Ede staat in mijn paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
ja dat hij komtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat je vorige week ook al over Ede begon
de is toch niet ganz dichtquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Czech climber Adam Ondra climbing El Capitán in Yosemite National Park.
ik bedoel de vent is niet vris in kopquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit is El Capitan![]()
[ afbeelding ]
Daar moeten we toch niet aan denken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als dat bij ons opduikt begint het hele circus opnieuw.
Hey Sodequote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:08 schreef Sodeknetters het volgende:
Dat geeft in de aap gelogeerd zijn wel weer een heel andere dimensie.
Is ook recht omhoog.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:52 schreef pullup het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/El_Capitan
Moet je eens lezen hoe lang sommige van die beklimmingen duren
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moeten we toch niet aan denken.
Niet doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]wie hadde ruzie in dts? lovely met ?
Volgens mij had lovely geen ruzie. En Deisyy wil het er hier niet over hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
[..]wie hadde ruzie in dts? lovely met ?
Ik leer elke dag bij.Vakantie is zelfs over.quote:
Ziet er prachtig uit allemaalquote:
Ik vind klimmen ook echt mooi.Maar ben er nu echt te oud voor.quote:
Nooit gedacht aan recreatief klimmen in zo'n klimhal?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind klimmen ook echt mooi.Maar ben er nu echt te oud voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |