als pro-palestina aanhanger kan je toch beter democraat kiezen of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]
Gaat heel erg spannend worden bij de DNC met 50k+ antifa terroristen op de been.
Niet iedereen die tegen het Isralische beleid inzake Gaza demonstreert is een 'antifa-terrorist'. Sterker nog, vrijwel niemand die dat doet is een 'antifa-terrorist'.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:23 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ][ x ]
Gaat heel erg spannend worden bij de DNC met 50k+ antifa terroristen op de been.
Als mensen nou eens niet reageren op dat soort clownsneuzen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen het Isralische beleid inzake Gaza demonstreert is een 'antifa-terrorist'. Sterker nog, vrijwel niemand die dat doet is een 'antifa-terrorist'.
Deze user betreft het bekende type onafhankelijk denker dat ook denkt dat de verkiezingen van 2020 "gestolen" zijn. Go figure.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:53 schreef JAM het volgende:
[..]
Niet iedereen die tegen het Isralische beleid inzake Gaza demonstreert is een 'antifa-terrorist'. Sterker nog, vrijwel niemand die dat doet is een 'antifa-terrorist'.
Mja, maar dit zijn dus grotendeels dezelfde groeperingen die een paar weken geleden ook al bij de RNC liepen te protesteren. DSA, PSL en noem het allemaal maar op. Vraag me af hoeveel daarvan berhaupt stemmen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als pro-palestina aanhanger kan je toch beter democraat kiezen of zie ik dat verkeerd?
Dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als mensen nou eens niet reageren op dat soort clownsneuzen.
Poe, dit gaat wel even zweten worden ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:37 schreef Ulx het volgende:
Aha! Dat zal de nekslag zijn voor Biden's campagne!
[ x ]
Lijkt mij meer iets voor het komenden AMV subforum, er zijn nog meer Senaats races en er is ook nog een Congress wat verkozen moet worden. Word een beetje te veel voor de OP, denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef AnneX het volgende:
Overzicht:
@:Tijger_m is het handig om onderstaand staatje in topic #1 te zetten? in de aanloop naar de verkiezingen. Zij zijn net zo belangrijk als de potus en vp kandidaten.
[ x ]
Het is hier ook niet het Twitterdrekdumptopic waar maar loze one-liners zonder context en nuance moeten worden worden neergedumpt, lijkt me. Nou kun je van alles vinden over het 'recht op anticonceptie', maar de vraag is natuurlijk wat een bill als deze (zoals die destijds in de senaat is gentroduceerd) voor implicaties heeft. Ik kan me voorstellen dat er in dit lijstje mensen zitten die er niet veel voor voelen om werkgevers of de overheid te verplichten gratis anticonceptie te verstrekken of te vergoeden middels zorgverzekering. Dat is al een ander verhaal dan anticonceptie willen verbieden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef AnneX het volgende:
Overzicht:
@:Tijger_m is het handig om onderstaand staatje in topic #1 te zetten? in de aanloop naar de verkiezingen. Zij zijn net zo belangrijk als de potus en vp kandidaten.
[ x ]
Hij had een totale psychische ineenstorting nadat Trump in 2020 verloor en is nooit meer de oude geworden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Deze user betreft het bekende type onafhankelijk denker dat ook denkt dat de verkiezingen van 2020 "gestolen" zijn. Go figure.
Hij was weken afwezig van het forum, het was echt hilarisch.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij had een totale psychische ineenstorting nadat Trump in 2020 verloor en is nooit meer de oude geworden.
In een document van nog geen 300 pagina's hebben ze het maar liefst 1171x over Hunter Biden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Poe, dit gaat wel even zweten worden ja.
Hoop dat ze in hun woedende rancune niet per ongeluk Hunter hebben willen impeachen.
Trump en z'n eigen wereld van leugens en bedrog.quote:
Goeie vraag wel ik denk zo'n beetje sinds 1917. Of nog daarvoor 1843 wellicht maar ik weet het niet misschien weet iemand anders in dit topic het.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
COMMUNISM!!!
[ x ]
Hoe lang roepen die Republikeinen dat nou al niet?
Toch heb ik het idee dat 'het rode gevaar' in de VS op dit moment uit een andere hoek komt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
COMMUNISM!!!
[ x ]
Hoe lang roepen die Republikeinen dat nou al niet?
Hmm, ik denk eerder pas echt losgekomen is na de Tweede-Wereldoorlog, met de oorlog in Korea en het McCarthyism enzo. Daarvoor zal het vast ook wel plaats hebben gevonden, maar niet op de volkomen lugubere en achterlijke manier dat alles wat ook maar een klein beetje naar iets gemeenschappelijks ondernemen, of betalen - of berhaupt iets uit een andere motivatie dan eigen gewin te doen - zonder dat de een of andere zakenwasser daar dus weer een slaatje uit kan slaan, als communisme te bestempelen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goeie vraag wel ik denk zo'n beetje sinds 1917. Of nog daarvoor 1843 wellicht maar ik weet het niet misschien weet iemand anders in dit topic het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |