Je weet dat ze inmiddels PL spelen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
Zeker. Maar dan nog.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
ajax is ook vergane glory.....quote:
Zeker. Komt nooit meer goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is ook vergane glory.....
ooit welquote:
Zeg nooit ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ooit wel
maar voorlopig niet nee
Omdat jij hier ook komtquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over Ajax?
Omdat het de enige relevante club is in Nederland en dat weten ze stiekem ook wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
*Forestquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.quote:
Omdat klaas.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Helaas wel. Vroeger ook wel, maar nu liggen de verhoudingen zo scheef. En die worden alleen maar groter en schever. Daarom maar meer relativeren dan eerder en ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.
Hangt er vanaf wie je beledigt. Vooral iemand van een Duitse wandelvereniging kan je voor iedere kleine belediging er heel lang af smijten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
Met een nieuwe OP gaat de prijzenkast ongetwijfeld ge-update wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Lijkt me voor een keer een uitstekend idee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevantquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wijze uitspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
In al die jaren heb ik je hier nog nooit zoiets verstandigs zien posten. Complimenten!quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
Net naar "Voetbalpraat" gekeken. Ze noemden Forest ook vergane glory. Met die toevoeging, dat ze nog steeds 4 keer zoveel betalen als salaris dan Nederlandse topclubs.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |