut.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:24:38 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761242

Iets uit te leggen aan flopspits Ueda _O-

KrabbyGod
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:41:05 #156
268491 fetX
pi_214761345
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

KrabbyGod
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.

Parodie op een journalist.
pi_214761360
quote:
[ afbeelding ]

KrabbyGod
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:54:33 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761479
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef fetX het volgende:

[..]
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.

Parodie op een journalist.
Stukje Butterfly effect.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:00:23 #160
262211 hhh38
pi_214761496
quote:
[ afbeelding ]

KrabbyGod
Weer een fantastische analyse hoor _O_

pi_214761523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ja zou je wel willen he? _O-

Hancko tot 2028 en Gimenez tot 2027. Feyenoord moet helemaal niks. :')
pi_214761558
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.
30 van Wieffer maar voor de rest toch nog niets verkocht of heb ik wat gemist.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:11:13 #163
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214761572
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
CL miljoenen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:11:15 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761573
quote:

[..]
Arne Slot voor 15 miljoen
Summerville 5 miljoen van ontvangen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:11:46 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761578
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]
CL miljoenen.
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog niet :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:13:16 #166
498282 Scrummie
pi_214761582
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog niet :)
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergeten _O-

Kregen we ook niet iets voor Minteh via een vage constructie?
pi_214761599
quote:

[..]
Jij mist wel vaker wat.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:20:49 #168
268491 fetX
pi_214761634
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergeten _O-

Kregen we ook niet iets voor Minteh via een vage constructie?
Ja. En er vloeien ook nog wel wat bonusjes en doorverkoop hier en daar.
pi_214761651
We kunnen wel stellen dat het goed gaat met club.
pi_214761855
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Stukje Butterfly effect.
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:48:51 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214761871
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214761881
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Arne Slot voor 15 miljoen
Summerville 5 miljoen van ontvangen
Je hebt gelijk ja :)
pi_214761887
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:15 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Jij mist wel vaker wat.
Nou. Zeg.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:52:38 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_214761900
quote:
[ afbeelding ]

KrabbyGod
"Hoi Ayase, je speelt niet omdat je er geen klote van. Wellicht kan je het beter ergens anders proberen"

Pittige uitleg.
Makkelijk eerste
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 15:55:02 #175
474254 GurneyIsBestOke
pi_214761918
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Die Bueno heeft vast ook gelachen toen hij binnen vijf minuten die assist gaf, die zal ook gedacht hebben 'wat is dit voor kneuzenkermis'
Makkelijk eerste
pi_214762141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:

[..]
25 miljoen is nog meer geld, maar dat zou natuurlijk wel een teleurstellend bedrag zijn.
pi_214762425
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.
Jup dat is de hele kracht van die podcast. Want Krabby is vooral een gezellige vent die heel weinig van voetbal begrijpt. Het enige leuke wet die over voetbal te melden heeft zijn persoonlijke verhalen met/over individuen uit het voetbal.
pi_214762828
kampioenschap is belangrijker dan 25 miljoen

dat zal te kloesse wel begrijpen.....
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:08:25 #179
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214762837
Feyenoord is Ajax niet dat elke dubbeltje moet omdraaien.
pi_214763029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord is Ajax niet dat elke dubbeltje moet omdraaien.
Misschien kunnen we het tientje van Sjaak Swart terugstorten
pi_214763171
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef alopio het volgende:

[..]
Misschien kunnen we het tientje van Sjaak Swart terugstorten
Heeft Tapia nog wat opgebracht?
pi_214763241
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Heeft Tapia nog wat opgebracht?
Nee. Transfervrij naar Celta
pi_214763312
quote:

[..]
Wat denk je van Arond -O-
pi_214763347
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat denk je van Arond -O-
Ik was niet geheel scherp op de materie, nee.
pi_214763373
De Don krijgt het nog druk de komende 1,5 week. Moet toch nog wel een mannetje of 6 uit, en liefst nog 2 of 3 erbij. En dan hebben we Geert etc nog niet gehad.
pi_214763377
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:31 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Erg mooi
Die Bellanova gaat voor 20 naar Atalanta. Dan moet de Don er hopelijk nog wel 5 uit kunnen halen.
pi_214763420
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:30 schreef CR7 het volgende:

[..]
Die Bellanova gaat voor 20 naar Atalanta. Dan moet de Don er hopelijk nog wel 5 uit kunnen halen.
8
pi_214763605
twitter
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:03:39 #189
269692 Divje
brr brr patapim
pi_214763649
Mooi. NEXT!
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_214763657
Just let Dennis cook.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:04:43 #191
262211 hhh38
pi_214763662
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Buy-back obligation :?

Dat moet option zijn lijkt me _O-
pi_214763676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Buy-back obligation :?

Dat moet option zijn lijkt me _O-
twitter

Nu 1miljoen, over een jaartje 3,5 miljoen.
Dikke prima.
pi_214763694
Vaag, lenen ze hem nu tot 2027 ofzo? :')
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:10:12 #194
262211 hhh38
pi_214763711
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:06 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[ x ]
Dikke prima.
Dit is een stuk logischer. Prima deal.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:10:36 #195
262211 hhh38
pi_214763716
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:07 schreef CR7 het volgende:
Italiaanse boekhoudtrucjes
pi_214763718

knettergek deze man

bij 020 is geloof ik het grootste gedeelte van de selectie boven de 10 miljoen gehaald ....en de meeste zitten op de bank.....hoe durven ze bij feyenoord een speler van 9 miljoen op de bank te zetten :)
pi_214763727
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:07 schreef CR7 het volgende:
Dit is gewoon precies hetzelfde als wat Feyenoord met Lingr deed.

Zal voor Torino (en Feyenoord) wel voordeliger zijn om dit geld over meerdere boekjaren uit te spreiden.
pi_214763738
quote:

[..]
[ x ]
Dikke prima.
die is dus over een jaar weer terug want die 3.5 gaan ze niet betalen

maffia trucjes
pi_214763784
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo, en volgens transfermarkt zou hij 5,5 waard zijn.

Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers. Wat overigens al een hele verbetering is, Martin had sowieso het contract laten ontbinden.

Hoe dan ook, toch weer 1 van de lijst. Nu de rest nog. Benieuwd of ze nog een leuk zakcentje kunnen binnenhengelen voor Kasandinges, Lopez, Bullaude, Walemark,..
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:19:43 #200
262211 hhh38
pi_214763793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo. Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers. Wat overigens al een hele verbetering is, Martin had sowieso het contract laten ontbinden.

Hoe dan ook, toch weer 1 van de lijst. Nu de rest nog.
Hij stond er vorig jaar natuurlijk een stuk beter op.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:22:41 #201
269692 Divje
brr brr patapim
pi_214763813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
die is dus over een jaar weer terug want die 3.5 gaan ze niet betalen

maffia trucjes
Nee.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_214763832
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:22 schreef Divje het volgende:

[..]
Nee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik verwacht het tegenovergestelde als hij niet presteert of geblesseerd raakt.
pi_214763841
quote:

[..]
[ x ]
Dikke prima.
die vorige club was 6m toch?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:27:59 #204
262211 hhh38
pi_214763855
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik verwacht het tegenovergestelde als hij niet presteert of geblesseerd raakt.
obligation {zelfstandig naamwoord}
verplichting {de}
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:29:09 #205
474254 GurneyIsBestOke
pi_214763861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:25 schreef snabbi het volgende:

[..]
die vorige club was 6m toch?
Ja, maar daar was ie niet best.

Heel eerlijk: vind jij Pedersen nou 4,5 miljoen waard?
Makkelijk eerste
pi_214763874
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, maar daar was ie niet best.

Heel eerlijk: vind jij Pedersen nou 4,5 miljoen waard?
Verdedigend vind ik hem prima (lees bijv beter dan Nieuwkoop), aanvallend niet (daar is nieuwkoop beter).
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:30:56 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214763879
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef snabbi het volgende:

[..]
Verdedigend vind ik hem prima (lees bijv beter dan Nieuwkoop), aanvallend niet (daar is nieuwkoop beter).
Dat terwijl zijn sterkste kwaliteit zijn snelheid is.
pi_214763887
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dat terwijl zijn sterkste kwaliteit zijn snelheid is.
ja maar zn voorzet is niks, dus voor zn snelheid is hij in de verdediging nuttig.. zeker gezien de counters die we tegen krijgen e.d.
pi_214763898
quote:

[..]
Hij kan totaal niet verdedigen joh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214763901
Volgens mij is 4,5 miljoen voor een breed afgeschreven speler dikke prima.
pi_214763911
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:
Tegenvaller. Optie van Sassuolo was 6 ofzo, en volgens transfermarkt zou hij 5,5 waard zijn.

Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers.
Kan er wel mee leven.. voor 500k gehaald, nauwelijks iets gepresteerd, ook niet bij Sassuolo.. dan is 4,5 miljoen toch netjes.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:38:40 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_214763944
quote:

[..]
Pedersen heeft twee enorm nuttige kwaliteiten: verdedigen in grote ruimtes (bij tegenaanvallen), en altijd wel de achterlijn halen. Maar als je bij dode spelmomenten altijd je man kwijt bent en geen fatsoenlijke voorzet kan geven ben je toch wel erg beperkt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:41:00 #213
474254 GurneyIsBestOke
pi_214763961
Niet dat Nieuwkoop aanvallend zo goed is, hoe vaak ik die nu al na een prima (loop)actie een wanhopige eindpass heb zien geven is ook een beetje treurig.
Makkelijk eerste
pi_214763964
Vorig jaar ook al een miljoen ontvangen natuurlijk.
pi_214763973
Dag, Pedersen. Lieve jongen.

De goal tegen AZ zullen we nooit vergeten.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:43:27 #216
262211 hhh38
pi_214763991
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet dat Nieuwkoop aanvallend zo goed is, hoe vaak ik die nu al na een prima (loop)actie een wanhopige eindpass heb zien geven is ook een beetje treurig.
In grote ruimtes is ie aanvallend wel prima. Maar dat komt niet vaak voor tegen teams als PEC en Willem II
pi_214764001
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop de dag nog eens mee te maken dat we alleen maar goede voetballers hebben en geen Nieuwkoopen....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214764035
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:18 schreef De_Pel het volgende:

Blijf Feyenoord matig vinden wat betreft verkoop van niet helemaal geslaagde spelers. Wat overigens al een hele verbetering is, Martin had sowieso het contract laten ontbinden.

Hoe dan ook, toch weer 1 van de lijst. Nu de rest nog. Benieuwd of ze nog een leuk zakcentje kunnen binnenhengelen voor Kasandinges, Lopez, Bullaude, Walemark,..
Tja, 3 jaar geleden ging onze beste speler voor een vergelijkbaar bedrag weg. Stap voor stap.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:52:46 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens mij is 4,5 miljoen voor een breed afgeschreven speler dikke prima.
Vorig jaar ook al een miljoen huursom voor gekregen

Prima
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764064
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Vorig jaar ook al een miljoen huursom voor gekregen

Prima
Bovendien gewoon weer winst gemaakt op een speler.

Ongekende tijden.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:55:18 #221
268491 fetX
pi_214764072
9x de aankoopprijs!!!!!

@hhh38 @GurneyIsBestOke
pi_214764078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef fetX het volgende:
9x de aankoopprijs!!!!!

@:hhh38 @:gurneyisbestoke
Dit lijkt mij eigenlijk wel incorrect. :)
pi_214764084
naja en met geert, nieuwkoop, read -- je kan hem ook prima missen.
als lopez echt naar kopenhagen of praag zou gaan ook dikke prima
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:57:13 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764091
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:56 schreef snabbi het volgende:
naja en met geert, nieuwkoop, read -- je kan hem ook prima missen.
als lopez echt naar kopenhagen of praag zou gaan ook dikke prima
Vergeet Benita vooral niet

Had Noa Bang in de broekzak
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764099
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Vergeet Benita vooral niet

Had Noa Bang in de broekzak
die zit bij heracles toch?
overigens de aankoopprijs van pedersen was 2m wat ik lees, niet 500k
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:00:14 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764108
twitter

Altijd lekker rennen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:03:14 #227
262211 hhh38
pi_214764127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit lijkt mij eigenlijk wel incorrect. :)
Pedersen was 2 miljoen inderdaad.
pi_214764130
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:00 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Altijd lekker rennen
“Hier ben iek in een kamiekazie slaaid, woeiiii.”
pi_214764184
twitter
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:12:44 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764190
Mooi. Dat verkopen van overbodige troep begint ook aardig op gang te komen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764192
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?

Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:14:16 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764204
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?
Italiaanse media kan je eigenlijk nooit serieus nemen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:14:25 #233
262211 hhh38
pi_214764206
quote:
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.

Ik zou hem niet zomaar verkopen voor ¤15m
pi_214764216
twitter
pi_214764219
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.

Ik zou hem niet zomaar verkopen voor ¤15m
Nee inderdaad ik had mijn berichtje ook aangepast, ik ook niet. Nu geen 15m waard, maar kan absoluut doorgroeien.
pi_214764223
quote:

Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.
pi_214764227
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
User klaasweetalles valt voor de Italiaanse maffia-media.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:17:28 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
User klaasweetalles valt voor de Italiaanse maffia-media.
Je grootste talent ruilen voor een speler die wel niet willen hebben

Gelachen wel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.
pi_214764256
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Dag, Pedersen. Lieve jongen.

De goal tegen AZ zullen we nooit vergeten.
0:00 tot 0:10 ook niet :)
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:20:20 #241
268491 fetX
pi_214764261
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Tijd voor inkomende transfers :)
pi_214764278
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:18 schreef snabbi het volgende:

[..]
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?
pi_214764284
Over inkomende transfers gesproken.

Waar blijft onze Costa Ricaan nu.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:25:27 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764298
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over inkomende transfers gesproken.

Waar blijft onze Costa Ricaan nu.
Die zijn ze denk ik aan het leren om niet bij elke actie een sliding in te zetten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764303
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:

[..]
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?
Ik zou zeggen dat hij het nu niet waard is, maar dat hij een enorme upside potential heeft. Die upside wordt nu geprijsd en daar zou ik van zeggen dat wij die upside beter zelf kunnen verzilveren. Nog even los van dat we ook gewoon de kwaliteit zelf kunnen gebruiken.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:29:31 #246
474254 GurneyIsBestOke
pi_214764325
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
Makkelijk eerste
pi_214764330
twitter
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 21:31:13 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214764338
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
Met name voor die laatste twee hoeft hij niet al teveel moeite te doen lijkt me. Kasandinges deed het best goed in Oostenrijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214764343
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
ja daar gaan ze goed op mensen met kleur.
pi_214764373
pi_214764475
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:23:02 #252
474254 GurneyIsBestOke
pi_214764631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef H.FR het volgende:
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
Daar ben ik vrij zeker van ja

SPOILER
Makkelijk eerste
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:28:21 #253
262211 hhh38
pi_214764654
quote:
[ x ]
Leuk al die interesse, maar hij moet wel ff vaart maken met kiezen
pi_214764945
quote:
Is gehaald voor Dordt
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:27:36 #255
268491 fetX
pi_214764978
Lees her en der dat er nog een huurspeler aan zit te komen. Weet verder ook niets.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:43:26 #256
262211 hhh38
pi_214765034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef fetX het volgende:
Lees her en der dat er nog een huurspeler aan zit te komen. Weet verder ook niets.
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?
pi_214765042
We want Szymanski!
pi_214765416
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Kan er wel mee leven.. voor 500k gehaald, nauwelijks iets gepresteerd, ook niet bij Sassuolo.. dan is 4,5 miljoen toch netjes.
Gehaald voor 2m, dus met salaris/fees voor zaakwaarnemer, opleidingsvergoedingen etc houd je er in principe niet echt op over. Kan er ook wel mee leven, daar niet van, maar je mag hopen tegen beter weten in toch. Vind het nou ook weer niet zó’n slechte speler. Tuurlijk, jij en ik hebben waarschijnlijk een betere voorzet, maar als ADHDer op de brommer is het wel een leuk handenbindertje.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 02:08:53 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214765422
quote:
En Kasanwirjo te slecht Tsoungui verhuurd en Trauner geblesseerd. Mogen wel blij zijn als Geertruida en Hancko niet verkocht worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214765423
quote:

Zou het er ook niet voor doen. Is hij het nu echt al onmiskenbaar waard? Nee, vast niet, maar het lijkt een ventje met heel wat potentie, eerst maar eens sportief van oogsten, we hoeven nu niet te verkopen. Pas boven de 20 kun je van een “eigenlijk” niet te weigeren bedrag spreken.
pi_214765427
quote:
[ x ]
Wat?! :D

Krijgen we straks met Praag en Kopenhagen 3 clubs die tegen elkaar op gaan bieden :X

Goed, dan zal er 1,4m, 1,6m en 1,67m geboden worden, maar toch ^O^
pi_214765429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
pi_214765435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).

Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:

Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m

Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
pi_214765614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:

[..]
Krabby is alles wat ZKA had willen zijn
pi_214765727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 02:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).

Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:

Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m

Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
Dit team is natuurlijk meer dan sterk genoeg om minimaal 2e te worden. Dus 30 miljoen investeren om straks 30-50 miljoen te ontvangen levert per saldo ook niet veel op. Voor de ervaring en aantrekkingskracht wel belangrijk dat zeker.

Het kampioenschap is wel belangrijker. Daar mis je voorin gewoon wat tenzij die Osman echt de missing link is. En een vervanger voor Wieffer.

[ Bericht 2% gewijzigd door CR7 op 21-08-2024 07:46:07 ]
pi_214765796
Ik ben eigenlijk wel fan van de tactiek eigen jeugd + goedkope 'project signings' + directe versterkingen huren uit de PL. Stuk minder financieel risico en je zit zowel op de korte als de lange termijn goed.

En gezien de oneindige groei van de walgelijk megalomane PL lijken clubs van het kaliber Feyenoord ook niet veel andere opties te hebben.
pi_214765851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van de tactiek eigen jeugd + goedkope 'project signings' + directe versterkingen huren uit de PL. Stuk minder financieel risico en je zit zowel op de korte als de lange termijn goed.

En gezien de oneindige groei van de walgelijk megalomane PL lijken clubs van het kaliber Feyenoord ook niet veel andere opties te hebben.
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld op
pi_214765860
Ik maak mij niet zo zorgen, de lekkende geruchtenkraan is ook lekker dicht gedraaid dus Dennis zal ons vanzelf komen verrassen. :)
pi_214765864
Al durf ik het ook bijna niet te zeggen dat Zerrouki gewoon als prima vervanger gezien wordt van Wieffer en de noodzaak om dit aan de bovenkant te versterken minder groot zal zijn.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:31:17 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_214766244
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld op
Onder dat rijtje spelers past ook Zerrouki en Ueda. Niet alles kan een voltreffer zijn.

Ik heb zelf het gevoel dat ze deze zomer niet te veel willen uitgeven. Ze verwachten met deze selectie een 2e plaats, dus weer CL. En kapitaal willen ze creëren door de jeugd de kans te geven. Milambo, Read en Zechiël. Ik denk nog 1 transfer erbij van +/- 5 tot 8 miljoen(El Azzouzi?).

Van de inkomsten(Verkoop Slot en Wieffer + CL inkomsten) VvF uitkopen en Stadion Feyenoord N.V. overnemen. Voor de supporters niet de leukste keuzes, maar voor de toekomst/fundament van de club wellicht wel de juiste. Al ben ik met het stadion dossier niet heel bekend....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:08 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766250
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hebben-bij-mijn-club

quote:
Wat zei Slot?

‘Hij kan zo goed praten, hè. Hij legde uit dat voor mijn ontwikkeling spelen het belangrijkste is. Als ik bij Feyenoord 1 alleen maar meetrain en op de bank zit, heb ik geen ritme, terwijl hij verzekerde mij op een dag nodig te hebben. “Spelen is goed voor je benen, dus ga spelen”, zei hij. “En wees niet gefrustreerd”. Na dat gesprek voelde ik me wel opgelucht, lichter. Hij heeft een plan met me, dacht ik. Dat bleek ook. Slot heeft me laten debuteren in de Eredivisie, de Conference League, de Europa League en de Champions League. Zoiets vergeet je nooit. Bovendien is hij een trainer van wie ik echt veel heb geleerd en dan vooral als het gaat om positionering in het veld, weten waar jij bent ten opzichte van de bal, je tegenstander en medespelers. Maar ook in het positie kiezen voor het doel ben ik veel beter geworden. En in het zoeken naar driehoekjes, hè, dat deden we heel vaak onder Arne. Alles wat ik heb geleerd, probeer ik nu mee te nemen.’
Oh Arne.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:16 #272
262211 hhh38
pi_214766253
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hebben-bij-mijn-club

Mooi interview met Milambo in VI. Verstandige jongen die ver gaat komen :)

En een stukje over de methode Priske:
quote:
Hoe anders is het onder Brian Priske?

‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’

Ook naar jou toe?

‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’

Na afloop staan jullie nu in een scrum.

‘Dat is ook nieuw voor Feyenoord. De trainer neemt dan kort het woord, dat we, zoals na Willem II, niet in teleurstelling moeten blijven hangen, dat we gewoon hard moeten blijven werken en dat we trots kunnen zijn op onszelf. Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Die 1-1 tegen Willem II is toch een klein wonder? Normaal win je die wedstrijd als je kijkt naar het balbezit dat we hadden en de kansen die we creëerden. Het is pijnlijk puntenverlies, maar tegelijkertijd zijn we net begonnen en is het dan ook wel zaak om snel door te schakelen.’
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:33 #273
262211 hhh38
pi_214766254
Ja godver _O-
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:34:30 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:32 schreef hhh38 het volgende:
Ja godver _O-
Als nou iemand de rest nog post hebben we het hele interview :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214766270
quote:
quote:
Hoe anders is het onder Brian Priske?

‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’

Ook naar jou toe?

‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’
Oh Brian.
pi_214766273
Ja godverdomme jongens.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:37:11 #277
262211 hhh38
pi_214766284
quote:
9s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:35 schreef Pistolero het volgende:
Ja godverdomme jongens.
Post dan tenminste een ander deel.
pi_214766308
Milambo volgend seizoen is gewoon 30 miljoen

Ben benieuwd of we hem nog kwijtraken
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:40:07 #279
498282 Scrummie
pi_214766309
quote:
‘Ik heb dan ook echt een goede band met hem. Lutsha zat al bij Feyenoord in Onder-17 of zo, maar hij speelde gewoon mee op het pleintje. Hij inspireerde. Doordat mijn broer bij De Musschen zat, ben ik daarnaartoe gegaan. Dat was toen een bekende amateurclub in de regio, nu zijn ze gefuseerd en heet de club FC Charlois. Ik speelde in die tijd vaak tegen de jeugd van Feyenoord, tot die club vroeg of ik niet bij hen wilde spelen. Dat heb ik toen gedaan.’
Geertgod
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:40:56 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Milambo volgend seizoen is gewoon 30 miljoen

Ben benieuwd of we hem nog kwijtraken
Dat denk ik niet:

quote:
Waar eindigt het?

‘Beter kan je vragen waar het begint. Ik wil eerst impact hebben bij Feyenoord. Deze is club is míjn club, Feyenoord voelt als mijn tweede huis. Ik kom er sinds mijn tiende bij wijze van spreken iedere dag, ik ken hier alles en iedereen. Ik kan toch niet weg zonder dat ik basisspeler ben geweest en prijzen heb gewonnen? Hoe het dan verder gaat, zo ver kijk ik niet. Ik heb geen spelers of clubs waar ik tegen opkijk, daarmee ben ik gestopt sinds ik bij Feyenoord 1 kwam. Ik kan wel genieten van teams. Als ik Real Madrid zie, met nu Kylian Mbappé erbij. Ik kijk graag naar Vinícius Júnior, Jude Bellingham, Camavinga en vorig jaar Toni Kroos.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214766391
quote:
Een aantal liet intern weten graag terug te willen naar vier verdedigers, maar Priske bespeurde die wens ook al bij andere mensen binnen de organisatie.
De Don hoefde zijn mond niet te openen; zijn blik sprak boekdelen. :{
pi_214766487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:34 schreef Caland het volgende:

[..]
Als nou iemand de rest nog post hebben we het hele interview :)
Blijven doneren.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:12:57 #283
268491 fetX
pi_214766498
Milambo moet zich de komende jaren gewoon lekker ontwikkelen en over een jaar of 3 voor een recordbedrag vertrekken :)

Heerlijke speler vind ik het.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:45:15 #284
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214766669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 02:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m

Daar tegenover zit je nog met bijna alle spelers van vorig seizoen en zelfs het seizoen daarvoor, die allemaal zo hun salaris hebben. Ik denk dat men onze vriend Zerrouki al als vervanger van Wieffer ziet en er is inmiddels een vervanger van Minteh. Je hebt drie spelers voor RB en als Pedersen weg gaat dan komt er eventueel een plek vrij die ingevuld kan worden. Je hebt 4 spelers voor LB, daar moet er sowieso een van weg, ook dat lijkt te gaan gebeuren. Voor de rest is het wachten op spelers die op een bepaalde positie vertrekken en de kans is dat er nog gekeken wordt naar een aanvallende middenvelder.

Ik gis hier naar de denkwijze van DtK.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:49:56 #285
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214766697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Is dat misschien ook wat ie uiteindelijk opzichtig door heeft staan krassen in zijn notitieboekje? Het mysterie lijkt opgelost.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 10:50:27 #286
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214766700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:55 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
Kan me zo voorstellen dat Priske daar niet per se blij van wordt.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:52:30 #287
268491 fetX
pi_214766713
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Daar tegenover zit je nog met bijna alle spelers van vorig seizoen en zelfs het seizoen daarvoor, die allemaal zo hun salaris hebben. Ik denk dat men onze vriend Zerrouki al als vervanger van Wieffer ziet en er is inmiddels een vervanger van Minteh. Je hebt drie spelers voor RB en als Pedersen weg gaat dan komt er eventueel een plek vrij die ingevuld kan worden. Je hebt 4 spelers voor LB, daar moet er sowieso een van weg, ook dat lijkt te gaan gebeuren. Voor de rest is het wachten op spelers die op een bepaalde positie vertrekken en de kans is dat er nog gekeken wordt naar een aanvallende middenvelder.

Ik gis hier naar de denkwijze van DtK.
Zijn genoeg redenen voor te bedenken, maar ik hoop hoe dan ook wel dat er nog wat kwaliteit aan komt zodat je er wat beter op staat voor het kampioenschap. Tuurlijk is plek 2 een must (en ik zie niet echt een bedreiging voor die plek), maar ik zou toch graag ook weer kampioen willen worden. Daar heeft Dennis nog ‘maar’ 12 dagen voor.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:54:16 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766728
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Zijn genoeg redenen voor te bedenken, maar ik hoop hoe dan ook wel dat er nog wat kwaliteit aan komt zodat je er wat beter op staat voor het kampioenschap. Tuurlijk is plek 2 een must (en ik zie niet echt een bedreiging voor die plek), maar ik zou toch graag ook weer kampioen willen worden. Daar heeft Dennis nog ‘maar’ 12 dagen voor.
Ik vermoed een beetje dat je hoe dan ook weer niet gaat concurreren met de aanvallende kwaliteiten die PSV heeft

Als je daar zo goed bent kun je je in de eredivisie een paar kneuzen achterin wel veroorloven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 10:56:19 #289
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214766743
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja als het verschil tussen de eerste en tweede plek een grote risico oplevert met een grote kans om alsnog tweede te worden, dan is dat ook weer geen goed beleid. Je zou dus kunnen zeggen, zoals Dennis het nu doet dát is dat goede beleid waar we al decennia naar opzoek waren.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:01:10 #290
268491 fetX
pi_214766775
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 10:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vermoed een beetje dat je hoe dan ook weer niet gaat concurreren met de aanvallende kwaliteiten die PSV heeft

Als je daar zo goed bent kun je je in de eredivisie een paar kneuzen achterin wel veroorloven.
Tsja, als je een goede rechtsbuiten weet los te weken dan heb je voorin toch ook wel een uitstekende aanval staan. Aan de kwaliteit van PSV zul je niet zo snel tippen inderdaad, maar wellicht kun je er wél voor zorgen dat je op individuele klasse de overige wedstrijden wat sneller over de streep trekt. In hoeverre dat haalbaar is vind ik zelf ook lastig in te schatten hoor.
pi_214766783
Het zou mooi zijn als te kLoesse verder kijkt dan zijn neus lang is

Hij zou nog een stuntje kunnen uithalen door een extra versterking te halen wat ook echt een versterking is in de voorhoede (links of een creatieve middenvelder type symanski) of een rechtsback

haal Steijn......

Alleen dan kan je echt doorgroeien en verder weg lopen van andere clubs

nu is het alleen vervangen en vervangen.....
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:04:21 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766801
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Het zou mooi zijn als te kLoesse verder kijkt dan zijn neus lang is

haal Steijn......

klaasgod _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:05:21 #293
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214766806
quote:
haal Steijn......
Is Immers ergens nog druk mee?

quote:
Alleen dan kan je echt doorgroeien en verder weg lopen van andere clubs

nu is het alleen vervangen en vervangen.....
Krijg daar toch een beetje Gullit/Wotte vibes.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:07:31 #294
268491 fetX
pi_214766819
Steijn :')

Martin from Yellow GOAT
pi_214766820
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
klaasgod _O-
Wat??????????

Steijn is wel de speler bij Twente die er voor zorgt dat Twente hoog stond vorig seizoen....hij maakte door zijn individuele acties het verschil bij ze

hij gaat echt nog wel beter worden en bovendien betaalbaar voor Feyenoord

het moet voornamelijk in de categorie transfers passen die Feyenoord doet

feyenoord gaat geen gekke dingen doen en niet boven de 10 miljoen voorlopig
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:08:11 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:01 schreef fetX het volgende:

[..]
Tsja, als je een goede rechtsbuiten weet los te weken dan heb je voorin toch ook wel een uitstekende aanval staan. Aan de kwaliteit van PSV zul je niet zo snel tippen inderdaad, maar wellicht kun je er wél voor zorgen dat je op individuele klasse de overige wedstrijden wat sneller over de streep trekt. In hoeverre dat haalbaar is vind ik zelf ook lastig in te schatten hoor.
Niet alleen puur in de aanval maar ook vooral in de aanvoer vanaf het middenveld. Als je Tillman en Veerman hebt rondlopen zit het daar wel snor, hebben ze nog Saibari achter de hand. Als Stengs een keer een mindere dag heeft is het bij Feyenoord meteen ploeteren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214766826
Goed om te zien dat de naam Szymanski vandaag al 2x gevallen is.
pi_214766827
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:04 schreef Caland het volgende:

[..]
klaasgod _O-
Hoe kan je zo'n tyfushekel hebben aan Toornstra maar wel Steijn willen.

Deze Harvard-logica gaat mijn pet te boven.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:08:37 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat??????????

Steijn is wel de speler bij Twente die er voor zorgt dat Twente hoog stond vorig seizoen....hij maakte door zijn individuele acties het verschil bij ze

Steijn is gewoon een iets technischere Lex Immers en een mindere Jens Toornstra.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 11:08:39 #300
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214766832
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 11:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Wat??????????

Wat denk je dat Twente voor Steijn gaat vragen, dan?
pi_214766844
Steijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')