Blijft toch mooi dat er elke keer een stadion volledig over de rooie gaat omdat Santi ongeveer een minuut GodGod aan het bedanken is maar hij er eigenlijk nooit geel voor krijgt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:32 schreef De_Kraam het volgende:
Als Santi blijft ga ik god op mijn blote knieën bedanken.
@:kingroland
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Steven Berghuis kan weer rustig slapen.
13 miljoen. Ik zou gewoon nooit meer reageren als Atletico belt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
Ajax zou zomaar een pingel kunnen krijgen en dat Brubby hem neemt, voor de veiligheid van de supporters toch wel fijn dat er dan een net hangtquote:
Dat is niet te hopen voor Wout.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is ongetwijfeld weer 'geblesseerd' ofzo een paar dagen ervoor.
Daar hebben ze nog niet eens die gemankeerde psver voor. Ik snap niet dat ze überhaupt met zoiets aan durven komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met nog 7 maanden te leven? ⏳
Dit is gewoon respectloos naar de speler.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weer heel hard gelachen.
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Overdreven gedoe vanuit de KNVB vooral, aangezien Feyenoord vorig seizoen de enige club was waar er geen wedstrijd heeft stilgelegen.quote:
Jammer inderdaad dat Ajax maar blijft spelen met voetballers die we als supporters gewoon moeten bekogelen. Aan de andere kant kan je hen het met deze stroeve transfermarkt niet te veel verwijten dat ze nog spelers hebben die dit soort geweld uitlokken.quote:
Ik gun Geert een geweldige transfer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Dit account met Groningen nieuwtjes () denkt te weten dat Geertruida gaat verlengen (en dus blijven) en dat er nog een andere verrassing komt.
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gun Geert een geweldige transfer.
Maar ik gun mezelf ook nog een jaar Geert.
Aanvoerder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvoerder.
Rugnummer 7.![]()
Basisspeler Oranje worden.
Europese topwedstrijden spelen.
En natuurlijk nog een keer kampioen worden.
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die jongen kan zich vooral persoonlijk nog prima ontwikkelen bij Feyenoord. Op het voetballende gedeelte zit hij wel aan de top van de Eredivisie en is hij het wel ontgroeid, maar dat kunnen we wel van meer spelers zeggen.
Daarnaast zal de interesse dus wel echt meevallen anders was hij allang weggeweest.
Nog even een half jaartje knallen in onder meer de CL en dan een mooie stap maken.
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk ja? Die loopt al sinds hij net uit de luiers is rondom de Kuip rond. Lijkt me juist dat hij op dat vlak ook wel klaar is.
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvoerderschap is een hartstikke mooie ontwikkeling voor deze jongen.
Daarom gun ik hem ook een mooie transfer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vraag me alleen wel heel sterk af wat Geert in godsnaam nog te winnen heeft bij nog een jaar eredivisie. Nog sterker dan bij Hancko zelfs.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat echt de meest overschatte rol in het voetbal die er is. Maar dat is een persoonlijk ding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |