De chirurg had het over zo'n 4-6 maanden, komende woensdag hoor ik wanneer ik naar de fysiotherapeut mag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang staat er voor het revalideren?
Ah, het belangrijkste kan jequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik mag niets tillen, dus mijn telefoon is de max. iets open maken of een stuk toiletpapier van de rol trekken is een nogo.
ik kan nu max. 150 graden strekken en 90 graden buigen, jeuj
Wauw heftig. Dat is best lang. Kan je wel werken of moet je dan ook 4 tot 6 maanden wachten?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De chirurg had het over zo'n 4-6 maanden, komende woensdag hoor ik wanneer ik naar de fysiotherapeut mag.
Heeft ze een belletje denk je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, het belangrijkste kan je
De rest is overbodig, daar heb je vast personeel voor.
en ik kan inmiddels heel veel met links, heb al een paar handige trucs aangeleerdquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, het belangrijkste kan je
De rest is overbodig, daar heb je vast personeel voor.
4-6 maanden is tot volledig herstel, ik zou voor die tijd wel aan het werk kunnen denk ik, maar dan meer met links doenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw heftig. Dat is best lang. Kan je wel werken of moet je dan ook 4 tot 6 maanden wachten?
mag je dan wel zelf je kerstboom optuigen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4-6 maanden is tot volledig herstel, ik zou voor die tijd wel aan het werk kunnen denk ik, maar dan meer met links doen
Daar zeg je watquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:34 schreef maily het volgende:
[..]
mag je dan wel zelf je kerstboom optuigen?
Prima keuzequote:
Waarbij je weer op moet gaan passen dat je die linkerarm niet gaat overbelastenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4-6 maanden is tot volledig herstel, ik zou voor die tijd wel aan het werk kunnen denk ik, maar dan meer met links doen
Dat is idd het gevaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarbij je weer op moet gaan passen dat je die linkerarm niet gaat overbelasten
ja ook, en zorgen dat ik rechts geen frozen shoulder krijg, drukdrukdrukquote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarbij je weer op moet gaan passen dat je die linkerarm niet gaat overbelasten
Goede reden om je de komende maanden lekker laten te verwennen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja ook, en zorgen dat ik rechts geen frozen shoulder krijg, drukdrukdruk
exact!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede reden om je de komende maanden lekker laten te verwennen.
heel goed adviesquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede reden om je de komende maanden lekker laten te verwennen.
Lekker de komende tijd vanaf de bank aanwijzingen geven.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker de komende tijd vanaf de bank aanwijzingen geven.
je hebt dat belletje niet voor nietsquote:
O ja dat ook nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja ook, en zorgen dat ik rechts geen frozen shoulder krijg, drukdrukdruk
ik ben daar slecht inquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker de komende tijd vanaf de bank aanwijzingen geven.
sneu jaquote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
Kan Mario eindelijk weer in ONZ posten![]()
sorry
Gewoon zeggen dat je nog wat ziet liggen als er iemand voor je stofzuigt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |