abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2024 @ 09:33:17 #201
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214751678
Die zal tot een week of 3 geleden wel met deze sticker hebben rondgereden:

pi_214752019
twitter
twitter

Gaat heel erg spannend worden bij de DNC met 50k+ antifa terroristen op de been.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214752136
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]

Gaat heel erg spannend worden bij de DNC met 50k+ antifa terroristen op de been.
als pro-palestina aanhanger kan je toch beter democraat kiezen of zie ik dat verkeerd?
  maandag 19 augustus 2024 @ 10:53:40 #204
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214752231
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]

Niet iedereen die tegen het Israëlische beleid inzake Gaza demonstreert is een 'antifa-terrorist'. Sterker nog, vrijwel niemand die dat doet is een 'antifa-terrorist'.

[ Bericht 2% gewijzigd door JAM op 19-08-2024 10:59:01 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214752299
quote:
13s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:53 schreef JAM het volgende:

[..]
Niet iedereen die tegen het Israëlische beleid inzake Gaza demonstreert is een 'antifa-terrorist'. Sterker nog, vrijwel niemand die dat doet is een 'antifa-terrorist'.
Als mensen nou eens niet reageren op dat soort clownsneuzen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 11:06:35 #206
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214752333
quote:
13s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:53 schreef JAM het volgende:

[..]
Deze user betreft het bekende type onafhankelijk denker dat ook denkt dat de verkiezingen van 2020 "gestolen" zijn. Go figure.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 19 augustus 2024 @ 11:23:41 #207
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214752451
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
als pro-palestina aanhanger kan je toch beter democraat kiezen of zie ik dat verkeerd?
Mja, maar dit zijn dus grotendeels dezelfde groeperingen die een paar weken geleden ook al bij de RNC liepen te protesteren. DSA, PSL en noem het allemaal maar op. Vraag me af hoeveel daarvan überhaupt stemmen.
pi_214752493
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:02 schreef Monolith het volgende:

[..]
Als mensen nou eens niet reageren op dat soort clownsneuzen.
Dit.
pi_214752538
Aha! Dat zal de nekslag zijn voor Biden's campagne!

twitter
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 11:47:25 #210
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214752580
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:37 schreef Ulx het volgende:
Aha! Dat zal de nekslag zijn voor Biden's campagne!

[ x ]
Poe, dit gaat wel even zweten worden ja.
Hoop dat ze in hun woedende rancune niet per ongeluk Hunter hebben willen impeachen.
pi_214752793
Overzicht:
@Tijger_m is het handig om onderstaand staatje in topic #1 te zetten? in de aanloop naar de verkiezingen. Zij zijn net zo belangrijk als de potus en vp kandidaten.
twitter
pi_214753361
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef AnneX het volgende:
Overzicht:
@:Tijger_m is het handig om onderstaand staatje in topic #1 te zetten? in de aanloop naar de verkiezingen. Zij zijn net zo belangrijk als de potus en vp kandidaten.
[ x ]
Lijkt mij meer iets voor het komenden AMV subforum, er zijn nog meer Senaats races en er is ook nog een Congress wat verkozen moet worden. Word een beetje te veel voor de OP, denk ik.
pi_214753432
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef AnneX het volgende:
Overzicht:
@:Tijger_m is het handig om onderstaand staatje in topic #1 te zetten? in de aanloop naar de verkiezingen. Zij zijn net zo belangrijk als de potus en vp kandidaten.
[ x ]
Het is hier ook niet het Twitterdrekdumptopic waar maar loze one-liners zonder context en nuance moeten worden worden neergedumpt, lijkt me. Nou kun je van alles vinden over het 'recht op anticonceptie', maar de vraag is natuurlijk wat een bill als deze (zoals die destijds in de senaat is geïntroduceerd) voor implicaties heeft. Ik kan me voorstellen dat er in dit lijstje mensen zitten die er niet veel voor voelen om werkgevers of de overheid te verplichten gratis anticonceptie te verstrekken of te vergoeden middels zorgverzekering. Dat is al een ander verhaal dan anticonceptie willen verbieden.
pi_214753459
Afgezien van onderwerp ‘verbieden van anticonceptie’ huh 😳 gaat het ook minder/meerderheid in de Senaat.
pi_214753475
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Deze user betreft het bekende type onafhankelijk denker dat ook denkt dat de verkiezingen van 2020 "gestolen" zijn. Go figure.
Hij had een totale psychische ineenstorting nadat Trump in 2020 verloor en is nooit meer de oude geworden.
pi_214753514
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hij had een totale psychische ineenstorting nadat Trump in 2020 verloor en is nooit meer de oude geworden.
Hij was weken afwezig van het forum, het was echt hilarisch.
Incelfrikandel
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 15:09:06 #218
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214753823
quote:
9s.gif Op maandag 19 augustus 2024 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Poe, dit gaat wel even zweten worden ja.
Hoop dat ze in hun woedende rancune niet per ongeluk Hunter hebben willen impeachen.
In een document van nog geen 300 pagina's hebben ze het maar liefst 1171x over Hunter Biden. _O-
twitter
_O-
pi_214753966
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 14:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
Leugens. Natuurlijk.[ x ]
Trump en z'n eigen wereld van leugens en bedrog.

Ergens wel apart dat er criminelen bestaan die best nog wel redelijk zijn als het gaat om de realiteit, maar dat je blijkbaar een ex-president van de VS hebt aan wie je nog geen tientje kunt uitlenen op vertrouwensbasis. Eerder ook genoemd, maar hij heeft prive bezittingen uit een ambassade namens het land 'geclaimd' en later waarschijnlijk op Mar a Lago of in het witte huis tentoongesteld.

Gewoon een dief en oplichter op alle denkbare fronten.
pi_214754215
Strategie… langzamerhand zie ik in, dat de man en zijn plv. twitteraar écht niet van deze wereld is 8)7
twitter
pi_214754217
Het artikel uit 2020. Andere media hadden 'm ook.

Trump Took Art From Ambassador’s Home in Paris, But Pieces Were Fakes and Replicas

The figurines of Greek mythical characters that President Donald Trump snapped up from the U.S. ambassador’s residence in Paris are now on display in the Oval Office as seen in this August 20, 2020 photo. SAUL LOEB/Getty Images

By Daniel Politi
Sept 06, 20201:28 PM

President Donald Trump’s November 2018 trip to France is again in the news because of his canceled trip to a cemetery for fallen Marines and allegations that he disparaged veterans. But Bloomberg reports on another aspect of the trip that raised more than a few eyebrows. After Trump’s cemetery trip was canceled, the president suddenly had a few hours to kill inside the U.S. ambassador’s historic residence in Paris and it seems that during that time he took a particular liking to a few pieces of art. The next day, he ordered a Benjamin Franklin bust, a Franklin portrait and a set of figurines of Greek mythical characters be loaded on Air Force One to go back to Washington with him, reports Bloomberg.

The ambassador was reportedly surprised by the move but didn’t raise any objections with Trump joking the art could come back “in six years,” when his second term would be coming to an end. Not everyone was happy with the president’s decision as some in the State Department exchanged tersely worded emails with White House officials. But after all the hand-wringing it was decided that the move was legal because the art is government property.

The White House confirmed the president took artwork from Paris. “The President brought these beautiful, historical pieces, which belong to the American people, back to the United States to be prominently displayed in the People’s House,” White House spokesman Judd Deere said in response to questions from Bloomberg News.

The art was reportedly worth some $750,000 and the White House may have called them “historical” but the truth is that they were fakes and replicas. The figurines that now sit in the Oval Office are from the early 20th century by an artist who was trying to claim they were from the 16th or 17 centuries. The figurines have little value and are really “20th century fakes of wannabe 17th century sculptures,” according to an art dealer. The Franklin bust and portrait were also copies of the originals. White House officials ended up borrowing the original portrait from the National Portrait Gallery and hanging it up in the Oval Office rather than the replica Trump brought back from France.

Hij heeft in 2018 dus gewoon privebezit van iemand van de ambassade in z'n koffer zitten douwen en zijn vertegenwoordigers in het witte huis vonden dat hij het terecht had geclaimd.

Hij behoort hier naast de witte boordentak dus ook bij het straatrattengilde van dieven en waarom dit nooit breder is aangezet is me nog altijd een raadsel.
pi_214754448
COMMUNISM!!!

twitter

Hoe lang roepen die Republikeinen dat nou al niet?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator maandag 19 augustus 2024 @ 16:45:20 #223
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214754489
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
COMMUNISM!!!

[ x ]
Goeie vraag wel ik denk zo'n beetje sinds 1917. Of nog daarvoor 1843 wellicht maar ik weet het niet misschien weet iemand anders in dit topic het.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:46:37 #224
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214754498
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
COMMUNISM!!!

[ x ]
Toch heb ik het idee dat 'het rode gevaar' in de VS op dit moment uit een andere hoek komt.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 19 augustus 2024 @ 16:53:56 #225
37950 JAM
pi_214754555
quote:
88s.gif Op maandag 19 augustus 2024 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Goeie vraag wel ik denk zo'n beetje sinds 1917. Of nog daarvoor 1843 wellicht maar ik weet het niet misschien weet iemand anders in dit topic het.
Hmm, ik denk eerder pas echt losgekomen is na de Tweede-Wereldoorlog, met de oorlog in Korea en het McCarthyism enzo. Daarvoor zal het vast ook wel plaats hebben gevonden, maar niet op de volkomen lugubere en achterlijke manier dat alles wat ook maar een klein beetje naar iets gemeenschappelijks ondernemen, of betalen - of überhaupt iets uit een andere motivatie dan eigen gewin te doen - zonder dat de een of andere zakenwasser daar dus weer een slaatje uit kan slaan, als communisme te bestempelen.
Trumps prachtige voorstel om bijvoorbeeld het Department of Education af te schaffen is daar ook weer zo'n volkomen achterlijk voorbeeld van. Het is niet alleen een leugenachtige randdebiel, maar dan in het bijzonder ook nog eens een leugenachtige randdebiel die met zijn hoofd nog ergens in de laatste helft van de vorige eeuw ronddwarrelt. Ik moest ook hartelijk lachen toen hij die tekening van Harris op de kaft van Time Magazine met Sofia Loren vergeleek en het rap duidelijk werd dat vrijwel niemand in het publiek ook maar een flauw idee had over wie hij het nu had.

[ Bericht 7% gewijzigd door JAM op 19-08-2024 17:00:35 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:46:39 #227
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214754929
quote:
2s.gif Op maandag 19 augustus 2024 15:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
In een document van nog geen 300 pagina's hebben ze het maar liefst 1171x over Hunter Biden. _O-
[ x ] _O-
twitter

Dit wordt weer lachen! :D

twitter

De laatste keer was een klassieker in de maak :Y
  maandag 19 augustus 2024 @ 17:58:49 #228
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214755065
twitter

Dekt het woord "weird" de lading nog wel? Wat is een weirder woord voor weird?
  maandag 19 augustus 2024 @ 18:03:19 #229
37950 JAM
pi_214755113
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

...wtf.
pi_214755182
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 17:58 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Weird is perfect, het blijft plakken, het word constant bevestigd en het maakt mensen aan het lachen om Republikeinen. Weird is, zoals vermeld, perfect ;)

Verder lijkt het Trump en Republikeinen en hun Nederlandse aanhangers mateloos te irriteren dus alweer, perfect ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2024 18:13:18 ]
pi_214755240
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Weird is perfect, het blijft plakken, het word constant bevestigd en het maakt mensen aan het lachen om Republikeinen. Weird is, zoals vermeld, perfect ;)
Alleen in online bubbeltjes die toch nooit Republikeins stemmen. Maar goed, als je dat belangrijk vindt... :)
pi_214755265
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:20 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Alleen in online bubbeltjes die toch nooit Republikeins stemmen. Maar goed, als je dat belangrijk vindt... :)
Als jij dat denkt dan is dat helemaal prima.
pi_214755926
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Als jij dat denkt dan is dat helemaal prima.
Ik denk dat omdat het waar is, al meerdere artikelen over gepost in dit topic. Maar ja waarom zou je die ook lezen hé.
pi_214756683
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 19:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik denk dat omdat het waar is, al meerdere artikelen over gepost in dit topic. Maar ja waarom zou je die ook lezen hé.
De artikelen hebben het er vooral over of de strategie nuttig zal zijn om twijfelende kiezers over de streep te trekken. Dat dit niet zo zal zijn lijkt me nogal een open deur. Het kan echter op andere manieren heel nuttig zijn. Ik zie een presidentskandidaat die niet over zich heen laat lopen, maar hard terugbijt. Ik kan me voorstellen dat dit voor de achterban aanstekelijk werkt.
Incelfrikandel
pi_214756763
Geen idee of 'weird' twijfelende kiezers over de streep trekt. Het is in elk geval enorm grappig, vooral omdat Trump zich er enorm aan stoort en er bij iedere gelegenheid over begint te jammeren, wat zijn weirdness dan juist weer versterkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214756884
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
De artikelen hebben het er vooral over of de strategie nuttig zal zijn om twijfelende kiezers over de streep te trekken. Dat dit niet zo zal zijn lijkt me nogal een open deur. Het kan echter op andere manieren heel nuttig zijn. Ik zie een presidentskandidaat die niet over zich heen laat lopen, maar hard terugbijt. Ik kan me voorstellen dat dit voor de achterban aanstekelijk werkt.
Juist niet, de achterban heeft er niets mee. Die zijn over het algemeen blij dat Biden er uit gestapt is maar kennen Harris nauwelijks en ook niet waar ze voor staat. De Democractisch achterban is niet hetzelfde als twitterbubbeltjes.
pi_214756950
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Sowieso is het idee dat het electoraat zou bestaan uit zeg 40% Democraten, 40% Republikeinen en 20% twijfelaars en dat je dus enkel die 20% hoeft te overtuigen een misvatting. Opkomst is allereerst al een dingetje. Als je je eigen achterban niet weet te enthousiasmeren, dan heb je ook een probleem en het verschil tussen een opkomst van zeg 65% of 75% is gigantisch natuurlijk gezien de nauwe marges.
pi_214756952
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:12 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Juist niet, de achterban heeft er niets mee. Die zijn over het algemeen blij dat Biden er uit gestapt is maar kennen Harris nauwelijks en ook niet waar ze voor staat. De Democractisch achterban is niet hetzelfde als twitterbubbeltjes.
Is dat zo? Dat lijkt toch niet zo te zijn. Het enthousiasme voor Kamala onder de Democraten lijkt daarnaast vrij hoog te zijn als ik de peilingen mag geloven.
Incelfrikandel
pi_214756988
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Sowieso is het idee dat het electoraat zou bestaan uit zeg 40% Democraten, 40% Republikeinen en 20% twijfelaars en dat je dus enkel die 20% hoeft te overtuigen een misvatting. Opkomst is allereerst al een dingetje. Als je je eigen achterban niet weet te enthousiasmeren, dan heb je ook een probleem en het verschil tussen een opkomst van zeg 65% of 75% is gigantisch natuurlijk gezien de nauwe marges.
Min of meer wat er bij de Democraten mis ging in 2016 en bijna goed ging voor de Republikeinen in 2020.
Incelfrikandel
pi_214756989
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ter illustratie:

twitter
pi_214757001
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:22 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Is dat zo? Dat lijkt toch niet zo te zijn. Het enthousiasme voor Kamala onder de Democraten lijkt daarnaast vrij hoog te zijn als ik de peilingen mag geloven.
Dat artikel is al bijna 3 weken oud. Scroll maar even wat meer terug, het is heel duidelijk dat het meme gebeuren vrijwel nul invloed heeft op de daadwerkelijke mensen die overtuigd moeten worden (en dat zijn zoals gezegd echt niet alleen swing voters).

Dit is meer recent, over Georgia bijvoorbeeld:
https://www.latimes.com/p(...)ris-momentum-georgia
quote:
In Alpharetta, a rapidly developing and diversifying stretch of exurbia about 30 miles north of Atlanta where Democrats have gained traction in recent years, many voters interviewed by The Times — even those who have voted for Democrats — voiced hesitation about Harris and said they did not know enough about her.
A woman seated at an outdoor table on a brick-paved square, a fountain and buildings behind her
Tonycia Coe says she’s hoping to learn more about Harris’ positions.

“I know, like, the memes, but I don’t know her political stances,” said Tonycia Coe, a 22-year-old student and retail worker, noting she had seen clips of Harris laughing on TikTok and references to coconut trees.

“Why hasn’t she done any interviews?” asked Shakil Ahmed, an IT project manager formerly of Bangladesh, who voted for Biden in 2020 but is leaning toward Trump.

“It is a little odd that Kamala doesn’t have a lot of [her] views on her website,” said Thomas Lee, a 43-year-old manager for a tech company. “You’re running for president and you can’t just state some clear opinions about where you stand on things?”
Harris's relatieve populariteit komt vooral omdat ze niet-Biden is. Vergeet ook niet dat het in de polls vrijwel gelijk opgaat met Trump, dat is veel slechter dan Biden het deed ten opzichte van Trump in augustus 2020. Verder weten de meeste mensen niets van haar. Dat kan een voordeel zijn, want Harris is sowieso een windvaan die niet vies is van populisme en nooit ergens echt voor staat. Dus standaard Democratische talking points deponeren zou haar wel moeten lukken. Het kan ook een nadeel zijn als het enthousiasme van niet-Biden zijn straks weer wegebt en blijkt dat er een lege huls staat die net als Trump alleen maar met populistisch gebrabbel op de proppen komt.
pi_214757068
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat artikel is al bijna 3 weken oud. Scroll maar even wat meer terug, het is heel duidelijk dat het meme gebeuren vrijwel nul invloed heeft op de daadwerkelijke mensen die overtuigd moeten worden (en dat zijn zoals gezegd echt niet alleen swing voters).

Dit is meer recent, over Georgia bijvoorbeeld:
https://www.latimes.com/p(...)ris-momentum-georgia
[..]
Harris's relatieve populariteit komt vooral omdat ze niet-Biden is. Vergeet ook niet dat het in de polls vrijwel gelijk opgaat met Trump, dat is veel slechter dan Biden het deed ten opzichte van Trump in augustus 2020. Verder weten de meeste mensen niets van haar. Dat kan een voordeel zijn, want Harris is sowieso een windvaan die niet vies is van populisme en nooit ergens echt voor staat. Dus standaard Democratische talking points deponeren zou haar wel moeten lukken. Het kan ook een nadeel zijn als het enthousiasme van niet-Biden zijn straks weer wegebt en blijkt dat er een lege huls staat die net als Trump alleen maar met populistisch gebrabbel op de proppen komt.
Dat deze strategie niet gaat werken om twijfelaars over de streep te trekken was al vastgesteld. Daarvoor zal Harris met een andere (inhoudelijke inderdaad) strategie moeten komen inderdaad. Voor de eigen achterban - en die moet je zoals Monolith stelt wel naar de stembus zien te krijgen - lijkt het wel effectief. Mijn artikel laat een duidelijke trend zien waarbij de boodschap over mafketel Vance wel aanslaat. Dus ik begrijp wel dat Harris en Waltz hier mee door blijven gaan.

Wat betreft het enthousiasme onder de eigen achterban is het even afwachten, als ik de bron van SnertMetChoco moet geloven was het vorige week nog vrij hoog.
Incelfrikandel
pi_214757079
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Dat deze strategie niet gaat werken om twijfelaars over de streep te trekken was al vastgesteld. Daarvoor zal Harris met een andere (inhoudelijke inderdaad) strategie moeten komen inderdaad. Voor de eigen achterban - en die moet je zoals Monolith stelt wel naar de stembus zien te krijgen - lijkt het wel effectief. Mijn artikel laat een duidelijke trend zien waarbij de boodschap over mafketel Vance wel aanslaat.
Drie weken geleden. Inmiddels is de situatie anders:

quote:
Three weeks into her presidential run was the first time the Biden campaign’s pollsters — now hers — held a deep-dive call with Kamala Harris’ inner circle to discuss what she’s been saying on the stump.

Over the line came a lot of praise, but also some suggested tweaks. First, said veteran Democratic numbers man Geoff Garin, summarizing their analysis, stop saying, “We’re not going back.” It wasn’t focused enough on the future, he argued. Second, lay off all the “weird” talk — too negative.

Harris’ advisers listened. They considered the arguments. They decided to stick with what the crowds were chanting in the arenas.
Het slaat dus niet aan. De reden dat het lijkt alsof dat wel zo is komt omdat in dit topic 90% van de posts tweets uit de blue maga bubbel zijn en dus niet representatief. Er is geen enkele aanwijzing dat dat hele meme gebeuren ook maar iemand richting de stembus beweegt.
pi_214757152
Exemplarisch voorbeeld. Er zegt een man dat een bepaalde uitspraak te negatief is, dus 'zie je wel, het werkt niet!'. Confirmation bias in actie.

Recentere data is er ook gewoon zoals bv van Monmouth:
https://www.monmouth.edu/(...)mouthpoll_us_081424/

En nee, data is nooit van gisteren, want je moet het verzamelen met enigszins gedegen methodologie en verwerken, dus elke poll die je ziet heeft vaak data die minimaal een paar dagen oud is.
pi_214757189
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:40 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Drie weken geleden. Inmiddels is de situatie anders:
[..]
Het slaat dus niet aan. De reden dat het lijkt alsof dat wel zo is komt omdat in dit topic 90% van de posts tweets uit de blue maga bubbel zijn en dus niet representatief. Er is geen enkele aanwijzing dat dat hele meme gebeuren ook maar iemand richting de stembus beweegt.
Bij wie slaat het niet aan? Ik kan uit het artikel niet halen dat het niet aanslaat bij de eigen achterban, integendeel eigenlijk ("they decided to stick with what the crowds were chanting in the arenas").
Incelfrikandel
pi_214757381
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 18:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verder lijkt het Trump en Republikeinen en hun Nederlandse aanhangers mateloos te irriteren dus alweer, perfect ;)
Wat zou onze eigen Weird Duck ervan vinden?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_214757592
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Bij wie slaat het niet aan? Ik kan uit het artikel niet halen dat het niet aanslaat bij de eigen achterban, integendeel eigenlijk ("they decided to stick with what the crowds were chanting in the arenas").
De mensen die bij zo'n rally komen zijn niet representatief voor de achterban, vandaar dat ook het contrast gemaakt wordt met wat de pollster zegt. Dat zijn ook niet de mensen die je moet overtuigen om te gaan stemmen. De pollster legt duidelijk uit waarom het niet werkt: te negatief.
pi_214757627
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2024 21:50 schreef Monolith het volgende:
Exemplarisch voorbeeld. Er zegt een man dat een bepaalde uitspraak te negatief is, dus 'zie je wel, het werkt niet!'. Confirmation bias in actie.
Zoiets heet gewoon een datapunt. Er zijn er heel veel, doe er je voordeel mee :)

quote:
Recentere data is er ook gewoon zoals bv van Monmouth:
https://www.monmouth.edu/(...)mouthpoll_us_081424/
Bedankt voor het nogmaals ondersteunen van mijn punten ^O^ Beetje offtopic wel want we hadden het over de 'weird' meme, wat in deze polls niet voorkomt.
pi_214758102
twitter

Weird is is ook helemaal niet te negatief. Weird is juist de grappige versie van totaal gestoord :D

Enniwee. Trump's counter program speech was weer behoorlijk weird ..

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 22% gewijzigd door Kijkertje op 20-08-2024 00:16:21 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214758336
twitter

twitter

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')