Ja,maar weet niet of ik het nog kan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nooit gedacht aan recreatief klimmen in zo'n klimhal?
Nou,deze klimmen niet gezekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Met die overhellingen bij het wedstrijdklimmen stelt dit niets voor ...
Ja das het risicoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Als je het niet probeert ....quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,maar weet niet of ik het nog kan.
Stop je toch ff een nachtje onderwegquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
Ow. Nee gezekerd zijn is wel erg prettigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,deze klimmen niet gezekerd.
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop je toch ff een nachtje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Voor geen goud !!
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou dit echt niet durven. Je leven aan die touwen hangen...
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je het niet probeert ....
Oi oi oi.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. en dan hebben deze nog een tent... sommigen slapen op een plankie
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat die ander geen nachtmerrie krijgt... of omrolt.. Oopsquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oi oi oi.
Ik krijg al jeuk in mijn voeten als ik hieraan denk.
Mijn nichtje klimt in die halquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.En we hebben een mooie klimwand hier in de stad.Toch maar eens gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn nichtje klimt in die hal
Oh ja wat dom van me dat ik dat was vergetenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
Het is bij jullie wel vaak feest.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren, vandaag spelen andere ,is ja festival
En dan moet de wiesenmarkt nog beginnenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
dat is niet hier, dat is in wienquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is bij jullie wel vaak feest.
quote:
Nee,hier wordt gewerkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet hier, dat is in wien
nederland zijn toch ook festivals in zomer
Hoezo zou ik ruzie hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]wie hadde ruzie in dts? lovely met ?
quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had lovely geen ruzie. En Deisyy wil het er hier niet over hebben
nee hoor, dat moet niet, zeker niet hier, dat kan ook in dm.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Sorry maar ik moest er even op reageren![]()
Hallo mensen
Mooie wandquote:
En badeendjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:58 schreef Lovely het volgende:
Sorry maar ik moest er even op reageren![]()
Hallo mensen
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijkquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Stop je toch ff een nachtje onderweg![]()
[ afbeelding ]
Voor geen goud !!
Echt hequote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijk
ik ook, spontaan kippenvel over mijn ruggengraatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr, ik word al bang als ik er alleen al naar kijk
Ik heb eens een gave docu gezien dat een groep onderzoekers dat deden. Dat deden ze om te kijken of er leven was op die hoogte. Ik kan alleen die docu nergens meer vinden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik ook, spontaan kippenvel over mijn ruggengraat
Idemquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
ik krijg ook de rillingen van die hoge bruggen van glas
Die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Er is er zelfs eentje die hebben schermen er in.. en dan lijkt het alsof ze breken.. Mensen springen van schrik bijna echt over de rand
Volgens mij is die hier in de SC een keer voorbij gekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
Er is er zelfs eentje die hebben schermen er in.. en dan lijkt het alsof ze breken.. Mensen springen van schrik bijna echt over de rand
Oh ja die filmpjes waren best grappigquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
ik probeerde daar een gif van te posten, maar luktniet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem
arme hondquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja die filmpjes waren best grappig
Ook honden hebben er moeite mee
Ja die!!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik probeerde daar een gif van te posten, maar luktniet.
https://makeagif.com/gif/china-glass-bridge-crack-effect-0AF2hz
Kom ik wel kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie wandDie wil ik wel een keer uitproberen.
Die jaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik probeerde daar een gif van te posten, maar luktniet.
https://makeagif.com/gif/china-glass-bridge-crack-effect-0AF2hz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |