abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214764475
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:23:02 #252
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_214764631
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:52 schreef H.FR het volgende:
Is die Mitchell nou geblesseerd, blijkt hij er toch weinig van te kunnen of is er iets anders?
Daar ben ik vrij zeker van ja

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Makkelijk eerste
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 22:28:21 #253
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_214764654
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Leuk al die interesse, maar hij moet wel ff vaart maken met kiezen
pi_214764945
quote:
Is gehaald voor Dordt
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:27:36 #255
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214764978
Lees her en der dat er nog een huurspeler aan zit te komen. Weet verder ook niets.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:43:26 #256
262211 hhh38
pi_214765034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:27 schreef fetX het volgende:
Lees her en der dat er nog een huurspeler aan zit te komen. Weet verder ook niets.
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?
pi_214765042
We want Szymanski!
pi_214765416
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 20:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Kan er wel mee leven.. voor 500k gehaald, nauwelijks iets gepresteerd, ook niet bij Sassuolo.. dan is 4,5 miljoen toch netjes.
Gehaald voor 2m, dus met salaris/fees voor zaakwaarnemer, opleidingsvergoedingen etc houd je er in principe niet echt op over. Kan er ook wel mee leven, daar niet van, maar je mag hopen tegen beter weten in toch. Vind het nou ook weer niet zó’n slechte speler. Tuurlijk, jij en ik hebben waarschijnlijk een betere voorzet, maar als ADHDer op de brommer is het wel een leuk handenbindertje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 21 augustus 2024 @ 02:08:53 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214765422
quote:
En Kasanwirjo te slecht Tsoungui verhuurd en Trauner geblesseerd. Mogen wel blij zijn als Geertruida en Hancko niet verkocht worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214765423
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:13 schreef snabbi het volgende:
Ik las hier nog geen discussie over de interesse voor Milambo door Lazio voor 15m. Ik zie best talent bij Milambo maar is dat niet aan de hoge kant -- moet hij niet eerst langer bewijzen dat ie goed speelt?

Ik zou eigenlijk langer laten doorontwikkelen bij ons en niet voor de 15m gaan. Al vind ik dat nu te hoog geprijst, lijkt me dat hij wel door kan groeien naar grotere bedragen.
Zou het er ook niet voor doen. Is hij het nu echt al onmiskenbaar waard? Nee, vast niet, maar het lijkt een ventje met heel wat potentie, eerst maar eens sportief van oogsten, we hoeven nu niet te verkopen. Pas boven de 20 kun je van een “eigenlijk” niet te weigeren bedrag spreken.
pi_214765427
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[ x ]
Wat?! :D

Krijgen we straks met Praag en Kopenhagen 3 clubs die tegen elkaar op gaan bieden :X

Goed, dan zal er 1,4m, 1,6m en 1,67m geboden worden, maar toch ^O^
pi_214765429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Heeft Dennis al een leuke package deal voor Bullaude, Kasanwirjo en Walemark op marktplaats gezet?
pi_214765435
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 23:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hebben Ueda, Ivanusec en Zerrouki Dennis getraumatiseerd?
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).

Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:

Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m

Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
pi_214765614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 15:47 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je iemand echt goed wilt martelen moet je hem opsluiten in een kamer met Krabbekut en ZKA en dan verplicht dagen naar hun gelul laten luisteren
Krabby is alles wat ZKA had willen zijn
pi_214765727
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 02:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Prima, maar dan lijkt het me wel wenselijk dat er eens een koopoptie op zit, zo schiet je er ook geen niet echt mee op.m (zowel financieel als een stukje continuïteit).

Vind het ook wel erg opmerkelijk worden, dat je voor het tweede jaar de CL miljoenen pakt, ook deze zomer alweer 50 miljoen hebt binnengeharkt, en dit zijn tot nu toe je uitgaven:

Ling 4,0m
Hadj Moussa 3,5m
Mitchell 2,5m
Nadje 0,5m
Haen 0,15m

Ben erg benieuwd wat hier nu achter zit, lijkt wel alsof Dennis is vergeten dat we dit jaar nog een unieke kans hebben om voor de derde keer op rij 30-50m uit de CL te harken.
Dit team is natuurlijk meer dan sterk genoeg om minimaal 2e te worden. Dus 30 miljoen investeren om straks 30-50 miljoen te ontvangen levert per saldo ook niet veel op. Voor de ervaring en aantrekkingskracht wel belangrijk dat zeker.

Het kampioenschap is wel belangrijker. Daar mis je voorin gewoon wat tenzij die Osman echt de missing link is. En een vervanger voor Wieffer.

[ Bericht 2% gewijzigd door CR7 op 21-08-2024 07:46:07 ]
pi_214765796
Ik ben eigenlijk wel fan van de tactiek eigen jeugd + goedkope 'project signings' + directe versterkingen huren uit de PL. Stuk minder financieel risico en je zit zowel op de korte als de lange termijn goed.

En gezien de oneindige groei van de walgelijk megalomane PL lijken clubs van het kaliber Feyenoord ook niet veel andere opties te hebben.
pi_214765851
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 07:57 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben eigenlijk wel fan van de tactiek eigen jeugd + goedkope 'project signings' + directe versterkingen huren uit de PL. Stuk minder financieel risico en je zit zowel op de korte als de lange termijn goed.

En gezien de oneindige groei van de walgelijk megalomane PL lijken clubs van het kaliber Feyenoord ook niet veel andere opties te hebben.
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld op
pi_214765860
Ik maak mij niet zo zorgen, de lekkende geruchtenkraan is ook lekker dicht gedraaid dus Dennis zal ons vanzelf komen verrassen. :)
pi_214765864
Al durf ik het ook bijna niet te zeggen dat Zerrouki gewoon als prima vervanger gezien wordt van Wieffer en de noodzaak om dit aan de bovenkant te versterken minder groot zal zijn.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:31:17 #270
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_214766244
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 08:08 schreef alopio het volgende:

[..]
Maar een aankoop ala Hancko, Gimenez of Timber is ook wel fijn. Staan er vrijwel direct en leveren ook gewoon geld op
Onder dat rijtje spelers past ook Zerrouki en Ueda. Niet alles kan een voltreffer zijn.

Ik heb zelf het gevoel dat ze deze zomer niet te veel willen uitgeven. Ze verwachten met deze selectie een 2e plaats, dus weer CL. En kapitaal willen ze creëren door de jeugd de kans te geven. Milambo, Read en Zechiël. Ik denk nog 1 transfer erbij van +/- 5 tot 8 miljoen(El Azzouzi?).

Van de inkomsten(Verkoop Slot en Wieffer + CL inkomsten) VvF uitkopen en Stadion Feyenoord N.V. overnemen. Voor de supporters niet de leukste keuzes, maar voor de toekomst/fundament van de club wellicht wel de juiste. Al ben ik met het stadion dossier niet heel bekend....
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:08 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766250
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hebben-bij-mijn-club

quote:
Wat zei Slot?

‘Hij kan zo goed praten, hè. Hij legde uit dat voor mijn ontwikkeling spelen het belangrijkste is. Als ik bij Feyenoord 1 alleen maar meetrain en op de bank zit, heb ik geen ritme, terwijl hij verzekerde mij op een dag nodig te hebben. “Spelen is goed voor je benen, dus ga spelen”, zei hij. “En wees niet gefrustreerd”. Na dat gesprek voelde ik me wel opgelucht, lichter. Hij heeft een plan met me, dacht ik. Dat bleek ook. Slot heeft me laten debuteren in de Eredivisie, de Conference League, de Europa League en de Champions League. Zoiets vergeet je nooit. Bovendien is hij een trainer van wie ik echt veel heb geleerd en dan vooral als het gaat om positionering in het veld, weten waar jij bent ten opzichte van de bal, je tegenstander en medespelers. Maar ook in het positie kiezen voor het doel ben ik veel beter geworden. En in het zoeken naar driehoekjes, hè, dat deden we heel vaak onder Arne. Alles wat ik heb geleerd, probeer ik nu mee te nemen.’
Oh Arne.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:16 #272
262211 hhh38
pi_214766253
https://www.vi.nl/pro/ove(...)hebben-bij-mijn-club

Mooi interview met Milambo in VI. Verstandige jongen die ver gaat komen :)

En een stukje over de methode Priske:
quote:
Hoe anders is het onder Brian Priske?

‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’

Ook naar jou toe?

‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’

Na afloop staan jullie nu in een scrum.

‘Dat is ook nieuw voor Feyenoord. De trainer neemt dan kort het woord, dat we, zoals na Willem II, niet in teleurstelling moeten blijven hangen, dat we gewoon hard moeten blijven werken en dat we trots kunnen zijn op onszelf. Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Die 1-1 tegen Willem II is toch een klein wonder? Normaal win je die wedstrijd als je kijkt naar het balbezit dat we hadden en de kansen die we creëerden. Het is pijnlijk puntenverlies, maar tegelijkertijd zijn we net begonnen en is het dan ook wel zaak om snel door te schakelen.’
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:32:33 #273
262211 hhh38
pi_214766254
Ja godver _O-
  woensdag 21 augustus 2024 @ 09:34:30 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214766268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:32 schreef hhh38 het volgende:
Ja godver _O-
Als nou iemand de rest nog post hebben we het hele interview :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214766270
quote:
quote:
Hoe anders is het onder Brian Priske?

‘We werken keihard, deze week hebben we twee dagen achter elkaar echt zwaar getraind. We doen dat in wat andere vormen dan we gewend waren, maar dat went snel. Verder is het tactisch wat anders en zit het ’m onder meer in de manier van coachen. Arne Slot coachte, maar observeerde ook veel. De nieuwe trainer is echt ontzettend fanatiek in zijn coaching.’

Ook naar jou toe?

‘Hij heeft mij beelden laten zien waaruit bleek dat ik nog hongeriger moet zijn voor het doel van de tegenstander. De trainer had daar drie momenten voor uitgezocht. Eén keer zie je dat ik werd ingehaald door de scheidsrechter, dat ik aan de zijlijn stond, de bal naar Igor (Paixão, red.) speelde, die ’m doortikte naar Dávid (Hancko). Je zag de scheidsrechter (Dennis Higler) naast mij staan en hij sprintte het strafschopgebied wel in, maar ik níét. Vond ik best confronterend, haha, maar hij had wel gelijk. De trainer wilde ermee zeggen dat ik nóg gieriger moet zijn voor die goal en dat ik dit moest meenemen naar de volgende wedstrijd.’
Oh Brian.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')