Gelukkig kwam die @Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingenquote:Sterling (29) ontbrak zondag in de wedstrijdselectie van Chelsea voor de Premier League-kraker tegen Manchester City. Hij was zeker niet de enige: liefst 22 spelers die deel uitmaken van het eerste team konden thuisblijven. Naast Sterling ging het om onder meer Axel Disasi, Trevoh Chalobah, Ben Chilwell, Carney Chukwuemeka, Djordje Petrovic, Armando Broja, David Datro Fofana en Kepa Arrizabalaga.
Vroegen ze waar de vleermuizen lagen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Ben je op zuidplein bij de Albert Heijn, sta je bij de zelfscan kom je Ueda tegen met zn vriendin? Waren in gesprek met medewerker van AH. Ze konden geen Nederlands
Zeker hondenbrokken aan het kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Doe mij maar 1 Brojaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingen
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjesquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker hondenbrokken aan het kopen.
Wellicht een voordeel voor Nederlandse teams dat die tot na de Europese deadline (30 augustus) nog een paar dagen kunnen stofzuigen bij de grote clubs.quote:
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcodequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze stonden naast mij bij de zelfscan. Was iets met de crossantjes
😂😂😂. Hij had een petje op. Zwarte broekquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcode
Die Ueda kan ook helemaal niks
@Caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam die @:Caland niet tegen. Die had hem helemaal kaput gemacht.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze daar richting de deadline nog wat leuke aanbiedingen
In mijn verdediging: dat was nadat ik een paar uur gratis had zitten zuipen in het Maasgebouw na de wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.
Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
Ja, en Conor Gallagher gaat de andere kant op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
5 minuten later: Chelsea verwacht João Felix binnen 48 uur vast te leggen tot 2030, met een optie voor een extra seizoen
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:caland heeft zelfs een foto samen met Ueda.
Dat weet ik nog van vorig seizoen, daar was ie heel trots op. Kort daarna kreeg hij een ban voor een paar racistische grapjes over Aziaten (goh)
Met een beetje inspanning kan het met genac.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met een beetje inspanning kan het met genac.
Daar kunnen we lang en breda over lullen, maar het maakt toch niet uit.quote:
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
Zeker. Maar dan nog.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
ajax is ook vergane glory.....quote:
Zeker. Komt nooit meer goed.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax is ook vergane glory.....
ooit welquote:
Zeg nooit ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ooit wel
maar voorlopig niet nee
Omdat jij hier ook komtquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk altijd over Ajax?
Omdat het de enige relevante club is in Nederland en dat weten ze stiekem ook wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
*Forestquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:19 schreef tong80 het volgende:
Forrest. Dat is wel erg vergane glory.
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.quote:
Omdat klaas.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:25 schreef GGMM het volgende:
Helaas wel. Vroeger ook wel, maar nu liggen de verhoudingen zo scheef. En die worden alleen maar groter en schever. Daarom maar meer relativeren dan eerder en ooit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:33 schreef Elan het volgende:
[..]
PL betalen de hoogste salarissen. En helaas gaat alles tegenwoordig louter om geld in het voetbal.
Hangt er vanaf wie je beledigt. Vooral iemand van een Duitse wandelvereniging kan je voor iedere kleine belediging er heel lang af smijten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is een mythe toch dat je hier überhaupt een ban kunt krijgen.
Met een nieuwe OP gaat de prijzenkast ongetwijfeld ge-update wordenquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kan deze in de OP?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Lijkt me voor een keer een uitstekend idee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan eventueel de foto van de selectie met de beker vervangen door een foto van de selectie met de JC Schaal, maar weet niet wat anderen daar van vinden.
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevantquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een wijze uitspraak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
In al die jaren heb ik je hier nog nooit zoiets verstandigs zien posten. Complimenten!quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben voor Ajax dus mijn mening is niet relevant
Net naar "Voetbalpraat" gekeken. Ze noemden Forest ook vergane glory. Met die toevoeging, dat ze nog steeds 4 keer zoveel betalen als salaris dan Nederlandse topclubs.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je weet dat ze inmiddels PL spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |