abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:05:19 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214753408

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:06:50 #2
474254 GurneyIsBestOke
pi_214753417
Ik zie nu de tweede achternaam van Hugo Bueno

Zijn we er toch weer ingetuind. Lopez 2.0 :{
Makkelijk eerste
  maandag 19 augustus 2024 @ 14:27:13 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214753528
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
Het verbaast me toch dat Geert nog niet weg is. Gisteren kon hij het ook weer af met 2 vingers in z'n neus.
Ja het is echt een genot om te zien hoe makkelijk hij aanvallers de baas is in één op één duels. Soms zo makkelijk dat gemakzucht op de loer ligt.

Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
pi_214753692
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
pi_214753737
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
Wie zegt dat die wacht op de absolute top?
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:13:13 #6
262211 hhh38
pi_214753864
quote:

[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
pi_214753908
twitter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_214753965
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Precies dit ja. Feyenoord heeft het Europees gezien gewoon niet goed genoeg gedaan.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:37:33 #10
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754036
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
Makkelijk eerste
pi_214754055
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
Chelsea vindt dit een leuke opmerking.
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:47:28 #12
262211 hhh38
pi_214754088
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:48:20 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754091
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft :)
100 miljoen!
Makkelijk eerste
pi_214754110
quote:
:D. Dat zou echt waanzinnig dom zijn.
pi_214754116
quote:
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 15:54:58 #16
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214754131
quote:
Goed gek
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214754141
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
pi_214754156
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:56 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
Hij kan wel echt heel hoog springen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:01:40 #19
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754169
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Makkelijk eerste
pi_214754175
quote:

[..]
Zal best, maar denk dat meer dan de helft van de PL teams hem evengoed kan gebruiken, en met een eenjarig contract is het voor hun een koopje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:03:50 #21
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214754179
Soms vraag je je af hoe vaak mensen iemand moeten zien spelen om te zien dat die niks toevoegt. Zou echt onbegrijpelijk en dom zijn als ze geen vervanger halen.
pi_214754182
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Op de training legt hij elke bal erin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754186
Krabby hoopt dat er geen vervanger komt want dan kan hij weer krantjes vullen

krabby denkt heel het transferbeield te weten van feyenoord

pleur op met die gast

feyenoord gaat heus nog wel een spits halen want die euda kan er geen tering van
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_214754213
twitter

wat doet die hier dan?/

gaat hij hier beter van voetballen ofzo :)
pi_214754214
Waarom zou Feyenoord een vervanger halen? Carranza is er toch? Of speelt die inmiddels voor Dordrecht.

Gimenez, Geertruida en Hancko blijven hopelijk allen binnenboord. Heb er geen vertrouwen in dat hun vertrek goed wordt opgevangen.
pi_214754260
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]

wat doet die hier dan?/

gaat hij hier beter van voetballen ofzo :)
Misschien ligt het aan mij maar bij alle tweets hier van ESPN als ik op het play-knopje druk gaat het filmpje niet spelen maar wordt ik naar een random pagina met feyenoord op de espn-website gestuurd en ik word er KNETTERGEK van.

Maar anyways, dit heb ik spelers wel vaker zien doen. Zal wel helpen als je een korte warming up hebt ofzo.
What Would Goku Do
pi_214754262
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.

Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:18:26 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214754268
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.

#dromenmag
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214754303
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.

#dromenmag
Ik was definitief klaar met Ueda toen hij in de bekerfinale verzuimde om de 2-0 te maken.
pi_214754308
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.

Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.

Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754343
Ueda kan wel hoog springen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_214754361
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:27 schreef De_Kraam het volgende:
Ueda kan wel hoog springen.
Moet zij weten. Feyenoord schakelt door en blijft Heineken tappen.
pi_214754383
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.

Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk. Ik had destijds dezelfde mening over Bozenik moet ik zeggen _O-
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:37:03 #34
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754424
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:

Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.

Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Makkelijk eerste
pi_214754429
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Wout Weghorst lijkt me wel goed in dit systeem te passen. Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:47:46 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_214754508
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.

Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Blijft toch vrij bijzonder dat Feyenoord 9 miljoen betaald heeft voor Ueda. En dat kenners aangaven dat het echt een goede aankoop was. Was hij in België dan ook een 'klinische afmaker'?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_214754512
quote:

[..]

Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
pi_214754534
Ueda komt heel veel fysieke kracht tekort voor een topclub

als je 2 keer blaast dan ligt hij op de grond

hij verliest elk duel

kopduels gaat hij nooit winnen

hij is meer een spits voor een middenmoter die countert met veel ruimte

ik heb nog niets gezien van zijn scorend vermogen

hij heeft aardig wat kansen om zeep geholpen

een spits op dit niveau van Feyenoord moet ook persoonlijkheid hebben op het veld

door zijn afkomst mist hij die ook nog is

japanners zijn goede mensen maar zijn gewoon te bescheiden

Op dit niveau moet je altijd spelers hebben met vechters mentaliteit
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 16:52:33 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_214754546
#KLAASED
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_214754576
quote:

[..]

:? :?

Dit zijn feiten verdraaien voor je eigen gewin. :)
pi_214754587
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september. :)

Hij zal jullie niet teleurstellen.
pi_214754604
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214754608
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
Maar dan help ik je graag een handje.
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 16:59:16 #44
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_214754612
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Is goed :)

En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
pi_214754621
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Is goed :)

En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
Ik probeer mij juist heel erg afzijdig te houden de laatste weken!

(Vooral ook omdat het niet helpt) :)
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:03:23 #46
474254 GurneyIsBestOke
pi_214754638
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=

Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
Je moet wel over alle competities kijken, hij begon ook in de basis tegen Groningen en AS Roma, en speelde een helft tegen RKC (en 40 minuten uit bij Roma, maar dat was een pittige invalbeurt). Dat waren best wat kansen achter elkaar, vond ik, en hij was die vier wedstrijden niet een klein beetje maar héél slecht.
Makkelijk eerste
pi_214754953
quote:
Algemeen directeur Dennis te Kloese gaf eerder aan dat het geen probleem hoeft te zijn om drie spitsen in je selectie te hebben. Daar plaatst Krabbendam echter zijn vraagtekens bij. "Normaal is dat natuurlijk wel een probleem. Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen. Je kunt eigenlijk van een probleem een soort luxeprobleem maken door het zo op te lossen. Als het bod goed is, gaat Feyenoord gewoon meewerken aan een transfer van Giménez."
echt die krabbendam is echt een mongool

quote:
Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen.
alsof die ueda ineens met water gaat gooien ofzo als er nog een spits bij komt

en die caranza heeft ook nog niets laten zien

ja die 2 spelers zullen heeeeeeeel erg boos worden als er een topspits bij komt
pi_214755097
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:

[..]

Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
Dan nog liever Uedaids
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:21:42 #49
262211 hhh38
pi_214755251
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij :P
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:32:25 #50
474254 GurneyIsBestOke
pi_214755321
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:21 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij :P
Kan gebeuren maat.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')