Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme clubquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Wotte het volgende:
Gaat Feyenoord nog transferklappers maken wat zeggen jullie? Ze zou zeggen dat ze, gezien de vermeende biedingen, wel vrij hoog in de boom te zitten ten opzichte van de markt.
Ook wel enigzins riskant in de meeste gevallen gaat de transfersom niet omhoog als het aantal resterende contractjaren daalt.
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom tekenen die jongens ook allemaal bij indien het niet doorgaat, warme club
Absoluut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zou Geertruida ook bijtekenen denk je?
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Iets uit te leggen aan flopspits Ueda
KrabbyGod
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
Stukje Butterfly effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Krabby lekker met al zijn aannames en hypothetische situaties.
Parodie op een journalist.
Weer een fantastische analyse hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Ja zou je wel willen he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zegt ik er kleven wel wat risico's aan in principe moet je gewoon cashen deze zomer.
30 van Wieffer maar voor de rest toch nog niets verkocht of heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt best mee, er is al zo'n 50 miljoen binnengekomen.
CL miljoenen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
30 van Wieffer maar voor de rest toch nog niets verkocht of heb ik wat gemist.
Arne Slot voor 15 miljoenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog nietquote:
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zitten er niet eens bij, en die van vorig seizoen ook nog niet
Jij mist wel vaker wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja. En er vloeien ook nog wel wat bonusjes en doorverkoop hier en daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke. Ja, die bedragen was ik ook alweer vergeten
Kregen we ook niet iets voor Minteh via een vage constructie?
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisterenquote:
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
Je hebt gelijk jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Arne Slot voor 15 miljoen
Summerville 5 miljoen van ontvangen
"Hoi Ayase, je speelt niet omdat je er geen klote van. Wellicht kan je het beter ergens anders proberen"quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KrabbyGod
Die Bueno heeft vast ook gelachen toen hij binnen vijf minuten die assist gaf, die zal ook gedacht hebben 'wat is dit voor kneuzenkermis'quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kan hij dus beter weg, ik zag hem zondag ook weer puur voor de gein drie spelers uitkappen in zijn eigen strafschopgebied.
25 miljoen is nog meer geld, maar dat zou natuurlijk wel een teleurstellend bedrag zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Veelscorende spitsen gaan eigenlijk altijd wel voor veel geld. Pavlidis met een jaarcontractje ging ook al voor 17, geen enkele goal in de CL.
Jup dat is de hele kracht van die podcast. Want Krabby is vooral een gezellige vent die heel weinig van voetbal begrijpt. Het enige leuke wet die over voetbal te melden heeft zijn persoonlijke verhalen met/over individuen uit het voetbal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Krabby in dat podcastje nou juist wel goed te pruimen, al gaat het daar dan ook nauwelijks echt over voetbal.
Misschien kunnen we het tientje van Sjaak Swart terugstortenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
Feyenoord is Ajax niet dat elke dubbeltje moet omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |