SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ja het is echt een genot om te zien hoe makkelijk hij aanvallers de baas is in één op één duels. Soms zo makkelijk dat gemakzucht op de loer ligt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef H.FR het volgende:
Het verbaast me toch dat Geert nog niet weg is. Gisteren kon hij het ook weer af met 2 vingers in z'n neus.
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is ie zelf vrij kritisch op z'n volgende bestemming.
Wie zegt dat die wacht op de absolute top?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geertruida is voor Feyenoord erg belangrijk, maar Europees gezien gewoon een subtopper.. te klein voor het tafellaken, te groot voor het servet. Waarom zou je als Europese topclub diep in de buidel tasten voor een speler die nergens echt in uitblinkt. Feyenoord moet iets beter presteren in Europa en / of Geertruida moet basisspeler worden in Oranje.. dat soort zaken wil nog wel eens helpen.
Precies dit ja. Feyenoord heeft het Europees gezien gewoon niet goed genoeg gedaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Ligt hopt al tijden van de ene naar de andere Europese topclub en die is niet (veel) beter. Maar goed, wij hebben de halve finale van de CL niet gehaald dus Geertruida staat er minder goed op.
Chelsea vindt dit een leuke opmerking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is ook nogal belachelijk hoe Man U haar spelers haalt, maar steeds minder PL-clubs geven op een onzinnige manier hun centjes uit heb ik het gevoel.
100 miljoen!quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Krabby komt er geen vervanger als Gimenez vertrekt. In dat geval hoop ik dat ie blijft
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Goed gekquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Hij kan wel echt heel hoog springenquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog nooit iets zien doen dat op voetballen lijkt, eigenlijk.
Zal best, maar denk dat meer dan de helft van de PL teams hem evengoed kan gebruiken, en met een eenjarig contract is het voor hun een koopje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de training legt hij elke bal erin.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap sowieso niet zo goed dat Ueda niet in het wanhoopsrijtje komt met Pedersen, Lopez en Kasanwirjo. Op een gegeven moment mag je toch concluderen dat het niks meer gaat worden? Of ziet Priske er toch iets in?
Misschien ligt het aan mij maar bij alle tweets hier van ESPN als ik op het play-knopje druk gaat het filmpje niet spelen maar wordt ik naar een random pagina met feyenoord op de espn-website gestuurd en ik word er KNETTERGEK van.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
wat doet die hier dan?/
gaat hij hier beter van voetballen ofzo
Ik was definitief klaar met Ueda toen hij in de bekerfinale verzuimde om de 2-0 te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
Overigens zou ik het wel enorm cool vinden als die Ueda ineens alsnog heel veel mondjes gaat snoeren. Misschien voelt ie zich ineens belangrijk, scoort een paar goals en komt ie ineens los. Ik weet dat dit zomaar in het Efteling Sprookjesboek had kunnen staan, maar wie weet gaan we allemaal straks buigen oid bij het enorme aantal doelpunten wat die dan toch in zijn mars bleek te hebben.
#dromenmag
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.
Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk. Ik had destijds dezelfde mening over Bozenik moet ik zeggenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.
Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Probleem met Ueda is vooral dat het een hele slechte invaller is. Fysieke kracht om iets te forceren in een noodsituatie heeft hij niet en in een team dat zoals gisteren 5-0 voorstaat waar niemand het nog ene fuck boeit of je nog een zesde maakt of niet heeft iedere invallende spits het lastig. Eigenlijk heeft hij alleen in die 2 situaties speelminuten gemaakt, op de fase aan het einde van vorig seizoen na waarin hij een aantal wedstrijden op rij in de basis stond en prompt begon te scoren.
Niet dat ik in de Ueda-fanclub zit en z'n transfersom is natuurlijk veel te hoog geweest, maar het zou me aan de andere kant ook niets verbazen als hij als vaste basisspeler 20 goals zou maken.
Wout Weghorst lijkt me wel goed in dit systeem te passen. Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook al zou hij er 20 maken, als spits van Feyenoord moet je ook wel een beetje druk kunnen zetten, af en toe een balletje kunnen kaatsen, met slimme loopjes jezelf of anderen vrijspelen. Dat heeft hij allemaal niet.
Iedere redelijke spits, van Kaj Sierhuis tot Sam Lammers maakt er in dit Feyenoord minimaal 20. Dat maakt het alleen nog geen niveau dat je moet nastreven.
Blijft toch vrij bijzonder dat Feyenoord 9 miljoen betaald heeft voor Ueda. En dat kenners aangaven dat het echt een goede aankoop was. Was hij in België dan ook een 'klinische afmaker'?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.
Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, in februari/maart miste Santi een serie wedstrijden en speelde Ueda regelmatig, en dat was echt verschrikkelijk met als dieptepunt die bekerpot tegen Groningen. Op het einde van het seizoen was het ook allemaal weinig verheffend, daar zat één prima goal tussen maar ook een intikker en een bizarre buitenspelfout van de tegenstander.
Ik zie er geen speler in die op basis van individuele klasse wel eens een goaltje bij prikt. Gewoon een oké klinische afmaker bij goed uitgespeelde aanvallen, maar het is verder echt te beperkt.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september.![]()
Hij zal jullie niet teleurstellen.
Maar dan help ik je graag een handje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.
Is goedquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel voor dat jullie Ueda een eerlijke kans geven vanaf 1 september.![]()
Hij zal jullie niet teleurstellen.
Ik probeer mij juist heel erg afzijdig te houden de laatste weken!quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is goed![]()
En als hij dat wel doet zul je je er op de één of andere manier wel weer uit lullen.
Je moet wel over alle competities kijken, hij begon ook in de basis tegen Groningen en AS Roma, en speelde een helft tegen RKC (en 40 minuten uit bij Roma, maar dat was een pittige invalbeurt). Dat waren best wat kansen achter elkaar, vond ik, en hij was die vier wedstrijden niet een klein beetje maar héél slecht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Behalve die serie aan het einde heeft ie alleen een basisplaats gehad tegen Sparta ergens begin februari, verder in februari en maart weinig minuten gemaakt hoor: https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=
Verder niet oneens met je hoor, maar ik denk dat er wel meer in zit dan wat er bij ons uit komt en dat het feit dat hij met veel speeltijd prompt begon te scoren daar wel een glimp van was.
echt die krabbendam is echt een mongoolquote:Algemeen directeur Dennis te Kloese gaf eerder aan dat het geen probleem hoeft te zijn om drie spitsen in je selectie te hebben. Daar plaatst Krabbendam echter zijn vraagtekens bij. "Normaal is dat natuurlijk wel een probleem. Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen. Je kunt eigenlijk van een probleem een soort luxeprobleem maken door het zo op te lossen. Als het bod goed is, gaat Feyenoord gewoon meewerken aan een transfer van Giménez."
alsof die ueda ineens met water gaat gooien ofzo als er nog een spits bij komtquote:Houd je spitsen dan maar eens rustig. Dat is natuurlijk heel lastig om te managen.
Dan nog liever Uedaidsquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Treetje hoger Depay wellicht in de thuishaven.
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierijquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt daarbij een beetje met een flutargumentatie dat het niet logisch zou zijn, maar iedereen ziet Ueda toch voetballen?
Kan gebeuren maat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat is dus weer een beetje een classic Krabby analyse waarin de woorden "als" "zou" en "kunnen" om de haverklap vallen. Sorry voor de paniekzaaierij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |