Pedersen was 2 miljoen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eigenlijk wel incorrect.
“Hier ben iek in een kamiekazie slaaid, woeiiii.”quote:
Italiaanse media kan je eigenlijk nooit serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?
Nee inderdaad ik had mijn berichtje ook aangepast, ik ook niet. Nu geen 15m waard, maar kan absoluut doorgroeien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zat al op de Milambo bandwagon, maar de eerste wedstrijden van dit seizoen tonen wel aan dat ie écht heel goed kan worden.
Ik zou hem niet zomaar verkopen voor ¤15m
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
Je grootste talent ruilen voor een speler die wel niet willen hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User klaasweetalles valt voor de Italiaanse maffia-media.
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:15 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja man te hoog. 6 miljoen, voor meer verkopen we hem niet.
0:00 tot 0:10 ook nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:41 schreef bbuddybb het volgende:
Dag, Pedersen. Lieve jongen.
De goal tegen AZ zullen we nooit vergeten.
Tijd voor inkomende transfersquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Mooi. Dat verkopen van overbodige troep begint ook aardig op gang te komen
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik had geschreven dat je hem niet moest verkopen.
Die zijn ze denk ik aan het leren om niet bij elke actie een sliding in te zettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over inkomende transfers gesproken.
Waar blijft onze Costa Ricaan nu.
Ik zou zeggen dat hij het nu niet waard is, maar dat hij een enorme upside potential heeft. Die upside wordt nu geprijsd en daar zou ik van zeggen dat wij die upside beter zelf kunnen verzilveren. Nog even los van dat we ook gewoon de kwaliteit zelf kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Als DtK hem niet wil verkopen voor 15. Dan is die toch meer waard dan 15?
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Mooi. Dat verkopen van overbodige troep begint ook aardig op gang te komen
Met name voor die laatste twee hoeft hij niet al teveel moeite te doen lijkt me. Kasandinges deed het best goed in Oostenrijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |