SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:04 schreef maily het volgende:
Gewoon opzijschuiven en er nog wat andere boodschappen bijleggen.
Of dingen eruithalen.
Och, praat me er niet van. 3 tassen vol bierblikjes, en dan maar 1 inleverapparaat, dat ook steeds blikjes weigert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:06 schreef aeque het volgende:
Mensen die hun jaar voorraad aan blikjes en flessen aan het inleveren zijn. Dat is ook zo'n fijn irritatie dingetje.
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Och, praat me er niet van. 3 tassen vol bierblikjes, en dan maar 1 inleverapparaat, dat ook steeds blikjes weigert.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:06 schreef aeque het volgende:
Mensen die hun jaar voorraad aan blikjes en flessen aan het inleveren zijn. Dat is ook zo'n fijn irritatie dingetje.
Inderdaad. Maar het moet hier in Nederland natuurlijk weer anders...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legen
Context is wel belangrijk hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wordt tijd voor die apparaten die je in buitenland ziet, hele zak erin kunnen legen
Sommige winkels hebben die al.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het moet hier in Nederland natuurlijk weer anders...
Met alleen die quote van @hemarookworst zou het over heul iets anders kunnen gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
maily.... Lees jij wat anders dan?
Vertel?
Amy.quote:
Ik wachtte al op een dergelijke opmerkingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:13 schreef maily het volgende:
[..]
Met alleen die quote van @:hemarookworst zou het over heul iets anders kunnen gaan
Een voorbedachteraadjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik wachtte al op een dergelijke opmerking
Ik ook - als ik wat vergeten ben en dat is helemaal aan de andere kant van de winkel. Dan gewoon even lopen, en niet met de kar die kant op.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik laat mijn wagentje ook wel eens ergens staan bij de supermarkt, omdat vaak mensen met hun wagentje, rollator of scootmobiel het hele vak blokkeren, zonder wagentje wurm ik me daar gewoon even tussendoor
Soul heeft een eigen AH mandje.quote:
Je krijgt ook elke discussie op het werk stil met een 'that's what she said last night'quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Een voorbedachteraadje![]()
Ik hou ervan
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt ook elke discussie op het werk stil met een 'that's what she said last night'
Ja, maar zet dan de kar wel meestal ergens waar hij niet in de weg staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook - als ik wat vergeten ben en dat is helemaal aan de andere kant van de winkel. Dan gewoon even lopen, en niet met de kar die kant op.
Gewoon alvast in de rij bij de kassa zetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar zet dan de kar wel meestal ergens waar hij niet in de weg staat.
Ik sta hier al een tijdje.quote:
Waar jij vindt dat hij niet in de weg staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar zet dan de kar wel meestal ergens waar hij niet in de weg staat.
En alles op de band zetten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon alvast in de rij bij de kassa zetten.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Voor de laatste keer het spijt me
Ooohhh vandeweek had ik iemand voor me in de rij, die aan het bellen was met zn partner waar ze bleef met de boodschappen, ze was er maar net op tijd. Was een heel lange rij (toeristenwinkel) aan de ene kant snapte ik het natuurlijk wel, maar aan de andere kant vond ik het wel wat ergerlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon alvast in de rij bij de kassa zetten.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:06 schreef aeque het volgende:
Dat noemen we toch vrouwen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zoiets bedoelde je?quote:
Op luidspreker?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooohhh vandeweek had ik iemand voor me in de rij, die aan het bellen was met zn partner waar ze bleef met de boodschappen, ze was er maar net op tijd. Was een heel lange rij (toeristenwinkel) aan de ene kant snapte ik het natuurlijk wel, maar aan de andere kant vond ik het wel wat ergerlijk
* gebrokenglas verschiet van kleurquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat noemen we toch vrouwen?
[..]
Zoiets bedoelde je?
Precies NIET.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat noemen we toch vrouwen?
[..]
Zoiets bedoelde je?
Haha ja, gewoon voor het bier, dat hebben mensen niet nodigquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:26 schreef maily het volgende:
[..]
Waar jij vindt dat hij niet in de weg staat.![]()
Heb 't weleens gehad met de kerstwaanzin dat ik mijn kar in eerste instantie niet kon terugvinden.
Na een kwartier pas. Met dank aan de opvallende boodschappentassen.
Gib mein fahrad zuruck.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, gewoon voor het bier, dat hebben mensen niet nodig![]()
Tijdje geleden in Duitsland was er opeens een andere mevrouw met mn wagentje vandoor, dacht dat het haar wagentje was. Moest ik in mn slechte Duits het wagentje terugvorderen
Das ist von mij!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tijdje geleden in Duitsland was er opeens een andere mevrouw met mn wagentje vandoor, dacht dat het haar wagentje was. Moest ik in mn slechte Duits het wagentje terugvorderen
Hoe kun jij met waar je vandaan komt en waar je nu woont niet gewoon prima Duits?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat nog net niet, ik hoorde alleen zijn kant. Hij klonk wel gestresst dat ze er nog niet was. Denk dat als ze te laat was geweest ze ruzie hadden gehadquote:
Ja, ik ben een grote mislukkingquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe kun jij met waar je vandaan komt en waar je nu woont niet gewoon prima Duits?
Ergens is wat misgegaan.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
Die apparaten waarin je je zak boodschappentas in kunt leeggooien zal hier in onze supermarkt niet snel geplaatst worden; ze hebben net 2 nieuwe reguliere apparaten geplaatst daar.
En daar heb je idd wel eens rijen met volle karretjes voor staan.
Na de verhuizing zal ik regelmatig naar de supermarkt gaan die daar het dichtst bij is, en verder wat vaker naar de Lidl.
*Laidlquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:36 schreef ToT het volgende:
Die apparaten waarin je je zak boodschappentas in kunt leeggooien zal hier in onze supermarkt niet snel geplaatst worden; ze hebben net 2 nieuwe reguliere apparaten geplaatst daar.
En daar heb je idd wel eens rijen met volle karretjes voor staan.
Na de verhuizing zal ik regelmatig naar de supermarkt gaan die daar het dichtst bij is, en verder wat vaker naar de Lidl.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd om even de motor van stal te halen
Tot later
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:02 schreef maily het volgende:
ESF / [SLOWCHAT] #2424 Niet doen!, zei de moeder van GeorgeM
Nogmaals; context!!
Maar zonder context zijn dingen zoveel leuker.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:02 schreef maily het volgende:
ESF / [SLOWCHAT] #2424 Niet doen!, zei de moeder van GeorgeM
Nogmaals; context!!
Een vliegende draakquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Wow, kwam de Draco Volans tegen op internet, wat een leuk diertje om te zien!
[ afbeelding ]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Draco_volans
@drakinquote:
En in de omschrijving noemen ze het ook nog frites!quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
Om je kind koel te houden.
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar dat is zieligquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
Om je kind koel te houden.
[ afbeelding ]
Ben je niet de enige.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik lees de tt steeds als Karens die in de weg staan
Nee hoor.quote:
Ik dus net ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik lees de tt steeds als Karens die in de weg staan
Wel mijn types.quote:
Wat heb je gekocht?quote:
Ik ben gek op Karen`s.quote:
De harde paal van Leeuwardenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel leuk gedaan.Morgen eerste wedstrijd in nieuw stadion.
[ afbeelding ]
Gelijk gepost.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De harde paal van Leeuwarden
Maar ik bleef wel gewoon door rijdenquote:
quote:
Snotverquote:
Heb je fijn gemoterd?quote:
Kleine 2,5 uur ongeveer, was lekker jaquote:
Moi Lovy.quote:
Heb je een leuke dag?quote:
quote:
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.quote:
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niksquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja prima.Ik had een tas nodig en bij toeval eentje gevonden.Soul vond hem zo leuk en heeft er ook 1 gekocht.
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat is mooi.. soms ben je aan het zoeken en vind je niks
Lovelyquote:
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verderquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus,ik had al op verschillende sites gekeken.
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zijn de prijzen ook niet normaal voor ewn tas..dat denk ik ik kijk wel verder
Die zijn ook lelijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En ik wilde niet zo`n Gukki tasje.
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamquote:
Ah ok..quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
Een broodje paling?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was aan het toeren en kwam wel langs een viskraamMaar toen was ik ook al bijna thuis
Dus heb onderweg bij een bakker wat gehaald
quote:
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een broodje paling?
Best of both worlds?
Oew lekker!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Worstenbroodjes en saucijzenbroodjes
Stig gaat zo uitdelen.quote:
Je bent zelf...quote:
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.quote:
Collecteren dus!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.
Ik moet geld overhouden voor de orgelman op zaterdag.quote:
Beter duur dan niet te krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kost een Gods vermogen tegenwoordig.
Voor z'n drankorgel?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet geld overhouden voor de orgelman op zaterdag.
Oh ja, de vis wordt duur betaald.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
Nee, voor z'n wijnkelder.quote:
Kniertje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, de vis wordt duur betaald.
Dat is correct en tevens juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter duur dan niet te krijgen.
Precies. Ken uw klassiekers. Herman/Tong Heijermans.quote:
Harry Vermeegen die steeds een emmer water in z'n bakkes krijgt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja, de vis wordt duur betaald.
Totdat hij het dus echt niet meer grappig vond en nog een emmer kreeg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Harry Vermeegen die steeds een emmer water in z'n bakkes krijgt.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Totdat hij het dus echt niet meer grappig vond en nog een emmer kreeg.
Dat werd Sloan pa.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:42 schreef ToT het volgende:
Toen werd de vis wel wat duur betaald, inderdaad ja!
Hij liet geen Spaan meer heel!
Slaon pao!quote:
Hey Saartje.quote:
Ehhhh....het is donderdag hoor!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
Veel geslapen. Het is volgens mij nog zaterdag niet?
Blijf niet lang hangen
31-12-2011.quote:
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dagje weg en ík eindig in het mooie Deventer.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo lang ik maar niet dood ben![]()
![]()
![]()
Vogeltjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo lang ik maar niet dood ben![]()
![]()
![]()
Lekker met de motor weg geweestquote:
goed weer voor nuquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker met de motor weg geweest
Nee, ben sinds gisteren thuisquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
goed weer voor nu![]()
Ben je nog op vakantie?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben sinds gisteren thuis
Oh is het weer voorbijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ben sinds gisteren thuis
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Of non-binaire organen......ehhhh nee, dat werkt niet echt zo!
Huh? Ik kom net pas binnen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zat je weer eens te lurken tot je een rechts geluidje las?
Heb wel wat beters te doen dan hier constant lurken en dan pas te reageren. Zoals schijten wat ik net was doen nadat ik mijn laptop had aangezet.quote:
quote:
Och, over 6 weken weerquote:
Ga je dan lekker weg ook ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Och, over 6 weken weer
Wat een vreselijk leven!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Och, over 6 weken weer
quote:
Jij wil maar al te graag kleppenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou niet willen ruilen
helmklep op lijkt me niet fijn
Met de motor of dat niet?quote:
Uh neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil maar al te graag kleppen
Jaquote:
fap zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:49 schreef aeque het volgende:
Oke, genoeg internet voor vandaag.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100100630_3579a84a
quote:
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.quote:
Zo'n ding gebruiken?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
Het ding überhaupt laten maken.quote:
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Geef maar toe, zouden jullie ook doen.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk niet dat ik als man een fapje daarop zou doen, als vrouw ook nietmaar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat is oke
![]()
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh ik weet niet eens wat ze zei,,geluid stond uit
Uhmm eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.quote:
uh jawelquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben dus niet gezien waar het eigenlijk om ging?
ja dat zegt ze ookquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
Jezus dan ben je wel koekoekquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dildo is gemaakt aan de hand van de piemol van haar man en is gevuld met zijn as.
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".quote:
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.quote:
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.quote:
Nou ik denk idd dat ze zoiets wel gedacht heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ook al is hij overleden, ik voel mijn man nog steeds in me...".
Dan is hij voor altijd in haarquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij zou maar kapot gaan terwijl ze bezig is.
Te groot qua formaat hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van.... ja wel dat ze daar as in heeft gedaan van iets of iemand.. maar niet dat het de piemol afdruk is van haar man.
Lijkt me een verstandige keuzequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Enorm leuk centrum, gezellige sfeer! Genoeg te doen zonder echt te druk te zijn.
Size queen spottedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
mhoah ik vind hem vooral dun
Ik was al op zoek naar een gifje maar je was me voor.quote:
Zou deze ff overslaan ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar niet teruglees dan.
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Precies dat en ben er opgegroeid dus mag er graag komen ben al sinds 2008 weg en er is veel veranderd maar ook heel veel hetzelfde gebleven.
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!quote:
Het gaat alleen maar over een dildo met daarin de as van haar man.quote:
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kom op zeg dat ding ziet eruit alsof het 2cm doorsnee is! Oftewel dun!
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hallo, ik voel me hier al meer dan 10 jaar minderwaardig omdat ik met mijn 26cm en cola blik dik niet voldoe aan het FOK! gemiddelde van 30cm en 1.5e literfles dik. Mag ik dan ook even ventileren?
Stiekum word ik wel altijd blij van dat liedjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
Ow, allemaal opscheppers dus?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zeggen nooit welk gedeelte van die 1,5 literfles. Waarschijnlijk is het gewoon de hals.
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:35 schreef Shii het volgende:
Ik zie helemaal geen negatieve reacties, gewoon grappige ONZ-reacties, maar het zal wel aan mij liggen.
Altijd jij weer he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
Waarom is het nu weer nodig om negatief te reageren als een onderwerp je niet aanstaat.
I'm trying really hardquote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou. Het ligt aan mij
Sneer naar alle anderen, tr gezet.quote:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Sneer naar alle anderen, tr gezet.![]()
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Gezellige stad. Vooral ook in de wintermaanden met al die verlichte straten.
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah daar is de bleekselderijkip weer!
Mooi was datquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik als kind het dickens festival heb mogen meemaken voor het zo toeristisch werd he.
Vertelde dat vandaag nog toen we door die straatjes liepen. Toen was er op een ander moment van het jaar een vergelijkbaar evenement maar weinig mensen weten dat nog.
Niet sla haan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow is dat het, wist al niet wat ik ervan moest maken dus reageerde maar niet.
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet zeggen, het is best wel makkelijk leven als je gewoon iedereen lief vind.
Hahaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die harde cider van dat festival wordt nog steeds door veel dames gewaardeerd!
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Oké, het betekent dus niets dat ik lief ben.
Nee ik ben van na die tijd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahakan jij je nog herinneren dat we nog een festival met oude kledij hadden in Deventer vooral gecentraliseerd rondom de oude vrouwen gevangenis?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievDe rest is gewoon lief. Behalve @:ToT das een halve gare.
Klopt jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben van na die tijd.
Ik weet nog wel dat ze een pop met gestreept pak aan aaneengeknoopte lakens tussen de tralies door naar beneden af lieten zakken.
Wees eerlijk naar jezelf, das alles wat ik je wil meegeven kleine Padawan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]LASTER!
Ik ben hooguit een kwart gaar!
Lief dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Juist wel, jij kreeg een speciale post erover. Jij bent super duper lievDe rest is gewoon lief. Behalve @:ToT das een halve gare.
Mirror mirrorquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wees eerlijk naar jezelf, das alles wat ik je wil meegeven kleine Padawan.
Minpunt dit.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
On the wall, who is de knapste van ons ALLEMAAl?
Als ik in de spiegel kijk, kijkt de spiegel terugquote:
Mirrorception!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk, kijkt de spiegel terug[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
De woonkamer is een soort van rare IKEA showroom nu
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
De woonkamer is een soort van rare IKEA showroom nu
Ik wilde zeggen "ik hou van zweedse balletjes" maar dat gaat weer verkeerd opgevat worden.quote:
Volgens mij is de hoekbank hier het enige dat van Ikea af komt.quote:
quote:
Ik hou wel van Zweedse balletjesquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ik hou van zweedse balletjes" maar dat gaat weer verkeerd opgevat worden.
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Allemaal housewarming bij muis! Of is het dan holewarming?
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Ik "kom" wel als @ToT "klaar" is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Wat levert het me op?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Kun je gelijk nog even de laatste kozijnen verven en dan nog vloertje leggen in de gang en hobbykamer.
Alles meubels in elkaar zetten, boekenkasten inrichten.
Wil je adres of gaat het zo wel lukken?
Als je hard genoeg duwt past alles.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Uhm, hier zit ongetwijfeld een ongepaste grap in!
Dan komen ze uit de kast?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Krijg jij van mij een holewarming giftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat levert het me op?
Hmmm. Tempting wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg jij van mij een holewarming gift
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:16 schreef ieniminimuis het volgende:
En oh wee als de boeken verkeerd in de kast staan
Sow, die edit!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet het op kleur, op alfabet of op grootte?
Now breaks me the wooden shoe!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
Gats dei wete neimant hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wist zo even de Nederlandse schrijfwijze niet.
I must really even think of was it now with an f or with ph.quote:
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboordquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zei "Jij krijgt een holewarming gift" I dunno...
Oh for PH's sake.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
Phuck ophph!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I must really even think of was it now with an f or with ph.
quote:
quote:
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als zij de hole is, dan is er nog geen muis overboord
Nee, dan laat maar.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu uh, las het meer als dat jij je hole verwarmd krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |