als ze net terug zijn met de boodschappen:quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je de was al in de droger gedaan, is de vaatwasser al leeg gehaald, kijk eens of er post is, kan je de lader van mijn telefoon even geven, vergeet bij de boodschappen mijn maandverband niet....
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
als ze net terug zijn met de boodschappen:
"ik wil vanavond toch liever stoofvlees eten, kun je dat nog even ...... ? "
"je weet toch dat ik alleen de bruine M&M's lust, niet die met alle kleuren?"
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo gemeen is de Dees nou ook weer niet.
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn zoals jij.
quote:
Als je maar een leuke dag hebt gehad.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Compleet gesloopt na een dagje Apenheul.
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
De rest van de middag strompelend tussen de apen doorgebracht
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
Eenmaal thuis tot rust komen ,lekker op blote voeten , plantjes water geven.
Zie ik ineens die paddenstoel![]()
[ afbeelding ]
Dat sowieso , wel tyfus duurquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je maar een leuke dag hebt gehad.
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
Mijn tenen waren al gehavend , blaren en ik bleek ineens een likdoorn te hebbenTeen ingetaped en dan toch
verkeerde schoenen aandoenWaren we er net begon het keihard te regenen , geen paraplu mee natuurlijk dus alle drie doorweekt
![]()
Die Ringstaartmaki’s deden me denken aan een stel jonge katten die elkaar achterna zaten en helemaal losgingen in hun spelTof om te zien
![]()
[ afbeelding ]
Gifje is traag maar wat zijn die beesten snelIk was blij toen we in de auto zaten en ik eindelijk mijn schoenen uit kon doen. wat een hel
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er heel leuk uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach als je ervan hebt genoten dan moet je daar niet al teveel op letten. Het is ook weer niet iets wat je wekelijks doet.
Als je elke week ging was het ook niet leuk meer. Soms moet je jezelf eens verwennen en niet op de kosten letten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Makkelijk praten , natuurlijk is het leuk en is het niet iets wat je wekelijks doet , kan ook niet want alles is knetterduur .
En dan lopen er ook nog kleine kinderen er tussen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:55 schreef Soury het volgende:
Moet er niet aan denken los lopende aapjes.
Dat is idd één pot nat voor mijquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan lopen er ook nog kleine kinderen er tussen.
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.quote:
Kleindochter woont zowat naast Burgers Zoo in Arnhem ,en heeft een jaarabonnement. Dat is best goedkoop en zij gaan daar een paar keer in de week naartoe.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je elke week ging was het ook niet leuk meer. Soms moet je jezelf eens verwennen en niet op de kosten letten.
quote:
wacht even, gaat het over Apenheul of Kruger?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.
Apenheul of Kruger?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo gaaf om daar eens naar toe te gaan.
Freddy?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben al verschillende keren in Kruger geweest.
Krugerpark, ik had eens een buurvrouw die jaren in ZA heeft gewoond. Waren mooie verhalen over de natuur daar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
wacht even, gaat het over Apenheul of Kruger?
Een vieslollie?quote:
Een chill staat er opquote:
Lekker van genieten.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krugerpark, ik had eens een buurvrouw die jaren in ZA heeft gewoond. Waren mooie verhalen over de natuur daar.
blueberry cookiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Dat zal wel lukken met Deisyys kerstboom.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
mag je dan wel zelf je kerstboom optuigen?
je woont mooiquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken met Deisyys kerstboom.
[ afbeelding ]
Goffer, heb jij even terug lopen zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die boom heb jij nuquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeetje das wel schrikken, vooral voor de kinderen. Wel opvallend dat t verhaal van t park behoorlijk anders is dan t verhaal vd mensen.. hoor ook veel paniekerige reacties..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:10 schreef maily het volgende:
Paniek bij Walibi; wildwaterbaan loopt vast, man valt in water
Hoi Dotquote:
Morguh Pullup, dank u weer voor het schoons op deze donderdagmorgenquote:
ZO, die heeft een beste snavelquote:
dat klinkt inderdaad als een pittige dag, arme tenenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:42 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ben er toen ook met Max geweest, met de regiotaxi ze zouden mij afzetten bij de Juliana toren omdat ze niet verder mochten ( stiekem hebben ze mij toch bij de apenheul afgezet)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad als een pittige dag, arme tenenik ben er geweest toen de kinderen klein waren en vond het ontzettend leuk, tegenwoordig zijn de pretparken inderdaad echt ontzettend duur, niet leuk meer.
ook al een nat pak op de Apenheul, ik heb heb gelukkig droog gehoudenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er toen ook met Max geweest, met de regiotaxi ze zouden mij afzetten bij de Juliana toren omdat ze niet verder mochten ( stiekem hebben ze mij toch bij de apenheul afgezet)
Een hele leuke dag gehad, aapjes die ook in het mandje van de scoot gingen zitten en zo meereden.
Terug moest ik wel van de apenheul naar de juliana toren zoals altijd in Apeldoorn in de stromende regen.
Eenmaal bij de JT aan gekomen bleek de bus stuk dus hebben we een uur in de regen staan wachten
Nee, daar was het droog, het begon net te regenen toen ik met Max onderweg was naar de regiotaxi die bij de Juliana toren stond. Het kwam met bakken de lucht uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ook al een nat pak op de Apenheul, ik heb heb gelukkig droog gehouden
ben ik ook weleens geweest, gelukkig was het toen droog. wel een heel leuk kleinschalig park voor kleintjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar was het droog, het begon net te regenen toen ik met Max onderweg was naar de regiotaxi die bij de Juliana toren stond. Het kwam met bakken de lucht uit.Ápeldoorn staat er om bekend dat het er vaak regent
Wij zijn ook een keer of 3 bij de Juliana toren geweest, altijd wel een regenbui gehad
Ja Max was er helemaal weg van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ben ik ook weleens geweest, gelukkig was het toen droog. wel een heel leuk kleinschalig park voor kleintjes.
drievliet vond ik ook heel leuk, de kinderen ook trouwens, niet te groot.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Max was er helemaal weg van.
Maar de apenheul vond ik zelf ook heel erg leuk.
Dat is idd ook een leuk park.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
drievliet vond ik ook heel leuk, de kinderen ook trouwens, niet te groot.
bij mij gaat eerst mijn ontbijtje erin en daarna de koffie, en dat is er maar 1 in de ochtend, 's avonds na het eten nog 1.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:53 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik ook. Het eerste wat ik meestal doe in de ochtend
lekker overzichtelijk en je hoeft niet van die grote afstanden te lopen met kindjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is idd ook een leuk park.
Daar ben ik nog nooit geweest, zegt mij zo niets.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
drievliet vond ik ook heel leuk, de kinderen ook trouwens, niet te groot.
Hier eerst 2 bakken koffie en dan een cracker met kaas of hagelslagquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
bij mij gaat eerst mijn ontbijtje erin en daarna de koffie, en dat is er maar 1 in de ochtend, 's avonds na het eten nog 1.
Dat Chineese restaurant wat er naast zit is ook wel een aanrader.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
lekker overzichtelijk en je hoeft niet van die grote afstanden te lopen met kindjes.
en redelijk dichtbij natuurlijk.
drievliet is in de buurt van de haag, dus nogal uit jouw richting.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, zegt mij zo niets.
We gaan binnen kort (metmijnverjaardag) een dagje naar Erven Brooks met de kids en kleinkinds
Daar is voor jong en oud van alles te doen en als afsluiting lekker grillen
ik eet nooit in de morgen, maar sinds ik met mijn arm zit wel, geen idee waarom eigenlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:59 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Hier eerst 2 bakken koffie en dan een cracker met kaas of hagelslag![]()
Verder eet ik weinig in de ochtend.
O dat is inderdaad niet hier in de buurtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
drievliet is in de buurt van de haag, dus nogal uit jouw richting.
van erven brooks heb ik dan nooit gehoord
maar klinkt wel leuk en vooral gezellig met elkaar.
ik zal het onthouden voor als ik ooit kleinkinderen krijgquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat Chineese restaurant wat er naast zit is ook wel een aanrader.
Het is ook beter van wel. Maar brood krijg ik er niet in smorgens. Dus dan maar een cracker..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik eet nooit in de morgen, maar sinds ik met mijn arm zit wel, geen idee waarom eigenlijk
Ik denk dat je ook met enkel volwassenen daar wel mag etenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik zal het onthouden voor als ik ooit kleinkinderen krijg
Moeten ze zich wel gedragen natuurlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met enkel volwassenen daar wel mag eten
Hey ja, ik had net toevallig al even gekeken maar nu is ie wat rustigerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
@:Pullup weer mooie beelden
https://www.telegraaf.nl/(...)-korte-tijd-gesloten
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey ja, ik had net toevallig al even gekeken maar nu is ie wat rustiger
Ik ben er zelf ook als kind geweest , dat is dus al best lang geledenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 08:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad als een pittige dag, arme tenenik ben er geweest toen de kinderen klein waren en vond het ontzettend leuk, tegenwoordig zijn de pretparken inderdaad echt ontzettend duur, niet leuk meer.
Wat kost het tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook als kind geweest , dat is dus al best lang geleden![]()
Maar het is niet zo ver rijden en het is ook echt leuk![]()
Maar ik schrok wel van de prijzen. Kleindochter vond het iig leuk en heeft meteen een claim uitgebracht dat ik volgend samen met haar MOET gaan, Papa mag niet mee. Eerst maar de 'grote' school maandag
Efteling was 52 euro en Apenheul 36.50 en daar komen de parkeerkaarten dan nog bovenopquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kost het tegenwoordig?
Alles is zo duur het is gewoon niet meer leuk, en dan een drankje een hapje een ijsje Ze weten de hoofdprijzen te vragen.
Ze zijn daar vast wat gewendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze zich wel gedragen natuurlijk
Wauw, je zou maar 4 kinderen hebben. Dat is toch echt niet meer te doen, zelfs met twee kinderen is het al een heel kosten plaatjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Efteling was 52 euro en Apenheul 36.50 en daar komen de parkeerkaarten dan nog bovenop
Dat is waar. Ik las laatst ergens in een krant dat er een restaurant is die kinderen verbied.quote:
Nou is vier wel heel veelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, je zou maar 4 kinderen hebben. Dat is toch echt niet meer te doen, zelfs met twee kinderen is het al een heel kosten plaatje
Ik heb er 4quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou is vier wel heel veelMaar met gezin van vier ben je al een flink bedrag kwijt
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik las laatst ergens in een krant dat er een restaurant is die kinderen verbied.
Ik ben gek met kinderen, maar soms als ik die kinderen hoor schreeuwen pppfffquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.
Meer dan terecht
Het moet ook niet in de meerderheid verboden worden. Maar in een fatsoenlijk aantal lijkt me zeker goed ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek met kinderen, maar soms als ik die kinderen hoor schreeuwen pppfff
Dan zou ik ook blij zijn met een restaurant zonder kinderen. Maar ook zonder dieren
Mensen nemen ze ook mee, maar er zijn veel mensen allergisch voor honden.
Adult hotels.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hotels en in sommige vliegtuigen mogen ze ook al niet meer in bepaalde delen komen.
Meer dan terecht
Krijg ik wel gelijk een bepaalde vibe bijquote:
Oei dat is best veelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er 4![]()
Maar die zijn nu niet meer klein.
Er zijn ook 2 soorten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Krijg ik wel gelijk een bepaalde vibe bij
ZIt een tweeling bij, dan tikt het wat sneller aanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oei dat is best veel![]()
![]()
Voor kinderen vanaf vier betaal je de volle mep. Maar eigenlijk is er ook op iedere leeftijd wel iets voor ze. We gaan volgend jaar ook weer , dan is ze wat langer en mag ze ook in meer snelle attracties. Droomvlucht vond ze geweldig! Ze zat helemaal in haar sprookjes bubbel
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:20 schreef BPS70 het volgende:
Eindelijk: Nederland heeft 18 miljoen mensen...
Nepperij jaquote:
Door dat liedje?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wow
Ik blijf maar 15 miljoen denken
Is er een liedje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡♡♡♡
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is er een liedje?
Het nummer is van 1996.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zou niet durven.quote:
Over een jaartje of 25 is dat ook wel bij julliequote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Over een jaartje of 25 is dat ook wel bij jullie
Geen ideequote:
Wij zitten in de PMD-crisis hier, die hadden jullie vast 25 jaar geledenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen ideeDat dit allemaal niet werkt zo is wel pijnlijk duidelijk
Af en toe ik nog wel, breng ze niet meer naar een punt voor dat statiegeld, er is altijd wel wat maar kan ze nog goed kwijt bij wat ophaalpunten waar mensen er nog wat aan kunnen hebbenquote:
Een overjarige lading?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
Hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:15 schreef D. het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week weer blikjes zonder statiegeld, dus dat scheelt
quote:
Hendigquote:
Eerst gingen ze bij het huisvuil, toen de supermarkt in de blikcontainer, toen in de PMD, toen in de statiegeldautomaat, en nu weer de PMDquote:
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.quote:
Ah op die manierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef je niet blikje voor blikje,gewoon je tas er inkieperen.
En vervolgens ligt het door de hele straat.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Kan me zo voorstellen dat het dan een nog grotere puinhoop wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef chufi het volgende:
Amsterdam doet er niet aan volgens mij.. aan die zakken
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah op die manier![]()
Het Amsterdamse huisvuil is tegenwoordig handig om enorme meeuwen aan te trekken heb ik gemerkt afgelopen jaar. Die gedijen er goed op
Yepquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vervolgens ligt het door de hele straat.
Niet gelezen wel van de apenpokkenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Er was toch nog een corona update?
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afvalquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je ziet wat er hier in de gracht ligt ... binnen 50 meter minstens 10 voetballen,
Waarschijnlijk niet idd ..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maar da’s waarschijnlijk een foutje, niet doelbewust afval
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt een tweeling bij, dan tikt het wat sneller aan
Leuk he als je ze zo ziet genieten.
T blijft een teringzooi. Gewoon kappen met dat statiegeldquote:
Ik bedoelde dat het 15 milljoen liedje een update had gekregen tijdens de corona tijdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet gelezen wel van de apenpokken
Nieuwe variant apenpokkenvirus is besmettelijker én dodelijker: WHO roept noodtoestand uit
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) roept een internationale noodtoestand uit voor een nieuwe uitbraak van mpox, voorheen bekend als apenpokken. Brandhaard is de Democratische Republiek Congo. Het gaat om een virus dat dodelijker en besmettelijker is dan de bekende mpox-varianten. Tot nu komen er meldingen uit tien Afrikaanse landen. Hoe gevaarlijk is dit virus? En wat zijn de gevolgen?
https://www.gelderlander.(...)stand-uit~affded66e/
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het 15 milljoen liedje een update had gekregen tijdens de corona tijd
Lekker ite.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:19 schreef mario390 het volgende:
berner wursti, rösti m. salat klaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maria hemelvaart.quote:
maar ik ga niet naar helemaal naar den haag om naar de chinees te gaan, vooral niet als hier ook een hele goede zitquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook met enkel volwassenen daar wel mag eten
wat lief dat ze de volgende keer samen met haar oma wil, dat is wel heel leuk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook als kind geweest , dat is dus al best lang geleden![]()
Maar het is niet zo ver rijden en het is ook echt leuk![]()
Maar ik schrok wel van de prijzen. Kleindochter vond het iig leuk en heeft meteen een claim uitgebracht dat ik volgend samen met haar MOET gaan, Papa mag niet mee. Eerst maar de 'grote' school maandag
toen ik naar mexico ging heb ik een kamer in het adults only gedeelte geboekt, dat houdt ook in dat er gedeeltes van het strand, sommige zwembaden en restaurants verboden terrein zijn voor 18-, lekker relaxt hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meer dan terecht
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Soms voel ik me zo gelukkig en dankbaar als ze op haar hurken in het gras zit, met een baby geitje in de houdgreep om te kunnen aaien.![]()
Dankbaar dat je kleinkinderen hebt. Maar ook dankbaar voor wat je van ze kan leren.
Dankbaar voor het kleine en het grote, voor het bijzondere en het normale.
Natuurlijk heb je al veel van je kinderen geleerd, maar het krijgen van kleinkinderen brengt weer hele nieuwe inzichten met zich mee.
Nu je niet meer de lasten en wel de lusten van het opgroeien hebt, ben je ook veel meer aan het genieten. Genieten van een kind dat alles voor het eerst ervaart en ontdekt. De wereld ervaren door de ogen van je kleinkind ,Dat voelt heel bijzonder.
Zij brengt een nieuwe dimensie in je leven. Je voelt de verbondenheid met je kleinkind,
maar ook met je kind die je voor het eerst in een andere rol ziet.
En wat zal er van jou voortleven in jouw kleinkindMijn kleindochter brengt het verleden en de toekomst samen in zijn meest bijzondere vorm
OK ... wat voor taart ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee, mutti bring taart met middag
Een zeehond valt nog meequote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een titel van je nieuwsbericht,
"Vrouw die uit scootmobiel in het water zou zijn gevallen blijkt zeehond"
Kan best dat ze niet mooi is ofzo, maar om haar dan maar een zeehond te noemen
Wat was jij dan?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 14:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een zeehond valt nog mee![]()
Het kan erger:
ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent #1
Dat heb je mooi verwoord Puzzie.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Soms voel ik me zo gelukkig en dankbaar als ze op haar hurken in het gras zit, met een baby geitje in de houdgreep om te kunnen aaien.![]()
Dankbaar dat je kleinkinderen hebt. Maar ook dankbaar voor wat je van ze kan leren.
Dankbaar voor het kleine en het grote, voor het bijzondere en het normale.
Natuurlijk heb je al veel van je kinderen geleerd, maar het krijgen van kleinkinderen brengt weer hele nieuwe inzichten met zich mee.
Nu je niet meer de lasten en wel de lusten van het opgroeien hebt, ben je ook veel meer aan het genieten. Genieten van een kind dat alles voor het eerst ervaart en ontdekt. De wereld ervaren door de ogen van je kleinkind ,Dat voelt heel bijzonder.
Zij brengt een nieuwe dimensie in je leven. Je voelt de verbondenheid met je kleinkind,
maar ook met je kind die je voor het eerst in een andere rol ziet.
En wat zal er van jou voortleven in jouw kleinkindMijn kleindochter brengt het verleden en de toekomst samen in zijn meest bijzondere vorm
Fijn dat deze mogelijkheden bestaan tochquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
toen ik naar mexico ging heb ik een kamer in het adults only gedeelte geboekt, dat houdt ook in dat er gedeeltes van het strand, sommige zwembaden en restaurants verboden terrein zijn voor 18-, lekker relaxt hoor
Ze had een aantal weken geleden een wen ochtendquote:Op donderdag 15 augustus 2024 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat lief dat ze de volgende keer samen met haar oma wil, dat is wel heel leuk.
een spannende dag voor haar maandag, ik neem aan dat ze al is wezen wennen, maar vanaf maandag is het voor echie
Een springbokquote:
Dat valt nog mee danquote:
Ik ben er al heel wat tegengekomen.quote:
Goedemiddag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al heel wat tegengekomen.
Ze kan ook mooi in de videoclip Was (Not Was) - Walk The Dinosaur.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemiddag.![]()
Ze past bijna wel in een scene van elke film lijkt het.
De Australiers vinden dit niet liefquote:
zo schattig, dan zijn ze ineens weer heel klein hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze had een aantal weken geleden een wen ochtend![]()
Ik zag een foto van haar in de klas , heel timide![]()
En vorige week alweer :'Oma Rrrroos, ik ga in klas 1B met een juf
Jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zo schattig, dan zijn ze ineens weer heel klein he
Bijna weekend alweerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:12 schreef engine het volgende:
Ik kom er net ineens achter dat het al donderdag is.
Ja dat dacht ik ook. Toch een meevallerquote:
O lekker, heb je al plannen gemaakt ondertussen of niet steeds niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Toch een meevalleren bijna vakantie. Hierna nog een weekje.
Ik heb dat nummer de hele week al in mijn hoofdquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan ook mooi in de videoclip Was (Not Was) - Walk The Dinosaur.
Ben nog niet verder gekomen met plannen als naar de kapper en nieuwe kleding kopenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, heb je al plannen gemaakt ondertussen of niet steeds niet?
Pomtidomquote:
Ik nu de komende week.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer de hele week al in mijn hoofd
Ik deze.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer de hele week al in mijn hoofd
Mooi blond.quote:
Als dat bij ons opduikt begint het hele circus opnieuw.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Hebben we het ene gehad krijgen we het andere
Viroloog waarschuwt: ‘Mensen worden hier ernstig ziek van en kunnen overlijden’ (apenpokkenvirus)
https://www.telegraaf.nl/(...)en-kunnen-overlijden
Dan zijn de apen gaar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als dat bij ons opduikt begint het hele circus opnieuw.
Heer Sode.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat geeft in de aap gelogeerd zijn wel weer een heel andere dimensie.
quote:
Als jij in een aap gaat logeren is het natuurlijk wel terecht dat je de pokken krijgtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Gepokt en gemazeld ook wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Shlager sanger?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
wien frequenzy festival gisteren was ed sheeran
Alweer ?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
wien frequenzy festival gisteren was ed sheeran
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je vorige week ook al over Ede begon
Ede staat in mijn paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
ja dat hij komtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je vorige week ook al over Ede begon
Awww zieligquote:
de is toch niet ganz dichtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Czech climber Adam Ondra climbing El Capitán in Yosemite National Park.
Dit is El Capitanquote:
ik bedoel de vent is niet vris in kopquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is El Capitan![]()
[ afbeelding ]
Daar moeten we toch niet aan denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als dat bij ons opduikt begint het hele circus opnieuw.
Hey Sodequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Is ook recht omhoog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moeten we toch niet aan denken.
Niet doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]wie hadde ruzie in dts? lovely met ?
Volgens mij had lovely geen ruzie. En Deisyy wil het er hier niet over hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
Dat is verstandigquote:
Ik leer elke dag bij.Vakantie is zelfs over.quote:
Ziet er prachtig uit allemaalquote:
Ik vind klimmen ook echt mooi.Maar ben er nu echt te oud voor.quote:
Nooit gedacht aan recreatief klimmen in zo'n klimhal?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind klimmen ook echt mooi.Maar ben er nu echt te oud voor.
Ja,maar weet niet of ik het nog kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan recreatief klimmen in zo'n klimhal?
Nou,deze klimmen niet gezekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die overhellingen bij het wedstrijdklimmen stelt dit niets voor ...
Ja das het risicoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Als je het niet probeert ....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar weet niet of ik het nog kan.
Stop je toch ff een nachtje onderwegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
Ow. Nee gezekerd zijn is wel erg prettigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop je toch ff een nachtje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Voor geen goud !!
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet probeert ....
Oi oi oi.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankie
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat die ander geen nachtmerrie krijgt... of omrolt.. Oopsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oi oi oi.
Ik krijg al jeuk in mijn voeten als ik hieraan denk.
Mijn nichtje klimt in die halquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn nichtje klimt in die hal
Oh ja wat dom van me dat ik dat was vergetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
Het is bij jullie wel vaak feest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
En dan moet de wiesenmarkt nog beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
dat is niet hier, dat is in wienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
quote:
Nee,hier wordt gewerkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet hier, dat is in wien
nederland zijn toch ook festivals in zomer
Hoezo zou ik ruzie hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had lovely geen ruzie. En Deisyy wil het er hier niet over hebben
nee hoor, dat moet niet, zeker niet hier, dat kan ook in dm.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Sorry maar ik moest er even op reageren![]()
Hallo mensen
Mooie wandquote:
En badeendjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Sorry maar ik moest er even op reageren![]()
Hallo mensen
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop je toch ff een nachtje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Voor geen goud !!
Echt hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijk
ik ook, spontaan kippenvel over mijn ruggengraatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijk
Ik heb eens een gave docu gezien dat een groep onderzoekers dat deden. Dat deden ze om te kijken of er leven was op die hoogte. Ik kan alleen die docu nergens meer vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook, spontaan kippenvel over mijn ruggengraat
Idemquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg ook de rillingen van die hoge bruggen van glas
Die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Er is er zelfs eentje die hebben schermen er in.. en dan lijkt het alsof ze breken.. Mensen springen van schrik bijna echt over de rand
Volgens mij is die hier in de SC een keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Er is er zelfs eentje die hebben schermen er in.. en dan lijkt het alsof ze breken.. Mensen springen van schrik bijna echt over de rand
Oh ja die filmpjes waren best grappigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
ik probeerde daar een gif van te posten, maar luktniet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
arme hondquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die filmpjes waren best grappig
Ook honden hebben er moeite mee
Ja die!!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik probeerde daar een gif van te posten, maar luktniet.
https://makeagif.com/gif/china-glass-bridge-crack-effect-0AF2hz
Kom ik wel kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie wandDie wil ik wel een keer uitproberen.
Die jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prutser.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |