Ja,maar weet niet of ik het nog kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan recreatief klimmen in zo'n klimhal?
Nou,deze klimmen niet gezekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die overhellingen bij het wedstrijdklimmen stelt dit niets voor ...
Ja das het risicoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Als je het niet probeert ....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar weet niet of ik het nog kan.
Stop je toch ff een nachtje onderwegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
Ow. Nee gezekerd zijn is wel erg prettigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop je toch ff een nachtje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Voor geen goud !!
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet probeert ....
Oi oi oi.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankie
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat die ander geen nachtmerrie krijgt... of omrolt.. Oopsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oi oi oi.
Ik krijg al jeuk in mijn voeten als ik hieraan denk.
Mijn nichtje klimt in die halquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn nichtje klimt in die hal
Oh ja wat dom van me dat ik dat was vergetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
Het is bij jullie wel vaak feest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
En dan moet de wiesenmarkt nog beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
dat is niet hier, dat is in wienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
quote:
Nee,hier wordt gewerkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet hier, dat is in wien
nederland zijn toch ook festivals in zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |